Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Ezeket a fényszóró magasságállító motorokat tudom használni valahogyan az astrában? :D

kép 1

kép 2

kép 3

kép 4

kép 5

Vagy a vége nem stimmel? :) Egyáltalán a "sima" lámpákba megvan a helye? Mintha úgy emlékeznék rá...

Mintha valaki azt mondta volna, hogy a gyáriakat nem lehet átszerelni, de az utángyártottakban simán mehet a kézitekerők helyére a motor. De lehet rosszul emlékszem... B)

Link to comment
Megosztás:

Az baj, az enyém még gyári... :(

Baj... :)

Úgy emlékszem, hogy ha a gyári tekerőnek a nyakánál levágod a burkolatot, akkor oda fel lehet heftölni, de lehet hogy ez csak valamelyik utángyárinál volt.

:)

Ez miben volt valaha? :D

GM-es...

kép 1

kép 2

kép 3

kép 4

Tök olyan patentok vannak rajta, mint amik nekem a csomagtartóban fönt, a tetőkárpit hátulját tartó műanyagot tartják B)

Link to comment
Megosztás:

Ezeket a fényszóró magasságállító motorokat tudom használni valahogyan az astrában? B)

kép 1

kép 2

kép 3

kép 4

kép 5

Vagy a vége nem stimmel? :D Egyáltalán a "sima" lámpákba megvan a helye? Mintha úgy emlékeznék rá...

Én is ilyesmin gondolkozom. (többekközt) A vectrabol kene kipakolni a fényszóró állító motort...

Link to comment
Megosztás:

Ezért nem vennék sose classicot és örülök is neki, hogy nem Classicom van. :D Nem érdekel, hogy rohad. :)

Na igen. Pontosan ezért vettem Classicot, annak ellenére, hogy fapad B)

Előtte egy 92-es gyártmányú, a kor szintjén fullextrás 5 ajtós 8 szelepes 1.4i-m volt. Használtan vettem, és sokat használtam. Hiába költöttem egy vagyont a karbantartására, előjöttek a titkolt hibák és a rozsda. Utóbbi annyira megette a karosszériát, hogy 5 év használat után a műszaki vizsga előtt eladtam, mert nem lett volna értelme költeni rá.

Hogy néz ki egy olyan torx kulcs? Hol lehet beszerezni?

Link to comment
Megosztás:

Na igen. Pontosan ezért vettem Classicot, annak ellenére, hogy fapad :(

Előtte egy 92-es gyártmányú, a kor szintjén fullextrás 5 ajtós 8 szelepes 1.4i-m volt. Használtan vettem, és sokat használtam. Hiába költöttem egy vagyont a karbantartására, előjöttek a titkolt hibák és a rozsda. Utóbbi annyira megette a karosszériát, hogy 5 év használat után a műszaki vizsga előtt eladtam, mert nem lett volna értelme költeni rá.

Hogy néz ki egy olyan torx kulcs? Hol lehet beszerezni?

Igen, akinek van pénze Classicra... :D Nekem csak '95-ösre tellett, de a célnak ez is megfelel. :)

Így! Tesco? B)

Vagy van ilyen is! 815 Ft, nem egy egetverő összeg! :)

Itt találtam.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék csak kulccsal működő központi zárat szerelni az autómba ( 1998., Astra F, 1,4, 8v, 5 ajtós). A csomagtér ajtóba nem szeretnék, a szett egyébként is csak 4 db mozgatót tartalmaz. Az ára meglepően alacsony ~3.500 Ft körül van kompletten, két nagyobb országos autóalkatrész kereskedésben is ezt tartják. Valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék csak kulccsal működő központi zárat szerelni az autómba ( 1998., Astra F, 1,4, 8v, 5 ajtós). A csomagtér ajtóba nem szeretnék, a szett egyébként is csak 4 db mozgatót tartalmaz. Az ára meglepően alacsony ~3.500 Ft körül van kompletten, két nagyobb országos autóalkatrész kereskedésben is ezt tartják. Valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?

Amikor utoljára néztem még 5 körül volt az "általános" szett. Nekem is olyan motorok vannak benne. Valamivel hangosabb mint a gyári, de használható, szerelhető, lófac pénzért lehet hozzá kapni plusz motort a kiegészítőivel. Nekem nincs vele gondom. Ilyen szettel vettem az autót, nemtudom mikor lett beletéve, én 2 kivételével már az összeset kicseréltem, de 3 év alatt még nem volt gond velük. Reteszelést nem tudja, de egyébként használható.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék csak kulccsal működő központi zárat szerelni az autómba ( 1998., Astra F, 1,4, 8v, 5 ajtós). A csomagtér ajtóba nem szeretnék, a szett egyébként is csak 4 db mozgatót tartalmaz. Az ára meglepően alacsony ~3.500 Ft körül van kompletten, két nagyobb országos autóalkatrész kereskedésben is ezt tartják. Valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata?

Ilyen van nekem is benne (az előző tulajról maradt rám :) )

Jól működik, legutóbb a lengőbizti tréfált meg, úgy el volt dugva a biztitábla mögé, hogy elsőre meg sem találtam!

Az én javaslatom, hogy vegyél még egy motort hozzá, és egyúttal már kösd be a csomiajtóhoz is! Az is hasznos, ha nem kell mindíg kulcsozgatni!

Viszont ilyet szerezz be a hátsó ajtókhoz! :D Enélkül a kábelek nem bírják sokáig... B)

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

A másik: az ajtókárpit levételénél, ha kicsavartam a csavarokat, akkor csak ki kell pattintgatni a bolhákból?

Igen!

De csak óvatosan, mert öregednek hamar, és pattannak el! B)

Ezen a képen is látszik! (a piros pöcök beletörve) :D

Én úgy szoktam leszedni, hogy egy széles csavarhúzóval alányúlok a patentnak, és kissé rásegítek, úgy tuti nem pattan el, a kárpit meg enged ennyi mozgást simán!

Az első ajtó után már fogod tudni mire gondolok! :(

Sok sikert a munkához! :)

Link to comment
Megosztás:

Egy drótot meghajlítottál kampósra? :D :)

Ha nincs más, akkor jó az is, de ezzel lényegesen egyszerűbb. B)

215299-20110421-ckjTHE.jpg

215300-20110421-XwEXOj.jpg

Azt se tudtam, hogy meg kell, cibáltam a tekerőt, azt hittem úgy jön le! :( :)

Aztán beléptem a netre, lássam, hátha van valami, google - beír - kidobja - opelfórum, nah azóta vagyok tag :D :) :)

Engem is csak egy nyomorék vákumcső vezetett idáig :D :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.