Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

1) oké, megnézem majd, hogy van-e olyan, de szerintem ott nincs.. de a képen látszik, tényleg.

2) és az ellen nem lehet tenni valahogy vagy cserélni valamit? Amúgy nekem is bal oldalon van a szintmérő. Inkább mutasson telit csurig tankolásnál, s ne menjen le full üresbe. :) Ha átállítottam megírom majd a tapasztaltakat.

hol laksz?

van egy jó mérőm is

Link to comment
Megosztás:

Mint írtam nem stimmel a gyári kapcsoló a kárpitba.

ha eddig kézzel tekerhető volt, akkor a kapcsoló helyén neked egy mélyedés van, mellyel be lehet húzni az ajtót.

A gyári ablakemelős kárpitnál gyárilag ki van alakítva a patentos hely.

lásd J0hnny és Paja hozzászólását a 278. oldal tetején.

Ők átrakták.

Vissza fogom olvasni a hozzászólásokat, köszi! Csak először szereznem kell két ablakemelőt...

Link to comment
Megosztás:

Mint írtam nem stimmel a gyári kapcsoló a kárpitba.

ha eddig kézzel tekerhető volt, akkor a kapcsoló helyén neked egy mélyedés van, mellyel be lehet húzni az ajtót.

A gyári ablakemelős kárpitnál gyárilag ki van alakítva a patentos hely.

Nem szeretnék túl értelmetlen lenni, de a műanyag mélyedés és a kárpitban kialakított hely két külön beszerelési helye lehet a kapcsolónak?

Nekem az ajtó behúzására/csukására használatós karban hüvelykjujj magasságban van egy műanyagból kiöntött gombszerű kiálló ill. bemélyedő rész, ahova szerintem majd a kapcsoló kell kerüljön. Tehát ide nem passzol a gyári gomb?

Link to comment
Megosztás:

Nem szeretnék túl értelmetlen lenni, de a műanyag mélyedés és a kárpitban kialakított hely két külön beszerelési helye lehet a kapcsolónak?

Nekem az ajtó behúzására/csukására használatós karban hüvelykjujj magasságban van egy műanyagból kiöntött gombszerű kiálló ill. bemélyedő rész, ahova szerintem majd a kapcsoló kell kerüljön. Tehát ide nem passzol a gyári gomb?

Amire Te gondolsz, az az elektromos tükör gombjának a helye.

Link to comment
Megosztás:

Akkor valszeg már rosszul volt visszarakva az a mutató egyszer.

Talán megér egy próbát Dundynál is, hátha már egyszer valaki elpiszkálta.

A tank és a vízhőfokmérő mutatóját csak egyféle képpen lehet visszatenni mindkét fajta műszercsoportnál, mert a tengelyből le van marva egy kicsi.

Link to comment
Megosztás:

Ó :)

Akkor esetleg tud valaki linkelni egy képet, hogy hova kellene elvileg tenni a kapcsolókat ? Köszönöm!

képet sajna nem tudok, de olyat láttam, hogy a kapaszkodórészbe volt integrálva, szóval más ajtókárpit kell, vagy legalábbis a kapaszkódó másféle kell :D

Link to comment
Megosztás:

Nem szeretnék túl értelmetlen lenni, de a műanyag mélyedés és a kárpitban kialakított hely két külön beszerelési helye lehet a kapcsolónak?

Nekem az ajtó behúzására/csukására használatós karban hüvelykjujj magasságban van egy műanyagból kiöntött gombszerű kiálló ill. bemélyedő rész, ahova szerintem majd a kapcsoló kell kerüljön. Tehát ide nem passzol a gyári gomb?

Ennek a karnak az alsó csatlakozásánál (balkéz könyöklő) van egy nagyobb bemélyedés szintén ajtóbehúzásra.

Na az nem stimmel.

Kép ment a mail címedre + kapcsolási rajz

Link to comment
Megosztás:

képet sajna nem tudok, de olyat láttam, hogy a kapaszkodórészbe volt integrálva, szóval más ajtókárpit kell, vagy legalábbis a kapaszkódó másféle kell :)

:D Értem..

Ha tud valaki fotót küldeni, hogy hogyan érdemes/lehet kultúráltan beszerelni, azt is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Nekem a kapcsoló már megvan jó ideje. Milyen relét használtál hozzá?

B Omega ablaktörlő relét.

Lábkiosztása stimmel az Astráéval, csak kicsit hosszabb és sárga színű.

Bontóban úgy azonosították hogy kivettem a sajátomból, és mutattam a lábkiosztást és mondtam hogy sárga szinű.

Kapcsolónál pedig meg kell keresni az intervalum kapcsoló szálát (Fekete-sárga ér. csak vigyázz mert kettő ilyen szál van.) és abba kell sorossan beiktatni a kapcsoló plusz két erét.

Link to comment
Megosztás:

azt hogy lehetne megoldani, hogy ablakmosásnál kevesebbet töröljön?

ezt valami relé vezérli?

Felszereléstől függően 3 db relé is lehet benne:

-első szélvédő törlő inetervallum relé (mindben van)

-hátsó szélvédő törlő intervallum relé (sedanban nincs)

-fényszórómosó időrelé (felszereléstől függ)

Kevesebbet a gyári relével nem fog törölni.

Link to comment
Megosztás:

Felszereléstől függően 3 db relé is lehet benne:

-első szélvédő törlő inetervallum relé (mindben van)

-hátsó szélvédő törlő intervallum relé (sedanban nincs)

-fényszórómosó időrelé (felszereléstől függ)

Kevesebbet a gyári relével nem fog törölni.

az enyémben csak első lesz...

lépcsőshátú és nincs fényszórómosóm

hol találom ezt és mit tudok vele csinálni? :)

Link to comment
Megosztás:

az enyémben csak első lesz...

lépcsőshátú és nincs fényszórómosóm

hol találom ezt és mit tudok vele csinálni? :)

Közvetlenül az ALDL csati fölötti az, a bizti táblán.

Hogy mit kell vele csinálni azt nem tudom, arról kérdezz meg vmi villanyászt. :D

Link to comment
Megosztás:

Halihó!

Nem tudja valaki, hogy mi lehet a probléma?

Egy új hengerfej került a paripámra, hengerenkénti injektoros "X16SZ-ről C16SE-re upgrade", a hozzávaló kábelköteggel és komputerrel!

Minden frankó, kivéve az, hogy a vízhőmérséklet mutatóm már a gyújtás ráadásakor kiakad teljesen....

Próbáltam rádugni egy másik vízhőmérséklet jeladót, de ott is hasonló a jelenség!

Egyáltalán a műszeregység honnan szedi a hőmérsékletet? Ahonnan az ECU? (HF jobb oldali jeladó DIS alatt)

Mert a ventillátor rendesen bekapcsol ha meleg a víz!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.