Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

NGk-val vigyázni kell, mert hamisítják. GM-ről meg annyit, hogy az enyémhez vettem egyszer egy garnitúra GM gyertyát, de azóta is a polcon vannak, mert észrevettem, hogy Made in China felirat van rajta, és erről rosszakat olvastam neten (jelenleg NGK BPR6ES van benne, előtte Denso volt).

Az enyémbe milyet ajánlanál? C14SE. 50e van már a mostaniakban, ha jól emlékszem 2 polúsú talán GM gyertya van most bent.

Link to comment
Megosztás:

Ahogy FPepe mondta a kínai GM-mel vigyázni kell. Ha tudsz eredeti németet venni, akkor szerintem azt. Az enyémbe FLR8LDCU kell, nekem bevállt. Igaz én nem neten vettem, hanem márkaszervízben. Látom 21-es kulcsnyílásút keresel, wr8dc4-el nincs tapasztalatom, de ugyan úgy a Bosch gyártja.

Amiket felsoroltam 16-os kulcsnyílású (elvileg) és nekem olyan is kell, mivel hővédőcsöves a hf.

Pepe: amit most használsz, az is kétpólusú? Mert csak olyat szeretnék berakni.

Link to comment
Megosztás:

Amiket felsoroltam 16-os kulcsnyílású (elvileg) és nekem olyan is kell, mivel hővédőcsöves a hf.

Pepe: amit most használsz, az is kétpólusú? Mert csak olyat szeretnék berakni.

Nem, de nekem nem is az kell bele. Ahogy írtad, NGK-ból a BKR5EK a kétpólusú. Azt nézd meg mikor a gyertyát veszed, hogy le tudod-e csavarni róla az alátétet, ill. a tetejéről a gyertyapipa csatlakozóját. Ha nem jönnek le kézzel, és francia vagy japán gyártmányú, akkor jó eséllyel nem hamisítvány.

Link to comment
Megosztás:

Nem, de nekem nem is az kell bele. Ahogy írtad, NGK-ból a BKR5EK a kétpólusú. Azt nézd meg mikor a gyertyát veszed, hogy le tudod-e csavarni róla az alátétet, ill. a tetejéről a gyertyapipa csatlakozóját. Ha nem jönnek le kézzel, és francia vagy japán gyártmányú, akkor jó eséllyel nem hamisítvány.

Oks, köszi az infót. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Amiket felsoroltam 16-os kulcsnyílású (elvileg) és nekem olyan is kell, mivel hővédőcsöves a hf.

Pepe: amit most használsz, az is kétpólusú? Mert csak olyat szeretnék berakni.

Én is furcsáltam, de úgy tudtam, hogy a w-vel kezdődőek 21-esek a Boschnál (itt GM). Márpedig Te wr8dc-t írtál. A hővédőcsövesbe valóban 16-os megy, de az f-el kezdődik.

Link to comment
Megosztás:

Én is furcsáltam, de úgy tudtam, hogy a w-vel kezdődőek 21-esek a Boschnál (itt GM). Márpedig Te wr8dc-t írtál. A hővédőcsövesbe valóban 16-os megy, de az f-el kezdődik.

Passzolom igazából. Az NGK tuti, hogy 16-os, mert találtam egy táblázatot. A GM-t meg csak dobta a gép, mikor kiválasztottam a motor típusát. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Passzolom igazából. Az NGK tuti, hogy 16-os, mert találtam egy táblázatot. A GM-t meg csak dobta a gép, mikor kiválasztottam a motor típusát. :lol:

Volt olyan webáruház amelyik nekem is a wr8dc4-et dobta ki x14nz-hez, sőt még az autodata is. Ez pedig 21-es és egypólusú. Nekem a márkaszervízben az flr8ldcu-t ajánlották x-es motorhoz. Ez már 16-os, kétpólusú. Sőt nekem gyárilag is ez volt benne, tehát kivételesen jól vizsgázott a márkaszervíz. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Volt olyan webáruház amelyik nekem is a wr8dc4-et dobta ki x14nz-hez, sőt még az autodata is. Ez pedig 21-es és egypólusú. Nekem a márkaszervízben az flr8ldcu-t ajánlották x-es motorhoz. Ez már 16-os, kétpólusú. Sőt nekem gyárilag is ez volt benne, tehát kivételesen jól vizsgázott a márkaszervíz. :lol:

Na majd holnap kikapom az egyik gyertyát és megnézem mi a pontos típusa. GM kétpólusú, de a típusát nem nagyon figyeltem még, nem is tudom miért... :lol:

Link to comment
Megosztás:

NGk-val vigyázni kell, mert hamisítják. GM-ről meg annyit, hogy az enyémhez vettem egyszer egy garnitúra GM gyertyát, de azóta is a polcon vannak, mert észrevettem, hogy Made in China felirat van rajta, és erről rosszakat olvastam neten (jelenleg NGK BPR6ES van benne, előtte Denso volt).

Én a második garnitúra NGK-t gyűröm, lassacskán ezt is cserélni kell, de kifogástalan. Előtte Bosch volt benne, de azzal se volt problémám, csak kicsit drágább.

Link to comment
Megosztás:

Ez könnyű :lol:

Ez a fékkopás-visszajelző vezetéke.

Vazzeee, akkor nekem is ez, mert nekem is van ilyen csati mindkét oldalt és még a színkód is passzol. Eddig csak sejtettem, de most már fix, hogy ez az. :lol: Lehet be tudnám gyárilag kötni a BC-t? :lol: Mert nincs olyan vezeték, aminek csak egy vége van. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Vazzeee, akkor nekem is ez, mert nekem is van ilyen csati mindkét oldalt és még a színkód is passzol. Eddig csak sejtettem, de most már fix, hogy ez az. :lol: Lehet be tudnám gyárilag kötni a BC-t? :lol: Mert nincs olyan vezeték, aminek csak egy vége van. :lol:

Egyiket testeled, másik a jel..nem?

Link to comment
Megosztás:

Vazzeee, akkor nekem is ez, mert nekem is van ilyen csati mindkét oldalt és még a színkód is passzol. Eddig csak sejtettem, de most már fix, hogy ez az. :lol: Lehet be tudnám gyárilag kötni a BC-t? :lol: Mert nincs olyan vezeték, aminek csak egy vége van. :lol:

De ahhoz bedrótozott fékpofa is kéne nem?

Link to comment
Megosztás:

Köszi :lol:

Amúgy ha kicserélem a központi kijelzőt 3 részesre akkor a csatlakozója ugyan olyan? És honna fogja mérni a külső hőmérsékletet?

Kell neki egy érzékelő az első lökősbe. A csati annyit változik, hogy a 2-es és 4-es pinre kell mennie a az érzékelő két pontjának, ha az neked nincs bent alapból, akkor pótolni kell.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.