Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ha minden kötél szakad, a sóder is jó. Kevés vízzel beletenni a sódert és shake. :D (persze utána jól kimosni)

Ha eleve sárgás színű a tartály, akkor ilyen lehet (bár ez már tisztítás után pár évvel van): http://www.opelforum.hu/uploads/gallery/album_225/gallery_5473_225_608375.jpg

Ha fehér a tartály alapszíne, akkor ilyen is lehet (pont múlt héten kellett cserélnem, mert elrepedt a visszafolyó cső teteje): http://www.opelforum.hu/uploads/gallery/album_225/gallery_5473_225_542113.jpg

Köszönöm szépen :-)

Link to comment
Megosztás:

Mennyi volt bontóban?

Ha jól rémlik ezer forintért adta az ürge. Elég olcsó "szedd ki ha valami kell" típusó bontó, mindíg hozok egy csomó kramancot, rendszerint ott töltöm a fél délután az ürge már hátra szokott jönni, hátha rámborult valami. :D Lassan mennem kell majd a műszerfalért.

Link to comment
Megosztás:

Ha jól rémlik ezer forintért adta az ürge. Elég olcsó "szedd ki ha valami kell" típusó bontó, mindíg hozok egy csomó kramancot, rendszerint ott töltöm a fél délután az ürge már hátra szokott jönni, hátha rámborult valami. :D Lassan mennem kell majd a műszerfalért.

aham, értem

Link to comment
Megosztás:

Na bent az új motor, vagyis már szombat óta. Tök szépen jár. 2008 óta nem volt autóm amiben van egr, najó a 2.2be volt, de hibakód előtt ki lett herélve. Az SZR az első 6méteren bedobta a lámpát. Szerencsére jó rá a z22se lezárója, úgyh ügy lezárva.

Holnap kap vezérlést kompletten, olajcsere, leömlő csere mert repedt(kösz Tiu), két stabpálcát, 1.8as pillangót meg injektort.

Link to comment
Megosztás:

Na bent az új motor, vagyis már szombat óta. Tök szépen jár. 2008 óta nem volt autóm amiben van egr, najó a 2.2be volt, de hibakód előtt ki lett herélve. Az SZR az első 6méteren bedobta a lámpát. Szerencsére jó rá a z22se lezárója, úgyh ügy lezárva.

Holnap kap vezérlést kompletten, olajcsere, leömlő csere mert repedt(kösz Tiu), két stabpálcát, 1.8as pillangót meg injektort.

Akkor azért jó egyből az 1.8-assal, mert csak holnap kerül bele.

És akkor a Z20leh eladó?

Link to comment
Megosztás:

Na bent az új motor, vagyis már szombat óta. Tök szépen jár. 2008 óta nem volt autóm amiben van egr, najó a 2.2be volt, de hibakód előtt ki lett herélve. Az SZR az első 6méteren bedobta a lámpát. Szerencsére jó rá a z22se lezárója, úgyh ügy lezárva.

Holnap kap vezérlést kompletten, olajcsere, leömlő csere mert repedt(kösz Tiu), két stabpálcát, 1.8as pillangót meg injektort.

Facbak cserégetsz össze vissza mindent a szerezzek egy gyári c14nz-t ami kimegy a világból? :D

Link to comment
Megosztás:

Lusta voltam külön leírni. :D

leh nincs is.

De hát a tied olyan gyenge, hogy a LET-nek a közelébe sem ér. Azért gondoltam, hogy csak LEH.

Ja meg azért álltam melléd lurdyban, mert gondoltam az X16SZR-ek álljanak már egymás mellé. Úgyis mindenkinek már csúnya G Astra turbós opécéje van. Az X16SZR G OPC meg menőbb.

Link to comment
Megosztás:

Ma X-akta módon bevásárlás után nem indult be a sas. Néha elkapta de ennyi. Pont jött kollégám, eltolt lejtős részre, de ott sem. Aztán 20 perc várakozás után pöcc-röff. Lehet az etanol eltömítette már az üzemanyagszűrőt.

Viszont vettem unixban hajtóműolajat és feltöltöttem a szervotartályt. Furcsa módon könnyebb lett a kormánytekerés. :D

Link to comment
Megosztás:

Ma X-akta módon bevásárlás után nem indult be a sas. Néha elkapta de ennyi. Pont jött kollégám, eltolt lejtős részre, de ott sem. Aztán 20 perc várakozás után pöcc-röff. Lehet az etanol eltömítette már az üzemanyagszűrőt.

Viszont vettem unixban hajtóműolajat és feltöltöttem a szervotartályt. Furcsa módon könnyebb lett a kormánytekerés. :D

Nem hiszem hogy az etanol okozta...amikor megvettem a kocsit szerintem évek óta nem volt cserélve a szűrő, és ezer kilóméterrel a szeszezés után cseréltem, széttvágtuk,de különösebben nem volt eltömődve-koszolódva. Hibakód?

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem hogy az etanol okozta...amikor megvettem a kocsit szerintem évek óta nem volt cserélve a szűrő, és ezer kilóméterrel a szeszezés után cseréltem, széttvágtuk,de különösebben nem volt eltömődve-koszolódva. Hibakód?

Telefonon néztem az élő adatokat indításnál, nem volt semmi, ami miatt nem indulhatott volna és hibakód sem. Rejtély. AC relét hallottam kattanni, de drót nem volt nálam áthidalni.

Link to comment
Megosztás:

Telefonon néztem az élő adatokat indításnál, nem volt semmi, ami miatt nem indulhatott volna és hibakód sem. Rejtély. AC relét hallottam kattanni, de drót nem volt nálam áthidalni.

Szegény keveréket látni kellett volna élő adatban? Mert ugye ha el van dugulva a szűrő akkor azt okoz.

Link to comment
Megosztás:

Nem tetszett az 18pillango 18injektorral. Alul nagyon nyomatekos volt de feljebb nem ereztem hogy jo volna h omlik bele a nyal. Most visszaraktam az 16injektort es maradt az 18pillango. Nekem jobban tetszik. Alul jo. Kozepen nem rossz, felul meg semmilyen. :D

Link to comment
Megosztás:

Nem tetszett az 18pillango 18injektorral. Alul nagyon nyomatekos volt de feljebb nem ereztem hogy jo volna h omlik bele a nyal. Most visszaraktam az 16injektort es maradt az 18pillango. Nekem jobban tetszik. Alul jo. Kozepen nem rossz, felul meg semmilyen. :D

Ezt majdnem tudja egy gyári 60 lovas is, fellül semmilyen... :D Amúgy kezdem unni hogy semmi baja, körülnézek hol-mennyi a kárpit ragasztó aztán nekiesek szerintem. :icon1: Az anyósoldali kp-zárnak is csak az volt a baja, hogy széttakadt a mechanika meg a zármotor, nem tom miért már vagy 3X eljátszotta.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Urak!

Rádió cserére készülök egy Astra F C14 NZ autóban. Már nem a gyári van benne, így vettem de cserére szorul. A nagyobbik gond, hogy kiszedni sem tudom, pedig higgyétek el csináltam már egy párat. Arra lennék kíváncsi, hogy tudom leszedni a középső burkolatot, hogy rálássak mi mihez van hozzáfogva? A kesztyűtartó kivételével nem lettem okosabb szóval mivel nem akarok barmolni, a csákányos megoldás sem tetszik, tehát leszedném a középkonzol burkolatát, hátha úgy jobban rálátok. Van valakinek tapasztalata ebben vagy esetleg képsorozata róla? Megköszönném ha esetleg rendelkezik valaki ilyesmivel és hajlandó megosztani velem.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Urak!

Rádió cserére készülök egy Astra F C14 NZ autóban. Már nem a gyári van benne, így vettem de cserére szorul. A nagyobbik gond, hogy kiszedni sem tudom, pedig higgyétek el csináltam már egy párat. Arra lennék kíváncsi, hogy tudom leszedni a középső burkolatot, hogy rálássak mi mihez van hozzáfogva? A kesztyűtartó kivételével nem lettem okosabb szóval mivel nem akarok barmolni, a csákányos megoldás sem tetszik, tehát leszedném a középkonzol burkolatát, hátha úgy jobban rálátok. Van valakinek tapasztalata ebben vagy esetleg képsorozata róla? Megköszönném ha esetleg rendelkezik valaki ilyesmivel és hajlandó megosztani velem.

Ehhez a leíráshoz hozzáférsz? http://www.opelforum.hu/topic/1791-koezepkonzol-vilagitas/

Link to comment
Megosztás:

Tökéletes, köszönöm. Közben eszembe jutott még egy "zenei" kérdés. Nagyon valószínű, hogy az első hangsugárzók is csere érettek. A méretét nagyjából be tudom lőni (16,5-nek tűnik) a mélységével viszont lehet lesz gond. A gyári kinézeten semmiképp nem akarok változtatni, tehát kiemelő gyűrű és társai nem nagyon jöhetnek. Meg tudja valaki mondani, hogy mi fér be a gyári helyre? Esetleg pontos típus megnevezéssel?

Link to comment
Megosztás:

Ha csak a membránszél porladt el, az fillérekből javítható! A gyári hangszórók elég jó minőségűek egyébként.

Tökéletes, köszönöm. Közben eszembe jutott még egy "zenei" kérdés. Nagyon valószínű, hogy az első hangsugárzók is csere érettek. A méretét nagyjából be tudom lőni (16,5-nek tűnik) a mélységével viszont lehet lesz gond. A gyári kinézeten semmiképp nem akarok változtatni, tehát kiemelő gyűrű és társai nem nagyon jöhetnek. Meg tudja valaki mondani, hogy mi fér be a gyári helyre? Esetleg pontos típus megnevezéssel?

Link to comment
Megosztás:

Arra mindenképp kíváncsi lennék, hogy mennyire dús vagy szegény a keverék az 1.8 injektorral és az 1.6-1.8 fejjel.
Azért a szívósort mindenképp kicserélem majd, max beleteszem azt a szűkítőt és mehet rá az 1.6 fej :)

Nem tetszett az 18pillango 18injektorral. Alul nagyon nyomatekos volt de feljebb nem ereztem hogy jo volna h omlik bele a nyal. Most visszaraktam az 16injektort es maradt az 18pillango. Nekem jobban tetszik. Alul jo. Kozepen nem rossz, felul meg semmilyen. :D

Link to comment
Megosztás:

Arra mindenképp kíváncsi lennék, hogy mennyire dús vagy szegény a keverék az 1.8 injektorral és az 1.6-1.8 fejjel.

Azért a szívósort mindenképp kicserélem majd, max beleteszem azt a szűkítőt és mehet rá az 1.6 fej :)

Aszonta Zoltánka lurdyban, hogy ki lehet venni valamit az 1.6-os szívóból és 1.8-as méretű lesz. Most jutott eszembe, hogy mit akartam ma szerelni az Astrán. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.