Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

fiat és hosszútáv? :)

ritka az a fiat, ami sokáig fut és autó kinézete is van végig.

az alfákra is igaz ez nagyábol, emlékszem egyszer elkezdett reggelente egy(munkás) alfa járni minden nap akkor mikor én vártam a buszt, pont arrafelé.

egy hónap mulva kicsit a lökösök esegettek lefelé, aztán a kipufogót akarta elhagyni, aztán lápák néztek ki kuszán, és szép lassan elfogyott, azóta se láttam azt az autót :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

500? Akkor én mit szóljak? 1.6 milka, igaz épp nincs 5 éve. Ez se alap hanem limitált széria -immo, tetősínek, szervó, centrál, ülésállítás, osztott hátsó ülés, légzsák, térelválasztó háló, gyári alufelnik, kalaptartó, gyári vonóhorog, gyári sárvédő akármik, ködlámpa, színre fújt lőkösök-tükrök, turbó dízel is és mindez alig több mint 6 évesen, ami nem gyári az a napfénytetű (kár volt bele tenni). Amiket lehetett akkor a piacon találni jó vételnek számított bár ha nem lett volna az anyagi oldala problémás akkor egy G-t hajtanék de hát..jó ez nekem. :rolleyes:

Azóta egy váltó (és ha már szét volt húzva akkor már a kuplung részt is rendbe szedtük) és egy adagoló javítást kellett rajta megcsinálni, ezen túl szinte csak átlagos (korából fakadó) dolgok (fékek, kipuff, termo) szal csak örülhetek, hogy nem egy lehajtott szekeret fogtam ki.

Nekem is hasonló felszereltségű: immo, tetősín, szervó, központi, ülésmagasságállítás főnökoldalon, osztott hátsó ülés síléc nyílással, ami egyben kartámasz is, dupla légzsák, övfeszítők (egyik oldal már elszólt), csomagtérroló, színrefújt tükrök, félig színrefújt lökősök (alsó részük), színezett üvegek, gyári ködlámpa, klíma (ami 3 nap alatt elengedte a gázt, szal rossz. 10 papír ablakon kidobás effekt, bár nem tudhattam), plüss kárpit, recaro ülések. mindez 12 évesen. De már motorgenerálos és a kasztni is rohadni kezdett a jobb hátsó sárvédő ívnél leginkább, meg ajtók sarkai, meg a csomiajtón vannak rozsdafoltok. Először egy OFF VW passat 1985 1.6TD-t akartam, 140ért, de mire jelentkeztem érte, elvitték... így lett a zOpel. :) Elvileg az 5. tulaja vagyok. Munkatársam kereskedésben vette és a kereskedő srácé volt, de nem volt kivonva a forgalomból, 2004 jan 26-i behozatal. Originále Dójcs gyártás. :)

Link to comment
Megosztás:

sztem meg a hűtőhöz férni jobba hozzá :rolleyes:

amugy nem is tudom hol van a radiátor...mert fennt csak a ventillátora van, és az ott lehet vhol a magnó alatt, mögött nem?

Én is tudom, azért volt ott a vigyorgó smaily , csak nem szeretem az egyszerű dolgokat. Amúgy a radiátort tényleg bonyolult kiszedni, de írta már vki, hogyan kell.

Link to comment
Megosztás:

Vagy jó 3 éve nyáron fogtam egy kölyökfácánt, megálltam, megnéztem mi kárt okozott, A lőkös alját lekarmolta kicsit meg a hűtő épphogy cseppent járó motornál. Na sprint haza, vettem olyan híg hűtőtömítő levet, beleborítottam, csaptam egy kört azóta semmi, most megint mintha szivárogna a hűtő. Lehet ennek valamit ártani vagy eddig tartott és megér egy hűtőcserét plusz egy rendszertisztítást? :rolleyes: Csak azért kérdem mert nem épp egy olcsóság egy új hűtő -bontottat meg nem nagyon akarnék venni ha már pénzt adok ki érte.

Link to comment
Megosztás:

Vagy jó 3 éve nyáron fogtam egy kölyökfácánt, megálltam, megnéztem mi kárt okozott, A lőkös alját lekarmolta kicsit meg a hűtő épphogy cseppent járó motornál. Na sprint haza, vettem olyan híg hűtőtömítő levet, beleborítottam, csaptam egy kört azóta semmi, most megint mintha szivárogna a hűtő. Lehet ennek valamit ártani vagy eddig tartott és megér egy hűtőcserét plusz egy rendszertisztítást? :rolleyes: Csak azért kérdem mert nem épp egy olcsóság egy új hűtő -bontottat meg nem nagyon akarnék venni ha már pénzt adok ki érte.

Hát én először is megpróbálnán mégegyszer vmi tömítő löttyel, még ez a legolcsóbb megoldás. Ha nem válik be, körül kéne nézni a környéken, javít-e vki hűtőt? Én nem zárkóznák el a bontottól sem, lehet találni jót, bár én csak úgy biznák benne, ha látom milyen kocsiból veszik ki. Pölö beledurrantak kaminyonnal a farába, de az elejének semmi baja. Persze a legjobb és legdrágább megoldás az új. :)

Link to comment
Megosztás:

Hát én először is megpróbálnán mégegyszer vmi tömítő löttyel, még ez a legolcsóbb megoldás. Ha nem válik be, körül kéne nézni a környéken, javít-e vki hűtőt? Én nem zárkóznák el a bontottól sem, lehet találni jót, bár én csak úgy biznák benne, ha látom milyen kocsiból veszik ki. Pölö beledurrantak kaminyonnal a farába, de az elejének semmi baja. Persze a legjobb és legdrágább megoldás az új. :)

A hűtőtömítőket jobb elfelejteni. Én is használtam, de eltömít ott is, ahol nem kéne. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

pl a seat toledo vagy mi, 2200tól úgy prése az ülésbe mintha kilőttek vlna

nemigazán szeretem így, mert sztem nem lehet rendesen menni vele...vagy igen meg kell szokni, bár az erő nem rossz :rolleyes:

Azért ne tévesszünk már össze egy 20 éves konstrukciójú motort 1bar turbónyomással, meg egy mai fejlesztésűt, 2000baros porlasztási csúcsnyomással. Ég és föld a különbség!!!

És egy gyári állapotú uno turbo nem hiszem, h megfutja a 220-at. 800kg az autó, meg 120Le?

@epk,

én meg láttam olyat, hogy a kispolák gyorsulási versenyen hazavágott egy porschet, akkor most a kispók gyorsabb, mint a porsche?

Link to comment
Megosztás:

Azt azért kétlem bár egy haver gyári fullos kispókjával már nyomtam le 320onakárhanyas bmw-t lámpánál. Igaz 1es híján start 2 padló azt lesett a cimbora, hogy a matchbox otthagyja. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Már megint hülyéskedsz. :) nem ajánlom egyiket sem. :)

Szedd. :D

Úgy értettem, mit ajánlasz neki, a javítást, bontott hűtőtt, vagy az újat?

Ha kiviszem a kocsim, kibontod az enyémet is? :) :rolleyes:

Na jó, elég ha megmuti, de én a tankot nem szeretném levenni hozzá.

Gyere, majd küldök pü-t ha kezdem. Nem kell levenni a tankot, én legutóbb csak azért vettem le, mert le volt esve az előszűrő, és nem bírtam a kocsi alatt fekve kipiszkálni. Neked mi bajod az AC-del?

Link to comment
Megosztás:

Gyere, majd küldök pü-t ha kezdem. Nem kell levenni a tankot, én legutóbb csak azért vettem le, mert le volt esve az előszűrő, és nem bírtam a kocsi alatt fekve kipiszkálni. Neked mi bajod az AC-del?

Semmi bajom vele, csak biztos vagyok benne, hogy hosszú évek óta senki nem piszkálta meg. A szűrőre biztosan ráférne egy takarítás, s nem szeretném hogy egyszercsak beálljon...

...jobb félni, mint megijedni :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Ne nézz ilyen furcsán, az asszony a tanúm rá.

Nem az elmondásodban kételkedem, hanem amiatt forgatom a szemem, hogy nem akarod megérteni, mit próbálok mondani.

Ha látsz egy 6lábú embert, nem jelenti azt, hogy minden embernek 6 lába van, nemde?

Attól, hogy epk látott már uno turbot vagy 300le-re felpiszkálva, az nem azt jelenti, hogy mind megfutja nevetve a 250-et.

egy ilyen kis kendács a gyári turbómotorral ( 105 LE ) NEM megy 220-at.

Nem, nem, és nem.

Link to comment
Megosztás:

Semmi bajom vele, csak biztos vagyok benne, hogy hosszú évek óta senki nem piszkálta meg. A szűrőre biztosan ráférne egy takarítás, s nem szeretném hogy egyszercsak beálljon...

...jobb félni, mint megijedni :)

Igazából először ellenőrizni kéne hoz-e rendesen benyát, a kézikönyv szerint 1.4L/perc ehhez csak egy bilincset kell bontani, ha nincs baj vele nem kéne bolygatni. De aztán ahogy gondolod. Beállni meg akármikor be tud, nem látjuk előre. Persze vehetsz is új pumpát pölö Bosch-t 38-ért :rolleyes: de még az is lehet hibás. De nem hiszem hogy ebben gondolkodsz. :)

Link to comment
Megosztás:

Ha kiviszem a kocsim, kibontod az enyémet is? :) :rolleyes:

Na jó, elég ha megmuti, de én a tankot nem szeretném levenni hozzá.

Inkább azt a relét szedjük ki belőle. Rájöttem, hogy az tök fölöskeges oda. Csak simán áthidaljuk, oszt betesszük az A oszlop csatijába a vezetéket. Ugyanis az a relé csak a harsonával ellátott kürthöz kell.

Link to comment
Megosztás:

Nem az elmondásodban kételkedem, hanem amiatt forgatom a szemem, hogy nem akarod megérteni, mit próbálok mondani.

Ha látsz egy 6lábú embert, nem jelenti azt, hogy minden embernek 6 lába van, nemde?

Attól, hogy epk látott már uno turbot vagy 300le-re felpiszkálva, az nem azt jelenti, hogy mind megfutja nevetve a 250-et.

egy ilyen kis kendács a gyári turbómotorral ( 105 LE ) NEM megy 220-at.

Nem, nem, és nem.

Pedig sok-sok típus népítéletében van benne: "simán veri a nagyobb köbcentiseket is". Szóval bármi előfordulhat. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Pedig sok-sok típus népítéletében van benne: "simán veri a nagyobb köbcentiseket is". Szóval bármi előfordulhat. :)

ti most direkt vagytok ilyenek? :)

igen, kb 9 alatt van százon, tökjó.

de nem megy gyári állapotában 220-at

Nem, nem, nem és nem :rolleyes:

Másik meg a népítélet. Szerinted kicsit nem elfogultak ott az írások? :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.