Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Valaki látott olyat, hogy a két oldalonn hátramenő kábelkötegben mind a két oldalon, oszlop melett van 1-1 csati szabadonn és az oszlopba is bemegy asszem 2 kábel mind a két oldalon (c16nz, 93).

Mert ha látott és tudja, hogy micsoda, nekem nem árulná el??

Kikészitnek ezek a mindenfele logó magányos csatlakozók.

köszönöm!

http://kepfeltoltes.hu/view/090905/5591300...ltoltes.hu_.jpg

A felső az szerintem a hátsó lámpás kapaszkodóknak megy, a másik talán a központizáré lenne.

Link to comment
Megosztás:

Affene, most mehetek ki holnap kapálni... :lol: :D Mert ugye elméletileg minden színkombinációból csak egy van a kocsiban. Meg lehet keresni az adott szinű drót hova megy, mi van a végén.

ahha, hogyne... Hogy az Zolika elképzelte :D :D :P Nekem pl. valamelyik észlény előd jóvoltából B oszloptól hátrafelé gyakorlatilag csak zöld-barna drótom van... :lol: A központizár motorjától kezdve a hátsó hangszórókon keresztül az ablatörlőig minden zöld-barna. Ha találkoznk azzal a mesterrel aki ezt összehozta tutira zöld-barnára verném :lol:

(ettől függetlenül gyárilag is vannak egyformák. Egy idő után elfogynak a színek és a 4 színből álló kombókat már nincs pofájuk bevetni a gyáraknak remélhetőleg :lol: )

Link to comment
Megosztás:

ahha, hogyne... Hogy az Zolika elképzelte ;) ekem pl. valamelyik észlény előd jóvoltából B oszloptól hátrafelé gyakorlatilag csak zöld-barna drótom van... :lol: A központizár motorjától kezdve a hátsó hangszórókon keresztül az ablatörlőig minden zöld-barna. Ha találkoznk azzal a mesterrel aki ezt összehozta tutira zöld-barnára verném

(ettől függetlenül gyárilag is vannak egyformák. Egy idő után elfogynak a színek és a 4 színből álló kombókat már nincs pofájuk bevetni a gyáraknak remélhetőleg :lol: )

Ne bántsátok nah!!! ;) Ő csak jót akart, segíteni.... :D

Ő sem tudhat mindent ;)

Főleg nem én, mert ha elém tennének egy autó kapcsolási rajzot, tutira kéne egy nap, amíg megtudnám hogy is kell tartani a kezemben :lol: :P :D :D Azért ettől ő jobban ért hozzá ;) :lol:

Vagy az is lehet, hogy ki tudja? :D :D ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Mostanában olyat csinál az autóm, hogy meleg motornál ha leállítom és rövid időn belül (kb 5 perc) újra be akarom indítani akkor nem indul! (Nem is teker)

Ha várok vele egy pár percet akkor pedig simán indul.

Ha valakinek volt már ilyen akkor segíthetne, hogy mi lehet a baj.

1.6 16V (1998) X16XEL

Előre is köszi a választ!

Pótoltam a motorkódot!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Mostanában olyat csinál az autóm, hogy meleg motornál ha leállítom és rövid időn belül (kb 5 perc) újra be akarom indítani akkor nem indul! (Nem is teker)

Ha várok vele egy pár percet akkor pedig simán indul.

Ha valakinek volt már ilyen akkor segíthetne, hogy mi lehet a baj.

1.6 16V (1998)

Előre is köszi a választ!

Pontos motorkódot írj, hogy a fejesek tudjanak differenciál diagnózist felállítani. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Latom itt nagyon belegabalyodtatok a computer mizériába:D had kerdezzek mar kicsit.

Ez a fogyasztasmeros computer konkrétan milyen plusz dolgokat igenyel?

Kiszedem régit beteszem ujat es ablaktorlokar csere a gombok miatt és megy is vagy kell valamit forrasztgatni?

Olvastam hogy van ilyen computer 8000Ft egyik forumozo krealja de lehet rosszul ertettem.

Illetve Isuzu 1.7 TDS kompatibilis a dolog?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Latom itt nagyon belegabalyodtatok a computer mizériába:D had kerdezzek mar kicsit.

Ez a fogyasztasmeros computer konkrétan milyen plusz dolgokat igenyel?

Kiszedem régit beteszem ujat es ablaktorlokar csere a gombok miatt és megy is vagy kell valamit forrasztgatni?

Olvastam hogy van ilyen computer 8000Ft egyik forumozo krealja de lehet rosszul ertettem.

Illetve Isuzu 1.7 TDS kompatibilis a dolog?

GyIK-ben találsz róla leírást, ahol gyakorlatilag megtudhatod, hogy mi kell hozzá.

Dízelbe nem megoldható ez sajnos, abban nincs ECU, ami a fogyasztásjelet küldené a fedélzetinek.

Link to comment
Megosztás:

GyIK-ben találsz róla leírást, ahol gyakorlatilag megtudhatod, hogy mi kell hozzá.

Dízelbe nem megoldható ez sajnos, abban nincs ECU, ami a fogyasztásjelet küldené a fedélzetinek.

kááár akkor tárgytalan fordulat nem annyira erdekel az latom amugy is :lol:

köszi a valaszt :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen, dieselnél nagyjából arányos lehet. Pontos megoldás az lenne, ha egy megfelelő érzékenységű átfolyásmérőt lehetne tenni az üzemanyagvezetékbe.

Őőő... bocsika. :lol:

Megfeledkeztem, hogy nem kockákkal teli helyen vagyok, oszt úgy írtam a nem egyenlőt (!=) ahogy azt némelyik programnyelvben kell. :lol:

Szóval azt akartam érzékeltetni, hogy a fogyasztásjel nem egyenlő a fordulatszám jelével.

Egyébként szerintem ott sem mindegy az a jel. Mivel ha emelkedőn mész, akkor jobban taposod a lelkét a dízelnek is, hogy tartsa a sebességet, ahogy benzinnél is és a benzinesnél egyből ugrik a pillanatnyi fogyasztás értéke. Tehát igazából gázpedálnyomás függő szerintem. :lol:

Szóval bocsi, akit megtéveszettem, egész héten programoztam, oszt kicsit az agyamra ment már. :P :lol:

Link to comment
Megosztás:

na most osszezavartatok srácok :D

fordulat nem egyenlo fogyasztassal - szerintem fordulatot latok a fordulatszammeron igaz analog de mondjuk az annyira nem is izgat.

En fogyasztasra lennek kivancsi!!!

mi sem egyszerűbb :D

Telitankolod, mész vele párszáz km-t, és kiszámolod mennyit evett :lol: :lol: :lol:

Tudom, hogy nem erre gondoltál, de ez is az, igaz nem a pillanatnyi, de nah, nem kapunk meg mindent amit akarunk :lol: :P :D

Link to comment
Megosztás:

na most osszezavartatok srácok :lol:

fordulat nem egyenlo fogyasztassal - szerintem fordulatot latok a fordulatszammeron igaz analog de mondjuk az annyira nem is izgat.

En fogyasztasra lennek kivancsi!!!

De a benzinesekben az ECU (motorvezérlő egység) a fedélzetinek már egy összegzett fogyasztási jelet küld, nem a fordulatszámot. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az este hosszabb idôn át álltam egy helyben, elindult a venti. A töltésjelzô meg facán parázslott. Igaz annyira, hogy nappal nem is látszana de akkor is.... :lol:

Nekem is volt így egy időben... Kezdtem temetni a generátort, pár hónapig mingid parázslott, ha bekapcsoltam valami fogyasztót... :lol: Egyszer poénból feszítettem az ékszíjon és utána még vasalót is köthettem az aksira, akkor sem parázslott... :lol: Én meg majdnem vettem egy másik generátort. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem is volt így egy időben... Kezdtem temetni a generátort, pár hónapig mingid parázslott, ha bekapcsoltam valami fogyasztót... :lol: Egyszer poénból feszítettem az ékszíjon és utána még vasalót is köthettem az aksira, akkor sem parázslott... :lol: Én meg majdnem vettem egy másik generátort. :lol:

Néha néha parázslik egy kicsit, de diódahíd, töltés minden le volt mérve és okés. Amíg nem csinálja minden alkalommal addig nem piszkálom. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.