Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Egy ötajtósnál van olyan opció, hogy lehajtod az üléseket és hazacuccolsz kényelmesen egy mosógépet/gáztűzhelyt/szekrényt stb. Sedan esetében ilyenre nincs lehetőség...

Caravan-nál lehajtani se kellett. Kényelmesen befért a csomagtartóba. A fürdőszoba már nehezebb dió volt.

Link to comment
Megosztás:

Vonóhorog...

Velem egyébként 3 évente egyszer fordul elő ilyesmi.

Legutóbb lapra szerelt gyerekágyat vittem, matraccal együtt.

Mondta a bútorboltos, hogy nem fog beférni előre, döntsem le az ülést (5 ajtósom van). Simán bement az ülések elé, úgy, hogy bent volt két gyerekülés... :)

Lustaság, fél egészség.

Pont emiatt viszont 'kicsi' (jóval kisebb) a ferdehátú csomagtere, ha hátul ülnek. És nekem általában ülnek...

A pözsómon volt vonóhorog, így nem volt gond semmi ilyesmi...

De azt az évi néhány alkalmat, vagy kevesebbet át lehet hidalni másképp...

Normál használat során viszont a sedan jövedelmezőbb...

Én is kombiban gondolkodtam, de nem estem volna kétségbe, ha sedan jön, ahogy az 5 ajtóstól se. Mindennek megvan az előnye, hátránya.

A többek által említett 2 gyerek, család, nyaralás/utazás nem biztos, hogy az 5 ajtós melett szól, legalábbis a sedan ellenében...

Link to comment
Megosztás:

Vonóhorog...

Velem egyébként 3 évente egyszer fordul elő ilyesmi.

Legutóbb lapra szerelt gyerekágyat vittem, matraccal együtt.

Mondta a bútorboltos, hogy nem fog beférni előre, döntsem le az ülést (5 ajtósom van). Simán bement az ülések elé, úgy, hogy bent volt két gyerekülés... :)

Lustaság, fél egészség.

Pont emiatt viszont 'kicsi' (jóval kisebb) a ferdehátú csomagtere, ha hátul ülnek. És nekem általában ülnek...

A pözsómon volt vonóhorog, így nem volt gond semmi ilyesmi...

De azt az évi néhány alkalmat, vagy kevesebbet át lehet hidalni másképp...

Normál használat során viszont a sedan jövedelmezőbb...

Én is kombiban gondolkodtam, de nem estem volna kétségbe, ha sedan jön, ahogy az 5 ajtóstól se. Mindennek megvan az előnye, hátránya.

A többek által említett 2 gyerek, család, nyaralás/utazás nem biztos, hogy az 5 ajtós melett szól, legalábbis a sedan ellenében...

Én sem bántam meg a Sedan-t csak ha újra kezdeném akkor lenne kombi. Azért is kértem rá vonóhorgot még új korában, mert a családban van két utánfutó. Ha valami nagyobb dolgot kell cipelni akkor ezzel oldom meg.

Link to comment
Megosztás:

Én sem bántam meg a Sedan-t csak ha újra kezdeném akkor lenne kombi. Azért is kértem rá vonóhorgot még új korában, mert a családban van két utánfutó. Ha valami nagyobb dolgot kell cipelni akkor ezzel oldom meg.

Én is nagyob kocsin gondolkodok egy ideje... Astra J Sports tourer, Zafira B, de a zafiránál jobban tetszik a Vectra kombi. Csak abból keveset futottat nem lehet venni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem felkeveri oda (és a hátsó ajtóra), gondolom a függőleges hátfalnak ez a hátránya...

Nekem is kombi van, ugyanígy van, kicsit nyálkásabb az út, már keveri is fel. Lehet venni ilyen műanyag Vagy gumi szerű akármit amit rá kell csavarozni gondolom a sárvédőre, érhet az valamit? Bár mondjuk szerintem lehet ezt a kombik átkának nevezni hogy örökké tiszta sár lesz ha rosszabb az idő.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is kombi van, ugyanígy van, kicsit nyálkásabb az út, már keveri is fel. Lehet venni ilyen műanyag Vagy gumi szerű akármit amit rá kell csavarozni gondolom a sárvédőre, érhet az valamit? Bár mondjuk szerintem lehet ezt a kombik átkának nevezni hogy örökké tiszta sár lesz ha rosszabb az idő.

Nekem elől hátul van sárvédő felrakva / műanyag/. Szinte alig verődik fel a retyó a kasztnira. Így vettem az autót, marad is rajta.

Tolatva parkolásnál viszont nagyon észnél kell lenni, mert nem a gumi találkozik a padkával, hanem a sárvédő ha túl közel megyek.

De így is megéri.

Link to comment
Megosztás:

Nekem elől hátul van sárvédő felrakva / műanyag/. Szinte alig verődik fel a retyó a kasztnira. Így vettem az autót, marad is rajta.

Tolatva parkolásnál viszont nagyon észnél kell lenni, mert nem a gumi találkozik a padkával, hanem a sárvédő ha túl közel megyek.

De így is megéri.

Értem, köszönöm a válaszod, az enyémen nincs se elől se hátul de már gondolkodtam rajta hogy veszek Csak nem tudtam megéri-e, van-e értelme. Felrögzítéséről tudsz mondani valamit? Csak tippeltem a csavart, de valóban úgy kell?

Link to comment
Megosztás:

Értem, köszönöm a válaszod, az enyémen nincs se elől se hátul de már gondolkodtam rajta hogy veszek Csak nem tudtam megéri-e, van-e értelme. Felrögzítéséről tudsz mondani valamit? Csak tippeltem a csavart, de valóban úgy kell?

Én még nem néztem. Így vettem az autót, de ezen a linken a felfogató elemekkel együtt árulják, ott vannak kötő elemek.

http://www.opeleseknek.hu/opelshop/opel-astra-g-classic-1998-2009-alkatreszek/opel-sarfogo-gumi-keszlet-elso-astra-g-gm-gyari-1718038

Link to comment
Megosztás:

Caravan-nál lehajtani se kellett. Kényelmesen befért a csomagtartóba. A fürdőszoba már nehezebb dió volt.

Nekem is Caravan van, nem kell bemutatni a benne rejlő lehetőségeket (pláne hogy alig egy hónapja vagyok túl egy költözésen, egy hétig cuccoltam fel-alá a kocsival az "apróságokat")... :icon1:

Én is nagyob kocsin gondolkodok egy ideje... Astra J Sports tourer, Zafira B, de a zafiránál jobban tetszik a Vectra kombi. Csak abból keveset futottat nem lehet venni.

Hát, a J kombi beltere nem éppen nagy, pláne a külső méretekhez mérten... A B Zafira jobban pakolható, nagyobb a beltér. C Vectra meg kevés van olyan ami már nem kerülte meg legalább egyszer a földet... (Van biztosan, csak megtalálni bonyolult...)

Nekem is kombi van, ugyanígy van, kicsit nyálkásabb az út, már keveri is fel. Lehet venni ilyen műanyag Vagy gumi szerű akármit amit rá kell csavarozni gondolom a sárvédőre, érhet az valamit? Bár mondjuk szerintem lehet ezt a kombik átkának nevezni hogy örökké tiszta sár lesz ha rosszabb az idő.

Nekem hátul gyárilag van rajta, így is összekeni magát...

Link to comment
Megosztás:

Nekem is Caravan van, nem kell bemutatni a benne rejlő lehetőségeket (pláne hogy alig egy hónapja vagyok túl egy költözésen, egy hétig cuccoltam fel-alá a kocsival az "apróságokat")... :icon1:

Hát, a J kombi beltere nem éppen nagy, pláne a külső méretekhez mérten... A B Zafira jobban pakolható, nagyobb a beltér. C Vectra meg kevés van olyan ami már nem kerülte meg legalább egyszer a földet... (Van biztosan, csak megtalálni bonyolult...)

Nekem hátul gyárilag van rajta, így is összekeni magát...

Köszönöm a válaszod akkor nem is veszek, felesleges :)
Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszod akkor nem is veszek, felesleges :)

Hát, a sárpofozó célja nem is az hogy a saját autónkat ne kenjük össze, hanem hogy esőben (taknyos időben) a többi közlekedőt a kelleténél jobban ne kenjük össze, tehát hogy ne keverjük/csapjuk fel annyira a lecsót az útról... Inkább a mögötted jövőnek jó ha van olyan a kocsin hátul.... Én újra kötelezővé tenném...

Link to comment
Megosztás:

Előre is bocsánatot kérek, hogy eladnék és nem vennék, de tanácstalan vagyo...

Tanácsot, ötletet kérnék Tőletek. Adott egy 2009-es rendkívül megkímélt Astra Classic II 1,4 benzin gépjármű 47e Km-el. Csere előtt áll, és mivel rendkívül megkímélt, vezett szervízkönyv, full garázsos, stb a rokonságon belülről rögtön lenne rá vevő, de csak tiszta lelkiismerettel akarom továbbadni. Soha semmi baja nem volt, mindent megadtam neki amit kellett, abből is a minőséget. Azonban, kb 3-5 hónapja érdekes dolgot hallok. Nagyjából az első ülések magassága vagy attól előrébb a motortér alól/környékéről. Amikor legalább 40km/h óra vagy attól nagyobb a sebesség rámegyek/belemegyek egy úthibára (kipúposodásra, vagy gödörbe) a jobb első kerékkel, vagy mindkettővel (csak a bal kerékkel történő rámenésnél nincs meg a hang) akkor olyan fémes hangot hallok a lehúzott ablakon keresztül (felhúzott ablaknál nem jön be a hang), mint amikor megütök egy acél dróttal egy fémet, vagy több aprópénzt dobálok a tenyeremben). Nem dúrva fémes hang, de mégis ilyenkor két fém egymáshoz ütődik, vagy épp szétmegy az érintkezésből, majd ismét összecsapódik. 2 szervízben is voltam, nem találnak semmit, lövésük nincs mi okozhatja. Azt mondták nyugodt lehetek, mindent megráztak, leszedtek, visszaraktak, minden a helyén van. Tehát a rázópad nem volt elég, ott nem jött a hang. Annyit még hozzátennék, hogy a kocsival telekre is jártam, zúzottköves úton, ahol rázkodott eleget, tehát valószínű ez a sok zötykölődés okozhatott valamit. Van ötletetek mi lehet ez? Köszi! (Kerék, és fék kizárva)

Link to comment
Megosztás:

A motortartó bak (bölcső?) csinált/csinál nálam hasonlót, megfújták zsírral, fél évig csendben lesz. Állítólag a por és egyéb beeszi magát oda, és működés (nagyobb bólintás) közben amikor összezár (?) akkor ad hülye hangot...

Nekem nedves időmen 'nyekkent' itt valaki tanácsolta, befújtam jó sok szilikonnal, és elhallgatott.

Link to comment
Megosztás:

Hát, a sárpofozó célja nem is az hogy a saját autónkat ne kenjük össze, hanem hogy esőben (taknyos időben) a többi közlekedőt a kelleténél jobban ne kenjük össze, tehát hogy ne keverjük/csapjuk fel annyira a lecsót az útról... Inkább a mögötted jövőnek jó ha van olyan a kocsin hátul.... Én újra kötelezővé tenném...

Nekem az első is fel van szerelve, és sokat jelent a saját kocsira nézve is.

Link to comment
Megosztás:

Én astrát adnék, vagy cserélnék lassan...

Vajon mennyit érhet?

2007/12 Optima II 140e km. Alap kék. + LPG

Tegnap voltam megnézni egy Zafirát a helyi Opelnél, 2006/09 133e km 1.9D 1.89M. Elég hervadt volt. (hátsó lámpa párásodott, első lámpa matt Mindkét oldalán kb 0.5m-en meghúzva az első ajtón a festés, mindkét tükör lenyúzva, az egyik elrepedve, 16-os felni - nevetségesen kicsi - , váltószoknya szétrepedve, kézifék megkopva - mindig azzal állt meg? - ) . Olasz kocsi volt, 5 éve hozták be. Állítólag szervizelt, de szervizkönyve nem volt. Mondták a kuplung, és akettős tömegű most lett cserélve... (fura)

Az enyimhez képest siralmas állapotban volt. Az enyimért akartak adni 1M-et, és akkor a Zafirára 8e-et fizessek...

Ott állt a Zafira mellett egy 2004-es AstraG 100e km, 1.1M-ért. (14-es felnivel? hogyan? )

Link to comment
Megosztás:

Én astrát adnék, vagy cserélnék lassan...

Vajon mennyit érhet?

2007/12 Optima II 140e km. Alap kék. + LPG

Tegnap voltam megnézni egy Zafirát a helyi Opelnél, 2006/09 133e km 1.9D 1.89M. Elég hervadt volt. (hátsó lámpa párásodott, első lámpa matt Mindkét oldalán kb 0.5m-en meghúzva az első ajtón a festés, mindkét tükör lenyúzva, az egyik elrepedve, 16-os felni - nevetségesen kicsi - , váltószoknya szétrepedve, kézifék megkopva - mindig azzal állt meg? - ) . Olasz kocsi volt, 5 éve hozták be. Állítólag szervizelt, de szervizkönyve nem volt. Mondták a kuplung, és akettős tömegű most lett cserélve... (fura)

Az enyimhez képest siralmas állapotban volt. Az enyimért akartak adni 1M-et, és akkor a Zafirára 8e-et fizessek...

Ott állt a Zafira mellett egy 2004-es AstraG 100e km, 1.1M-ért. (14-es felnivel? hogyan? )

Az értékét (piaci) a hahu szerint tudod belőni. Persze vedd figyelembe hogy Te melyik országrészben kívánod eladni, ez is lényeges lehet ha nem csak árulgatni szeretnéd... Továbbá gondolom azzal sem árulok el nagy titkot, hogy ha beszámíttatod, akkor jársz a legrosszabban. Add el Te magad...

A B Zafira nekem is nagy kedvencem, de én személy szerint pl dízelt nem vennék, több okból sem, pl én nem használnám ki. Az 1.8-as benzines állítólag megbízható konstrukció. Érdemes számolgatni hogy megéri-e a dízel, pláne ha nagyobb szervizköltséggel kalkulálsz.

Módosítva : Janó32
Link to comment
Megosztás:

Én astrát adnék, vagy cserélnék lassan...

Vajon mennyit érhet?

2007/12 Optima II 140e km. Alap kék. + LPG

Tegnap voltam megnézni egy Zafirát a helyi Opelnél, 2006/09 133e km 1.9D 1.89M. Elég hervadt volt. (hátsó lámpa párásodott, első lámpa matt Mindkét oldalán kb 0.5m-en meghúzva az első ajtón a festés, mindkét tükör lenyúzva, az egyik elrepedve, 16-os felni - nevetségesen kicsi - , váltószoknya szétrepedve, kézifék megkopva - mindig azzal állt meg? - ) . Olasz kocsi volt, 5 éve hozták be. Állítólag szervizelt, de szervizkönyve nem volt. Mondták a kuplung, és akettős tömegű most lett cserélve... (fura)

Az enyimhez képest siralmas állapotban volt. Az enyimért akartak adni 1M-et, és akkor a Zafirára 8e-et fizessek...

Ott állt a Zafira mellett egy 2004-es AstraG 100e km, 1.1M-ért. (14-es felnivel? hogyan? )

hahaha :D

Link to comment
Megosztás:

hahaha :D

Mi a vicces? :O

Nekem felmérték a Schillernél a kocsimat.2007-es novemberi,Z14XEP, 84500Km, Optima II,

És mit mondtak?

Az értékét (piaci) a hahu szerint tudod belőni. Persze vedd figyelembe hogy Te melyik országrészben kívánod eladni, ez is lényeges lehet ha nem csak árulgatni szeretnéd... Továbbá gondolom azzal sem árulok el nagy titkot, hogy ha beszámíttatod, akkor jársz a legrosszabban. Add el Te magad...

A B Zafira nekem is nagy kedvencem, de én személy szerint pl dízelt nem vennék, több okból sem, pl én nem használnám ki. Az 1.8-as benzines állítólag megbízható konstrukció. Érdemes számolgatni hogy megéri-e a dízel, pláne ha nagyobb szervizköltséggel kalkulálsz.

Annyi előnye van, hogy nem kell az eladással foglalkozni. Akár több hónapik, évig a nyakán van az embernek, vagy ha eladom, akkor meg nem biztos hogy találok olyat amilyet akarok. Nem egyszrű. habár egyenlőre nem is sürgős.

Mondjuk a Zafiránál jobban tetszik a J sport tourer (1.7D-vel). De mindkettő jöhetne. Tudom a diesel szervizigényesebb, de a benzines 1.8 meg sokat eszik. (1.8 Vectrával 9 litert megetettem, igaz kapta az ívet, az 1.7-es diesel zafira pedig nem ment, amíg nem kapcsolt be a turbó, de tetszett..., pályára tökéletes)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.