Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Van egy 92-es F Astrám, és az a probléma az elektromos ablakkal (gyári) , hogy mikor húzom fel, akkor negyedével mielőtt felér elkezd kicsúszni kívülre a gumin kívülre, tehát nem a helyén van, és mozog is az üveg jobbra balra, vagyis előre bukik és ez miatt van. Mi törhetett el hogyan lehet megcsinálni, mi lehet a baj, mit kell venni hozzá? Köszi választ előre is, sürgős lenne megcsinálnom.

4 perc alatt választ kaptál, ott, ahova először leírtad. Miért kell szét-spammelni több topicot ugyan azzal a kérdéssel, amikor már választ is kaptál rá? :rolleyes: <_<

Link to comment
Megosztás:

Üdv! Szeretnék egy darab villogó ledet az autóba hogyan lehet megoldani hogy villogjon? Mit kell rátenni hogy 12 voltos legyen? Csak kamuriasztónak akarom a régi rossz mozgásérzékelő házába a szélvédőre.

600 forintért adnak komplett ilyen cuccot.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Meg tudná valaki mondani, hogy mekkora ellenállású az Astra F üzemanyagszintmérő-ellenállása min.-max. értéknél (tehát amit az úszó mozgat a tankban, pl.:0-90 Ohm vagy ilyesmi...)?

Neked sem mér jól? Nekem mióta órát(ford.számos) cseréltem jobb lett, de így sem vmi bajnok pontosan mér...

Link to comment
Megosztás:

háttőő... de. Ez egy gyári extra :D

Nekem az ablakemelő is plussz extra, szóval nem volt benne eredetileg(GL). Meg nem is egy szép megoldás, de felhúzza. Ha jól tom a gyárinál elfordítva kell tartani a kulcsot ugye? meg más benne a kozp.zár vez., meg a kábelezés is. na mind1

Link to comment
Megosztás:

Nekem az ablakemelő is plussz extra, szóval nem volt benne eredetileg(GL). Meg nem is egy szép megoldás, de felhúzza. Ha jól tom a gyárinál elfordítva kell tartani a kulcsot ugye? meg más benne a kozp.zár vez., meg a kábelezés is. na mind1

Jóó, azt nem mondtad, milyen elemekből csináltad, csak azért mondtam, mert létezik gyári ablakemelő, gyári központizárral összekötés. Nem muszáj még a kulcsot sem elfordítva tartani, van akinek elég lenyomni az ajtógombot, és az ablakokat is fölhúzza (gyári elemekből) :rolleyes: Egy GL-ben minden plusz extra, az ülésen és a kormányon kívül, én is arról indultam :D (és az ülést meg a kormányt is kicseréltem azért, biztos ami biztos xD )

Link to comment
Megosztás:

Neked sem mér jól? Nekem mióta órát(ford.számos) cseréltem jobb lett, de így sem vmi bajnok pontosan mér...

nekem jól mér, én más miatt szeretném tudni

háttőő... de. Ez egy gyári extra :D

jó tudni! én azt hittem a riasztó csinálja ezt

mostanában viszont azt csinálja (amióta egyszer lemerült az aksi), hogy ha a riasztó távirányítóval zárom be, lemegy a gomb, majd egyből fel is jön (riasztó aktív marad)...utána kiriasztom (a zár nyitva marad) és újra beriasztva simán bezáródik és úgy is marad. Nem tudom miért csinálja...

Link to comment
Megosztás:

nekem jól mér, én más miatt szeretném tudni

jó tudni! én azt hittem a riasztó csinálja ezt

mostanában viszont azt csinálja (amióta egyszer lemerült az aksi), hogy ha a riasztó távirányítóval zárom be, lemegy a gomb, majd egyből fel is jön (riasztó aktív marad)...utána kiriasztom (a zár nyitva marad) és újra beriasztva simán bezáródik és úgy is marad. Nem tudom miért csinálja...

nem, a központi zár csinálja a felhúzást, azt meg a riasztó zárja be

ez sima közp.zárnál is van, nekem is volt ilyen szorulhat a valamelyik zár és mivel "naon okos" és nem kap zárt állapotjelzést visszanyitja

záráskor nézz rá lehúzza-e mindegyik gombot rendesen, ha vmelyik nem megy le az gyanús, nameg a tankajtó, meg a csomagtartó, lehet az uccsó kettővel nem foglalkozik most nincs előttem a kapcs.raj

nekem ezt egyébként télen hidegben csinálta, mikor a kenés egy kicsit bemerevedett a zárban

Link to comment
Megosztás:

SOS!!!!SOS!!!!SOS!!!!SOS!!!!

Lécci valaki segítsen!

Van a vasam c14nz: olyat csinál, hogy hidegen indul, 2 perc alapjárat és leáll.Köszörülés és semmi szikra a trafóbol.(gyújtásnál van 1 szikra tehát műűködik).De ha eléri az üzemi hőt mint az óra úgy jár.Amiket cseréltem:gyertya,kábel,rotor,elosztó.trafó,jeladó.Tápszivattyú fújja mint az állat a benyát.

Mi lehet a baj???

Aki megoldja a problémámat az jó nálam 10üveg sörre.

Ha lenne valaki Gödöllő környékéröl kérem segítsen.Tel szám privibe.SOS

Link to comment
Megosztás:

SOS!!!!SOS!!!!SOS!!!!SOS!!!!

Lécci valaki segítsen!

Van a vasam c14nz: olyat csinál, hogy hidegen indul, 2 perc alapjárat és leáll.Köszörülés és semmi szikra a trafóbol.(gyújtásnál van 1 szikra tehát műűködik).De ha eléri az üzemi hőt mint az óra úgy jár.Amiket cseréltem:gyertya,kábel,rotor,elosztó.trafó,jeladó.Tápszivattyú fújja mint az állat a benyát.

Mi lehet a baj???

Aki megoldja a problémámat az jó nálam 10üveg sörre.

Ha lenne valaki Gödöllő környékéröl kérem segítsen.Tel szám privibe.SOS

A trafó alatti gyujtásmodult is cserélted? Az szokott hidegen vagy éppen melegen gyujtásgondokat okozni.Jeladóra a rotor alatti hall-jeladóra gondolsz amit cseréltél?

Link to comment
Megosztás:

N

A trafó alatti gyujtásmodult is cserélted? Az szokott hidegen vagy éppen melegen gyujtásgondokat okozni.Jeladóra a rotor alatti hall-jeladóra gondolsz amit cseréltél?

Nem,hanem a trafó alatti vékony technikát cseréltem,de a régi is müxik rendesen.Az a dolog befolyásolná a gyújtást?

Mert kulcs fordításnál lő egy szikrát és utánna semmi.Hül 1 órát és indul de mint melegszik leáll,üzemin meg mint írtam mint az óra úgy ketyeg.X-akta az egész.

Link to comment
Megosztás:

N

Nem,hanem a trafó alatti vékony technikát cseréltem,de a régi is müxik rendesen.Az a dolog befolyásolná a gyújtást?

Mert kulcs fordításnál lő egy szikrát és utánna semmi.Hül 1 órát és indul de mint melegszik leáll,üzemin meg mint írtam mint az óra úgy ketyeg.X-akta az egész.

Igen, a gyújtáselosztó mögött található Hall-jeladó okozhat érdekes dolgokat. Elvileg az mondja meg az ECU-nak, mikor áll a vezérműtengely alaphelyzetben, ehhez képest számolja ki az ECU a gyújtási időpontokat. Egy cserét megérhet a dolog. Mielőtt leveszed az elosztó fém házát, jelöld össze a hengerfejjel, hogy ugyanúgy tedd vissza utána!

Link to comment
Megosztás:

SOS!!!!SOS!!!!SOS!!!!SOS!!!!

Lécci valaki segítsen!

Van a vasam c14nz: olyat csinál, hogy hidegen indul, 2 perc alapjárat és leáll.Köszörülés és semmi szikra a trafóbol.(gyújtásnál van 1 szikra tehát műűködik).De ha eléri az üzemi hőt mint az óra úgy jár.Amiket cseréltem:gyertya,kábel,rotor,elosztó.trafó,jeladó.Tápszivattyú fújja mint az állat a benyát.

Mi lehet a baj???

Aki megoldja a problémámat az jó nálam 10üveg sörre.

Ha lenne valaki Gödöllő környékéröl kérem segítsen.Tel szám privibe.SOS

én is csatlakoznék az előttem szólóhoz a felsoroltak alapján már csak a gyújtás modul maradt ami az elosztóban van, nekem C16NZ volt hasonló bajom igaz abban indukciós jeladó van, de melegre az is leállt, 10körül van kb a modul

Link to comment
Megosztás:

Nekem gyárilag motorosak. De azt tudom, hogy az enyémek Carello-k és Bosch motorok vannak benne.

Ja, ez világos. -_-

De a kérdés azt hiszem az volt, hogy manuálisba belemegy-e a motor utólag. Erre mondtam, hogy szerintem nem. Depo mauálisba a Valeo motor pedig biztos nem.

Link to comment
Megosztás:

nem, a központi zár csinálja a felhúzást, azt meg a riasztó zárja be

ez sima közp.zárnál is van, nekem is volt ilyen szorulhat a valamelyik zár és mivel "naon okos" és nem kap zárt állapotjelzést visszanyitja

záráskor nézz rá lehúzza-e mindegyik gombot rendesen, ha vmelyik nem megy le az gyanús, nameg a tankajtó, meg a csomagtartó, lehet az uccsó kettővel nem foglalkozik most nincs előttem a kapcs.raj

nekem ezt egyébként télen hidegben csinálta, mikor a kenés egy kicsit bemerevedett a zárban

Megfigyeltem, a vezető oldali gombot tényleg lassabban húzza le. Akkor ez lehet a gond. Hova nyomjam a wd40-et?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.