Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Igen tudtál segíteni köszönöm szépen! Egyébként ha nagyon hideg van mindig várok az elindulással, majdnem 40foknál kezdem el a startot. <_< Akkor már lehet fűteni is a kocsiba :( Ezzel nem lesz gondom szerintem. Én csak a beszereléstől féltem. Azthiszem ma meg is probálom beszerelni. Egyébként felismeri teljesen, hogy mit tankoltam bele? mert most még van benne egy 15 liter benzin, viszont ha ma belerakom elmegyek nyomok rá egy 20-25 liter etanolt.

Hát ez az átalakító felismerni nem fog semmit. De nem is árt neki ha még van benne benzin, HunFlexes autót is lehet benzinnel használni, csak akkor ha már benzin van benne, le kell venni a HunFlex testelését az akksiról és akkor olyan mintha ott sem lenne. :wacko:

Amúgy sem az átalakító "ismeri" fel...ilyen csak a gyári FlexiFuel autókban van. Az is azt hiszem vezetőképesség mérésen alapuló szenzor.

Ha HunFlex van beszerelve és benzint tankoltál, akkor meg a motorvezérlő fogja addig visszavenni az injektornyitási időket, amíg a lambda jel nem áll be az 1.0-ra, akkor is ha a HunFlex megnövelte az értékeket. Csak addig van gond, amíg be nem indul a lambda-szabályzás.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Igen, a melegindítási dúsítás az injparam harmadik paramétere.

Ha minden okés az autón, akkor ennek 8-14 között kell lennie.

Akkor még mindig sok.

Holnap játszom vele.

Most csinált olyat,hogy 1 hétig állt a vas,beindítom és felpörög,visszaesik a fordszám,aztán megint fel és ez így ment kb 4x-5x,aztán mintha elvágták volna,soha többé. :wacko:

Lehet az alapjáratim ragad fel hidegen... <_<

Link to comment
Megosztás:

Fx-nél végre stabil az alapjárat már el se merem hinni. <_<

Sokat szenvedtem vele végül kiderült, hogy a fűtött lambdaszondát nem szereti, de közben "rework" hőlégfúvóval a kütyüt is átmelegítettem volt pár gyanús forrasztás. ;)

Öröm és boldogság :wacko:

Nekem is a hőgomba csere az omegán meghozta a várt eredményt, már nem szórakozik a motor melegedés közben.

Átalakító log nélkül a büdös életben nem jöttem volna rá, hogy ez a hőgomba okozza a jelenséget :(

Link to comment
Megosztás:

Öröm és boldogság ;)

Nekem is a hőgomba csere az omegán meghozta a várt eredményt, már nem szórakozik a motor melegedés közben.

Átalakító log nélkül a büdös életben nem jöttem volna rá, hogy ez a hőgomba okozza a jelenséget ;)

Egy kis vigasz Udi: nem csak mi szopunk! <_< :wacko: :(

Link to comment
Megosztás:

Egy kis vigasz Udi: nem csak mi szopunk! <_< :wacko: :(

Igen, mert én már feladtam és most elég stabil a vas ahogy van. Nekem a meglepő dolog abban rejlett, hogy bár mit tettem vele vagy a hidegindítás volt ramaty vagy a meleg, most a meleg is idönként szarakodik, de 40L nyálhoz 5L benya és minden frankó és örömködés. tudom így a tankolás macerás, de a fogyasztásom sokat javult tőle, nem egyszer volt más 7,4-7,6 is az átlagom ezzel az 5L benyával és tudom most hülyeséget írok, de jobban harap a vas, sokkal "karcosabban" szedi össze magát gázadásra és élvezhetőbb is a menet vele. Gabi, mennyi kárt teszek így vele ha ennyivel kevesebbet fogyaszt?

Link to comment
Megosztás:

Igen, mert én már feladtam és most elég stabil a vas ahogy van. Nekem a meglepő dolog abban rejlett, hogy bár mit tettem vele vagy a hidegindítás volt ramaty vagy a meleg, most a meleg is idönként szarakodik, de 40L nyálhoz 5L benya és minden frankó és örömködés. tudom így a tankolás macerás, de a fogyasztásom sokat javult tőle, nem egyszer volt más 7,4-7,6 is az átlagom ezzel az 5L benyával és tudom most hülyeséget írok, de jobban harap a vas, sokkal "karcosabban" szedi össze magát gázadásra és élvezhetőbb is a menet vele. Gabi, mennyi kárt teszek így vele ha ennyivel kevesebbet fogyaszt?
Link to comment
Megosztás:

Igen, mert én már feladtam és most elég stabil a vas ahogy van. Nekem a meglepő dolog abban rejlett, hogy bár mit tettem vele vagy a hidegindítás volt ramaty vagy a meleg, most a meleg is idönként szarakodik, de 40L nyálhoz 5L benya és minden frankó és örömködés. tudom így a tankolás macerás, de a fogyasztásom sokat javult tőle, nem egyszer volt más 7,4-7,6 is az átlagom ezzel az 5L benyával és tudom most hülyeséget írok, de jobban harap a vas, sokkal "karcosabban" szedi össze magát gázadásra és élvezhetőbb is a menet vele. Gabi, mennyi kárt teszek így vele ha ennyivel kevesebbet fogyaszt?

Nem teszel semmi kárt, de ha minden okés az autón, akkor kell mennie tökéletesen 100% E85-tel is.

Ha melegen szarul indul 10-12-es 3. injparam paraméterrel, akkor tuti van valami gebasz, talán az AC pumpa,

mint úgy általában az ilyen korú opelekben jellemzően szétkopott alkatrész <_<

Link to comment
Megosztás:

bakja meg a kutya...10 liter lett a fogyim... :wacko:

Igaz, hogy a 200 kilométerből 100 volt országút, a többi 2-5 km-es utakból tevődött össze, városban...

Ez most jónak számít vagy sem?

Én 10literrel járok az enyémmel ( 2.0 16V ) általában rövid távok 40-50km-ek, javarészt városon kívül, sok előzés, sok fullgáz, sok sport mód.

Innentől döntsd el Te. <_<

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.