Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Haliho...

Azt a jelenséget figyeltem meg az autón, hogy indítás után halványan befigyel a töltésjelzô pilács. Annyira halványan, hogy csak este látni. Ha gázt adok neki erôsödik, ha fogyasztókat kapcsolok rá ugyszintén (még szép ;) ) Ez a jelenség a gyujtás lekapcsolódása után is jelen van de kb fele annyira világít. A generátor szíján feszítettem de csak mutatkozik. Ötletek...???

Köszi elôre is!

Link to comment
Megosztás:

Haliho...

Azt a jelenséget figyeltem meg az autón, hogy indítás után halványan befigyel a töltésjelzô pilács. Annyira halványan, hogy csak este látni. Ha gázt adok neki erôsödik, ha fogyasztókat kapcsolok rá ugyszintén (még szép :lol: ) Ez a jelenség a gyujtás lekapcsolódása után is jelen van de kb fele annyira világít. A generátor szíján feszítettem de csak mutatkozik. Ötletek...???

Köszi elôre is!

Mér töltést. Álló motorral és járó motorral az akksi saruin. Valamint járó motornál kapcsold fel a szokásos fogyasztókat és úgy is mérd meg, valamint ha van harmadik kezed, akkor mérés közben rángasd meg a gázbowdent. ;) Járó motornál 13,5V körül feszültséget kell mérned. Ha kevesebb, akkor valószínűleg diódahíd csere.

Link to comment
Megosztás:

Haliho...

Azt a jelenséget figyeltem meg az autón, hogy indítás után halványan befigyel a töltésjelzô pilács. Annyira halványan, hogy csak este látni. Ha gázt adok neki erôsödik, ha fogyasztókat kapcsolok rá ugyszintén (még szép ;) ) Ez a jelenség a gyujtás lekapcsolódása után is jelen van de kb fele annyira világít. A generátor szíján feszítettem de csak mutatkozik. Ötletek...???

Köszi elôre is!

Ezt én is tapasztaltam egy időben és már eltemettem a generátorom. De egy ékszíj feszítés megoldotta a problémát. Próbáld megy te is megfeszíteni az ékszíjat!

Link to comment
Megosztás:

Mér töltést. Álló motorral és járó motorral az akksi saruin. Valamint járó motornál kapcsold fel a szokásos fogyasztókat és úgy is mérd meg, valamint ha van harmadik kezed, akkor mérés közben rángasd meg a gázbowdent. ;) Járó motornál 13,5V körül feszültséget kell mérned. Ha kevesebb, akkor valószínűleg diódahíd csere.

Ezt én is tapasztaltam egy időben és már eltemettem a generátorom. De egy ékszíj feszítés megoldotta a problémát. Próbáld megy te is megfeszíteni az ékszíjat!

Felesleges.

Vmelyik dióda elszált, cserélni kell a hidat.

Link to comment
Megosztás:

Felesleges.

Vmelyik dióda elszált, cserélni kell a hidat.

Nekem is világított halványan. Csak este lehetett észrevenni. Ha felkapcsoltam a fűtőventillátort, akkor erősödött a fénye. Tanácsolták, hogy húzzak az ékszíjon és azóta rendben van. Megéri ezzel kezdeni, mert a dióda az nem olcsó. ;)

Link to comment
Megosztás:

Nekem is világított halványan. Csak este lehetett észrevenni. Ha felkapcsoltam a fűtőventillátort, akkor erősödött a fénye. Tanácsolták, hogy húzzak az ékszíjon és azóta rendben van. Megéri ezzel kezdeni, mert a dióda az nem olcsó. ;)

Írta, ha leveszi a gyújtást akkor is világít (halványan). Sztem ez egyértelműen diódahiba.

Link to comment
Megosztás:

Írta, ha leveszi a gyújtást akkor is világít (halványan). Sztem ez egyértelműen diódahiba.

de alegjobb, hogy azt is írta, hogy feszített aszíjon ;)

szóval a gyújtás levétle után halványan világító töltéslémpa diódahíd hibára utal?

ezt akkor megjegyzem

Link to comment
Megosztás:

Azt, hogy a car300-ban található végfok, 4x6W-os szinuszos teljesítményt ad le. A zenei teljesítmény meg a hangszóróktól is függ. Tehát, ha van a kocsiban egy 20W-s hangszórószett, akkor azt is ki tudja nyírni a 6W. ;) Egyébként bizonyos meghajtási paraméterek változtatásával 4x11W-ot is ki lehet csalni abból a végfokból, csak győzzed hűteni. :lol:

Sziasztok!

Én car200 al vettem az autót amiről még senki sem hallott. Összesen 2 hangszórós. Se kábelezés se hangszóró nincs több az autóban.Szereztem egy car300-t minden jó, de kellenének a lábkiosztásai. Tudna valaki egy képet?

Link to comment
Megosztás:

Jaja...feszítettem ám. Az is érdekes jelenség, hogy nem mindig történik. Legalábbis 2 alkalommal jelentkezett és gondolom észrevettem volna ahogyan most is és legelôször is. A motor indítása után kb 40 másodpercel mikor megerösôsôdik a m.fal világítása is akkor szokott halványodni. Ha utána megyek az autóval kb 15-20 percet akkor szinte teljesen eltünik a jelenség. Orientative mennyibe fáj egy olyan dióda cucc?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Én car200 al vettem az autót amiről még senki sem hallott. Összesen 2 hangszórós. Se kábelezés se hangszóró nincs több az autóban.Szereztem egy car300-t minden jó, de kellenének a lábkiosztásai. Tudna valaki egy képet?

ugyan az, mint a 200as, csak 4 hangszórós.

ha 4 hangszórós, de többi ugyan az

Link to comment
Megosztás:

Nna, úgyis le kellett mennem kipróbálni, hogy valóban üzemel-e a hátsó szélvédőfűtés, jelentem üzemel már és utána közbeejtettem egy hátsó kárpit levételt.

Eredmények:

Zár 1. Ez a "normál" állapot. Kinyitom az autót kpzárral, így nyitható a hátsó is. Bezárva nem tudom kinyitni.

Zár 2. Kpzár bezárva (kézzel tettem helyére a kpzárat a kép kedvéért). A zárban a kulcs meg elfordítva és így nyitható zárt kp-l.

Zár 3. Ez pedig a kulccsal is lezárt csomi ajtó.

Ahha. ;) Akkor ezek szerint jól sejtettem, hogy a zárfej ami az enyémben van azzal valami nem stimm.. :lol:

Köszi a fáradtságot..

Link to comment
Megosztás:

Valaki tud segíteni abban hogy a központizárnál, hova kell kötni a riasztó vezetékeit. Tehát szeretném zárni nyitni távirányitóval, ajtóban keressem ?szín esetleg, ;)

Uhh, pedig tavaly csináltam én is. A kp zár gyári??

ui. Elég a küszöbborítást felszedni, és alatta a kábelkötegből kikeresni a megfelelő vezetékeket. gy emlékszem barna/fekete, és barna /fehér kábelekhez kell csatlakoztatni.

Link to comment
Megosztás:

Uhh, pedig tavaly csináltam én is. A kp zár gyári??

ui. Elég a küszöbborítást felszedni, és alatta a kábelkötegből kikeresni a megfelelő vezetékeket. gy emlékszem barna/fekete, és barna /fehér kábelekhez kell csatlakoztatni.

igen gyári a központi, de már ez is segítség , a küszöbboritás valahogy eszembe sem jutott ;)

Link to comment
Megosztás:

Uhh, pedig tavaly csináltam én is. A kp zár gyári??

ui. Elég a küszöbborítást felszedni, és alatta a kábelkötegből kikeresni a megfelelő vezetékeket. gy emlékszem barna/fekete, és barna /fehér kábelekhez kell csatlakoztatni.

barna/fehér--- barna/piros.. müxik

köszi ;)

Link to comment
Megosztás:

Jaja...feszítettem ám. Az is érdekes jelenség, hogy nem mindig történik. Legalábbis 2 alkalommal jelentkezett és gondolom észrevettem volna ahogyan most is és legelôször is. A motor indítása után kb 40 másodpercel mikor megerösôsôdik a m.fal világítása is akkor szokott halványodni. Ha utána megyek az autóval kb 15-20 percet akkor szinte teljesen eltünik a jelenség. Orientative mennyibe fáj egy olyan dióda cucc?

Szia!

Nekem tavaly a benzinesem ugyanezt produkálta. Diódahíd kampec! Akkori áron 18 ezerbe fájt. (de nagyon)

Egy jó tanács : addig vidd el megjavíttatni míg nem kezd visítani! Nekem kb. 2 hetet bírt ki ebben az állapotban!

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nekem tavaly a benzinesem ugyanezt produkálta. Diódahíd kampec! Akkori áron 18 ezerbe fájt. (de nagyon)

Egy jó tanács : addig vidd el megjavíttatni míg nem kezd visítani! Nekem kb. 2 hetet bírt ki ebben az állapotban!

Bosch volt vagy valami occsójó? Mer 12eFt volt az utángyári noname valami, lassan két éve szolgál.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok ,

Hétvégén életemben először menetközben kigyulladt a sárga kontrollámpa

Kipislogtattam : 28 -as hibakód - befecskendező szelep 4 - feszültség túl magas

Ez mit jelent ? konkréntan az injektor meghibásodását ?

Vagy valami hiba " előjele "ez a hibakód ?

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.