Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

On 2016. május 17. at 21:33, SLIDE írta:

Üdv,

 

Kérnék tőletek egy kis segítséget. Nyomásszabályozószelep után nézegetek a neten, mert a szervizben kaptam egy 64ezres árajánlatot és kicsit sokallom. De a problémám végülis nem ez, hanem kicsit meghült most bennem a vér, hogy valami nem stimmel az autó papírjaival??? Abba a problémába ütköztem, hogy forgalmi szerint az autóm adatai: Opel Astra J Sports Tourer 1.7 CDTI 81kw / 110LE. Eddig oké is a történet, na de, említettem, hogy nézegetek a neten a nyomásszabályozó szelep után, viszont az alkatrészkereső oldalakon ki kell választani (általában motorkód) alapján az autó típusát és bizony itt hűlt meg bennem a vér. Nekem a motorszám így kezdődik: A17DTR...., de ha ezt a motorkódot választom ki akkor 92kw / 125LE ugrik fel, viszont ez nekem nem stimmel. Mi lehet a gond, mert nekem ez valahogy nem áll össze?


Segítségeteket köszönöm!

A17DTR az a 125Le-s változat. A17DTJ lenne a 110Le-s. Nincs elírva a motorszámod?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van DRL a kocsimban, (tehát van fényszenzor és automatikusan kapcsol tompítottat, ilyenkor a DRL-t pedig kikapcsolja) viszont csak halogén izzós.

Rendeltem és ma kézhez is vettem hozzá ezt: (fehéret.. :) )

DRL Led bulb

amit az alábbi leírás segítségével fogok bepakolni :

beszerelés

Már úton van két új porvédő kupak is a drl izzó mögé, mert a gyárit nem szeretném megfúrni, valamint a kasztnit sem szándékozom megfúrni a terhelő ellenálláshoz, mint a cikkben az úriember, inkább a kasztnihoz fogatom majd olyan helyen ahol nem zavar és nem gond ha melegszik a terhelő ellenállás. (hogy ne jelezzen izzó problémát a komp)

Pár nap míg megjönnek a kupakok és nekiesek, teszek fel majd képet róla. :)

 

Link to comment
Megosztás:

 

Sziasztok.

Meg kicsit uj vagyok, de hatha kapok itt segitseget.adott egy 2010 opel j astra 1.4 benzines.(110le).a műszerfal mutatja ugyan a összesített km-t es a "aktualis".viszont tobb helyen es portalon lattam hogy tudja mutatni a fogyasztást stb.ma probaltuk egy ismerősömmel, de nem tudta aktivalni .állítólag buheraltak a km orat szoftveresen.valaki tudna segiteni esetleg.elore is koszonom.

Most megyunk haza németből 3 het mulva pesten leszek.

mostani helyzet

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=48220160521_201819.jpg

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=78420160521_201825.jpg

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=84820160521_201827.jpg

amit szeretnek

 

Módosítva : masvilagX2
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Eddig mindig ellene voltam a tolató kütyüknek (radar/kamera) , de a minap tolattam egy kamerás Astrával és megtetszett. Annak idején (1,5 éve) amikor vettem az Astrát, nem kértem, de most vacillálok. 

Segítségeteket szeretném kérni, hogy utólagosan be lehet-e_megéri-e_mennyibe fáj a szerelés és mennyire lehet az utólagos szerelést az eredeti kijelzős rendszerre ráilleszteni. A kijelzőm 7 "-os kijelző, ugyanolyan mint amilyet vezettem.

Minden tanácsot köszi   

Link to comment
Megosztás:

Tegnap volt szerencsém az 1.4 Turbo 140L-es ST-vel 500km-t kocsikázni. Az azért minden t elmond. hogy 4 személlyel még pályán is volt mikor 5-be vissza kellett rakni, mert 90-ről semmit nem húz szinte. Az A17DTR-em megeszi azt a motort.... (140Le@200Le vs 125Le@280Nm) gondolom a 200Nm kevés kissé.

Link to comment
Megosztás:

12 órája, imy írta:

Tegnap volt szerencsém az 1.4 Turbo 140L-es ST-vel 500km-t kocsikázni. Az azért minden t elmond. hogy 4 személlyel még pályán is volt mikor 5-be vissza kellett rakni, mert 90-ről semmit nem húz szinte. Az A17DTR-em megeszi azt a motort.... (140Le@200Le vs 125Le@280Nm) gondolom a 200Nm kevés kissé.

Van egy nagyon találó mondás, almát - almával, az 1.7 TD-t, az 1.6T-vel illene hasonlítani. ;)

A másik fele a gyorsulás és a fordulatszám vs. teljesítmény, lehet, hogy 6-ban emelkedőn 4 személlyel kevés a nyomaték, de vissza 4 majd újra fel 5-6 és nem igazán éri be egy 125 lovas. Máshogy kell használni turbó benzint és egy dieselt, ajánlott olvasmány a fordulatszámokhoz tartozó teljesítmény és nyomatékgörbe, ezzel meglehet tanulni vezetni a turbo benzint. ;)

Hogy konkurenciát mondjak az 1.4T kombimmal, gyorsultunk (míg nem volt felmarva) a 3-son gödöllőtől kerepesig egy 1.6TD pár éves leonnal(nem kombi, és nem túlsúlyos mint az astra, kb 1.3 tonna lehet, szemben az astra több mint 1.5tonnájával.. és aki ismeri a részt, egy hosszú tartós emelkedőről van szó) Az utóbbi füstölt szépen, ellenben igencsak elmentem mellette.(és nem kellett tiltásig forgatnom - belegondolva, még sosem forgattam el ezt a kocsit tiltásig :D , főleg, hogy ha szintén az ajánlott olvasmány felpattintásra kerül, nincs is értelme, mert ott már laposak a teljesítmény görbék)

Persze, fogyasztásban jobb a TD, itt pedig a használati jelleg kérdéses, ha valaki nem tol bele éves szinten min 25-30 ezret, a szervizszámlák elviszik horror irányba a TD fenntartást. Sok rövidtáv és inkább városi használat esetén, főleg télen, pedig a TD-nek se lenne túl pozitív a fogyija, ellenben hamar kehesedne, hogy sosem melegszik üzemi hőmérsékletre és már le is állítják. (2011-es 2.0 TD laguna automata váltóval, városban 9l, persze kézivel egy litert adott esetben lehetne hozni, 2.2-es verso, simán 10 felett van városban - ezek valós fogyasztások valós dinamikus használattal a saját szememmel láttam - ennek hiszek ;) persze pályán 6.ban ha hátszél van etc etc, akkor a pillanatnyi írhat 3-4 litert is.. )

Ez az egész diesel vs. benzin mellesleg értelmetlen vita és hasonlítgatás, mindenki azt vegye amire szüksége van és amelyiket szereti.

(személy szerint, ahányszor láthatóan kormoló autó megy előttem, a tulaját a saját kocsija mögé ültetném kis sámlin, míg túráztatom neki picit az olajkályháját.. a részecskeszűrő pedig..? arra jó, hogy nem látható hanem mikronnyi korom szutyok jön ki, amit a szerencsétlen puhatestű ember belélegez és bizony elősegíti az allergia-asztma és csattogó ollójú történetek kialakulását)

 

Módosítva : Alientwo
  • Like 3
Link to comment
Megosztás:

On 2016. 05. 28. at 19:53, imy írta:

Tegnap volt szerencsém az 1.4 Turbo 140L-es ST-vel 500km-t kocsikázni. Az azért minden t elmond. hogy 4 személlyel még pályán is volt mikor 5-be vissza kellett rakni, mert 90-ről semmit nem húz szinte. Az A17DTR-em megeszi azt a motort.... (140Le@200Le vs 125Le@280Nm) gondolom a 200Nm kevés kissé.

Már bocsi, de szerintem nem jó a megközelítésed az összehasonlításra. Ez olyan, mintha az almát a körtével hasonlítanád össze, mivel mindkettő gyümölcs, de mégis mennyire különbözőek. Én egy kicsit elfogult vagyok ugyan a benzines autókkal (főleg mióta turbósom van), de azért szívesen kiállnék gyorsulási menetre akár egy érdi emelkedőn négy személlyel is. Lehet velem vitatkozni, de szerintem a gyorsulást nem úgy kell mérni, hogy hatodikban hogyan húz/gyorsul az emelkedőnek. Ezért találták ki a sebességváltót és engem még úgy tanítottak anno vezetni, hogy gyorsulás akkor az igazi, ha kellően visszakapcsolsz. Ez pedig igaz a dizelre is és persze azért az összehasonlítást közel azonos lóerőknél illik megtenni és nem több száz Nm eltérésű motoroknál.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Üdv kedves Opelosok!

Segítséget szeretnék kérni lehet megválaszolta már valaki előttem,ezért elnézést kérnék!

1 hete vettem egy 2011 es navis Astrát és a trip funkció nincs benne,legalább is én nem tudom előhívni. Kicsit furcsállom,mert elég jól felszereltek már ezek az autók,hogy ne lenne benne. nagyon megköszönöm a segítséget fontos lenne nekem. István

Link to comment
Megosztás:

@feco48

Gyári tolatókamera opel-től rendelve beépítéssel több mint 200 rugó, a fogantyúba épített (tehát cserélni kell), és op-com is szükséges az aktiváláshoz.

Másik lehetőség tolatólámpába épített kamera (ebay kb. 5 ezer) + plusz video interface (RCA bemenet miatt) kell a gyári kijelzőhöz.

Az interface ebay-en 100 ezer (CL-VL2-DVD900) itthoni ára kb. 140 ezer, aminek előnye, hogy további 2 videó bemenete van, navi bemenete is van,

plug and play. 

 

http://www.ebay.com/itm/321766661281?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

 

 

Módosítva : flali
Link to comment
Megosztás:

Hello!

 

Cserélt már vki hátsó ablaktörlő lapátot? Nem merem feszegetni, nem tudom kiemelni az ablak síkjától annyira, hogy le tudjam venni róla a lapátot. A műanyag burkolata levehető, lepattintható? Látom az új lapát dobozán a képet, de nem tudom kiemelni a lapátot, elakad, megakad.

Link to comment
Megosztás:

13 perce, roob5 írta:

Esetleg fotóval vagy videóval lehetne illusztrálni?

Szia!

Kihajtod amennyire tudod és ki kell pattintani a régi törlőt, be az újat és kész.

Ezt a youtube linket találtam hozzá, bár a videón szereplő emberke kevés kézügyességgel rendelkezik és életében először cserél ablaktörlőt. :D

https://www.youtube.com/watch?v=EkalRoZmrJU

 

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Üdv! Van egy meghibásodás, aminek a forrását nem tudom beazonosítani, és ellentmondásosak az infók eddig.

A jobb első ablakemelő funkcionalitás meghibásodott, de nem teljesen. Az első jelenség az volt, hogy lefelé csak pici lépésekben tudtam ereszteni az ablakot (mintha a végállás érzékelés folyamatosan azt jelezte volna, hogy már teljesen nyitva van és csak a korrekciót engedné), viszont felfelé hibátlanul működött. Később már ez is eltűnt és mindkét irányban csak a pici mozgásokkal tudom állítani. Teljesen mindegy, hogy a távirányítóval vagy a gombokkal mozgatom. Amúgy ez a "komfort funkcióval" ellátott változat.

Mechanikailag tehát semmi baja. De nem tudom, hogy a mozgató motor vagy a vezérlő elektronika lehet a hibás. Egyes infók szerint egybe van építve. Az alkatrészboltokban eddig csak a mechanikával találkoztam (mint ez).

Ha valakinek van ötlete, hogy mit nézzek egyáltalán, megköszönném.

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 06. 03. at 9:53, flali írta:

@feco48

Gyári tolatókamera opel-től rendelve beépítéssel több mint 200 rugó, a fogantyúba épített (tehát cserélni kell), és op-com is szükséges az aktiváláshoz.

Másik lehetőség tolatólámpába épített kamera (ebay kb. 5 ezer) + plusz video interface (RCA bemenet miatt) kell a gyári kijelzőhöz.

Az interface ebay-en 100 ezer (CL-VL2-DVD900) itthoni ára kb. 140 ezer, aminek előnye, hogy további 2 videó bemenete van, navi bemenete is van,

plug and play. 

 

http://www.ebay.com/itm/321766661281?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

 

 

Köszi, de ezt még erősen meg kell gondolni, hogy megéri-e.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!  Valaki tudna segíteni elég sürgős volna.

Kocsivásárlás előtt volnék Astra J 1.4 turbó és Frankie64 tette be ezt a linket  http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch egy  illetőnek gondoltam én is megnézem az alvázszám alapján hogy mi újság mivel elküldték a jármű műszaki adatlapját. De beírva az alvázszámot nem ad ki   semmi adatot. Mi lehet a gond Franciaországból hozták be az autót.           http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_j/opel_astra_j_1.4_t_cosmo_34ekm_plusz__navi_plusz__tolatokamera_plusz-10341145   

 

 

 


 

 

 

 

 

Módosítva : penell
Link to comment
Megosztás:

7 órája, penell írta:

Sziasztok!  Valaki tudna segíteni elég sürgős volna.

Kocsivásárlás előtt volnék Astra J 1.4 turbó és Frankie64 tette be ezt a linket  http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch egy  illetőnek gondoltam én is megnézem az alvázszám alapján hogy mi újság mivel elküldték a jármű műszaki adatlapját. De beírva az alvázszámot nem ad ki   semmi adatot. Mi lehet a gond Franciaországból hozták be az autót.           http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_j/opel_astra_j_1.4_t_cosmo_34ekm_plusz__navi_plusz__tolatokamera_plusz-10341145   

 

 

 


 

 

 

 

 

Írd meg privátban az alvázszámot, lekérdezem neked!

Link to comment
Megosztás:

On 2016. július 21. at 9:41, penell írta:

Sziasztok!  Valaki tudna segíteni elég sürgős volna.

Kocsivásárlás előtt volnék Astra J 1.4 turbó és Frankie64 tette be ezt a linket  http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch egy  illetőnek gondoltam én is megnézem az alvázszám alapján hogy mi újság mivel elküldték a jármű műszaki adatlapját. De beírva az alvázszámot nem ad ki   semmi adatot. Mi lehet a gond Franciaországból hozták be az autót.           http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_j/opel_astra_j_1.4_t_cosmo_34ekm_plusz__navi_plusz__tolatokamera_plusz-10341145   

 

2011-est még meg tudtam vele nézni, de 2012-est már nem.

 


 

 

 

 

 

 

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Tudom nem éppen ide kellene írnom a kérdésemet, de itt hátha előbb tudnátok válaszolni Nekem. Meriva B-nél kiírta, hogy "Check high mounted brake lamp". Ez ha jól gondolom a hátsó pótféklámpa. Ez csak egyben cserélhető, mert könyvében arra nem látok lehetőséget illetve leírást, hogy ebben izzót lehessen cserélni, gondolom ez talán ledes. Szerintetek drága egy ilyen új pótféklámpa?

Link to comment
Megosztás:

3 órája, sulep írta:

Tudom nem éppen ide kellene írnom a kérdésemet, de itt hátha előbb tudnátok válaszolni Nekem. Meriva B-nél kiírta, hogy "Check high mounted brake lamp". Ez ha jól gondolom a hátsó pótféklámpa. Ez csak egyben cserélhető, mert könyvében arra nem látok lehetőséget illetve leírást, hogy ebben izzót lehessen cserélni, gondolom ez talán ledes. Szerintetek drága egy ilyen új pótféklámpa?

Ezek általában ledesek szoktak lenni, nem hiszem, hogy csak úgy cserélhető benne az izzó, esetleg barkácsolással. Viszont olcsónak nem olcsó egy új...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.