Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Nekiláttam egy "E" Kadett - es weboldal létrehozásának.

Szeretnék egy átfogó oldalt, amiben minden benne van

(képek, műszaki adatok, tippek, hibák-kijavitásuk).

Ezért kérném mindenki segitségét, hogy ha épitő ötletetek van,

vagy kritika, esetleg olyan anyag, amit közzé tennétek, irjatok nekem

e-mail - t!

opelkadette@fw.hu

Illetve nézzetek rá az oldalra, folyamatosan bővül!

www.opelkadette.fw.hu

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. 91-es Kadettem (C14NZ) műszerfalát szerettem volna kicserélni fordulatszámmérősre, de nem sikerült. A 12 polusú dugón be volt húzva a fordulatszámmérő kábele, de amikor rádugtam egy 90-es előtti műszerfalat a fordulatszámmérő mutatója 2000-et mutatott és nem reagált a gázadásra. Megpróbáltam egy külön kábelen a hall jeladótól is rákötni, de akkor is ugyanaz történt. Egy másik fordulatszámmérővel is megpróbáltam, de azzal sem sikerült. Mit tegyek? Segítségeteket előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Vettem én is egy Opel Kadett E '85-ös 60LE-s változatot. Nagyon tetszik az autó. Olcsón vettem, és tudtam, hogy lesznek hibái. Most jött el a motorgenerál ideje. A szerelő azt mondta, hogy elég a főtengelyt köszörülni, mert ezeknek az autóknak 3-4 évük van vissza, és hogy addig ki fogja bírni simán. A motor 3000 km-ként fél liter olajat eszik.

Mi a véleményetek erről?

Link to comment
Megosztás:

Sztem ez hülyeség.Ha nincs csapágyhangja a motornak és van olajnyomás akkor felesleges csak a főtengelyt köszörültetni.Annak csak akkor van értelme ha már az egész motort megcsináltatod,de az drága mulatság.Nekem a rekordom motorja 4 éve volt 130e forint.De esetleg egy gyűrűzésen gondolkodhatsz ha nem túl kopott a motorod.De vannak nálam nagyobb spillerek is a témában várjuk meg az ő véleményüket is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Most jött el a motorgenerál ideje. A szerelő azt mondta, hogy elég a főtengelyt köszörülni,

Erre szerintem egyszerű a válasz. Ha a főtengely kaka, akkor azt kell felújítani, ha elszaladtak a lovak, akkor fúrni/gyűrűzni szoktak. De olyat még nem hallottam, hogy motorfelújítás helyett főtengelyt köszörülnek...

Csodák pedig nincsenek.

Link to comment
Megosztás:

Épp ez volt a baj, hogy nem volt olajnyomás rendesen, és magasabb fordulaton kopogott a motor.

Az előző autószerelő át akart verni, meg nem is tudta megmondani, hogy mi baja van az autónak igazából, ill. inkább úgy fogalmazok, hogy nem akaródzott foglalkozni velem.

Örülök, hogy találtam egy ilyen szerelőt akiben megbízom 100%-osan és tényleg látszik, hogy ért is hozzá. Gyűrűzés azért nem lesz, mert tekintve az autó 20 éves korát, nem igazán érdemes beleölni a pénzt.

Ez az első autóm, 4 hónapja van meg, nagyon örülök ennek is, de nyilván hosszútávon az a cél, hogy jobb és újabb autót vegyek, gondolom ezzel mindenki így van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Kész lett az autóm:) Gyönyörű hangja lett és szép simán jár a motor.

Viszont az a problémám még mindig fent áll, hogy amikor bemelegszik a motor, akkor alacsony fordulaton felvillan az olajnyomás visszajelző, de amint a gázra lépek elalszik. Ez tényleg csak akkor jön elő, ha lassan váltok sebességet.

Olajgombát holnap cserélünk benne, bízom benne, hogy megoldja a problémát.

Volt már ezzel kapcsolatos tapasztalatotok?

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is kopog a moci sajna (és nem a kopogásérzékelő volt a rossz - amúgy az csak a 16 szelepesekben van, tehát neked nincs). Elvileg minden benzines Opel moci 95-re van tervezve, az persze más kérdés, hogy itthon elég sz*r a benzin.

Nekem sima 95-tel már városban menet közben is kopogott (szerencsére csak enyhén azaz csilingelt) Shell V-power 95-tel ez rögtön :shock: megszűnt, azóta már csak álló helyzetben kezdi egy idő után (amikor nem hűti a menetszél). A sima 98 nem hozott javulást ehhez képest. Most perpill apasztom a tankot és V-power Racing vagy Mol 99 EVO megy bele. Amúgy én arra vetek hogy a rengeteg rövidtávú használattól elkoszosodott a mocim (az Ecotecek hajlamosak rá, s remélem, hogy az izzó koromdarabok idézik elő az öngyulladást) szóval most az jön, hogy autópályán meg fogom hajtani... remélem kiég belőle a retek... ha ez sem segít akkor idegbeteg leszek... :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Megoldódott a vísító Kadett problémája ahogy mondtátok a vezérműszíj volt túlfeszítve :? Majdnem gallyra ment a vadi új vízpumpa :?

De végül is összeakadtam egy echte Opelszerelővel :) aki volt olyan kedves és minden problémámra gyógyírt nyújtot :D (váltóolajcsere + a váltó lötyögése is orvolva lett )

Most készülök a hengerfejtömítés cserére :?

Mennyiből jön ki kb egy ilyen megmozdulás?

Üdv : Dudubácsi

Link to comment
Megosztás:

Üdv Pajtások!

Hétvégén olajat cseréltem a gépben. Valvoline 10W-40 került bele. Ez jó lesz? Meg Bosch olajszűrő.

Tegnap megnéztem az olajszintet, és egy fél centivel a MAX jelzés felett volt. Ez nagy gáz? Olvastam olyat, hogy szétnyomja a tömítéseket, meg olyat is, hogy majd szépen elfogy a felesleg.

Valamint milyen időközönként érdemes szelepfedél tömítést cserélni? Tavaly volt májusban, de állandóan olajos a környéke. A szerelő legyintett, és aszonta, hogy fél évente lehetne rajta cserélni.

Utolsó probléma: Olajcsere után néha alapjáraton az olajnyomás leesik a maximomtól 3-at. Ha a gázra lépek akkor felmegy. Ha gurlok városban 4.-ben, akkor is a maxtól 1-re van. De csak néha! Ez valamit jelent?

Reggel meg mikor indítom, rángat, mintha nem menne 1 henger. Alapjáraton 1x leáll, ha nem tartom a lábammal a gázt. Utána meg sötét füst jön ki, ami megszűnik egy 10 mp múlva, aztán az alapjárat is beáll. Mit nézzek meg rajta?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.