Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

1998

13 éves. Én 3 év alatt tettem bele 100 ezret. Persze nem ez az átlag, de abban a motorban is lehet már a duplája. Vidd el egy motordiagnosztikára. Sajnos lehet hogy már a felujitás közelébe ért. Bár ne legyen igazam, de nagyon benne van a pakliban.

Link to comment
Megosztás:

13 éves. Én e év alatt tettem bele 100 ezret. Persze nem ez az átlag, de abban a motorban is lehet már a duplája. Vidd el egy motordiagnosztikára. Sajnos lehet hogy már a felujitás közelébe ért. Bár ne legyen igazam, de nagyon benne van a pakliban.

12-es kompresszió mind a négyben!!!Hengerfejly felújítva!!!Új gyári gyertyák,labda,vízhőfok,kopogásjeladó,olaj és társai,benzinszűrő,vezérműszíj komplett!!

Link to comment
Megosztás:

Üdv! MEgmértem ma 60 lovas astrámban, hogy mennyit tud az AC pumpa. Lehúztam a nyomócsövet a karbiról és rátettem a nyomásmérőt. Többször ráadva a gujtást is max. 1,5 Bar lett az eredmény. Szóval ez a szivattyú maximális, nem redukált nyomása. Szépen meg is tartotta gyújtás levételekor, szal működik az AC-ba integrált visszacsapó szelep. Kérdezném én, ez megfelelő érték? (mostanában kicsit nehezen indul a verda, 6-ot 7-et is teker míg beröffen, de aztán no problem, bár lehet az aksim szar, mert nem vmi fürge) Illetve nem tudja valaki mennyinek kell lennyi a kompressziónak hengerenként? (bárban) Köszi

Van benne visszacsapó szelep? <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kösz mindenkinek a segítséget. Valószínűleg ellenőrzöm, és ha nem látok rendellenes dolgot

belehajtok még 2 évet . Ezzel a tempóval, és ezzel a benzinárakkal kb 35 e km lesz benne.

Sztem ez még az öregedés mellett is minimális km mennyiség. Annál is inkább mert hasonló

szíjakat új autóknál sokkal tovább engednek használni.

Kösz mégegyszer.

Link to comment
Megosztás:

13 éves. Én 3 év alatt tettem bele 100 ezret. Persze nem ez az átlag, de abban a motorban is lehet már a duplája. Vidd el egy motordiagnosztikára. Sajnos lehet hogy már a felujitás közelébe ért. Bár ne legyen igazam, de nagyon benne van a pakliban.

Én meg kevesebb mint egy év alatt. Attól még vannak keveset futott autók is, csak ritka <_<

Link to comment
Megosztás:

Helló!Van egy kis problémám!!!1.6 16v motor van a vasba!Másfél éve vettem de..... egy hónapig volt jó!!!Azóta szívás!!!Mostani jelensége hogy alapról nem megy!!!De nagyon nem!!!Sőt!!!Motorféknél rángat!A legjobb hogy már sok szervízben voltam de semmi!!!!Tanács ötlet valami jó lenne!!!!

Co-ja jó? Nincsen valamelyik gumi elöregedve? értem ezalatt ezt:

http://www.dogrukaucuk.com/intranet/upl/products/img_226.jpg

ha falsot szív, akkor megzavarhatja az érzékelőket, és más arányt fog használni, mint amit kellene. Lehet még a fékrásegítőnél is hasonló fals levegő szívás. Nézzétek körbe! Egy CO mérést mindenképpen megnéznék, meg 1 motorvezérlő hiba kód olvasást.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kösz mindenkinek a segítséget. Valószínűleg ellenőrzöm, és ha nem látok rendellenes dolgot

belehajtok még 2 évet . Ezzel a tempóval, és ezzel a benzinárakkal kb 35 e km lesz benne.

Sztem ez még az öregedés mellett is minimális km mennyiség. Annál is inkább mert hasonló

szíjakat új autóknál sokkal tovább engednek használni.

Kösz mégegyszer.

Így van, hasonló (de nem ugyan ilyen). Azok erősített kivitelű szíjak. <_<

Link to comment
Megosztás:

Valamiért nem sikerült felrakni a képet, mindegy! A cső amiről beszélek, nem tudom mi a neve de a leömlő burkolatából megy a levegőszűrő házba!

Szóval az a cső, amin a kipuff által felmelegített levegő megy a légszűrőházba. Bontóban nézted már?

Link to comment
Megosztás:

Igen! Csak rosszabb állapotúakat találtam!

Újonnan nem olcsó, 6000Ft körül van a régebbiekhez, a Classicokhoz meg 27000Ft körül lehet. A régebbi cikkszáma: 58 36 724, a Classic-é: 58 36 781. Érdeklődj a Csergőben (link a lap alján), de megkérdezheted autósoltokban méret és hőállóság alapján tudnak-e valami hasonlót.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Újonnan nem olcsó, 6000Ft körül van a régebbiekhez, a Classicokhoz meg 27000Ft körül lehet. A régebbi cikkszáma: 58 36 724, a Classic-é: 58 36 781. Érdeklődj a Csergőben (link a lap alján), de megkérdezheted autósoltokban méret és hőállóság alapján tudnak-e valami hasonlót.

6000????? Gondoltam 1-2e Ft körül van! Hát akkor nem lesz benne! Kösz az infót!

Link to comment
Megosztás:

Co-ja jó? Nincsen valamelyik gumi elöregedve? értem ezalatt ezt:

http://www.dogrukaucuk.com/intranet/upl/products/img_226.jpg

ha falsot szív, akkor megzavarhatja az érzékelőket, és más arányt fog használni, mint amit kellene. Lehet még a fékrásegítőnél is hasonló fals levegő szívás. Nézzétek körbe! Egy CO mérést mindenképpen megnéznék, meg 1 motorvezérlő hiba kód olvasást.

Szívótorok frissen "ragasztva",guminak nincs baja!Erre már gondoltam!!Fékrásegítőnél nincs baj!!!!Hát a CO???Az bizti hogy szar márcsak a kipufogóbol kiindulva!!!Szar ügy de hófehér belül!!!!!!!!Motorvezérlő volt olvasva de semmi!!!!! ??????

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.