Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Nem értelek. A válaszomból kiderül, hogy vinni kell, ha nincs kiépítve. Miért kell a kákán is csomót keresni?? <_<

áhh boocs

vagy a led verte ki a szemem, de én úgy olvastam a mondatot, hogy nekem ott voltak. de én már korábban...

vagy átszerkeszted, sunyin moderátori lehetőségedet felhasználva :)

Link to comment
Megosztás:

áhh boocs

vagy a led verte ki a szemem, de én úgy olvastam a mondatot, hogy nekem ott voltak. de én már korábban...

vagy átszerkeszted, sunyin moderátori lehetőségedet felhasználva <_<

A sajátodat Te is átszerkesztheted. Ebként én nem szerkesztettem a sajátom.

Link to comment
Megosztás:

Nah, beszerelésre kerültek a ködfényszórók. A folyamat, lökös le, 4-es fúróval körbefúrkáltam a belső oldalon a lámpa bejelölt helyét, szőnyegvágóval kivágtam a darabot, aztán a jelen kiigazítottam. Mint utóbb kiderült, nagy a nyílás, de csak ha azt figyeled, akkor venni észre. Ezután elláttam lemezanyákkal a lámpákat, és a lököst. Majd lemezcsavarokkal rögzítettem őket. Lökös vissza. Lámpákat bekötöttem, próba (minden OK), majd befejeztem a lökös rögzítését. A jobb oldalon nehezen férni hozzá a lököst rögzítő felső lemezcsavarhoz, a rezonátor dob miatt, ezért levettem a kereket, hogy a dobbetétet jobban el tudjam húzni. Képek itt.

Nekem is jóval nagyobb a nyílás, mint a lámpa külső mérete... <_<

Link to comment
Megosztás:

Nah, beszerelésre kerültek a ködfényszórók. A folyamat, lökös le, 4-es fúróval körbefúrkáltam a belső oldalon a lámpa bejelölt helyét, szőnyegvágóval kivágtam a darabot, aztán a jelen kiigazítottam. Mint utóbb kiderült, nagy a nyílás, de csak ha azt figyeled, akkor venni észre. Ezután elláttam lemezanyákkal a lámpákat, és a lököst. Majd lemezcsavarokkal rögzítettem őket. Lökös vissza. Lámpákat bekötöttem, próba (minden OK), majd befejeztem a lökös rögzítését. A jobb oldalon nehezen férni hozzá a lököst rögzítő felső lemezcsavarhoz, a rezonátor dob miatt, ezért levettem a kereket, hogy a dobbetétet jobban el tudjam húzni. Képek itt.

Még egy dolog amiért lehet irigykedni de azért tök jó. Azzal a lámpás hűtőmaszkal kéne kombinálna, úgy nagyon ütős lenne. Majd egyszer ha sok pénzem lesz.

Link to comment
Megosztás:

Nah, beszerelésre kerültek a ködfényszórók. A folyamat, lökös le, 4-es fúróval körbefúrkáltam a belső oldalon a lámpa bejelölt helyét, szőnyegvágóval kivágtam a darabot, aztán a jelen kiigazítottam. Mint utóbb kiderült, nagy a nyílás, de csak ha azt figyeled, akkor venni észre. Ezután elláttam lemezanyákkal a lámpákat, és a lököst. Majd lemezcsavarokkal rögzítettem őket. Lökös vissza. Lámpákat bekötöttem, próba (minden OK), majd befejeztem a lökös rögzítését. A jobb oldalon nehezen férni hozzá a lököst rögzítő felső lemezcsavarhoz, a rezonátor dob miatt, ezért levettem a kereket, hogy a dobbetétet jobban el tudjam húzni. Képek itt.

Szép szép,de azért én a kivágott lyuk peremét csiszpapírral szépen lehuztam volna... <_<

Link to comment
Megosztás:

sziasztok,olyan kérdésem lenne,hogy a világításom elhalványodott kívül belül mintha nem lenne elég áram,mi okozhatja?

A generátorom enyhe sípoló hangot ad.Ja és ha nyomom a gázt úgy erősödik a világítás. X16XEL 1.6 16V

Generátor probléma lesz, vagy fesz.szabályzó vagy már elkoptak benne a szénkefék vagy csak szimplán testelési probléma lesz. <_<

(épp DUV-ban láttam /és javítottam meg/ egy C klasséét pedig az gyárilag volt testelve és mégse volt az igazi, egy vezetékdarabot a feszítő két csavaros pontjára beiktattam és mindjárt volt olyan töltése, hogy ihajj...)

Link to comment
Megosztás:

Ne is szedd szét, inkább kéne bontóból vagy ismerőstől kölcsön egy próbára. Az anyósülés lábtérburkolata alatt találod.

Ugyanígy lambdát is érdemes lenne kipróbálni másikat, mert feleslegesen megvenni nem olcsó (ebből csak gyárit szabad venni, semmilyen utángyártottat!!!!!).

Az AGR (EGR) szelepet zárd le egy lemezzel, akkor nincs vele több gond.

A nehéz indulás + rángatás együtt utalhat üzemanyagrendszeri problémára: eldugult benzinszűrő, kontakthibás AC-relé, halódó AC-pumpa, ráadásul lehet, hogy emiatt dobált hibakódokat is a gép, a lambda szokott ilyenkor "szegény keverék" hibát dobni.

Üdv!

No egy hónap alatt történt egysmás:

voltam egy jó szerelőnél, aki mindennt szépen műszerrel kimért, állítgatott stb és készített egy elég vaskos kis listát hogy mi lehet rossz és mi nem.

Namost a kompresszió az nevetséges értékeket mutatott: 9 8,5 7 6,5 a 12 helyett... és a vezérlés szorgosan állítgatta a gyújtási szöget? 20-25 fokkal is.

Kipróbáltuk egy másik vezérlővel, azzal ég és föld volt a különbség, megint szépen húzott, nem rángatott be (bár túlzottan magas az olajgőz nyomása a karteren, ami ezt is érdemben befolyásolja...).

Ezért most sikerült diszkontáron szerezni egy vezérlőegyységet, amivel most jól megy. Ahol vettem kipróbáltam néhányat, és az is nyilvánvaló lett, hogy az enyém chippelve lett, aztán amikor nekem eladták akkor visszatették belé az eredeti epromot. Úgyhogy akinek szintén pislákol a check lámpája, nagy valószínűséggel buherált a computere! Szóval most jól megy, de ha felmelegszik és leállítom, akkor jó negyed óráig az istenért sem indul be. Erre a következő teória áll fenn: az önindítóm a halálán lehet, és nem forgatja elég gyorsan a motort. De akkor hidegen miért indul el könnyedén? Erről ki mit gondol?

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

No egy hónap alatt történt egysmás:

voltam egy jó szerelőnél, aki mindennt szépen műszerrel kimért, állítgatott stb és készített egy elég vaskos kis listát hogy mi lehet rossz és mi nem.

Namost a kompresszió az nevetséges értékeket mutatott: 9 8,5 7 6,5 a 12 helyett... és a vezérlés szorgosan állítgatta a gyújtási szöget? 20-25 fokkal is.

Kipróbáltuk egy másik vezérlővel, azzal ég és föld volt a különbség, megint szépen húzott, nem rángatott be (bár túlzottan magas az olajgőz nyomása a karteren, ami ezt is érdemben befolyásolja...).

Ezért most sikerült diszkontáron szerezni egy vezérlőegyységet, amivel most jól megy. Ahol vettem kipróbáltam néhányat, és az is nyilvánvaló lett, hogy az enyém chippelve lett, aztán amikor nekem eladták akkor visszatették belé az eredeti epromot. Úgyhogy akinek szintén pislákol a check lámpája, nagy valószínűséggel buherált a computere! Szóval most jól megy, de ha felmelegszik és leállítom, akkor jó negyed óráig az istenért sem indul be. Erre a következő teória áll fenn: az önindítóm a halálán lehet, és nem forgatja elég gyorsan a motort. De akkor hidegen miért indul el könnyedén? Erről ki mit gondol?

ez az önindítós duma nagy hülyeség.

ha meleg a moci még kevesebbet kell neki forgatni, mint hidegen

a hibalámpa meg nem csak azért villoghat, neked lehet ez volt, de másnak még koránt sem biztos, hogy ez miatt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Első hozzászólásom következik, egy nagyon összetett és rég óta fennálló elektronikai problémával kapcsolatban.

Az autó egy 1994es F-es astra , hengerenkénti befecskendezéses, lépcsős hátú változat, 4éves kora óta van nálunk garázsban áll nagyon szép állapotban van odafigyelő gondos gazdával. Kb 1 évvel ezelőtt észrevettük hogy néha volt töltés néha pedig nem, volt fesszabályzó csere , generátort is levettük párszor átnézni de végül is nem jutottunk vele semmire a töltés néha volt néha nem. Ezek után ideiglenesen felkerült egy wartburg generátor ami ugyanazokat a paramétereket tudja és tökéletesen működik. Az elmúlt hetekben újra jelentkezett egy probléma miszerint néha elhalványult kicsit a világítás, vagy a magnó ( gyári blaupunkt sc 202-es ) betorzított (amit egyébként akkor csinál ha kevés áramot kap) esetleg ki is kapcsolt, viszont ha a világitást le és felkapcsoltam vagy a magót be és ki akkor a probléma megszűnt. Valami érintkezési kontakt vagy test hibára gyanakszom, de minden tanácsot ötletet fogadok hogy mit kellene megnézni, mi lehet a probléma. Esetleg a régi generátornak mi lehetett a baja hogy néha töltött néha nem.

Válaszotokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Első hozzászólásom következik, egy nagyon összetett és rég óta fennálló elektronikai problémával kapcsolatban.

Az autó egy 1994es F-es astra , hengerenkénti befecskendezéses, lépcsős hátú változat, 4éves kora óta van nálunk garázsban áll nagyon szép állapotban van odafigyelő gondos gazdával. Kb 1 évvel ezelőtt észrevettük hogy néha volt töltés néha pedig nem, volt fesszabályzó csere , generátort is levettük párszor átnézni de végül is nem jutottunk vele semmire a töltés néha volt néha nem. Ezek után ideiglenesen felkerült egy wartburg generátor ami ugyanazokat a paramétereket tudja és tökéletesen működik. Az elmúlt hetekben újra jelentkezett egy probléma miszerint néha elhalványult kicsit a világítás, vagy a magnó ( gyári blaupunkt sc 202-es ) betorzított (amit egyébként akkor csinál ha kevés áramot kap) esetleg ki is kapcsolt, viszont ha a világitást le és felkapcsoltam vagy a magót be és ki akkor a probléma megszűnt. Valami érintkezési kontakt vagy test hibára gyanakszom, de minden tanácsot ötletet fogadok hogy mit kellene megnézni, mi lehet a probléma. Esetleg a régi generátornak mi lehetett a baja hogy néha töltött néha nem.

Válaszotokat előre is köszönöm!

olyan mintha nem menne a generátor gerjesztése.

az izzót nem cseréltétek a műszerfalba??

mert azon keresztül indul meg a gerjesztés.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.