Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ZsöPö

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    265
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

ZsöPö névjegye

  • Születésnap 1987-04-19

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Gádoros

MOTE klubkártya

  • Város
    Gádoros

ZsöPö's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Eladó sorba került a kis korzám. Gondoltam itt adom először közzé, hátha van akit érdekel. 91-es, 92-es forgalmi, piros (már sokat mattult), 1.4i A kaszni szerintem elég jó, most kezdett kicsit előjönni a rozsda rajta a hástó íveknél. Szerintem akár átépítési alapnak is tökéletes. Akit érdekel, keressen a zsigany[(kukac)]gmail[(pont)]com email címen. Várom minden kedves fórumozó véleményét, ha itt nem kel el, mennyit lehet kérni érte. Üdv Mindenkinek
  2. Annó kb 2 éve nekem standard gáznál lassulni kezdett, majd leállt. Kb 10 perc és gond nélkül elindult. Máig nem tudom mi okozta, de cseréltünk üzemanyagszűrőt, és azóta nagy ívben elkerülöm azt az ominózus német kutat, ahol addig tankoltam. Le lett cserélve még a hall jeladóm is. Szerintem első körben nem ártana benzinszűrő, illetve lehet rakhatnál bele valami tisztító adalékot is, hátha az kitakarítja. A hőfok nálam is kb ott áll, de nekem most lett termosztát is cserélve, azonban 100-110-es tempó mellett nem igazán hajladó ilyen hideg időben feljebb menni.
  3. Valamikor réges-régen azt olvastam, hogy kellene lenni valami potméternek az órán, amivel be tudod állítani mikor gyulladjon ki a lámpa. Az enyém is felvillan az elején, de még soha nem világított, pedig volt már, hogy csak 2-3 liter volt benne. Ha megoldod, akkor engem is érdekelne. Üdv: ZsöPö
  4. Na csak hogy talán pontot lehessen tenni a tisztító használat témára. A motortisztítót, aminek van értelme, azt közvetlen olajcsere előtt kell a motorba önteni. Kb 15 percet alapjáraton járatni a motort, majd leereszteni az olajat. A cél, hogy kioldja a lerakódásokat. Valóban ronthat a helyzeten, de úgy vélem, ha valahol már csak az olajsár tömít, akkor már réges-régen baj van. Az az egy biztos, hogy ki kell tapasztalni, melyik a jó, és melyik nem ér semmit. Ha egyszer közel új autóm lesz, biztosan alkalmazni fogom. Megelőzésre tökéletes. Üdv mindenkinek!
  5. Sziasztok! Lenne egy kérdésem: Megoldható 2001-es 1,6 Benzines Astra G-be tempomat? Ha igen, mi kell hozzá? Köszi!
  6. sziasztok! Lehet cserélni szelepszárszimeringet hengerfej levétele nélkül? Csinált már valaki ilyet? Üdv: ZsöPö
  7. ZsöPö

    Motor

    Sziasztok! Érdekelne, hogy C14NZ motornál lehetséges e a szelepszár-szimeringek cseréje hengerfej levétele nélkül? Köszi
  8. Benzinszag van hátul a kipuffnál, ha indítózol? Ha van, akkor kap benzint. Ha benzint megnézted, akkor vedd ki az alapjáratit, valaki pedig adja rá a gyújtást (DE NEM INDÍTÓZIK), majd vegye el. Megismételni. Ha mozog szépen, akkor az is jó, ha nem, akkor lehet megszorult. Nézni kellene szikrát is. Gyújtókábel lehúz, kölcsön gyertya beledug, közel tart a blokkhoz, indítózás. Ha van szikra, látni fogod. Ha nincs, akkor elektromos baj.
  9. ZsöPö

    Elektromos

    Szia! A 3-as a test.
  10. Nekem C14NZ evett eleinte elég sok olajat. Majd jött a csere. Nekem Valvoline Max Life került bele. Kb 4000 kmig nem történt változás, majd ezt követően lecsökkent az étvágy. Szerintem jó olaj. Még most is szép a színe, pedig már lassan csereérett.
  11. ZsöPö

    Elektromos

    Felső sor balról a második, de az ajzaton fel vannak tüntetve a számok. Legalább is az 1 6 7 12
  12. ZsöPö

    Elektromos

    Én ajánlanám, hogy vedd ki az órát, vedd le a burkolatát, és nézd meg a lábak forrasztását. Sajnos idővel el tudnak öregedni, eltörnek, én nem érintkezik jól. Újra kell forrasztani, és tökéletes lesz. Ha nem akarod szétszedni, akkor is érdemes kivenni, s a csatiban megnézni gyújtáson az 5ös lábat. Beledugsz egy tűt, s elvileg ott +12V-nak kell lennie gyújtáson. Üd: ZsöPö
  13. Hát meg tudom érteni a problémádat. Nehéz úgy beleülni az autóba, hogy nem utdod, mikor agy ott. De mind1... Egy dolgot tudok tanácsolni: Gondold át, mennyi időre kell neked az autó. Ha mondjuk még 5 évet szánsz neki, akkor szerintem bele lehet ölni azt a 300eFt-ot. Tudom sok pénz, de olyan mint ha egy 0 km-es autód lenne. Csak a kasztnira kell utána figyelni, és még 2-300e kmig autó lesz. Akár hol is csináltatod, kérd meg őket, hogy teljes dokumentációt készítsenek képekkel (minden fázisról), így az eladásnál tudod majd bizonyítani. Szerintem kérdezd J0hnny-t itt a fórumon, neki volt teljes generálfelújítás. Ő biztosan tud reális árat mondani, sőt szerintem megbízható szerelőt is. Üdv:ZsöPö
  14. Egy kis sufnituning :rolleyes: Szórakoztam egy kicsit KÉP
  15. Szia! Szerintem nem! A mezei univerzális, ami a képeken is van, annak műanyag a vége. Ez nem alkalmas a hátsó ajtó zárására, kivétel egy olyan kókányolással, mint amit én is csináltam :rolleyes: Először is szét kellene szedned az autó hátulját, és megnézni, hogy a gomb túlsó oldala milyen. Ha olyan, mint az általam linkelt képen, akkor jó, ha nem (azt hiszem van olyan ami nem ilyen B corsában is), akkor ciki, mert nem lesz egyszerű a mulattság. Ha segítség kell, akkor fotózz, és töltsd fel, megnézzük. Üdv: ZsöPö
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.