yankee Elküldve Május19, 2011 Megoszt Elküldve Május19, 2011 És csak úgy máshogy? :D Nem hinném. :D Akkor túl egyszerű lenne az ótó tolvajok sorsa. Van imo áh nem baj van imótlan vezérlőm ráteszem azt go. :) Én is ezt hittem de nem XD Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Nem hinném. :D Akkor túl egyszerű lenne az ótó tolvajok sorsa. Van imo áh nem baj van imótlan vezérlőm ráteszem azt go. :D Én is ezt hittem de nem XD Én úgy hallottam, hogy imotlan autóknál is megvan a kábelkorbács, és a kormány oszlopon lévő hurok helyett egy műanyag dugó megy a csatiba ami összezár bizonyos lábakat, és attól megy az imotlan. De ezt csak hallottam, és nem próbáltam, és nem is láttam. Így 50% esélye van hogy igaz. Vagy az vagy nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Sziasztok Meg tudja mondani nekem valaki, hogy a 90 229 206 GM számú relé mire való? Első ködlámpához kellene. Köszönöm szépen előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Május20, 2011 Megoszt Elküldve Május20, 2011 Én úgy hallottam, hogy imotlan autóknál is megvan a kábelkorbács, és a kormány oszlopon lévő hurok helyett egy műanyag dugó megy a csatiba ami összezár bizonyos lábakat, és attól megy az imotlan. De ezt csak hallottam, és nem próbáltam, és nem is láttam. Így 50% esélye van hogy igaz. Vagy az vagy nem. Lehetséges..... Amit mondasz. Bár nekem van itthon 3kábelkorbácsom azon csak 1en van imó a másik kettőn nincs még a nyoma se. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Május21, 2011 Megoszt Elküldve Május21, 2011 Sziasztok Meg tudja mondani nekem valaki, hogy a 90 229 206 GM számú relé mire való? Első ködlámpához kellene. Köszönöm szépen előre is. szia!autosboltban ismerösöd az opel programban meg tudja nézni mire való.egyébként hol találtad a kocsiban?Motortér,vagy biztitábla?A ködlámpa relé a motortérben van.legalábbis nekem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
j.balint Elküldve Május21, 2011 Megoszt Elküldve Május21, 2011 Sziasztok. Megtudja nekem mondani valaki hogy az imobilájzer transzponder csatinak bekötési rajzát hol tudom levadászni a netről? vagy valaki megtudja nekem mondani hogy a két kék/piros vezeték közül amelyik nem a kompjuterre megy azt hova kössem be? Ja a másik. A kulcsból a csipp nem kap semmi feszkót ugye? Mert kulcsot nem kaptam csak csippet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május21, 2011 Megoszt Elküldve Május21, 2011 szia!autosboltban ismerösöd az opel programban meg tudja nézni mire való.egyébként hol találtad a kocsiban?Motortér,vagy biztitábla?A ködlámpa relé a motortérben van.legalábbis nekem. Akkor az sem gyári. A gyári ködlámpa reléje a biztitáblán van az utastérben........mindkettő. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Május21, 2011 Megoszt Elküldve Május21, 2011 szia!autosboltban ismerösöd az opel programban meg tudja nézni mire való.egyébként hol találtad a kocsiban?Motortér,vagy biztitábla?A ködlámpa relé a motortérben van.legalábbis nekem. Szia Ezt egy vectra A biztitáblájából szedtem ki, ami az utastérben van, ahol az astrának is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Május21, 2011 Megoszt Elküldve Május21, 2011 Akkor az sem gyári. A gyári ködlámpa reléje a biztitáblán van az utastérben........mindkettő. :D Nekem gyárilag van hátsó ködösöm. De a bizti táblában nincs benne a reléje. Legalább is nem ott van ahol kéne az a két kicsi relé fekete szürke talána fekete a első szürke a hátsó nekem 1ilyen sincs a táblába.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Május21, 2011 Megoszt Elküldve Május21, 2011 Akkor az sem gyári. A gyári ködlámpa reléje a biztitáblán van az utastérben........mindkettő. :D Igen, ez is ott volt, csak vectra a ban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május21, 2011 Megoszt Elküldve Május21, 2011 Nekem gyárilag van hátsó ködösöm. De a bizti táblában nincs benne a reléje. Legalább is nem ott van ahol kéne az a két kicsi relé fekete szürke talána fekete a első szürke a hátsó nekem 1ilyen sincs a táblába.... Ha csak hátsód van, ahhoz nem kell relé, ezért nincs is benne (nekem sem volt) :D Igen, ez is ott volt, csak vectra a ban. Vizszintesen egymás mellett, jobb oldalon felül? Az ugyanaz. Jó a tiedhez is, meg még néhány opel típushoz..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Ha csak hátsód van, ahhoz nem kell relé, ezért nincs is benne (nekem sem volt) :D Vizszintesen egymás mellett, jobb oldalon felül? Az ugyanaz. Jó a tiedhez is, meg még néhány opel típushoz..... Igen a bizti táblában a hátsó ködlámpa relé mellett (jobbról a második picike relé) van. Arra lettem volna még kíváncsi hogy vectrában első vagy hátsó ködlámpát kapcsolt e a relé. Mert én be tudtam rakni az első ködlámpához. De akkor szerintem jó lesz ez előre, mert kapcsolja a első ködösöket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 8 Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Sziasztok! Valahogy ki lehet méretni a Gyújtó Trafót? Igencsak kezd elhalni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Sziasztok . Valaki tudna segíteni kellene nekem után gyártott központi zár motor honnan lehet be szerezni ? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Sziasztok! Valahogy ki lehet méretni a Gyújtó Trafót? Igencsak kezd elhalni :D Csak egy multiméter kell hozzá. Lehúzod a nagy csatit, és a gyertyakábelt. Testzárlatot mérsz a test, és a utastér felőli láb között a jó érték végtelen. A primer tekercset méred :a két láb között itt a jó érték 0.4 Ohm. A szekunder tekercset a autó orra felőli láb, és a gyertyakábel helye közt kell mérni 4-7kOhm. Sziasztok . Valaki tudna segíteni kellene nekem után gyártott központi zár motor honnan lehet be szerezni ? :D Utángyártott....univerzális két drótosat vettem az unixban ezer forintért. Hova kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Csak egy multiméter kell hozzá. Lehúzod a nagy csatit, és a gyertyakábelt. Testzárlatot mérsz a test, és a utastér felőli láb között a jó érték végtelen. A primer tekercset méred :a két láb között itt a jó érték 0.4 Ohm. A szekunder tekercset a autó orra felőli láb, és a gyertyakábel helye közt kell mérni 4-7kOhm. Utángyártott....univerzális két drótosat vettem az unixban ezer forintért. Hova kell? Bal hátsó .Mükszi csak nem funkcionál szerintem a fogas léc vagy kerék mehetett tönkre . Köszi agyors választ . :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Bal hátsó .Mükszi csak nem funkcionál szerintem a fogas léc vagy kerék mehetett tönkre . Köszi agyors választ . :D Mondjuk lehet neked nem jó az univerzális, mert valamelyiknek van végállása , van amelyik meg csak simán impulzussal műkszik. Nem tudom a gyári melyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Mondjuk lehet neked nem jó az univerzális, mert valamelyiknek van végállása , van amelyik meg csak simán impulzussal műkszik. Nem tudom a gyári melyik. Köszi utána nézek az unixnál aztán meglátom mi lesz végülis igy is jó csak a kényelem ugye azt könnyű meg szokni . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Köszi utána nézek az unixnál aztán meglátom mi lesz végülis igy is jó csak a kényelem ugye azt könnyű meg szokni . Ha már ugyis vége a zármotornak szedd szétt, hátha lehet vele kezdeni valamit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Ha már ugyis vége a zármotornak szedd szétt, hátha lehet vele kezdeni valamit. Nem rossz ötlet úgysem láttam még szétszedve . Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május22, 2011 Megoszt Elküldve Május22, 2011 Ha már ugyis vége a zármotornak szedd szétt, hátha lehet vele kezdeni valamit. Nem rossz ötlet úgysem láttam még szétszedve . Igaz csak telefonos kép, de ez is szét van szedve, a lényeg látszik rajta. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Hello Valaki tudna segiteni hogyan kell bekötni astra f fényszóró magasság állító motort? esetleg képekkel illusztrálná? előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Hello Valaki tudna segiteni hogyan kell bekötni astra f fényszóró magasság állító motort? esetleg képekkel illusztrálná? előre is köszönöm! Ez érdekelne engem is nagyon! Ezeket tudnám hasznosítani? (fordból való) kép 1 kép 2 kép 3 kép 4 kép 5 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Ez érdekelne engem is nagyon! Ezeket tudnám hasznosítani? (fordból való) kép 1 kép 2 kép 3 kép 4 kép 5 Slattyogj be egy bontóba, és mondd meg, hogy cserélnél :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Május24, 2011 Megoszt Elküldve Május24, 2011 Slattyogj be egy bontóba, és mondd meg, hogy cserélnél :) Az itteniekkel nem lehet ilyen téren szót érteni... Bementem a múltkor is a C16NZ féltengelyekkel, mondtam cserélnék, akár sokkal olcsóbb értékű astra f alkatrészre. Aszongya adjam le a vasba, mert nekik nem kell.... :D Nah hát ilyenek ezek... Mennyit érhet ez a két motorocska? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts