Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

ezt az izzót lehet én is kipróbálom ha valóban ilyen jók a tapasztalatok vele és a kép is meggyőző volt! :D :)

Nagyon jó még az Osram Cool Blue is. Nekem az van és nagyon elégedett vagyok vele. Szép fehér 4000 Kelvines fénye van és sokkal erősebb a normálnál.

Most láttam, hogy van belőle újabb változat a Cool Blue Hyper White, ami 5000 K-s. Az már majdnem xenon, és a fényerejével sem lehet gond, szerintem.

Legközelebb olyat veszek. :D

Link to comment
Megosztás:

Nagyon jó még az Osram Cool Blue is. Nekem az van és nagyon elégedett vagyok vele. Szép fehér 4000 Kelvines fénye van és sokkal erősebb a normálnál.

Most láttam, hogy van belőle újabb változat a Cool Blue Hyper White, ami 5000 K-s. Az már majdnem xenon, és a fényerejével sem lehet gond, szerintem.

Legközelebb olyat veszek. :)

Ezt fejtsd már ki plz.

Link to comment
Megosztás:

... a töltésem sajnos csak 14,13V, ha nem használok semmi fogyasztót. Lehetne egy picit több.

Utólag okosítom magam az Így csináld-ból, ott azt írják hogy a feszültségszabályozó az üzemi feszültséget a fordulatszámtól függetlenül állandó kb. 14V értéken tartja.

Picit lejjebb 13,5-14,5V közötti értéket ír 3000/perc fordulatnál.

Ezek alapján nincs okom panaszra...

Link to comment
Megosztás:

Utólag okosítom magam az Így csináld-ból, ott azt írják hogy a feszültségszabályozó az üzemi feszültséget a fordulatszámtól függetlenül állandó kb. 14V értéken tartja.

Picit lejjebb 13,5-14,5V közötti értéket ír 3000/perc fordulatnál.

Ezek alapján nincs okom panaszra...

Épp mondani akartam, hogy jó az.... :)

Link to comment
Megosztás:

Ezt nem. :) :D

Reggel berakom a lámpáimba. :D :D :D

Azt nézd már meg kérlek, hogy konkrétan az izzóra rá van e írva hogy tungsram?

Mert én beleraktam a GE izzókat az autóba, és én nem esek hasra a különbségtől, valamivel mintha jobb lenne, de eget verő különbséget nem mondanék!

Kíváncsi vagyok nagyon, most olvastam itt vmi osram 5000k lehet arra keresek inkább rá...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy ha motoros fényszóróállítást szeretnék utólag szerelni az f caravanomba, akkor mit kell hozzá beszereznem? A fényszórókból így is "lóg" ki hátrafelé egy kábelköteg, rajta csatlakozóval, de az használaton klívül van. Lehet, hogy a fényszórók voltak rajta cserélve korábban ilyenre, nem tudom, mert egy hónapja vettem a verdát. Előtte G Astrám volt, azon meg alapban volt magasság állítás és nem is néztem meg hogyan működik pontosan (mi kell hozzá, stb). Szóval arra gondoltam lehet, hogy egy motorral és kapcsolóval megúszhatom a dolgot? Vagy ez így túl egyszerűen hangzik? :)

Link to comment
Megosztás:

Azt nézd már meg kérlek, hogy konkrétan az izzóra rá van e írva hogy tungsram?

Mert én beleraktam a GE izzókat az autóba, és én nem esek hasra a különbségtől, valamivel mintha jobb lenne, de eget verő különbséget nem mondanék!

Kíváncsi vagyok nagyon, most olvastam itt vmi osram 5000k lehet arra keresek inkább rá...

Ő is ott vette ahol én és az enyémekre rá van írva hogy tungsram, nem csak a dobozra. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy ha motoros fényszóróállítást szeretnék utólag szerelni az f caravanomba, akkor mit kell hozzá beszereznem? A fényszórókból így is "lóg" ki hátrafelé egy kábelköteg, rajta csatlakozóval, de az használaton klívül van. Lehet, hogy a fényszórók voltak rajta cserélve korábban ilyenre, nem tudom, mert egy hónapja vettem a verdát. Előtte G Astrám volt, azon meg alapban volt magasság állítás és nem is néztem meg hogyan működik pontosan (mi kell hozzá, stb). Szóval arra gondoltam lehet, hogy egy motorral és kapcsolóval megúszhatom a dolgot? Vagy ez így túl egyszerűen hangzik? :)

Nem. Nekem is ennyibe telt :D

Link to comment
Megosztás:

Mi a frász zabál nálad annyit? :D

Hát, korábban már belinkeltem a H4-es izzómat (140/100W). Plusz szereztem egy ködlámpás hűtőmaszkot, és a ködlámpa is refiként üzemel... Azt nem tudom, hogy abban hány W-os izzó van, gondolom 35-ös vagy 55-ös. De most láttam a tungsram webshopjában, hogy van 100W-os is... :) Bár ez elég pici lámpa, ebbe szerintem nem rakom be, mert lehet, hogy hamar gallyra vágná. És abba nem lenne egyszerű újat szerezni, mivel nem túl gyakori...

Link to comment
Megosztás:

Nem mindig. Pl Karcsinak nem volt bent, de zotya kocsijában gyárilag ott van az aljat az állítóhoz.

Igen, de azt írta ott a madzag a lámpa mögött.

Volt akinél a kapcsoló helye be volt madzagolva, csak ki kellett húzni a lámpáig a vezetékeket, de olyan is van, hogy semmi sincs benn. Vagy a legjobb eset, mint nálam, hogy minden be van húzva, csak kapcsolót + motorokat kell berakni, csati bedug és müxik :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Meg tudná nekem mondani valaki, hogy ha motoros fényszóróállítást szeretnék utólag szerelni az f caravanomba, akkor mit kell hozzá beszereznem? A fényszórókból így is "lóg" ki hátrafelé egy kábelköteg, rajta csatlakozóval, de az használaton klívül van. Lehet, hogy a fényszórók voltak rajta cserélve korábban ilyenre, nem tudom, mert egy hónapja vettem a verdát. Előtte G Astrám volt, azon meg alapban volt magasság állítás és nem is néztem meg hogyan működik pontosan (mi kell hozzá, stb). Szóval arra gondoltam lehet, hogy egy motorral és kapcsolóval megúszhatom a dolgot? Vagy ez így túl egyszerűen hangzik? :)

1 db fényszórómagasság állító motor eladó! :D Sajnos nem párban van, gyári, full jól működik. :D

Link to comment
Megosztás:

Nem. Nekem is ennyibe telt :D

Köszi! :)

Egy motor elég rá ugye? Mármint nem kell lámpatestenként egy-egy vagy igen? Holnap azért még ránézek a búrákra, hogy biztosan onnan jönnek-e ki a vezetékek amelyek csatlakozója üresen fityeg...

Külön relé vagy bármi sem kell (a kábelkötegen kívül persze)?

Link to comment
Megosztás:

Igen, de azt írta ott a madzag a lámpa mögött.

Volt akinél a kapcsoló helye be volt madzagolva, csak ki kellett húzni a lámpáig a vezetékeket, de olyan is van, hogy semmi sincs benn. Vagy a legjobb eset, mint nálam, hogy minden be van húzva, csak kapcsolót + motorokat kell berakni, csati bedug és müxik :D

Jóhát, nekem is ott a fékkopásjelzők csatlakozói a tornyoknál, még sincs gyárilag MID csatlakozó a kötegen. :D Lényeg, hogy van mindenféle felvonultatás. :D

Köszi! :D

Egy motor elég rá ugye? Mármint nem kell lámpatestenként egy-egy vagy igen? Holnap azért még ránézek a búrákra, hogy biztosan onnan jönnek-e ki a vezetékek amelyek csatlakozója üresen fityeg...

Külön relé vagy bármi sem kell (a kábelkötegen kívül persze)?

Lámpánként egy motor. Amúgy a vezeték nem a búrából jön, hanem a búra hátulján az izzó mellett a motorra kéne rányomni egy csatit, ami a magasságállítóé. Nem kell semmi,csak a kapcsoló még. :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.