Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Esetleg csúszik a kuplungod?

Nem hiszem hogy kuplung lenne,mert ma is mentem fel 5-be dombon és rá nyomtam a gázt és ment fel rendesen,és gyorsult is!

Meg ha kiugrok a kereszteződésbe és hirtelen nagy gázzal indulok akkor meg pörögnek a kerekek,és megy mint a meszes!

És az a pláne hogy nem mindig csinálja!

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem hogy kuplung lenne,mert ma is mentem fel 5-be dombon és rá nyomtam a gázt és ment fel rendesen,és gyorsult is!

Meg ha kiugrok a kereszteződésbe és hirtelen nagy gázzal indulok akkor meg pörögnek a kerekek,és megy mint a meszes!

És az a pláne hogy nem mindig csinálja!

Nekem is hasonlót produkál már egy ideje, hogy nagy fordulaton meglódul és megy is egy ideig, aztán rángatózni kezd és dobja a keverékképzési problémára utaló hibakódot. :) Csak nálam kicsit bonyolultabb a probléma.

Hidegen és melegen is csinálja? Esetleg a vákuum rendszert nézd át. Akkor szokott felpörögni a motor például ha falsot szív.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is hasonlót produkál már egy ideje, hogy nagy fordulaton meglódul és megy is egy ideig, aztán rángatózni kezd és dobja a keverékképzési problémára utaló hibakódot. :) Csak nálam kicsit bonyolultabb a probléma.

Hidegen és melegen is csinálja? Esetleg a vákuum rendszert nézd át. Akkor szokott felpörögni a motor például ha falsot szív.

Át lett nézve az összes vákum cső,és nálam a luk után már folyamatosan megy,nem rángat ,rendesen megy,hidegen is meg melegen is csinálja és az a pláne hogy nem mindig!

de holnap viszem be 1 szerelőhöz és majd át nézi,talán kitalálja mi a gond,legalább is remélem :)

Link to comment
Megosztás:

Át lett nézve az összes vákum cső,és nálam a luk után már folyamatosan megy,nem rángat ,rendesen megy,hidegen is meg melegen is csinálja és az a pláne hogy nem mindig!

de holnap viszem be 1 szerelőhöz és majd át nézi,talán kitalálja mi a gond,legalább is remélem :)

Akkor a lambdaszonda hiba kizárva. :)

Link to comment
Megosztás:

Át lett nézve az összes vákum cső,és nálam a luk után már folyamatosan megy,nem rángat ,rendesen megy,hidegen is meg melegen is csinálja és az a pláne hogy nem mindig!

de holnap viszem be 1 szerelőhöz és majd át nézi,talán kitalálja mi a gond,legalább is remélem :)

Probaljatok benzin szurot cserelni. Lehet koszos, es neha eltomodik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélhetőleg hamarosan én is F Astra GSi tulajdonos leszek ha mindenki úgy akarja... Sok fórumot olvastam, sokat kérdezősködtem az alapvető kérdésről: C20NE, vagy C20XE... Sokan próbálnak meggyőzni az NE elnyűhetetlenségéről, sokan ajánlják a megbízhatósága, egyszerűsége miatt, és a viszonylag olcsó alkatrész árak miatt. Viszont vannak akik akik az XE mellett állnak. Valamiért a szívem az NE felé húz ezen érvek miatt, plusz "elvileg" nem húz sokkal jobban alacsony sebességnél az XE.

Van egy régóta kiszemelt gép amit nézegetek. Egy kis véleményt tudnátok róla mondani így első blikkre? (Tudom, meg kell nézni élőben, ki kell próbálni stb stb, csupán az érdekelne, hogy valaki ismeri e az autó előéletét, vagy valami infótok van e róla?

Köszi előre is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélhetőleg hamarosan én is F Astra GSi tulajdonos leszek ha mindenki úgy akarja... Sok fórumot olvastam, sokat kérdezősködtem az alapvető kérdésről: C20NE, vagy C20XE... Sokan próbálnak meggyőzni az NE elnyűhetetlenségéről, sokan ajánlják a megbízhatósága, egyszerűsége miatt, és a viszonylag olcsó alkatrész árak miatt. Viszont vannak akik akik az XE mellett állnak. Valamiért a szívem az NE felé húz ezen érvek miatt, plusz "elvileg" nem húz sokkal jobban alacsony sebességnél az XE.

Van egy régóta kiszemelt gép amit nézegetek. Egy kis véleményt tudnátok róla mondani így első blikkre? (Tudom, meg kell nézni élőben, ki kell próbálni stb stb, csupán az érdekelne, hogy valaki ismeri e az autó előéletét, vagy valami infótok van e róla?

Köszi előre is.

Két tök különbözö egészen más karakterű motor. Valaki ezt szereti, valaki azt. De addig senki nem tudja, amíg nem próbálta ki öket. Tippre eldönteni hogy neked melyik jön be, nem lehet. Mielött pénzt teszel bele, próbálj ki egy jó NE-t, meg egy rendes XE-t, akkor fogod tudni hogy egyáltalán mit keresel. Linket dobjál a kiszemeltröl, aztán úgy ki lesz elemezve hogy nagyon. :D
Link to comment
Megosztás:

igen, tisztában vagyok vele, amint lehetőségem lesz rá, csere lesz gyárira, de egyelőre legyen... valami... :D

Osztálytársam nagy haverjáé volt a gép még anno, X gazdával ezelőtt. Akkor egy C20LET dobogott benne, majd bele lett dobva ez az NE blokk. Már ha még mindig az van benne. A felni sem ez volt, bár mondjuk az könnyen csereszabatos. Persze azóta többször volt fönt használtautón, mindig egyre kisebb árral.

Nekem egyszer sikerült látnom a gépet, a 2011-es Tuning Show-n, pár kép az akkori állapotáról, még az "építő" tulajdonában:

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/207020_189418154434200_6012690_n.jpg

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/190547_189418174434198_516392_n.jpg

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/205718_189418231100859_5791408_n.jpg

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/207253_194636193912396_2702216_n.jpg

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/215626_194636237245725_5074115_n.jpg

Remélem tudtam segíteni a döntésben.

Link to comment
Megosztás:

Osztálytársam nagy haverjáé volt a gép még anno, X gazdával ezelőtt. Akkor egy C20LET dobogott benne, majd bele lett dobva ez az NE blokk. Már ha még mindig az van benne. A felni sem ez volt, bár mondjuk az könnyen csereszabatos. Persze azóta többször volt fönt használtautón, mindig egyre kisebb árral.

Nekem egyszer sikerült látnom a gépet, a 2011-es Tuning Show-n, pár kép az akkori állapotáról, még az "építő" tulajdonában:

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/207020_189418154434200_6012690_n.jpg

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/190547_189418174434198_516392_n.jpg

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/205718_189418231100859_5791408_n.jpg

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/207253_194636193912396_2702216_n.jpg

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/215626_194636237245725_5074115_n.jpg

Remélem tudtam segíteni a döntésben.

Nem ezt kezdték el szétszedni év elején? Mondjuk nekem egy 3000 V6 rémlik amit árultak belöle és akkor már a felni is ez volt. :rolleyes: :D
Link to comment
Megosztás:

Királyul kihagytam a lényeget... :D http://www.hasznalta...2.0_gsi-6417778

Tudom-tudom... ezek a toldatok valamelyik need for speed-ből szabadultak, én sem vagyok tőlük elragadtatva, de ennyi pénzért, vagy még többért közel nem ilyen külső állapotúakat látok.

nekem nem kéne nincs benne GSi póc :D , meg ha jól láttam piros matrica van a seggén :unsure:

mondjuk sztem nem sok érte, csak ilyenkor mindig arra gondolok, hogy ezt tuti széthajtották

vagy az a "rendszeresen karbantartott"-nál nem számít?

Link to comment
Megosztás:

nekem nem kéne nincs benne GSi póc :D , meg ha jól láttam piros matrica van a seggén :unsure:

mondjuk sztem nem sok érte, csak ilyenkor mindig arra gondolok, hogy ezt tuti széthajtották

vagy az a "rendszeresen karbantartott"-nál nem számít?

köszönöm a válaszokat, egyelőre még nem tudom mitévő legyek... ha meg lesz rá a pénz, és még meg lesz, akkor szerintem egy kipróbálást mindenképpen megér. van egy szerelő barátom, aki tényleg ért is hozzá, nem kókányol, vele megnézetem, és majd elválik.

azt közben én is megtudtam hogy turbós volt, de akkor ezek szerint nem az NE-ben volt turbo, hanem egy LET volt benne.

a többi gsi amiket nézegettem, elég siralmas állapotban vannak, és semmi garancia arra hogy a többi sincs széthajtva. jelenleg van használtautón, vagy esetleg a baráti körötökben olyan gsi amit ajánlanátok?

a legfőbb szempont az lenne, hogy használható legyen, és később ahogy jön pénz, úgy csinálgatnám.

szóval esetleg valami ajánlás?

Link to comment
Megosztás:

köszönöm a válaszokat, egyelőre még nem tudom mitévő legyek... ha meg lesz rá a pénz, és még meg lesz, akkor szerintem egy kipróbálást mindenképpen megér. van egy szerelő barátom, aki tényleg ért is hozzá, nem kókányol, vele megnézetem, és majd elválik.

azt közben én is megtudtam hogy turbós volt, de akkor ezek szerint nem az NE-ben volt turbo, hanem egy LET volt benne.

a többi gsi amiket nézegettem, elég siralmas állapotban vannak, és semmi garancia arra hogy a többi sincs széthajtva. jelenleg van használtautón, vagy esetleg a baráti körötökben olyan gsi amit ajánlanátok?

a legfőbb szempont az lenne, hogy használható legyen, és később ahogy jön pénz, úgy csinálgatnám.

szóval esetleg valami ajánlás?

Elől szerintem törve lehetett, mert a zárhíd az fekete, mintha cserélték volna...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Léci segítsetek nekem!Szerintetek melyik márka melyik tipusa bírja a legjobban a hegymenetet ill. visszafele a völgymenetet? Sokat járok az Alpokban, ahol 15%-os emelkedő van vagy még nagyobb. Sajnos az F Astrám nem éppen ehhez a terephez készült... Milyen paraméterek döntik azt el szerintetek, hogy az autó alkalmas e a magashegységekben való utazásra? Pl.: lökettérfogat?teljesítmény? esetleg ezek aránya? vagy mi?

Előre is köszi a hozzászólásokat!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Léci segítsetek nekem!Szerintetek melyik márka melyik tipusa bírja a legjobban a hegymenetet ill. visszafele a völgymenetet? Sokat járok az Alpokban, ahol 15%-os emelkedő van vagy még nagyobb. Sajnos az F Astrám nem éppen ehhez a terephez készült... Milyen paraméterek döntik azt el szerintetek, hogy az autó alkalmas e a magashegységekben való utazásra? Pl.: lökettérfogat?teljesítmény? esetleg ezek aránya? vagy mi?

Előre is köszi a hozzászólásokat!

Teljesítmény és nagyobb fékek nyilván kellenek hozzá, de egyébként milyen is a jelenlegi autód?

Link to comment
Megosztás:

Tudom, lerágott csont, de melyik gyertya a legmegfelelőbb egy X14NZ-be? Hidegen 3-4 másodpercig teker az indító, mire beindul, haveré ugyan ilyen blokkal, +50ezer km-el meg pöccintésre.

http://cromax.hu/400...wr8dc-egypolusu

http://cromax.hu/400...8ldcu-ketpolusu

Ezek közül melyik? És gyári Opelt érdemes, vagy Bosch, NGK stb.? Az, hogy hővédő csővel vs. hővédő cső nélkül az mit takar?Az a kis krómcső a gyertya körül? És nekem akkor melyik kell?

Link to comment
Megosztás:

Tudom, lerágott csont, de melyik gyertya a legmegfelelőbb egy X14NZ-be? Hidegen 3-4 másodpercig teker az indító, mire beindul, haveré ugyan ilyen blokkal, +50ezer km-el meg pöccintésre.

http://cromax.hu/400...wr8dc-egypolusu

http://cromax.hu/400...8ldcu-ketpolusu

Ezek közül melyik? És gyári Opelt érdemes, vagy Bosch, NGK stb.? Az, hogy hővédő csővel vs. hővédő cső nélkül az mit takar?Az a kis krómcső a gyertya körül? És nekem akkor melyik kell?

Hali:

szerintem igen a gyárit nekünk csak az volt eddig benne semmi gond nem volt még vele hála!!

a második a 2 polusú inkább;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.