Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

bölcső alá szok ez menni :lol:

12 ezres áron nem a legolcsóbb dolgok egyike, főleg ha nem véd a kormányrudazat környékén

Jó, most vacak a Ft/euro árfolyam, de a régi pénzben számolva 1200SKK és az nem egy olyan nagy összeg, szerintem...az olyan 10.000Ft lenne ha még korona lenne... :) :blush:

Link to comment
Megosztás:

Jó, most vacak a Ft/euro árfolyam, de a régi pénzben számolva 1200SKK és az nem egy olyan nagy összeg, szerintem...az olyan 10.000Ft lenne ha még korona lenne... :lol: :blush:

nemtudom így képről eldönteni mennyit ér...

ha ott nem takr ahol irtam akkor sokat nem

Link to comment
Megosztás:

bölcső alá szok ez menni :blush:

12 ezres áron nem a legolcsóbb dolgok egyike, főleg ha nem véd a kormányrudazat környékén

nemtudom így képről eldönteni mennyit ér...

ha ott nem takr ahol irtam akkor sokat nem

Mi a büdös francnak kellene védeni a kormányrudazatot????

Iszonyat magasan van,a kartervédő nem azt védi,hanem ültetett gépre szokták rakni,hogy az út egyenetlenségei ne üssék fel a motor alját.

OpelAstraF_2.jpg

A Seriff motorvédő lemezekről Manapság a különböző hitelkonstrukciók segítségével gyorsan és könnyen lehet autóhoz jutni. A vásárlók csak a használatba vétel után szembesülnek az autó mindennapi igényeivel, mert tárolni, tankolni, biztosítani, karbantartani kell a kocsit, és bizony javíttatni is, ha úgy hozza a sors. Egy kartertörés is komoly, "zsebbenyúlós" probléma lehet bárkinek, hiszen a vontatás, szerelés, hegesztés, olajcsere nem filléres dolgok. Nem kell akadálypályára menni ahhoz, hogy kátyúval, magas padkával, jégbordával, vagy a buszmegállóban felgyűrődött aszfalttal találkozzunk , s ezek - mint megannyi vásárlónk tapasztalata bizonyítja - reális veszélyforrások lehetnek négykerekű kedvenceinknek. A "Seriff" motorvédő elsődleges feladata, hogy akadállyal való ütközéskor megóvja az olajteknőt a sérüléstől. Másodlagos, de legalább ennyire fontos szerepe van a védőlemeznek a motor tisztántartásában, hiszen a felcsapódó sár komolyan rongálja a segédberendezések meghajtásait, bejut a műanyag csapágyakba, jelentős élettartam-csökkenést indukálva ezzel. Az autók tekintélyes hányada rendelkezik műanyag porvédővel, (általában a drágább típusok) amely tisztán tartja a motort, de ezek rögzítése gyenge, ezért hamar " lemaradnak " , és borsos áruk ellenére nem védenek a mechanikus sérüléstől . A "Seriff" motorvédő maradéktalanul ellátja mindkét feladatot, költségkímélőbb, biztonságosabb utazást biztosíva.

Link to comment
Megosztás:

Mi a büdös francnak kellene védeni a kormányrudazatot????

Iszonyat magasan van,a kartervédő nem azt védi,hanem ültetett gépre szokták rakni,hogy az út egyenetlenségei ne üssék fel a motor alját.

amit Brezs mutatott egyáltalán nem arra van amiről te beszélsz

a teáltalad említett valóban az ütésekért kell, de az övé a kosz sár víz stb miatt, hogy ne jusson be a motortérbe :blush:

és nagy része a kormányrudaknál jut be a kosznak

Link to comment
Megosztás:

amit Brezs mutatott egyáltalán nem arra van amiről te beszélsz

a teáltalad említett valóban az ütésekért kell, de az övé a kosz sár víz stb miatt, hogy ne jusson be a motortérbe :lol:

és nagy része a kormányrudaknál jut be a kosznak

Pedig a JOhnny-é nagyon hasonlónak tűnik csak alulról már felszerelve van fényképezve!!! :blush:

Link to comment
Megosztás:

Nem oldalról jut be a sok,hanem a főtengely végénél,de van oda gyári takaró lemez,csak a gyárban lespórolják.

gondolom a generátorra gondolsz ugye?

na nekem van ott gyárilag, de nagy essőbe így is megnyikkan szóval sokat nem ér

de én a mocitér hátuljára gondolok, a fékdobom van állandóan felverve, és az meg sztem a kormányrudaknál jön be.

Link to comment
Megosztás:

Nálunk kecsón egy kipuffos haver szereli ezt,Warwolfnak volt az astráján,elég szép dolgokat védett ki neki,amikor ültett géppel csapatott rossz úton.

Ez fém? Mennyibe kerül?

Gondolom ehhez sem kell a mocit kikapni mindenestől, hogy fel lehessen tenni? :lol: :blush:

Link to comment
Megosztás:

sziasztok nem tud valaki segiteni?gsi-hez kéne pár dolog.géptetö+elsö lokos???vagy cserélek,nekem meg van hátso lökös,digit müszerfal+másik kilyelzö,müszerfal,sport kipúfigo dob 2db szárny,fehér és piros,csomagtér ajtó üveggel és 16 szelepeshez kipufogocsonk ami a motortol jön.köszi elöre is

Link to comment
Megosztás:

sziasztok nem tud valaki segiteni?gsi-hez kéne pár dolog.géptetö+elsö lokos???vagy cserélek,nekem meg van hátso lökös,digit müszerfal+másik kilyelzö,müszerfal,sport kipúfigo dob 2db szárny,fehér és piros,csomagtér ajtó üveggel és 16 szelepeshez kipufogocsonk ami a motortol jön.köszi elöre is

Engem a fehér gsi szárny érdekelne (pontosabban egy barátnak kellene). Mennyiért adnád?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok nem tud valaki segiteni?gsi-hez kéne pár dolog.géptetö+elsö lokos???vagy cserélek,nekem meg van hátso lökös,digit müszerfal+másik kilyelzö,müszerfal,sport kipúfigo dob 2db szárny,fehér és piros,csomagtér ajtó üveggel és 16 szelepeshez kipufogocsonk ami a motortol jön.köszi elöre is

A digitális műszerfalról, tudnál képet mutatni??

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.