Tápiószecső Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Nem szóltam. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 remek lett így a képekkel :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Váltó beállitása cimszó alatt szerepelhetne ez is a Gyik-ban, esetleg, hm? Zotya biztosan beleegyezik ha egyszer már úgyis közzé tette. :huh: Ez is hasznos dolog lehet. Aztán ehhez kapcsolódhatna a váltóolaj cseréje illetve a váltórúd simmering cseréje. Ez utóbbi Hening-nek meg van képekben is. :D Elnézést, hogy én érdemben nem tudok hozzá tenni! :lol: Remélem, azért egy-két javaslatom jól jön! :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Váltó beállitása cimszó alatt szerepelhetne ez is a Gyik-ban, esetleg, hm? Zotya biztosan beleegyezik ha egyszer már úgyis közzé tette. :huh: Ez is hasznos dolog lehet. Aztán ehhez kapcsolódhatna a váltóolaj cseréje illetve a váltórúd simmering cseréje. Ez utóbbi Hening-nek meg van képekben is. :D Elnézést, hogy én érdemben nem tudok hozzá tenni! :lol: Remélem, azért egy-két javaslatom jól jön! :) :D Tényleg a váltóbeállítás! Már ki is ment a fejemből. Tényleg össze lehetne kötni a szimering-cserével, meg a váltóólaj-leeresztéssel, feltöltéssel. csak kéne vmi normális bevezető szöveg, mert én elég hülyén kezdtem el. Pölö.: Amegyiben kapcsolási, váltási nehézségeket tapasztalunk, egyes sebességek nem, vagy nehezen kapcsolhatók, érdemes elvégezni a váltórudazat-beállítást. Ennek folyamata a következő.: Na és itt jöhetne a leírásom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március11, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március11, 2009 Felkerült. Nem sokat variáltam rajta, Nézd át, aztán mondd, hogy jó-e? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Felkerült. Nem sokat variáltam rajta, Nézd át, aztán mondd, hogy jó-e? :huh: Jó, csak azon tűnödöm, nem kelene-e odaírni az elejére, hogyan kell felhúzni a váltószoknyát, hogy hozzáférjen a pozícionálló furathoz. Tehát hogy hátul egy hazározott mozdulattal felhúzom, elöl meg kiakasztom. Vagy ez annyira evidens, hogy mindenki ismeri? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Felkerült. Nem sokat variáltam rajta, Nézd át, aztán mondd, hogy jó-e? :huh: A stift lehet ilyen is a régebbi fajtákban: Ennek a gyári cikkszámát még keresse meg valaki (mert a boltokban általában nem tudják mit keresel) és akkor tökéletes lesz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március11, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március11, 2009 Cikkszámban Berlina Zoli az Isten. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 A stift lehet ilyen is a régebbi fajtákban: http://img3.tar.hu/j0hnny/size2/32452488.jpg Ennek a gyári cikkszámát még keresse meg valaki (mert a boltokban általában nem tudják mit keresel) és akkor tökéletes lesz! De ebbe nem ugyanolyan stift kell, mint az enyémben, csak kettő? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Cikkszámban Berlina Zoli az Isten. Nana... :huh: A csapszeg cikkszáma: 07 58 915. A váltórúdon van egy gumigyűrű, aminek a kopása a váltókar lötyögését okozza, annak a cikkszáma: 07 38 789. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Nana... :huh: A csapszeg cikkszáma: 07 58 915. A váltórúdon van egy gumigyűrű, aminek a kopása a váltókar lötyögését okozza, annak a cikkszáma: 07 38 789. :) Esetleg még kellene annak a műanyag összekötőnek is a cikkszáma amit beixeltem, az is cserés lehet, mert műanyag, elég jól kopik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 De ebbe nem ugyanolyan stift kell, mint az enyémben, csak kettő? :huh: De igen. Csak annak a fehér műanyag betétnek a számát nem tudom, azt még az EPC se írja külön. Johnny cserélte, Ő talán tudja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Cikkszámban Berlina Zoli az Isten. jó sárcc Tokajba ott voltunk :huh: majdnem melóztam is neki, csak lekésten egy héttel a jelentkezést :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március11, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március11, 2009 Ööööö.... Én egy másik Berlina Zolira gondoltam. :huh: Nem a Kadettos, hanem az Asconás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 De ebbe nem ugyanolyan stift kell, mint az enyémben, csak kettő? :huh: Igaz,de attól még más a felépítése! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 De igen. Csak annak a fehér műanyag betétnek a számát nem tudom, azt még az EPC se írja külön. Johnny cserélte, Ő talán tudja. Sajnos nem tudom már,de az EPC-ben nincs benne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Ööööö.... Én egy másik Berlina Zolira gondoltam. :huh: Nem a Kadettos, hanem az Asconás. jah akkor bocsesz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március11, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március11, 2009 Srácok arra gondoltam, hogy ne vegyük 100%-nak a listát. Én nem értek az F Astrához, csak találomra összeállítottam. Arra gondoltam, hogy amit írtok, annak én találok helyet, úgy módosítom a listát, hogy jó legyen. :) (Amúgy nem ide tartozik, és tudom, hogy itt én vagyok az off felelős, és szigorú haragommal sújtok le mindenkire, de akkor is el kell mondjam, hogy ki van javítva a Senatoron az első lökhárító, lakatosnál a kasztni és most rohadt boldog vagyok! :huh:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Srácok arra gondoltam, hogy ne vegyük 100%-nak a listát. Én nem értek az F Astrához, csak találomra összeállítottam. Arra gondoltam, hogy amit írtok, annak én találok helyet, úgy módosítom a listát, hogy jó legyen. :) (Amúgy nem ide tartozik, és tudom, hogy itt én vagyok az off felelős, és szigorú haragommal sújtok le mindenkire, de akkor is el kell mondjam, hogy ki van javítva a Senatoron az első lökhárító, lakatosnál a kasztni és most rohadt boldog vagyok! :huh:) Majd kialakul a lista, nem kell három nap alatt pontos, hibátlan listát alkotni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 szerintem is bővülni fog folyamatosan meg ha megvannak az alapok, amint már ezt beszéltük is mehetnek fel a saját "tuningok" :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 ... Amúgy nem ide tartozik, és tudom, hogy itt én vagyok az off felelős, és szigorú haragommal sújtok le mindenkire, de akkor is el kell mondjam, hogy ki van javítva a Senatoron az első lökhárító, lakatosnál a kasztni és most rohadt boldog vagyok! :) Akkor most kicsit én is offolok: és a Manta projekt hogy áll? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március11, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március11, 2009 Áll. Családi okok miatt ez halad most. Node ennyi az öröm, mostmár csitt. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Áll. Családi okok miatt ez halad most. Node ennyi az öröm, mostmár csitt. :) Aztán majd szeretném látni, ha elkészül. Írtam cikkszámokat, ha figyelted, bár nem vagyok Berlina :huh: Beteheted a váltórudazatos leírásba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Március11, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Március11, 2009 Bekerült. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március11, 2009 Megoszt Elküldve Március11, 2009 Jó, csak azon tűnödöm, nem kelene-e odaírni az elejére, hogyan kell felhúzni a váltószoknyát, hogy hozzáférjen a pozícionálló furathoz. Tehát hogy hátul egy hazározott mozdulattal felhúzom, elöl meg kiakasztom. Vagy ez annyira evidens, hogy mindenki ismeri? :) Látod, például én ezt nem tudtam! Nézegettem bűvöltem egy kicsit, megmozgattam hogy lássam hogy hol hogyan mozdul, de nem tudtam rájönni. Erőltetni meg nem akartam nehogy eltépjem, kiszakitsam. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts