Albert Elküldve Április7, 2010 Megoszt Elküldve Április7, 2010 És mit lehet ilyenkor csinálni? Hol keressem a hibát? Én mondjuk az indexkapcsoló kart kicserélném. A benzinszint jelzővel nem törődnék (mármint annak nem lesz köze ehhez). Kezdetben. A többit amire Potyo gondolt majd elmondja ő vagy más tudor :) Mellesleg ha pösti vagy tudok adni asszem indexkapcsolót ha... Link to comment Megosztás: More sharing options...
E KADETT Elküldve Április7, 2010 Megoszt Elküldve Április7, 2010 Én mondjuk az indexkapcsoló kart kicserélném. A benzinszint jelzővel nem törődnék (mármint annak nem lesz köze ehhez). Kezdetben. A többit amire Potyo gondolt majd elmondja ő vagy más tudor :) Mellesleg ha pösti vagy tudok adni asszem indexkapcsolót ha... Megtaláltam a hibát. Még tavaly valamikor kék ledeket tettem a km.óra világításába, és most valahogy össze ért a lednek a két lába. Egy helyen elolvadt a km.óra hátulján az a "műanyag áram vezető". Egy vezetékkel sikerült áthidalnom a hibát ideig, óráig amíg nem szerzek egy másik kmórát. De most már legalább minden működik normálisan. Segítségeteket pedig nagyon köszönöm. Ha valaki tud olcsón km órát, ha lehet fordulatszám mérőset, akkor az írjon a nagyferenc2@freemail.hu-ra. Köszönöm. Amúgy békés megyei vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Április7, 2010 Megoszt Elküldve Április7, 2010 Megtaláltam a hibát. Még tavaly valamikor kék ledeket tettem a km.óra világításába, és most valahogy össze ért a lednek a két lába. Egy helyen elolvadt a km.óra hátulján az a "műanyag áram vezető". Egy vezetékkel sikerült áthidalnom a hibát ideig, óráig amíg nem szerzek egy másik kmórát. De most már legalább minden működik normálisan. Segítségeteket pedig nagyon köszönöm. Ha valaki tud olcsón km órát, ha lehet fordulatszám mérőset, akkor az írjon a nagyferenc2@freemail.hu-ra. Köszönöm. Amúgy békés megyei vagyok. na ennyit a sufni tuningról...majdnem leégett az autód... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április7, 2010 Megoszt Elküldve Április7, 2010 Megtaláltam a hibát. Még tavaly valamikor kék ledeket tettem a km.óra világításába, és most valahogy össze ért a lednek a két lába. Egy helyen elolvadt a km.óra hátulján az a "műanyag áram vezető". Egy vezetékkel sikerült áthidalnom a hibát ideig, óráig amíg nem szerzek egy másik kmórát. De most már legalább minden működik normálisan. Segítségeteket pedig nagyon köszönöm. Ha valaki tud olcsón km órát, ha lehet fordulatszám mérőset, akkor az írjon a nagyferenc2@freemail.hu-ra. Köszönöm. Amúgy békés megyei vagyok. Ha most rendesen megcsináltad, akkor nincs miért cserélni. Amúgy azt a ledet be lehet a kis rizsszem izzó helyére forrasztani az előtétellenállással együtt, akkor biztosan nem érnek össze a lábai. Én így cserélgettem ki a középkonzol meg a fényszórókapcsoló kiégett izzóit. Elég fusi munka a kis műanyag vacakba berakni, de megoldható. Így most zöldet világít a kapcsoló felett jel, meg az óra világítása is zöld, illetve a szivargyújtó is zöld ledet kapott, csak az nemnagyon látszik. A ventilátor kapcsolójához, meg ott a környéken még pár izzó helyére meg fehér ledeket raktam. A kék fényt utálom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ĐäVieS Elküldve Május31, 2010 Megoszt Elküldve Május31, 2010 Nah urak, segítségre lenne szükségem. Van egy Opel Kadett 1.3 LS gépjárművem, ami úgygondolta, hogy nem akar elindul hidegen. Volt amikor nehézkezesen indult (3-4) önindítózás után, de most csak betolással és vagy a 20. próbálkozásra is alig. Volt szervízben, kitisztítótták a benzinszűrűt és az alapjárati motort, de a probléma fenn áll. Az önindító motor szépen tekeri kattan is, tehát az biztosan jó, de levettük a nagyfesz generátorról a kábelt és testhez érintve nem szikrázik!!! Ha beindult a motor, onnantól kezdve pöcre indul, de amíg hideg addig sajnos ez van. Szeretnék segítséget kérni, hogy mi lehet a baj, sajnos kapcsolási rajzunk nincs így nem igazán tudjuk megbontani a primer kört. Esetleg ha valakinek van.. Amúgy a probléma akkor fajult el, mikot tettem bele kis olajat, meg tankoltam bele. Az olaj jó volt, csak eddig a minimumon volt, most 75% 15-40W olajat kapott, ami eddig is benne volt. Esős idő volt, és nem mentem vele sokat, csak a kútig és vissza. További szép napot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nlaca Elküldve Június1, 2010 Megoszt Elküldve Június1, 2010 Test kábel rendben van ? Mérjél feszültséget a trafó és a + között, illetve a motor és a + között. Illetve Asconánál volt nekem, hogy a "megszakítónál" hal jeladó leszakadt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szittya Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Üdv urak Segítséget kérnék. ősszel jön a baba hozzánk és mivel nincs a kocsimba hátul biztonsági öv (89es évjárat 1.7 d kadett kombi)amivel a gyerek ülést tudnám rögzíteni szereznem kell bele. kérdésem hol tudok venni kB mennyiért. A helye megvan csak nincs benne köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Én azt mondom, bontókban nézz körül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Sziasztok! Kadetthoz kellene help: Amelyiknek gyári a kp zárja és van elektromos ablaka ahhoz tervezém a komfort modult (ajtó zárásakor felhúzza az ablakokat önállóan) 1. Van olyan pontja az ablakvezérlőnek ahol vagy testet vagy egy adott feszt kapcsolva az ablakok felmennek? 2. Vagy a kapcsoló mit kapcsol, ha kézzel akarom felhúzni az ablakokat? 3. A központi zárásakor (akár táv akár kulcs) van olyan pont a kp zár vezérlőjénél ahol megjelenik egy impulzus (valamilyen pozitív feszültség) és az utasítja a vezérlőt a zárásra? 4. A kp zárnak ha távirányítós létezett-e reteszelés funkció? Ha bezárta az autót akkor belülről sem lehetett kinyitni az ajtót. Előre is köszönöm, remélem sikerül ehhez a típushoz is csinálnom egy komfort modult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nor-el Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 corsa 1,5 td isuzu 98-as Nem tudja véletlen valaki a szelephézagokat? Kadettbe is volt ilyen motoros. Esetleg hol tudnám megnézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Egy motorkódra mindenképpen szükség lenne, forgalmiból a motorszám első hat-hét karaktere. Biztos vagy benne, hogy Kadettben is volt ilyen motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Egy motorkódra mindenképpen szükség lenne, forgalmiból a motorszám első hat-hét karaktere. Biztos vagy benne, hogy Kadettben is volt ilyen motor? Tuti! ^_^ Tesómnak is ilyen van benne. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Tuti! ^_^ Tesómnak is ilyen van benne. :D Rendben, csak nekem kicsit furcsán hangzott, hogy 98-as Corsaban ugyanaz a motor, mint a 91-ig gyártott Kadettben, és F Astraban meg nincs tudtommal 1,5-ös dízelmotor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Egy motorkódra mindenképpen szükség lenne, forgalmiból a motorszám első hat-hét karaktere. Biztos vagy benne, hogy Kadettben is volt ilyen motor? A gyanúd abszolút megalapozott, ugyanis nem ugyanaz a két motor. A Kadettben 15DTR (TC4EC1) motorkóddal szerepelt és 72LE-t meg 143Nm-t tudott, míg a Corsában más turbóval és 15DT (T4EC1) motorkóddal volt beépítve, így 66LE-re és 132Nm-re volt képes. Ezek után könnyen el tudom képzelni hogy a szelephézag is más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 2859-re esetleg valaki egy jó frappáns választ tud adni? Vagy olyan emberke akinek a kadettjében tudnék méregetni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Sziasztok! Kadetthoz kellene help: Amelyiknek gyári a kp zárja és van elektromos ablaka ahhoz tervezém a komfort modult (ajtó zárásakor felhúzza az ablakokat önállóan) 1. Van olyan pontja az ablakvezérlőnek ahol vagy testet vagy egy adott feszt kapcsolva az ablakok felmennek? 2. Vagy a kapcsoló mit kapcsol, ha kézzel akarom felhúzni az ablakokat? 3. A központi zárásakor (akár táv akár kulcs) van olyan pont a kp zár vezérlőjénél ahol megjelenik egy impulzus (valamilyen pozitív feszültség) és az utasítja a vezérlőt a zárásra? 4. A kp zárnak ha távirányítós létezett-e reteszelés funkció? Ha bezárta az autót akkor belülről sem lehetett kinyitni az ajtót. Előre is köszönöm, remélem sikerül ehhez a típushoz is csinálnom egy komfort modult. Hali! Amihez kellene: pillanatnyilag így működik a gyári rendszer Semmi modul és egyéb elem csak egy pár(jobb/bal) 3 állású(fel/0/le) kapcsoló, amire test és kapcsolt pozitív jön és úgy megy az emelőmotorokhoz (pólusfordítással vált irányt). Nincs benne pillanatnyilag semmi figyelő, így addig megy, amíg nyomod és kész. ehhez kellene olyan ami hosszú nyomásra megfelelő irányba folyamatos zárást vagy nyitást csinálna és a riasztó jelére felhúzza az ablakot. Remélem tudsz egy ilyent készíteni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
balcsi Elküldve Június24, 2010 Megoszt Elküldve Június24, 2010 sziasztok! nekem lanne egy olyan problémám hogy be tettem a kadettomba egy C14SE motort beindúlt csak a motor állati sokat fogyaszt és füstöl is szép feketén lamda szondát már cseréltem(v.mivel jobb lett) illetve komplett szívósort is mert az előzőbe beletört egy érzékelő én arra gondoltam hogy túl nagy nyomással jön a benzin az inyektorokhoz ha valaki tudja a megoldást kérem ne tartsa magába előre is köszönöm további szép napot kivánok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vahren Elküldve Július20, 2010 Megoszt Elküldve Július20, 2010 Sziasztok! Volna egy érdekes hibajelenségem: Ha az autót a nagy melegben nem árnyékban hagyom, akkor előfordulhat, hogy az ablaktörlők működni kezdenek a gyújtás ráadása után, elég nehéz lekapcsolni őket, végül kiolvad a 30A-s biztosíték. De úgy hogy a műanyag háza is szétolvad. Ez csak nagy melegben, tűző napon hagyott autónál fordul elő, ha árnyékban van ill a hűvös hónapokban nem tapasztaltam ezt a hibajelenséget. Új biztosíték behelyezése után rendben működik. Múltkor a nagy meleg miatt, hogy ne süljünk be az autópályán, teljes fokozaton járattam a ventilátort. Nem is volt gond. Viszont visszaúton már nem működött. Biztosíték ok. Kapcsolóhiba lenne? (Kapcsolóban lévő izzó sem világít.) Automata szívató beállítható jól? Most hideg motornál párszor el kell indítani az autót, mert mindig lefullad, utána már nem teszi. 14NZ motor (ha jól írtam). Ezek bosszantó kis hibák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Július21, 2010 Megoszt Elküldve Július21, 2010 Ha az autót a nagy melegben nem árnyékban hagyom, akkor előfordulhat, hogy az ablaktörlők működni kezdenek a gyújtás ráadása után, elég nehéz lekapcsolni őket, végül kiolvad a 30A-s biztosíték. De úgy hogy a műanyag háza is szétolvad. Ez csak nagy melegben, tűző napon hagyott autónál fordul elő, ha árnyékban van ill a hűvös hónapokban nem tapasztaltam ezt a hibajelenséget. Új biztosíték behelyezése után rendben működik. Érdekes. Első körben lehet a kapcsolót megpróbálnám kicserélni hátha az szórakozik Múltkor a nagy meleg miatt, hogy ne süljünk be az autópályán, teljes fokozaton járattam a ventilátort. Nem is volt gond. Viszont visszaúton már nem működött. Biztosíték ok. Kapcsolóhiba lenne? (Kapcsolóban lévő izzó sem világít.) Semmilyen fokozatban? Mert mondanám hogy előtétellenállás, de az úgy szokott elromlani, hogy fokozatonként esik ki a dolog. Ilyenem még pont van amúgy asszem. Automata szívató beállítható jól? Most hideg motornál párszor el kell indítani az autót, mert mindig lefullad, utána már nem teszi. 14NZ motor (ha jól írtam). Ha jó a karbi és a motor is akkor igen. De ez a jelenség teljesen normális az ilyen korú karbis kocsiknál és elég drága a javíttatás, ha meg magadnak próbálod meg belőni, lehet hogy sokkal rosszabb lesz minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vahren Elküldve Július21, 2010 Megoszt Elküldve Július21, 2010 Érdekes. Első körben lehet a kapcsolót megpróbálnám kicserélni hátha az szórakozik Semmilyen fokozatban? Mert mondanám hogy előtétellenállás, de az úgy szokott elromlani, hogy fokozatonként esik ki a dolog. Ilyenem még pont van amúgy asszem. Ha jó a karbi és a motor is akkor igen. De ez a jelenség teljesen normális az ilyen korú karbis kocsiknál és elég drága a javíttatás, ha meg magadnak próbálod meg belőni, lehet hogy sokkal rosszabb lesz minden. Én is a kapcsolóra gondoltam, kicsi az esélye, hogy mindkét motor zárlatos lenne. A venti semmilyen fokozatban nem működik, úgy vettem észre. Az 1-2 amúgy is elég gyér volt, de most semmi reakció. A karbi biztosan jó, a motor most esett át egy felújításon. (Hengerfej, gyűrűzés, stb.) Akkor lehet, hogy hagyom, mert ezzel még együtt lehet élni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Július22, 2010 Megoszt Elküldve Július22, 2010 Sziasztok! Valakinek van ötlete mi lehet a probléma a 1.7 szivó D-nek, hogy indításkor sokáig teker az önindító 6-8 mp mire elindul a motor? Ezt nemrég kezdte csinálni egy hete kb. Ma néztem meg az ízzítógyertyákat, egy volt rossz, azt kicseréltem de szinte semmi változás. Az érdekes az, hogy ezt hosszabb állás után csinálja csak az első indításkor. Ha után leállítom és újra indítok, még ha hideg is, de könnyen indul. Olyan mintha nem kapná fel a gázolajat. Gázolajszűrőre gondolok vagy esetleg az előtöltés állíthatódott el. Ha valakinek van ötlete légyszi írja meg. Köszi a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Július22, 2010 Megoszt Elküldve Július22, 2010 Én arra tippelek, hogy levegőt kap valahol az üzemanyagcsőbe, és ha sokáig áll a motor, akkor visszacsorog a tartályba a csőből, szűrőből, stb. aztán utána sokáig tart, mire ismét felszívja. Nekem a benzinesnél rendesen látszik, hogy ha leállítom, akkor a szűrőből és a csövekből megy visszafelé, meg még hallatszik is, hogy levegőt kap. Csak ennél a karburátorban marad annyi, hogy következő indításkor onnan eljár néhány másodpercet, mire ismét felszívja a pumpa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Július22, 2010 Megoszt Elküldve Július22, 2010 Köszi a segítséget, akkor holnap utánanézek a csöveknek, meg a szűrőt is víztelenítem akkor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Július23, 2010 Megoszt Elküldve Július23, 2010 Megoldódott a probléma, el volt törve a gázolajszűrő vizleeresztő csavarja és ott szívhatott levegőt. Vettem egy új szűrőt most tökéletes. Köszi a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vahren Elküldve Július25, 2010 Megoszt Elküldve Július25, 2010 Én is a kapcsolóra gondoltam, kicsi az esélye, hogy mindkét motor zárlatos lenne. A venti semmilyen fokozatban nem működik, úgy vettem észre. Az 1-2 amúgy is elég gyér volt, de most semmi reakció. A karbi biztosan jó, a motor most esett át egy felújításon. (Hengerfej, gyűrűzés, stb.) Akkor lehet, hogy hagyom, mert ezzel még együtt lehet élni. Tesztelgettem. A venti a 11-es biztosítékhoz van rendelve, amihez a duda is. A duda működik. Ha felkapcsolom a világítást, akkor a venti kapcsoló izzójának világítani kéne, de nem teszi. Olyan, mintha a kapcsolóba már nem jönne delej. Tegnap az ablaktörlő elől működött a hátsó is, de nem tudtam lekapcsolni, végül megállt magától, nem indítottam újra. AZ első működik rendesen. Akkor vagy kapcsoló vagy a hátsó motorja nem ok, lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts