Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Megkaptam Gabitól az átalakítót, de nemtudom hogy ilyen időben neki merjek-e állni átalakítani a kocsit, nem szeretnék ottmaradni sehol azért mert nem indul az autóm. Nameg térdig érő hóban sz@r szerelni. :rolleyes:

Nyugi, sehol se fog ott maradni, max nehezebben indul be.

Link to comment
Megosztás:

Viszont azt is mondták, hogy januártól minden üzemanyagnál 10%-os emelés lesz jövedéki adó változás miatt, amíg a régi készletek tartanak addig 5%-ot emelnek rajta. :lol:

E85-ben csak a benyán van jövedéki adó, szal 1-2ft-ot jelenthet.

Apropó, Gábor, szerinted kicsit állítsak a 8-ról mondjuk 10-re?

Pontosan. Állítsd 10-re, de próbálhatod 12-n is. :D

Meg még van egy trükk, ha előfordul ez az elindul és leáll dolog: CSETFIRST=0,00,06 beállítást próbáld meg (vége most neked 3).

Az épp elég ha elköszörülöm az akksim. :rolleyes:

Nekem eddig a -12-ben is max harmadikra elindult, vagyis másodikra is, csak utána még leállt egyszer :blink:

Link to comment
Megosztás:

Pontosan. Állítsd 10-re, de próbálhatod 12-n is. :rolleyes:

Meg még van egy trükk, ha előfordul ez az elindul és leáll dolog: CSETFIRST=0,00,06 beállítást próbáld meg (vége most neked 3).

A második az mit állít? De szerintem holnap akkor ezeket kipróbálom.

És szerinted ha tesómék elmennek külhonba, akkor vegyem majd vissza 8-ra, ha benyát tankolnak?

Link to comment
Megosztás:

A második az mit állít? De szerintem holnap akkor ezeket kipróbálom.

És szerinted ha tesómék elmennek külhonba, akkor vegyem majd vissza 8-ra, ha benyát tankolnak?

első és második paraméter más funkció, a harmadikkal tudod állítani, hány motorciklusig tartsa a beindulás

pillanatában aktuális dúsítási értéket. Utána átáll az ICT tábla szerinti dúsítási értékre.

Amúgy kézikönyvet feltöltöttem a weboldalra a letöltésekhez ;)

Naja de neked már egy ideje állítgatva van a kocsihoz a cucc, én meg egy fapados beállítással egyből -15ben kezdjem? :rolleyes:

Nem számít, nálad is pár perc a beállítás, és utána ugyanilyen jól műxik :blink:

De nem nagy dolog beállítani, hidd el, kel a laptop, meg Gabi tudása és már minden menni fog. :lol:

Nem kellek hozzá igazán én sem, csak az első beépítések miatt jöhet jól a segítségem most :D

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet h csak meg lett bolygatva egy olyan hibaforrás, ami csak erre várt? :blink:

De. Csak Johnny úgy látszik inkább ragaszkodik a saját verziójához, ahelyett hogy a valódi hibát oldaná meg :lol:

Johnny!

Kezdésnek pl megtehetnéd, hogy leveszed az ecuról a két csatit, befújod kontaktsprével, és visszadugod.

Vigyázz, mert teljesen vissza kell pattannia, különben több kontakthibát is generálhatsz :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Aztán, mégis hogy?

Mert ha nem indul annak más baja van.

Szerintem abban is nyári cucc van.

Gyenge akksi, rossz lambda, nem téli etanol(keverni kell bele benyát).

ez nem lehet mert indításnál nem kell lambda... :rolleyes:

Nekem pénteken beindult ötödikre -6,5 °C-ban...3 hengerrel...

Szal ott más gondok vannak...

Link to comment
Megosztás:

Nekem ma reggel -11 fokban ötödikre beindult, most 30-50 másodperces szüneteket kellett tartanom és egy kicsit tovább kellett indítózni. Benyát nem kevertem hozzá, régen sem kellett. Bosch Silver aksim van ami nagyobb kapacitású mint a gyári, de ugyanolyan méretű. :rolleyes:

J0hnny!

Lehet, hogy amikor be lett építve a kütyü meg lett mozgatva pár csati ami konktathibás volt, én a helyedben ezeket nézném meg először. Műszaki ember vagy tudod milyen fals hibákat tud generálni egy kontakthiba. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Gabi, körbenéztél már kapcsolási rajz ügyben? Nekem linkeltek az Astra F elektromos topicban egyet, de az nemtudom hogy jó-e. :blink:

Most nézem, szerintem nemsokára küldök. Nem néztem még az f astra topicot.

Nekem eddig mindig indult max harmadikra az omega (és én nem várok közte) :rolleyes: És fél perc járatás után -12-ben is el tudtam vele indulni rendben.

Link to comment
Megosztás:

Opel16V!

Januárban akkor tesztelem a kütyüdet...viszont ez "kültéri" cucc azaz mocitérben is elhelyezhető vagy mindenféleképpen az ECU közelébe kell rakni? Hamarosan megy az Fx karosszériáshoz, padlólemezig lebontom az egészet... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Januárban akkor tesztelem a kütyüdet...viszont ez "kültéri" cucc azaz mocitérben is elhelyezhető vagy mindenféleképpen az ECU közelébe kell rakni? Hamarosan megy az Fx karosszériáshoz, padlólemezig lebontom az egészet... :rolleyes:

F astrán mindenképpen az ecunál kell bekötni, mert ott van meg minden jel, és a lambda árnyékolt vezetékét is

ott célszerű megcsapolni a végén :blink: Ráadásul elég egyszerű így a téma, nem kell kötegeket mókolni, meg kábeleket

vezetni, másfél óra alatt kényelmesen beköthető forrasztással, zsugorcsővel szépen. Ott el is fér kényelmesen.

Link to comment
Megosztás:

F astrán mindenképpen az ecunál kell bekötni, mert ott van meg minden jel, és a lambda árnyékolt vezetékét is

ott célszerű megcsapolni a végén :rolleyes: Ráadásul elég egyszerű így a téma, nem kell kötegeket mókolni, meg kábeleket

vezetni, másfél óra alatt kényelmesen beköthető forrasztással, zsugorcsővel szépen. Ott el is fér kényelmesen.

Azt megtudod mondani h megrendelés és utalás után mennyi idő alatt teljesíted a rendelést?

Link to comment
Megosztás:

Állítottam azokat az értékeket, és még mindig ugyanaz. Elsőre semmi, másodikra indul, lefullad indul lefullad, stb... 3-ikra kb ugyanez és olyan 4-5-re indul be rendesen, igaz onnantól fogva semmi baja nincs. Annyira nem zavar, csak nem lehetne ezen egyszerűsíteni? :blink:

Néha már hülyének néznek a parkolóba, bár ez annyira nem zavar :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Elszúrtam a lépést illetve nem én voltam a hibás ki akartam próbálni meddíg használhatok felesben etanolt átalakító nélkül. De aztán a legutóbbi tankolásnál nem volt a kúton, akkor 1-2 fokban gond nélkül indul, most ment le feléíg a szint de már nem merek -10-ben beletölteni, nem volt "átmenet" hogy teszteljem -2-5-ben. :rolleyes: Vagy megpróbáljam?

Szerintem nyugodtan megpróbálhatod, én is még ebben a hidegben is felesben nyomom...

Annyi, hogy másodikra indul a nagy hidegben...de az meg kit érdekel???

Ahogy olvasom, az átalakítósoknak sem megy elsőre, igaz, ők full etanollal csinálják...

Fehérváron még mindíg 215, még nem jött meg a téli(nov. 20-a utánra ígérték, de még semmi...)

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.