Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

errefelé semmi aktivitás, kellene egy topic, a számkivetettek számára :huh:

azokak akik sehova se tudnak csatlakozni, pedig szeretnének :lol:

Név: Innen Onnan Opel Klub

:D

Összes többi ? :D

Jelezetem, hogy az archívban van egy "Opel Club, Észak-Magyarország" /Borsod-Abaúj-Zemplén, Heves és Nógrád megye/.

Link to comment
Megosztás:

Csak voltak :huh: ,hirtelen megbotlás volt.....kb fél évig használtam.

Végre vagy coupe:-)

Fejtsd ki bővebben légyszi azt az angeleye-t.

Miért volt botlás ? Rosszul világított, vagy mi a baja annak ?

Én xenonban is gondolkodok, de az az angeleye, meg külön tompított, külön távfényszórós..

Link to comment
Megosztás:

Végre vagy coupe:-)

Fejtsd ki bővebben légyszi azt az angeleye-t.

Miért volt botlás ? Rosszul világított, vagy mi a baja annak ?

Én xenonban is gondolkodok, de az az angeleye, meg külön tompított, külön távfényszórós..

Azért mert egy rakás sz@r az egész....Nekem abszolút nem világított jobban,sőt....Csak 2helyen lehet rögzíteni,emiatt állandóan mozog.Párásodik,a vezetékei teljesen szét égtek benne,többször ki kellett vennem a lámpát éjjel,mert nem villágított,nehéz benne izzót cserélni.....És ami miatt kikerült:Gyorsultam egy vectrával és nem vettük észre hogy fel van marva az út.....Olyan 100as tempóvál átmentünk rajta.....A felni kicsit elhajlott viszont a lámpában a projector rögzítő müanyag darabokra tört és kézzel tudtam mozgatni.Oda adtam a müanyagos haveromnak lökhárító javításért :huh: .Ő gyorsan megoldotta 4 oldalról rakott bele csavart így most azok tartják a projectrot.Neki bejön,nekem sose többet nem kell :D :D .Ami most van 100jobban villágít,viszont nem mutatt akkorát.

ui:Az is próblémám volt hogy szinte minden astrában már ilyen lámpa van,Én már csak ilyen vagyok :lol:

Link to comment
Megosztás:

Végre vagy coupe:-)

Fejtsd ki bővebben légyszi azt az angeleye-t.

Miért volt botlás ? Rosszul világított, vagy mi a baja annak ?

Én xenonban is gondolkodok, de az az angeleye, meg külön tompított, külön távfényszórós..

Az F astra tuning topikban ezt már kiveséztük és arra jutottunk,hogy akinek tetszik vegye meg drága pénzért(szerintem sok érte még a 30E is),de a gyári lámpánál(hangsúlyozom:GYÁRI,nem utángyárott)nincs jobb.

A xenon engem is foglalkoztat,de egyrészt még mindig húzós ára van egy normális szettnek(nem kínai szutyok),másrészt azon kivül,hogy jól néz ki,állítólag sokkal jobban nem világít.Arról nem is beszélve,hogy a szembejövőket nem akarom vakítani.

Nekem megfelel a gyári lámpa(jó izzókkal)egyenlőre,ha műszerrel normálisan beállítod,jó fényhatást kapsz.

Link to comment
Megosztás:

Azért mert egy rakás sz@r az egész....Nekem abszolút nem világított jobban,sőt....Csak 2helyen lehet rögzíteni,emiatt állandóan mozog.Párásodik,a vezetékei teljesen szét égtek benne,többször ki kellett vennem a lámpát éjjel,mert nem villágított,nehéz benne izzót cserélni.....És ami miatt kikerült:Gyorsultam egy vectrával és nem vettük észre hogy fel van marva az út.....Olyan 100as tempóvál átmentünk rajta.....A felni kicsit elhajlott viszont a lámpában a projector rögzítő müanyag darabokra tört és kézzel tudtam mozgatni.Oda adtam a müanyagos haveromnak lökhárító javításért :huh: .Ő gyorsan megoldotta 4 oldalról rakott bele csavart így most azok tartják a projectrot.Neki bejön,nekem sose többet nem kell :D :D .Ami most van 100jobban villágít,viszont nem mutatt akkorát.

ui:Az is próblémám volt hogy szinte minden astrában már ilyen lámpa van,Én már csak ilyen vagyok :lol:

Hali!

Boccs h beleszólok, de a te lámpád sem egy egyszerű gyári, igaz?

Link to comment
Megosztás:

Sztem ezt a tagoknak kellene megmondani, egyébként halkan annyit tennék hozzá, hogy jelenleg még nem túl bonyolult a Győr, Veszprém, Esztergom, Székesfehérvárt összehozni, mert ha jól rémlik ezen városokból/környékéről vannak aktív tagok.

Mégegyszer leírom ugyanazt.

Továbbra sem tartom szerencsésnek ekkora szekció meglétét, mert pont az nem fog megvalósulni, ami a szekciók célja : lokális baráti társaságok kialakítása, akik rendszeresen találkoznak egymással, esetleg szabadidejük egy részét együtt töltik el, segítik egymást ha tehtik stb, stb.

Bizonyos okok miatt van aki számára a még a szűkebb szekció talikon történő megjelenés problémás - sok elfoglaltság, család, máshol jobb helye van egy nagyobb kiruccanás költségének -.

Azt mondd meg nekem, hogy miként képzelted el ezt a gyűjtőszekciót ?

Lesz egy közös chat, egy taglista és egyszer egy évben rendeztek egy talit ?

Ha nincsenek talik, akkor hogyan fogjátok jobban megismerni egymást ?

Ha nincs tali, akkor egy érdeklődő számára mi lehet vonzó egy ilyen szekcióba történő belépésbe ?

Vagy majd azok többet taliznak egymással akik relatív közel laknak egymáshoz ?

Akkor megint pont ott tartunk, mintha lenne 1 nagy helyett 3 kisebb és akik közel vannak egymáshoz és van lehetőségük taliznak.

Nem az lenne a kézenfekvőbb, ha a kisebb szekciók lennének, aki érdeklődik a dolog utána az jelezné a csatlakozását és ha érez magában elég elhivatottságot akkor a környezetében próbálna gyűjteni pár embert akivel rendszeresen össze tudnak jönni, ha mindenki szimpatikusnak találja a fórumozást, klubtagságot, a társasságot, stb., stb. ?

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Boccs h beleszólok, de a te lámpád sem egy egyszerű gyári, igaz?

Most se gyári lámpám van,de szinte olyan mint az csak fekete :huh: .Viszont nagyon jól villágít,de ez se az igazi mert ezt meg nem lehet rendesen berakni a helyére......:lol: .Emiatt kicsit kiáll az egyik oldalon az index.Ez van :D majd ezt is megoldom.

Link to comment
Megosztás:

Höhö!Kollega! :P

:P :P :P ...Most már inkább arra törekszem hogy nekem legyen elöször itthon,mert a kis kutyuskáim még így is állandóan a képeket kereseik a neten a kocsimról :huh: :lol: :D

És ami a legviccesebb az egészben hogy olyan ember hívta fel rá a figyelmemet,aki nem opelos és csak teljesen véletlen olvasta el a CS-n az opel topicot.. :D :D :P

Link to comment
Megosztás:

...Most már inkább arra törekszem hogy nekem legyen elöször itthon,mert a kis kutyuskáim még így is állandóan a képeket kereseik a neten a kocsimról :lol: :D

És ami a legviccesebb az egészben hogy olyan ember hívta fel rá a figyelmemet,aki nem opelos és csak teljesen véletlen olvasta el a CS-n az opel topicot.. :D :D

Vau-vau...

Én már linkeltem be a kocsidat a cs-on, a caravan-os topikba :P , pont a lámpáid ürügyén. csak hogy büszke lehess a kocsidra :P :P

Igaz, nekem nem kellett keresnem a képet, mert tudtam, hogy hol találom :huh:

Link to comment
Megosztás:

:P :P :P ...Most már inkább arra törekszem hogy nekem legyen elöször itthon,mert a kis kutyuskáim még így is állandóan a képeket kereseik a neten a kocsimról :huh: :lol: :D

És ami a legviccesebb az egészben hogy olyan ember hívta fel rá a figyelmemet,aki nem opelos és csak teljesen véletlen olvasta el a CS-n az opel topicot.. :D :D :P

Valami ilyesmi ok miatt törekszem a gyári állapot visszaállítására és egy picit a cult style beleszövésére.

Tudom,hogy a 17DR nem egy tuningmoci,de a cult-nál nem is a motorerő a lényeg.

Egy tiszta motortér mindenél többet elmond egy gépről szerintem.

A veterán gépek is ezért tetszenek,mert nem a tyúkrács és a tuninglökös felrakása a nagy meló,hanem egy gép olyan állapotba való hozása,mint ahogy azt anno a tervező megálmodta.

Link to comment
Megosztás:

Ez alatt mit értesz? Melyik a gyári? A Bosch?

Pl igen,vagy nekem például carello van aszem és amikor vettem a bontóban figyeltünk is erre,mert nem egyformán világítanak.

Az utángyártotban érdekes módon sokkal gyorsabban kiégnek az izzók és ez nem az elektronika miatt van,hanem mert pl az izzótartója nem rögzíti az izzót normálisan,ami emiatt menet közben rázkódik és hamarabb megy tönkre maga az izzószál.

Link to comment
Megosztás:

A gyári carello, legalábbis a 94 utániakban biztosan.

Nekem TYC utángyári is volt és jobban világított, mint a gyári :huh:

Lehet hogy csak feleannyi ideig frankó a foncsor, de feleannyiba is kerül (~7e) :lol:

És nekem nem volt problémám vele se párásodás, se égőrögzítés terén :D

Link to comment
Megosztás:

A gyári carello, legalábbis a 94 utániakban biztosan.

Nekem TYC utángyári is volt és jobban világított, mint a gyári :huh:

Lehet hogy csak feleannyi ideig frankó a foncsor, de feleannyiba is kerül (~7e) :lol:

És nekem nem volt problémám vele se párásodás, se égőrögzítés terén :D

Utángyártottból is aszem többdféle létezik.

Link to comment
Megosztás:

...Egy tiszta motortér mindenél többet elmond egy gépről szerintem...

Ezzel pedig Nálad nincs is semmi probléma.

Máig nem értem, hogy tudtad úgy felpolírozni azt a blokkot, néztem a miénket is, de minimum homokfúvó kéne hozzá, hogy az még fényes legyen :huh:

Link to comment
Megosztás:

Vau-vau...

Én már linkeltem be a kocsidat a cs-on, a caravan-os topikba :P , pont a lámpáid ürügyén. csak hogy büszke lehess a kocsidra :P :P

Igaz, nekem nem kellett keresnem a képet, mert tudtam, hogy hol találom :huh:

Gondolom Te is tudod hogy nem rád gondoltam :P :D :P :D Amúgy meg büszke vagyok,mert tényleg rengeteg meló van benne.

Azt hittem, hogy Aida az egyetlen :lol:

Én is,de szombat reggel megvillágosodtam mikor Ervin küldte a linket MSN-n :D

Link to comment
Megosztás:

Ezzel pedig Nálad nincs is semmi probléma.

Máig nem értem, hogy tudtad úgy felpolírozni azt a blokkot, néztem a miénket is, de minimum homokfúvó kéne hozzá, hogy az még fényes legyen :huh:

Hidd el,semmivel nem políroztam.

Volt aki azt hitte lefújtam valami festékkel,müszaki vizsgán is nézegették,hogy mivel csináltam.

A legjobb az volt,amikor az öreg szaki,az adagolós mester felnyitotta.

Láttad volna az örömöt az arcán,hogy nem több kiló trutyiban kell matatnia,minden csavart megtalált és látta,mit is kell csinálni. :lol:

Nekem ez jobban esik,mint bármilyen tuninglökös bámulgatása.

Mondtam:

Rossz ecset,brigi,forróvíz és nagynyomású mosó.

Nem kell más hozzá.

Amint kész a festés Dezsőn,újra le lesz mosva és kartertömítést is fogok cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.