Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Semseyp!

Milyen IC-t akarsz cserélni? :)

Mindegyik Astrában benne a fordulatszám jel, mivel kell az ECU-nak.

Csak tudtommal nem mindegyiken van elvezetve a műszeregységig.

Egy telizöld vezetéken fut ez a jel, könnyű megtalálni az ECU környékén.

Kess, Atommanó,Future,FehérGSi!

Kartervédő téma: Dudást kérdezzétek, azt mondta, csinál ilyet is. 30/9669803

Az árat nem mondta, de szerintem lehet hogy csak 4jegyű.

Gyárit nem ajánlom, mivel közel sem olyan strapabíró anyagból készül.

Maszekban otthon nem egyszerű kivitelezni, úgyhogy jól meg kell gondolni. :lol:

Súlynövekedés annyira nem vészes, Nekem 4es acéllemezből van,

és csak 8-10 kg plusz. De mivel ez jóval tengelyvonal alatt van, a

kanyarstabilitást egyáltalánnem befolyásolja.

engem ez érdekelne

Link to comment
Megosztás:

Semseyp!

Milyen IC-t akarsz cserélni? :)

Mindegyik Astrában benne a fordulatszám jel, mivel kell az ECU-nak.

Csak tudtommal nem mindegyiken van elvezetve a műszeregységig.

Egy telizöld vezetéken fut ez a jel, könnyű megtalálni az ECU környékén.

A gyújtáselektronikára gondoltam, ami a gyújtáselosztóban van, és nálam egy 6 lábú IC. Egyszer egy szervízben azzal riogattak, hogy ha fordulatszámmérőt akarok a kocsiba, akkor ki kell cserélnem az IC-t egy 7 lábúra, mert a 7. láb adja a jelet a ford.számmérőnek. De én inkább neked hiszek! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Atommanó!

Olvastam a cikket a MOTE-n. Gyönyörű az autó, főleg az a kék műszerfal, ami nagyon bejön :) . Egyvalami megragadta a fantáziámat :idea: ! Mégpedig a saját készítésű toronymerevítő :!: Olyat hogy kell csinálni, esetleg valami tervet tudnál nekem adni. Nézegettem már egy kettőt, mert eléggé recseg a kaszni, amikor körforgalomba be illetve ki száguldok, de kicsit soknak találom az árukat... Viszont a haver műhelyében minden megvan, hogy csináljunk egyett, már ha tudonánk, hogy hogyan kell :lol: .

Link to comment
Megosztás:

Atommanó!

Olvastam a cikket a MOTE-n. Gyönyörű az autó, főleg az a kék műszerfal, ami nagyon bejön :) . Egyvalami megragadta a fantáziámat :idea: ! Mégpedig a saját készítésű toronymerevítő :!: Olyat hogy kell csinálni, esetleg valami tervet tudnál nekem adni. Nézegettem már egy kettőt, mert eléggé recseg a kaszni, amikor körforgalomba be illetve ki száguldok, de kicsit soknak találom az árukat... Viszont a haver műhelyében minden megvan, hogy csináljunk egyett, már ha tudonánk, hogy hogyan kell :lol: .

Hi!

Hát méricskélés, és heggesztési szaktudás szükséges hozzá, meg persze egy hajlítógép. A saját készítésű abban merül ki, hogy az egyik haverom ajánlott egy kipufogóst, és nála csináltuk meg ketten. Persze a szaki csinálta a nagy részét, de sokat segítettem. Majd teszek fel róla külön képet ha lesz egy kis időm.

Üdv.: Atommanó

Link to comment
Megosztás:

jó lett a hosszabbítás, mivel és hogyan ragasztottad fel??? levetted a szemöldököket??

Köszi!

Persze levettem a szemöldököket, és a motorháztető belső részéhez ragasztottam. Én vettem hozzá speckó ragasztót, de szerintem bármivel fel lehet ragasztani ami ragad.

Üdv.: Atommanó

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Hát méricskélés, és heggesztési szaktudás szükséges hozzá, meg persze egy hajlítógép. A saját készítésű abban merül ki, hogy az egyik haverom ajánlott egy kipufogóst, és nála csináltuk meg ketten. Persze a szaki csinálta a nagy részét, de sokat segítettem. Majd teszek fel róla külön képet ha lesz egy kis időm.

Üdv.: Atommanó

A képeket tűkön ülve várom, főleg ha lenne egy közeli arról, hogy hogyan rögzítetted a toronyhoz! :)

Link to comment
Megosztás:

Hát tulajdonképpen teljesen egyszerűen!!!

Alapul vettem egy "gyári" toronymerevítőt. Jól megnézegettem, hogy hogy is néz ki. Először megcsináltuk hozzá a két tányért, amit a tornyot is tartó csavarokkal fogtunk fel a helyére, felemeltük az autót, (hogy beessenek a tornyok) és közéhajlítottuk a csövet, +heggesztettük, leszedtük, fényeztük és kész is. Tesztkör, örül , boldog, hazamegy....

Üdv.: Atommanó

Link to comment
Megosztás:

Hűha, ma voltam egy gyönyörűszép lánynál így délelőtt, csinált nekem valami nagyon finom tejfölös-tésztás husikát, nagyon jó lett a napom tőle.

Persze ez marhára nem idevaló téma, dehát hova írjam máshova első nagy jókedvemben :).

Egy kis "on-topic" is:

SXP, neked nem lehet, hogy a katalizátor hiányzik a kocsiból, és nem a légtömegmérő a rossz?

Link to comment
Megosztás:

Hűha, ma voltam egy gyönyörűszép lánynál így délelőtt, csinált nekem valami nagyon finom tejfölös-tésztás husikát, nagyon jó lett a napom tőle.

Persze ez marhára nem idevaló téma, dehát hova írjam máshova első nagy jókedvemben :lol:.

:) :lol: :D :lol: :lol:

Egészségedre!!!!!

:wink: :wink: :wink: :wink:

Amúgy tényleg nem idevágó téma!!!

Link to comment
Megosztás:

"(hogy beessenek a tornyok) "

Üdv.: Atommanó

Miért kell beesni a tornyoknak? :shock:

:?: :?:

Eddig én úgy gondoltam, hogy fogom a cuccot, le a 2x2 csavar a tornyokról, rá a merevítő, majd csavarok visszahúz, majd sörözés a jólvégzett munka jutalmaként. :)

Még jó, hogy kérdezek :!: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Miért kell beesni a tornyoknak? :shock:

:?: :?:

Eddig én úgy gondoltam, hogy fogom a cuccot, le a 2x2 csavar a tornyokról, rá a merevítő, majd csavarok visszahúz, majd sörözés a jólvégzett munka jutalmaként. :)

Még jó, hogy kérdezek :!: :lol:

Nem szükséges az autot megemelni egy toronymerevítő felrakásához. :wink:

Link to comment
Megosztás:

Azért érdemes felemelni, hogy ha így méred le és heggeszted össze, leengedés után jobban fog tartani. Szerintem!!!! De ha nem hát kövezzetek!!!! :wink:

DÜv.: Atommanó

Abban teljesen igazad van hogy jobban fog tartani, hiszen mikor felemeled tehermentesíted a tornyokat és ahoz méred fel a merevítőt, s ezáltal sokkal feszesebben fog állni rajta a mevcsi!

DE! Mi van ha terhelés alatt túl sok lesz már ez a merevítés, azaz nagyobb fesz keletkezik a kaszniban a túlságosan merev toronymerevítő véget, ez lehet akár káros is!! Nem??

1ébként meg sztem macerásabb lesz bármilyen szerelés, hisz ha leakarod venni valamiért, akkor mindig fel kell majd emelni a kocsit, hisz fix hogy úgy naturba nem fogod leszedni!!! (én a sajátomat is alig tudom leszedni, úgy rászokot szorulni!! :) )

Link to comment
Megosztás:

Abban teljesen igazad van hogy jobban fog tartani, hiszen mikor felemeled tehermentesíted a tornyokat és ahoz méred fel a merevítőt, s ezáltal sokkal feszesebben fog állni rajta a mevcsi!

DE! Mi van ha terhelés alatt túl sok lesz már ez a merevítés, azaz nagyobb fesz keletkezik a kaszniban a túlságosan merev toronymerevítő véget, ez lehet akár káros is!! Nem??

1ébként meg sztem macerásabb lesz bármilyen szerelés, hisz ha leakarod venni valamiért, akkor mindig fel kell majd emelni a kocsit, hisz fix hogy úgy naturba nem fogod leszedni!!! (én a sajátomat is alig tudom leszedni, úgy rászokot szorulni!! :) )

Hát remélem azért károsnak nem káros!!! :roll:

Ha meg rászorul akkor jön a flex! :wink: :lol:

Üdv.: Atommanó

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.