Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Üdv! Ma kiszedtem a középkonzolból az órát és visszatettem a 2 ledet. Annyiban változott, hogy most mind a 2 ég gyengén aminkor nincs gyújtáson. Viszont ha ráadom onnantól semmi egészen addig amíg helyzetjelzőt vagy tompítottat nem kapcsolok. Valami ötlet, hogy mi a baja mert én már nemtom.

Az enyém is így működik most,az egyik kiszerelés óta.

Valami gondolom elszállt benne.

A csatlakozója jó,nem tudom,hogy mi lehet,már feladtam. :D

Link to comment
Megosztás:

Végigolvastam 37 oldalt amit a kereső kiadott a led-re. Persze az utolsó előtti volt amit én kerestem.

A 7-es biztit valószínűleg kiverte és ez okozza az órám hülyeségeit.

Elfeketedik vagy honnan tudom hogy annak annyi?

Ha kihúzod akkor oldalról látod ha a szál elsült benne :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Megnéztem a biztit de (sajnos jó) így továbbra sem tudom mi okozza az óra hibáját.

Valami egyéb ötlet?

Én ajánlanám, hogy vedd ki az órát, vedd le a burkolatát, és nézd meg a lábak forrasztását. Sajnos idővel el tudnak öregedni, eltörnek, én nem érintkezik jól. Újra kell forrasztani, és tökéletes lesz.

Ha nem akarod szétszedni, akkor is érdemes kivenni, s a csatiban megnézni gyújtáson az 5ös lábat. Beledugsz egy tűt, s elvileg ott +12V-nak kell lennie gyújtáson.

Üd: ZsöPö

Link to comment
Megosztás:

Én ajánlanám, hogy vedd ki az órát, vedd le a burkolatát, és nézd meg a lábak forrasztását. Sajnos idővel el tudnak öregedni, eltörnek, én nem érintkezik jól. Újra kell forrasztani, és tökéletes lesz.

Ha nem akarod szétszedni, akkor is érdemes kivenni, s a csatiban megnézni gyújtáson az 5ös lábat. Beledugsz egy tűt, s elvileg ott +12V-nak kell lennie gyújtáson.

Üd: ZsöPö

Melyik is az 5ös láb?

Alsó v felső sorban van?

Link to comment
Megosztás:

Felső sor balról a második, de az ajzaton fel vannak tüntetve a számok. Legalább is az 1 6 7 12

Sziasztok! Épp most néztem meg. Gyújtásra van 12V az 5ös

Csak fényszóróra a 6-os

Az 1-es en állandóan van. Akkor ez a rész elvileg jó.

Valami az órával van. Látszólag semmi baja a lábak forrasztásának.

Hogy forrasszam újra ezek olyan picik csak ártani tudnák neki!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Épp most néztem meg. Gyújtásra van 12V az 5ös

Csak fényszóróra a 6-os

Az 1-es en állandóan van. Akkor ez a rész elvileg jó.

Valami az órával van. Látszólag semmi baja a lábak forrasztásának.

Hogy forrasszam újra ezek olyan picik csak ártani tudnák neki!

Akkor sehogy :D. Amúgy meg óvatosan ne melegítsd túl mert akkor ki füstől pár ellenállatka, kondi stb. ÓVATOSAN

Link to comment
Megosztás:

Akkor sehogy :D. Amúgy meg óvatosan ne melegítsd túl mert akkor ki füstől pár ellenállatka, kondi stb. ÓVATOSAN

Nem forrasztgatom az órát, mert csak rosszabb lesz. Inkább megkeresem azt a vezetéket amelyik az 5-ösre megy(+12V). És onnan viszek a ledeknek.

De milyen vezetéknek kell lennie a másiknak (test?). Vagy az 5ös alatti lenne az ami nekem kell?

Hogy tudom megkeresni a másikat?

Link to comment
Megosztás:

Nem forrasztgatom az órát, mert csak rosszabb lesz. Inkább megkeresem azt a vezetéket amelyik az 5-ösre megy(+12V). És onnan viszek a ledeknek.

De milyen vezetéknek kell lennie a másiknak (test?). Vagy az 5ös alatti lenne az ami nekem kell?

Hogy tudom megkeresni a másikat?

Szia!

A 3-as a test.

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

Holnap megcsinálom.

Egyébként az eredeti gondolom nem "sorba van kötve" hanem külön-külön kapnak 12V-t.

Ha igen akkor nekem is külön külön kell megoldani?

sztem tök mind1. De a órába sincs másképp az egy dolog, hogy 5ös pinre megy a táp de onnantól a nyákon sztem egybe van

De ne kókányolj!! van nekem gyári kijelzőm el botolhatjuk. Nekem ledek voltak benne és jól működött. Csak a bc-miatt vewttem ki. Ha érdekel akkor PM

Link to comment
Megosztás:

sztem tök mind1. De a órába sincs másképp az egy dolog, hogy 5ös pinre megy a táp de onnantól a nyákon sztem egybe van

De ne kókányolj!! van nekem gyári kijelzőm el botolhatjuk. Nekem ledek voltak benne és jól működött. Csak a bc-miatt vewttem ki. Ha érdekel akkor PM

Aztán jöhet egy PM hozzám is ha kis pénzért nekem adná a rossz előzőt :D

Link to comment
Megosztás:

Érdekes dolgot produkál mostanában a vas. Berakom a kulcsot, elfordítom, és nem akar indulni. Meg se nyekken. Szétkaptam, mint Floki a lábtörlőt, hogy biztos a ricsajgó szórakozik velem. A nagy hibakeresés eredménye a következő. Ricsajgó jó, hanem a gyújtás kapcsolónál lesz a gond. Levettem a kormány burkolatot és a kábeles oldalon enyhén meghúztam srégen magam felé a betétet, és láss csodát indult. Vagy szét van kopva valami, vagy nem tudom. Lehet olyan egységet külön kapni, vagy mit kellene cserélnem?

Link to comment
Megosztás:

hali! Az a problémám hogy mikor bezárom a kocsit megnyomom a gombot és a jobb első ajtót soha nem zárja és nem is nyitja. Ötletek?

Vagy behalt a zármotorod, vagy meg van törve a vezetéke, vagy ha nem gyári a zárad, akkor az a kis rögzítő elem amivel csatlakozik a zárszerkezethez, az van fellazulva.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.