Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Megfelelő mennyiségű KP kérdése az egész <_< De mit kéne okosítani rajta? :D

Igazából rendben vannak a cuccok (féket, futóművet ugye ősszel újítottma, igaz próbapadon nem voltam vele) viszont a karosszéria (taposó lemez) nagyon ramaty, és most nagyon fájna a javítás, viszont ápr. 2-án lejár a papírom, a kocsi meg kéne...

Link to comment
Megosztás:

Kockatükörről jut eszembe, Dáwid, mikor jársz erre? Rossz még az a gép amit mondtál, hogy javítani kéne? (amúgy fater pont nemrég mondta, hogy már egy ideje rossz náluk egy nagyobb értékű fénymásoló a cégnél, véletlenül nem fénymásolót kell szerelned? <_< :D )

Link to comment
Megosztás:

Fogyasztás topikból hoztam ide a témát:

Soha se értettem miért fizet valaki azért, hogy 100-zal menjen a pályán. <_< Annyival ingyen is mehet a főúton...

Talán mert nem mindegy hogy 100al végigmész...vagy tele van lakott területtel...ugye érzed a különbséget....

Talán azért mert csak 60 lovas caravanja van neki, beül mellé 4db 80kilós ember, a csomitartó fullon, szembeszél, és ha 130-al akarna menni akkor félúton kiürülne a tank. :D

Én 5 ajtóssal 4 emberrel is 120-130at megyek csak óra szerint... ez se birja...60 Le nem egy erőgép...

Link to comment
Megosztás:

Persze ez csak az én véleményem, de gondolod ha igaz lenne az autógyártók nem építettek volna be egy 10ezer forintos kütyüt a sokmillás kocsiba vevőcsalogatásra ilyen benzinárak mellett?

Nincs olyan matricád hogy: Félre barmok, itt jön a bajnok!-...hmmmmm? <_<

Itthon nincs közlekedési morál. Simán büntetném azokat is akik nem tartanak jobbra. Lényegtelen, hogy lakott területen belül, vagy kívül. Roppant mód irritáló, bár az legalább jó, hogy a külső sáv mindig szabad, mert a sok barom belül megy...

Pályán meg kicsit veszélyes, mikor nem képes kitakarodni a szélére. Ha nincs senki, akkor a külsőben megyek 130al, és baszottul balesetveszélyes a sok gyökér aki középen szüttyög 100al.

Link to comment
Megosztás:

Itthon nincs közlekedési morál. Simán büntetném azokat is akik nem tartanak jobbra. Lényegtelen, hogy lakott területen belül, vagy kívül. Roppant mód irritáló, bár az legalább jó, hogy a külső sáv mindig szabad, mert a sok barom belül megy...

Pályán meg kicsit veszélyes, mikor nem képes kitakarodni a szélére. Ha nincs senki, akkor a külsőben megyek 130al, és baszottul balesetveszélyes a sok gyökér aki középen szüttyög 100al.

Egyetértek... nekem se erőgép...ezért folyamatosan a tükröt lesem ha olyan a forgalom...és inkább fékezek mint valaki megtoljon hátulról...

Link to comment
Megosztás:

Itthon nincs közlekedési morál. Simán büntetném azokat is akik nem tartanak jobbra. Lényegtelen, hogy lakott területen belül, vagy kívül. Roppant mód irritáló, bár az legalább jó, hogy a külső sáv mindig szabad, mert a sok barom belül megy...

Pályán meg kicsit veszélyes, mikor nem képes kitakarodni a szélére. Ha nincs senki, akkor a külsőben megyek 130al, és baszottul balesetveszélyes a sok gyökér aki középen szüttyög 100al.

Morál nincs, meg türelem sincs és tolerancia, ha 100-al előzi a 85-el menő kamiont attól még nem villogok a seggébe, nem tolom le az útról, és máris nincs balesetveszély. Ha felhúzod magad más hülyeségén kinek lesz jobb, neked? Én fullig pakolva pályán emelkedőn a 130-at 3.-ban tiltásközelben tudom csak tartani, tehát ne is előzzek, mert hátha jön valaki akit netalán zavarok? Úgysem tudsz olyan gyorsan menni, hogy ne jöjjön egy még gyorsabb, akit meg te irritálsz, mert előtte szüttyögsz. <_<

Link to comment
Megosztás:

Morál nincs, meg türelem sincs és tolerancia, ha 100-al előzi a 85-el menő kamiont attól még nem villogok a seggébe, nem tolom le az útról, és máris nincs balesetveszély. Ha felhúzod magad más hülyeségén kinek lesz jobb, neked? Én fullig pakolva pályán emelkedőn a 130-at 3.-ban tiltásközelben tudom csak tartani, tehát ne is előzzek, mert hátha jön valaki akit netalán zavarok? Úgysem tudsz olyan gyorsan menni, hogy ne jöjjön egy még gyorsabb, akit meg te irritálsz, mert előtte szüttyögsz. <_<

Ha tisztában vagy a lehetőségeiddel, akkor 60lóval, szarásig pakolva ne kezd el előzni a kamiont... :D

Link to comment
Megosztás:

Á hagyjuk.... <_<

:D

Túl hamar feladod. Egyszer kétszer még ok, de hogy sosem vagy képes kiállni a vélt igazadért azért az helytelen.

Ha te nekiállsz előzni egy olyan autóval emelkedőn, ami a menetszéllel is folyamatosan küzd, akkor meg is érdemled, hogy letoljanak a picsába.

Link to comment
Megosztás:

<_<

Túl hamar feladod. Egyszer kétszer még ok, de hogy sosem vagy képes kiállni a vélt igazadért azért az helytelen.

Ha te nekiállsz előzni egy olyan autóval emelkedőn, ami a menetszéllel is folyamatosan küzd, akkor meg is érdemled, hogy letoljanak a picsába.

Itt nem arról van szó, hogy nem tudom megelőzni, mert azért a 100-110-akkor is megy, csak éppen aki ilyenkor mögémér az nem képes megvárni, hogy befejezzem a manövert, ő MOST akar menni. Pedig elég lenne ha előrenézne, és levenné a lábát a gázról, közben én visszatérek a külső sávba. Akkor úgysem kezdem el ha látom hogy jön valaki, de nem is 130-al megy aki pillanatok alatt a seggemben van. Mentem már 160-al is úgy, hogy levillogtak, letoltak, pontosabban csak megpróbálták. :D

Link to comment
Megosztás:

Itt nem arról van szó, hogy nem tudom megelőzni, mert azért a 100-110-akkor is megy, csak éppen aki ilyenkor mögémér az nem képes megvárni, hogy befejezzem a manövert, ő MOST akar menni. Pedig elég lenne ha előrenézne, és levenné a lábát a gázról, közben én visszatérek a külső sávba. Akkor úgysem kezdem el ha látom hogy jön valaki, de nem is 130-al megy aki pillanatok alatt a seggemben van. Mentem már 160-al is úgy, hogy levillogtak, letoltak, pontosabban csak megpróbálták. :D

..és szúrtál egy 3.at? <_<

Am meg azért 130 a megengedett, hogy annyival menjen az ember. Ha nem mész, akkor várd ki a sorod. :D

Link to comment
Megosztás:

..és szúrtál egy 3.at? :D

Am meg azért 130 a megengedett, hogy annyival menjen az ember. Ha nem mész, akkor várd ki a sorod. :)

Nem az enyémmel TEEE! 2.2-es TDI platós boxer, betonkeverővel+2 talicskával. :D Azért nézett a tükörben a sok "szüttyögő" amikor utolértem őket . <_< :D

Link to comment
Megosztás:

Nem az enyémmel TEEE! 2.2-es TDI platós boxer, betonkeverővel+2 talicskával. :D Azért nézett a tükörben a sok "szüttyögő" amikor utolértem őket . <_< :D

:D :)

Egyedül sík uton szélcsendben 140-volt a vége. :lol: Lehet hogy pörgött volna tovább is, de elfogyott az út. :D

Nem erre mondják, hogy kimegy a világból? :D

Link to comment
Megosztás:

Nem erre mondják, hogy kimegy a világból? <_<

Kimegy az csak győzd kivárni. Eladó lesz tavasszal, jól jár vele aki megveszi, 6 éves kocsi, nyugdíjas rendőré volt, max. 70-el mentek vele (kivéve azt a pár napot amikor nálam volt), garázsban tartott, télen nem használta. 40 ezer kilóméterrrel. Csomagtér nulla. :D

Link to comment
Megosztás:

Akksim halódik. <_< 11.6V-ot mértem benne, elég hamar elérte azt a töltöttségi szintet, amikor a szelénes töltő ampermérője 0-t jelzett. Felkapcsoltam egy fokozatot, 3A, majd az is lement 0-ra és utána a következő fokozatnál már 5A. Kapocsfeszültség 16,9V. Töltő levesz, 14,4-re beáll. :D Aztán egyes fokozaton is 16,9V-ot mutatott töltés közben. Nagyon jó. :D Amúgy alapjáraton 14,7V a kapocsfesz az akksin (KÉP), minden fogyasztót felkapcsolva viszont csak 13,7V (KÉP). :) Mondom minden. :D Kis gázzal már 14,4V. Amúgy a legminimálisabb általános terheléstől (helyzetjelző) beáll 14,4V-ra a fesz, addig 14,7V. A fesz. szabályzó még gyári benne vagy gyárira lett cserélve, mert a diótahíd egyszer meghalt azt tudom, de a fesz. szabályzó külön van tőle. Kép a töltőről. Látható is a feszültség, és az analóg műszeren az áramfelvétel.

és itt a saját gyártású csapágylehúzó (és a két csapágy a generátorból). :D Kép.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.