Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


mélykék76

Recommended Posts

Sziasztok!

Nem közvetlenül ide való, de mivel kedves fórumtársaknak hasznos lehet ide is beírom. Eladtam a szerett 1.6-os turbócskámat és megmaradt 1db. gyári karbonszálas klímás szűrő és egy komplett gyári szövet plüss szőnyeggarnítúra! Mindkettő bontatlan csomiban van.

A szőnyegeket 10.000-ért (szalon ár: 17.000.-)

A szűrőt 14.000.-ért (szalon ár: 26.500.-)

odaadom.

Hívjatok a 06 30 461-5661-es számon!

További jó autózást nektek!

Ez melyik szűrő? Tudsz egy linket dobni, hogy miről van szó? Köszi
Link to comment
Megosztás:

Tegnap kipróbáltam, hogy kikapcsolom a légkondit. Így elméletileg az abban levő dolgok nem befolyásolhatják a dolgot. Sanja a hang ugyanúgy megvan és egyértelműen a turbó "lefújásához" köthető.

Megmutattam egy kollégának is ezt és szerinte a hang nem fémes. Szóval lehet, hogy ez csak nekem tűnik annak. A nyiszorgó csapágyhang nekem fémes. :)

A teljesítményre semmi hatása nincs nálam sem. A szakszerviz szerint ez normális dolog. Szerintem meg a "lefújás" teljesen természetes, a turbó működéséből adódó dolog, de hogy ezt ilyen hang kísérje egy adott idő után, nekem azt jelenti, hogy valami megváltozott. A kérdés csak az, hogy mi?

Üdv!

nekem is 1,7 CDTI (125LE) van, 103000Km-rel és ugyan ezt a hangolt lehet hallani de semmiféle mellékhatása nincs a teljesítményre vagyis nem vehető észre bár szerintem a légkondiban lévő "levegőterelő" hangja mert kívülről még sosem hallottam, Bár nálam nem sűrűn hallani és nincs fémes hangja. De valaki biztos jobban ért hozzá és meg tudja magyarázni az okát!

Link to comment
Megosztás:

Kedves Fórumtársak,

kérlek benneteket segítsetek nekem és a járgányomnak, hogy május 11-én a Legendák Találkozásán a kiállítók között lehessünk.

Nem kérek semmi többet, csak egy klikket a lenti linkre és ott egy lájkot a képre. Köszönöm előre is. :)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=497231957011421&set=a.441194839281800.100601.127994497268504&type=3&theater

Link to comment
Megosztás:

Kedves Fórumtársak,

kérlek benneteket segítsetek nekem és a járgányomnak, hogy május 11-én a Legendák Találkozásán a kiállítók között lehessünk.

Nem kérek semmi többet, csak egy klikket a lenti linkre és ott egy lájkot a képre. Köszönöm előre is. :)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=497231957011421&set=a.441194839281800.100601.127994497268504&type=3&theater

Megvolt :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

szevasztok!

valaki meg tudná mondani, hogy mekkora ennek az autónak az üzemanyag tartálya?

eddig mindig két kattanásig tankoltam, de valamelyik nap mondom legyen agyig tele és szép lassan belecsorgattam 60 litert és még így

sem láttam a csőben az üzemanyagot.

az érdekesség az egészben, hogy komputer szerint még volt 100km-re elegendő anyag benne és a gépkönyv 56 l tartályról ír.

bár olvastam egy tesztet aholy 1,6 T-re 62 l-t írtak.

valakinek valami tapasztalat ezzel kapcsolatban?

Link to comment
Megosztás:

szevasztok!

valaki meg tudná mondani, hogy mekkora ennek az autónak az üzemanyag tartálya?

eddig mindig két kattanásig tankoltam, de valamelyik nap mondom legyen agyig tele és szép lassan belecsorgattam 60 litert és még így

sem láttam a csőben az üzemanyagot.

az érdekesség az egészben, hogy komputer szerint még volt 100km-re elegendő anyag benne és a gépkönyv 56 l tartályról ír.

bár olvastam egy tesztet aholy 1,6 T-re 62 l-t írtak.

valakinek valami tapasztalat ezzel kapcsolatban?

amig ki nem folyik a tartalybol addig nincs gond :D

Link to comment
Megosztás:

Mostanában bemelegedett motornál a turbó felől lendkerékszerű zümmögő hang hallatszik fordulatszám függően(hidegen nem).

Szervízben sztetoszkoppal áthallgatva hibátlannak tűnik minden-turbó,vízpumpa,motor,váltó.

Sem teljesítménycsökkenés,sem fogyasztás-növekedés nincs.

A héten megnézi egy GM mérnök is,mielőtt még feleslegesen csereberélgetni kezdenének dolgokat.

Tapasztaltatok esetleg hasonlót?

Link to comment
Megosztás:

Mostanában bemelegedett motornál a turbó felől lendkerékszerű zümmögő hang hallatszik fordulatszám függően(hidegen nem).

Szervízben sztetoszkoppal áthallgatva hibátlannak tűnik minden-turbó,vízpumpa,motor,váltó.

Sem teljesítménycsökkenés,sem fogyasztás-növekedés nincs.

A héten megnézi egy GM mérnök is,mielőtt még feleslegesen csereberélgetni kezdenének dolgokat.

Tapasztaltatok esetleg hasonlót?

Szia nekem is volt ilyen hang. A szerviz ismerte a jelenséget és valamilyen üzemanyagcsövet cserélt és azóta megszűnt fura hang. Először én is ilyen "lendkerékszerű" hangra gondoltam, de nálam inkább "szürcsölő" hang volt, mintha folyadék áramolna kicsit levegősen egy rendszerben.

Link to comment
Megosztás:

Szia nekem is volt ilyen hang. A szerviz ismerte a jelenséget és valamilyen üzemanyagcsövet cserélt és azóta megszűnt fura hang. Először én is ilyen "lendkerékszerű" hangra gondoltam, de nálam inkább "szürcsölő" hang volt, mintha folyadék áramolna kicsit levegősen egy rendszerben.

Én is hallgattam már, hogy alapjáraton mikor állok a kocsi mellett van ilyen zümmögö hangszerű valami.
Link to comment
Megosztás:

Nekem alapjáraton semmi,fordulatszám fokozásával hangosodik.

Na mindegy,holnap tán okosabb leszek.

Sziasztok!

Nálam dettó ugyanez a jelenség: kb 1000-es fordulat után jelentkezik, és fordulatszám-növekedéssel hangosodik. Menetdinamikán nem érződik, városi fogyasztás 7.8 stabilan. Melyik szervizbe vitted a kocsit? Lehet, hogy rájuk szállok egy kicsit én is. :) A járművet most vettem, 3 éves, 48 ezer km, 1.4 T 140 LE Sport.

Opel Dunáról (Soroksári út) mik a szerviztapasztalataitok? Lelkes előző tulajék vettek a verdáshoz kiterjesztett garit, úgyhogy még egy évig marad a hivatalos márkaszerviz.

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

1.4t ,140Le verdám van. Kb 1 hónapja voltam vele gyári visszahíváson, ahol elvileg a motorvezérlő szoftverét frissítették. Azóta reggeli hidegindításnál többször előfurdult, hogy a motor beindulása után nem egyenletesen, magasabb fordulaton, hanem ingadozó fordulaton, rángatózva jár a motor kb20-30 másodpercig, vagy az első gázadásig.

Jelentkezett már másnál is ez a hiba?

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok!

1.4t ,140Le verdám van. Kb 1 hónapja voltam vele gyári visszahíváson, ahol elvileg a motorvezérlő szoftverét frissítették. Azóta reggeli hidegindításnál többször előfurdult, hogy a motor beindulása után nem egyenletesen, magasabb fordulaton, hanem ingadozó fordulaton, rángatózva jár a motor kb20-30 másodpercig, vagy az első gázadásig.

Jelentkezett már másnál is ez a hiba?

Ez pillangószelep hiba lesz. Valószínű nem tanult be rendesen a szelep vagy egyszerűen csak koszos.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Kösz a választ.

Szerintem 6500 km alatt nem tud elkoszolódni, + ez a probléma azután elentkezett, miután a motorvezérlő szoftverét a visszahívásnál frissítették.

Ez pillangószelep hiba lesz. Valószínű nem tanult be rendesen a szelep vagy egyszerűen csak koszos.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nálam dettó ugyanez a jelenség: kb 1000-es fordulat után jelentkezik, és fordulatszám-növekedéssel hangosodik. Menetdinamikán nem érződik, városi fogyasztás 7.8 stabilan. Melyik szervizbe vitted a kocsit? Lehet, hogy rájuk szállok egy kicsit én is. :) A járművet most vettem, 3 éves, 48 ezer km, 1.4 T 140 LE Sport.

Opel Dunáról (Soroksári út) mik a szerviztapasztalataitok? Lelkes előző tulajék vettek a verdáshoz kiterjesztett garit, úgyhogy még egy évig marad a hivatalos márkaszerviz.

Szia,

Hát beletrafáltál,én is Opel Dunánál voltam,mert nem messze lakok onnan.

Javításon még nem voltam náluk,de készségesen álltak hozzám,mikor előálltam a problémámmal,és ahelyett,hogy elhajtottak volna avval,hogy jöjjek vissza majd ha beszarik a kocsi,hívtak egy Opel mérnököt.Én ezt korrekt hozzáállásnak tartom,még ha egyelőre nem is tudták orvosolni a problémát.

(A Schillerről egyébként szintén csak jót mondhatok,ott termosztát tömítés cserén voltam,és a szerelő ott is készséges volt,kérdezte van-e még bármi gondja a kocsinak,megnézi,csak ők messze vannak nekem.)

Vidd el szerintem te is akkor a Dunához.Fiatal,alacsony,fekete hajú fickó a szerelő,akinél voltam,rendes nagyon,biztos fog emlékezni rám,ha mondod,hogy neked is hasonló gondod van.

A garanciát én is tervezem kiterjeszteni,szerintem évi 40 e.ft-ot megér,amilyen alkatrész és javítási árak vannak.

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek érdemes jóféle olaj-,levegő-,és pollenszűrővel felszerelkezve menni az éves szervízre a márkaszervízbe,vagy megfelelő

árú és minőségű ami nekik van?

Olajat azt biztos én viszem,mert szervízben majd dupla áron adják(dexos2-5w30).

már csak az a kérdés hogy hozott anyagból megcsinálják e a szervizelést ;)

ezt előtte tisztázd le .

szerintem :)

Link to comment
Megosztás:

nálam soha nem volt gond. Veszprémbe hordom át az autót Fehérvárról. az astrát is és a nejem corsáját is.

én viszek mindent ők meg nem problémáznak. kifizetem az 1 óra munkadíjat a végén és megköszönöm. örülnek hogy odaviszem nem máshova.

még kávéra is meginvitálnak. nagyon rendesek, csak ajánlani tudom. (Marsal)

Link to comment
Megosztás:

Kedves Fórumtársak,

kérlek benneteket segítsetek nekem és a járgányomnak, hogy május 11-én a Legendák Találkozásán a kiállítók között lehessünk.

Nem kérek semmi többet, csak egy klikket a lenti linkre és ott egy lájkot a képre. Köszönöm előre is. :)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=497231957011421&set=a.441194839281800.100601.127994497268504&type=3&theater

Szia camaron,

Milyen volt a találkozó?Egy rövid beszámolót,vagy pár fotót megoszthatnál velünk,akik nem voltak ott.

Bánom nagyon,hogy nem mentem el.

Link to comment
Megosztás:

Szia camaron,

Milyen volt a találkozó?Egy rövid beszámolót,vagy pár fotót megoszthatnál velünk,akik nem voltak ott.

Bánom nagyon,hogy nem mentem el.

:)

Na akkor egy kis élménybeszámoló. Sikerült összegyűjteni annyi lájkot az Opel Magyarország fészbúkján, hogy bekerültem a tulajdonosi kiállítók közé. Fél 9re már oda kellett érni, így nekünk a bejutás és a regisztrálás zökkenőmentesen ment, arról nem tudok nyilatkozni, hogy később aki látogató volt, milyen élményekkel gazdagodott belépéskor. Egy alsóbb placcon voltunk mi kiállítók.

IMG_0021_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Egy szinttel feljebb voltak az Opel Magyarország által hozott autók, azaz a teljes Opel armada, ami jelenleg kapható.

IMG_0020_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A programok a boxutca másik oldalán volt. Volt egy kisszinpad, ahol egész nap különböző előadások voltak (Südi Iringó, Quantum XXL, Irigy Hónaljmirigy, stb.). A boxokban kialakított helyeken családi illetve gyerekprogramok, biztosítási cégek, myOpelService, stb volt.

IMG_0011_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Sajnos ezekről a programokról nem nagyon tudok nyilatkozni, mivel gyerkőc nincs, nagyjából csak benéztünk, hol mi volt az elején, napközben meg már óriási tömeg volt mindenhol.

A pálya másik oldalán a Gold Tribün mögött volt az un. közszolgálati park, rendőrségi Opelekkel és tűzoltó bemutatóval.

IMG_0048_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

IMG_0046_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Pályaprogramként élményautózás volt, ami számomra nem derült ki, hogy lehetett bekerülni. Állítólag nyereményként kvízen, vagy.... passz. Aztán mehettek a tulajdonosi autók közül is páran egymással gyorsulni, de ezek is előre meghatározott nagyobb teljesítményű kocsik voltak, minimum 240LE. :)

IMG_0056__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nagyjából nekem ennyiből állt a dolog, mert mint írtam, inkább családosoknak volt ez kitalálva leginkább gyerekprogramokkal. Az idő szerencsére jó volt, szikrázó napsütés végig, sok-sok ember, állítólag 40ezren fordultak meg a Ringen. Minden autóba be lehetett ülni, minden nyithatót kinyitni, voltak értékesítők, akiket lehetett nyaggatni a kérdésekkel. Az árakban a Ring nem hazudtolta meg magát, arany áron lehetett venni mindent. 400Ft a fél literes üdítő, 600-800 egy hotdog, 1300 egy gyrostál, ami elég vicces volt. :)

IMG_0063_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Levezetésként a nap végén lehetett menni 2 kört a pályán is. Nem volt egy élményautózás, mert a 150 kiállítói autót egyszerre engedték le felvezetéssel, nagyjából 20-30km/h-val tudtunk végig menni. Persze így is voltak marhák, akik nem bírtak magukkal és előzték az egyenesekben a teljes sort.

IMG_0092_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Összességében én vegyes érzelmekkel távoztam. Az egyik vicces dolog már maga a regisztráció volt, ahol bemondtam a nevem, kipipálták, aztán egy másik leány meg bemondásra adta a karszalagokat. Akár darabszámot is mondhattam volna többet, akár mondhattam volna, hogy igen, megyek a koncertre is. Aztán a parkoltatás a kiállítói részen. Semmi rendszer nem volt benne, egy koma mondta hogy álljak az utolsó autó mellé és kész. Így persze jó szellős volt az egész, és sajnáltam azokat az embereket, akik nem fértek be a 150 kiválasztott közé, mert simán befért volna oda 200-250 autó, így az összes regisztrált kiállító (216 autó) simán jöhetett volna. Maga a rendezvény élvezetes volt, de ez inkább a gyerekekre épít. Árakban szerintem el voltak szállva. Értem én, hogy Hungaroring, de azért sztem az Opel válogatta össze a népet oda, és azért egy családi rendezvényre ezek az árak magasak voltak.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.