Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Hali

Segítségre lenne szükségem, mégpedig

C16NZ Gyújtás delco!

Tönkrement, szereztem egy másikat annyi a külömbség, hogy az én gyújtásomból négy kábel jön ki

amit vettem abból viszont csak három átlehet-e valahogy kötni?

Vagy mi a teendő ilyenkor?

Segítségetek előre is köszönöm!

Üdv..pontosan miről van szó? Gyujtótrafó vagy gyujtásmodul? Képet-linket tudsz róla mutatni?

Link to comment
Megosztás:

Hali

Segítségre lenne szükségem, mégpedig

C16NZ Gyújtás delco!

Tönkrement, szereztem egy másikat annyi a külömbség, hogy az én gyújtásomból négy kábel jön ki

amit vettem abból viszont csak három átlehet-e valahogy kötni?

Vagy mi a teendő ilyenkor?

Segítségetek előre is köszönöm!

leveszed a tetejét és össze kell hasonlítani, elég egyszerü szerkezet, van benne egy 7 lábú modul, 1 tekercs, 1 kondi

egyébként 1 csatlakozó(X3) 4 láb + 2 a trafóhoz

nem csatlakozóval adták?

Link to comment
Megosztás:

Ami a trafóhoz megy az ugyanaz, a másik csatiról lenne szó.

Ja értem én. Sztem megoldható, de bele kell mélyedni a lelkébe. pl a D lába test láb, lehet az nincs kivezetve(hanem a motorrol kapja) csak az A,B és C

http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0200.jpg

Ha BRSW, VISW, WS szinű a 3 drot akkor nagy a valószínűsége, hogy ez van.

Én mindenképp bele néznék, mi van a fedél alatt. Ha szinek stimmelnek, vagy ha a beleből kiderül a hasonlóság, akkor felraknám és ideiglenesen összedrotoznám, aztén próba.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Kétvezetékes fékfolyadék érzékelőt szeretném működésbe hozni. Gyújtás ráadáskor kap 12V-ot az érzékelő viszont ha kiveszem és igy olyan állapot van mintha nem lenne folyadék akkor sem jelez semmit a műszerfalon. A kézifék lámpára van/kell ezt bekötni? és hogyan? Segítene valaki?

http://kepfeltoltes.hu/view/150622/IMG_20150622_104935_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Kétvezetékes fékfolyadék érzékelőt szeretném működésbe hozni. Gyújtás ráadáskor kap 12V-ot az érzékelő viszont ha kiveszem és igy olyan állapot van mintha nem lenne folyadék akkor sem jelez semmit a műszerfalon. A kézifék lámpára van/kell ezt bekötni? és hogyan? Segítene valaki?

http://kepfeltoltes.hu/view/150622/IMG_20150622_104935_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Maga a kontakt szokott a belső részében bezöldülni, van amelyik simán bontható van amelyik roncsolással, de utána összerakható van amelyik ha széttszeded nem lehet már összerakni. Meg kell nézni neked milyen van, ha szerelhető akkor szétt kell szedni és kitakarítani az érintkezőket.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Maga a kontakt szokott a belső részében bezöldülni, van amelyik simán bontható van amelyik roncsolással, de utána összerakható van amelyik ha széttszeded nem lehet már összerakni. Meg kell nézni neked milyen van, ha szerelhető akkor szétt kell szedni és kitakarítani az érintkezőket.

Ilyen az enyém.

http://kepfeltoltes.hu/view/150622/IMG_20150622_113121_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/150622/IMG_20150622_113128_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Kétvezetékes fékfolyadék érzékelőt szeretném működésbe hozni. Gyújtás ráadáskor kap 12V-ot az érzékelő viszont ha kiveszem és igy olyan állapot van mintha nem lenne folyadék akkor sem jelez semmit a műszerfalon. A kézifék lámpára van/kell ezt bekötni? és hogyan? Segítene valaki?

http://kepfeltoltes.hu/view/150622/IMG_20150622_104935_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Maga a kontakt szokott a belső részében bezöldülni, van amelyik simán bontható van amelyik roncsolással, de utána összerakható van amelyik ha széttszeded nem lehet már összerakni. Meg kell nézni neked milyen van, ha szerelhető akkor szétt kell szedni és kitakarítani az érintkezőket.

Ez szétszedhető. le kell vágni a tetején az a 3 vissza olvasztott csapot, oszt akkor szétjön. (vissza meg ragasztani kell)

Nekem is elvolt rohadva, vagyis inkább elfogyott a réz belőle...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ez szétszedhető. le kell vágni a tetején az a 3 vissza olvasztott csapot, oszt akkor szétjön. (vissza meg ragasztani kell)

Nekem is elvolt rohadva, vagyis inkább elfogyott a réz belőle...

Nos szétszedtem viszont ennek semmi baja..

http://kepfeltoltes.hu/view/150622/IMG_20150622_120444_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hogyan tovább? Ki Kell vennem a műszerfalat hogy követni tudjam a vezetéket?

Link to comment
Megosztás:

Nos szétszedtem viszont ennek semmi baja..

http://kepfeltoltes.hu/view/150622/IMG_20150622_120444_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Hogyan tovább? Ki Kell vennem a műszerfalat hogy követni tudjam a vezetéket?

Azt Te csak gondolod :D

(gondolom azért megnézted szétszedés előtt multiméterrel)

egyrészt meg kell puceva az értekező felületeket (a csatlakozó füleket ki kell húzni a helyéről)

aztán a pineket is megpuceva, majd beleragaszt epoxival

illetve a lengőcsatiba belenéz nem-e oxidos

ja meg ha a drótba nem vagy biztos zártogasd rövidre vmivel aztán nézesd meg vkivel villog-e bent

Link to comment
Megosztás:

Azt Te csak gondolod :D

(gondolom azért megnézted szétszedés előtt multiméterrel)

egyrészt meg kell puceva az értekező felületeket (a csatlakozó füleket ki kell húzni a helyéről)

aztán a pineket is megpuceva, majd beleragaszt epoxival

illetve a lengőcsatiba belenéz nem-e oxidos

Teljesen tiszták az érintkezők ahogy a képen is látszik. Sem a csatlakozóban sem az érintkezőkön nincs oxidáció, fémtiszták Most mértem multival szakadást és jol működik.

Link to comment
Megosztás:

Teljesen tiszták az érintkezők ahogy a képen is látszik. Sem a csatlakozóban sem az érintkezőkön nincs oxidáció, fémtiszták Most mértem multival szakadást és jol működik.

hát akkor tényleg kár volt szétszedni, de a helyén megmérted?

akkor néz meg a mazzagot, bár furcsámnál, ha az lenne a baja

egyébként a pinek nem lötyögnek a helyén? mert lehet hogy az úszó elnyomja, kb nekem is vmi olyan volt+oxidos volt a csati

Link to comment
Megosztás:

hát akkor tényleg kár volt szétszedni, de a helyén megmérted?

akkor néz meg a mazzagot, bár furcsámnál, ha az lenne a baja

egyébként a pinek nem lötyögnek a helyén? mert lehet hogy az úszó elnyomja, kb nekem is vmi olyan volt+oxidos volt a csati

Nem lötyög be is ragasztottam. 100% hogy semmi baja és működik. Áramot is kap.. Arra vagyok kíváncsi hogy innen a vezeték rögtön a műszerfalba megy? vagy hova?

Link to comment
Megosztás:

Nem lötyög be is ragasztottam. 100% hogy semmi baja és működik. Áramot is kap.. Arra vagyok kíváncsi hogy innen a vezeték rögtön a műszerfalba megy? vagy hova?

hát a vezető lábterében a nagy csatihoz megy

de lepróbáltad a csatölakózó rövidre zárását? lámpa villogást?

http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0500.jpg

564es pozícióban van az S11-es az érzékelő

a kéziféklámpa jó?

Link to comment
Megosztás:

hát a vezető lábterében a nagy csatihoz megy

de lepróbáltad a csatölakózó rövidre zárását? lámpa villogást?

http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0500.jpg

564es pozícióban van az S11-es az érzékelő

a kéziféklámpa jó?

Nos megoldódott tegnap a probléma csak nem tudtam irni mert elértem a napi 5 hozzászólás limitet. kontakt probléma volt a csatlakozóban. köszönöm a segítséget! :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagy szükségem lenne egy Astra F 1,6 benzines elektromos kapcsolási rajzára. Általános részek, középkonzol világítás és ilyesmi, ami most a lényeges nekem. Motor elektronikába nem nyúlok bele!

Ha, van valakinek kérem, ossza meg velem.

Előre is köszönöm.

Koli54

Módosítva : Koli
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nagy szükségem lenne egy Astra F 1,6 benzines elektromos kapcsolási rajzára. Általános részek, középkonzol világítás és ilyesmi, ami most a lényeges nekem. Motor elektronikába nem nyúlok bele!

Ha, van valakinek kérem, ossza meg velem.

Előre is köszönöm.

Koli54

Itt megtalálod a teljes kapcsolási rajzot.

http://www.vectra16v.com/slp.html

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Egy olyan problémám van, hogy kicseréltem a hűtőmet, és azzal a lendülettel a ventillátor hőkapcsolójából is új került be. Csere után az a meglepetés ért, hogy a gyújtás ráadásakor a frissen betöltött hideg hűtőfolyadékkal is elindult a hűtőventillátor (a régi hőkapcsoló szerintem már halott volt, mert soha nem hallottam menni a ventillátort).

Az autó egy 1994-es Isuzu Diesel motoros kombi.

Annyit mókoltam rajta korábban, hogy eredetileg kétsebességes a hűtőventillátor, viszont az előtétellenállása tönkrement, így annak a csatlakozóját rövidre zártam, tehát alacsony fordulat helyett is magas fordulaton kellene forognia, szerintem.

Mi lehet a probléma?

A segítségeteket előre is köszönöm.

Péter

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem vagyok nagy fórumozó, és nézzétek el nekem hogy nem akarom végig olvasni az egészet hogy volt-e már róla szó!
1db transponderes kulcsom van az F astrámhoz. van két másik kulcsom, amik szintén transponderesek.
Lehetséges-e, hogy ha csináltatok új kulcsokat, akkor ezeket a transpondereket átprogramozzák a meglévő kulcs alapján, hogy induljon vele a kocsi?

Ha igen, mennyiért csinálják? Megéri ezzel foglalkozni?

Válaszokat előre is köszi!
Csaba

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.