daykiller Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Ma érkeztek: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korkki Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 (edited) Én meg elmentem a szerelmemmel ma délután vásárolgatni és az asszony is velünk jött. :D Üdv.. a külsö tükörröl van szó? Általában a törik a fül leszedsékor ami a burkolatot a tükörtestre rögzíti utánna már ragasztani kell. Igen a külső tükörről van szó Nagyon szépen köszönöm. Módosítva Március5, 2015 : Korkki Link to comment Megosztás: More sharing options...
ocsi.horvath Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Daykiller. Ez a hátsolámpa jol néz ki.de csak az ebay-en találtam 30000ft körül.te menyibe szerezted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Ma érkeztek: Jó az a fekete injektorház fedő megyek bontóban hozzak 4-5 darabot vagy már nem gyüjtöd? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Daykiller. Ez a hátsolámpa jol néz ki.de csak az ebay-en találtam 30000ft körül.te menyibe szerezted? Mivel Lacika fóliázta tavaly, sanszos hogy nem sokért. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Enyém úgyis jobb bibibiiiii. :D 6éve csináltam :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Enyém úgyis jobb bibibiiiii. :D 6éve csináltam :P Te ne szójjá bele, azon még fólia sincs. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Nem lehet hogy egynyócé? Mert olyanra énis vadászok ;) Jó az a fekete injektorház fedő megyek bontóban hozzak 4-5 darabot vagy már nem gyüjtöd? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Nem lehet hogy egynyócé? Mert olyanra énis vadászok ;) Passz...itt a bontóban nem láttam 1.8-at legutoljára..de készülök megint majd megnézem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március5, 2015 Megoszt Elküldve Március5, 2015 Nem lehet hogy egynyócé? Mert olyanra énis vadászok ;) De az. C18NZ szívó oldal kompletten. Át is raktam az 1.6-ra. Mivel nekem elektromos EGR van, így a vákuumbizbaszt az oldalán át kellett raknom az enyémről. Mivel az egynyócon van egy plusz cső rajta a vákuumos EGR-nek. Első indítás elég nehézkes volt. Beröffent de le is fulladt. Aztán következő indításnál állnom kellett a gázon 1-2 percig, hogy észbe kapjon az ECU, hogy több a levegő, több üzemanyag kéne. :D Az első pár km elég nehézkes volt, tanulni kellett. Aztán az autópályán volt ideje betanulni. Érdi emelkedőt gond nélkül bírta 150-es tempóval. Az 1.6 fejjel 150-ről 130-ra visszalassultam padlón. Szinte csak erőteljes gázadásnál és padlózásnál érezni különbséget, amúgy más nem változott. Brekinél indítás után pl az alapjáraton hallani lehetett, hogy küzd az ECU, de Lurdyban már nem annyira. Viszont így kiderült, hogy az 1.4-es tömítés van a szívócsonkon, azt cserélnem kell. Ez azért lényeges, mert csak a pillangószelep nagyobb fizikailag, minden más ugyanaz, mint az 1.6-osé. Kivéve persze az injektor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 De az. C18NZ szívó oldal kompletten. Át is raktam az 1.6-ra. Mivel nekem elektromos EGR van, így a vákuumbizbaszt az oldalán át kellett raknom az enyémről. Mivel az egynyócon van egy plusz cső rajta a vákuumos EGR-nek. Első indítás elég nehézkes volt. Beröffent de le is fulladt. Aztán következő indításnál állnom kellett a gázon 1-2 percig, hogy észbe kapjon az ECU, hogy több a levegő, több üzemanyag kéne. :D Az első pár km elég nehézkes volt, tanulni kellett. Aztán az autópályán volt ideje betanulni. Érdi emelkedőt gond nélkül bírta 150-es tempóval. Az 1.6 fejjel 150-ről 130-ra visszalassultam padlón. Szinte csak erőteljes gázadásnál és padlózásnál érezni különbséget, amúgy más nem változott. Brekinél indítás után pl az alapjáraton hallani lehetett, hogy küzd az ECU, de Lurdyban már nem annyira. Viszont így kiderült, hogy az 1.4-es tömítés van a szívócsonkon, azt cserélnem kell. Ez azért lényeges, mert csak a pillangószelep nagyobb fizikailag, minden más ugyanaz, mint az 1.6-osé. Kivéve persze az injektor. 1.4-röl 1.6 ra váltáskor is cserélni kell a kupakot? Vagy az egyforma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Jelenleg rá kell írnom közterületen, hogy ne vigyék el, mert nem szemét :D :lol: :D Te lehet, hogy amikor ott voltál és megállt melettünk az a kisebbségi furgon, hogy van-e vmi van vas és/vagy akku, lehet nem véletlenül álltak meg? :evilgrin: :D (enyémet nem látták az a garázsba vót) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 De az. C18NZ szívó oldal kompletten. Át is raktam az 1.6-ra. Mivel nekem elektromos EGR van, így a vákuumbizbaszt az oldalán át kellett raknom az enyémről. Mivel az egynyócon van egy plusz cső rajta a vákuumos EGR-nek. Első indítás elég nehézkes volt. Beröffent de le is fulladt. Aztán következő indításnál állnom kellett a gázon 1-2 percig, hogy észbe kapjon az ECU, hogy több a levegő, több üzemanyag kéne. :D Az első pár km elég nehézkes volt, tanulni kellett. Aztán az autópályán volt ideje betanulni. Érdi emelkedőt gond nélkül bírta 150-es tempóval. Az 1.6 fejjel 150-ről 130-ra visszalassultam padlón. Szinte csak erőteljes gázadásnál és padlózásnál érezni különbséget, amúgy más nem változott. Brekinél indítás után pl az alapjáraton hallani lehetett, hogy küzd az ECU, de Lurdyban már nem annyira. Viszont így kiderült, hogy az 1.4-es tömítés van a szívócsonkon, azt cserélnem kell. Ez azért lényeges, mert csak a pillangószelep nagyobb fizikailag, minden más ugyanaz, mint az 1.6-osé. Kivéve persze az injektor. (néha) követhettlen mit hova raksz..... Te értem, hogy jobban megy me öntöd be a benyát, de így nem fogyaszt sokat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Te lehet, hogy amikor ott voltál és megállt melettünk az a kisebbségi furgon, hogy van-e vmi van vas és/vagy akku, lehet nem véletlenül álltak meg? :evilgrin: :D (enyémet nem látták az a garázsba vót) Ha nem állunk mellette, lehet hogy elviszik. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 (néha) követhettlen mit hova raksz..... Te értem, hogy jobban megy me öntöd be a benyát, de így nem fogyaszt sokat? Dehogynem...több paci többet iszik. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Ha nem állunk mellette, lehet hogy elviszik. :D Figy, mit is mondtál milyen rugó pont jó a zárba? ma reggel elcsattant.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Dehogynem...több paci többet iszik. :icon1: áááá, akkor abban nincs semmi "buli"..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Figy, mit is mondtál milyen rugó pont jó a zárba? ma reggel elcsattant.... Kicsit kell hajtani rajta, de szerintem erre gondoltál. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Kicsit kell hajtani rajta, de szerintem erre gondoltál. :D ja erre, tudtam hogy vmi naon "eccerű" dologból kell kivenni Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 (néha) követhettlen mit hova raksz..... Te értem, hogy jobban megy me öntöd be a benyát, de így nem fogyaszt sokat? Dehogynem...több paci többet iszik. :icon1: Kezdődik... Amúgy mit hova rakok? Majd ha csinálsz ilyet, akkor rájössz. :D Bocs, hogy nem fotóztam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Vettem unixban unixos teleszkópot a csomiajtóhoz. :D Dáwid tegnap már nagyon cseszegetett miatta, hogy vettem bőrbelsőt, fényszóró mosót, meg hátsó tárcsafék, meg még kitudja mit, de egy párezer forintos telóra nincs pénzem. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 Nem lehet hogy egynyócé? Mert olyanra énis vadászok ;) Má mire? fedélre? Merhogy az ugyanaz. Csak me' hogy aabbó' is van otthon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 És akkor most mi lesz azzal a seprűnyéllel ?! Kidobod??? :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 1.4-röl 1.6 ra váltáskor is cserélni kell a kupakot? Vagy az egyforma? Az egyforma. Megnéztem az 1.6-os és 1.8-as fedelet és a GM-szám is ugyanaz. A lényegi különbség a pillangószelepen van, mert az sokkal nagyobb és a kialakítása is más alul. Sajnos ezért derült ki, hogy 1.4-es tömítés van rajta, mert a tömítés körkörös átmérője kisebb, mint az 1.6-is szívócsonk lyuka. Az 1.6-on meg ugye kisebb egy vájat, ami az 1.8-on meg már nincs is a mérete miatt. Sajnos nem fotóztam le semmit, mert siettem. Ahogy néztem, maga a felső része, az injektorhíd és az injektorfészek ugyanakkora, csak maga az injektor más, nyilván. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március6, 2015 Megoszt Elküldve Március6, 2015 És akkor most mi lesz azzal a seprűnyéllel ?! Kidobod??? :o Garázsajtó támaszték lesz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts