Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ahogy előttem is írták, az 1.4-nek nem okoz gondot a 120-130, persze attól is függ, milyen terheléssel használnád (állandóan 5 személlyel azért kicsi lenne). 1.6-osból én is a 8-szelepesekre szavaznék, ha Bp.-i vagy, akkor leginkább egy '96 utáni X16SZ vagy SZR lenne megfelelő, arra kaphatsz kék matricát, ami szmogriadó esetén, ill ha bevezetik a belső kerületekben a korlátozást hasznos.

Köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget! :) A problémám nem az lenne hogy nem viszi az 1.4 a 120-130-at,csak hogy mennyire káros egy "kisebb" motornak a folyamatos 130km/h!Nem e lenne jobb egy 1.6 erre a célra!A terhelés 2 max 3 fő lenne és a városi használat sem Budapesten hanem kisebb városban!Körülnézek este hogy milyen állapotban és mennyiért vannak az 1.4-1.6 8szelepes Astrák...

Nem tervezek rá 16"-os felnit, :D egyenlőre a "munkásautó" szerepét töltené be!Hétfőn Bécs,péntek reggel haza,közben pedig Bécsben vagy hétvégén itthon lenne a városban használva!Ettől függetlenül nem egy szakadt darabot szeretnék venni,hogy csak menjen,a többi nem számít :D

Link to comment
Megosztás:

Mostmár értsd mire "céloztam" ... :D

Én meg arra, ha nincs szíj, nincs töltés.

Dízelről volt szó és arra reagáltam. Nem benzinesre. Nem arra, hogy ha nincs szíj, akkor nincs töltés, hanem arra, hogy ha nincs szervó a szíj hiánya miatt, akkor még van töltés dízelnél. :D

Azt minden hülye tudja, hogy ha nincs szíj, akkor nincs töltés, csak dízelnél ez nem mindegy, hogy melyik hiányzik. :) Elég óvodás volt? B)

Ahogy előttem is írták, az 1.4-nek nem okoz gondot a 120-130, persze attól is függ, milyen terheléssel használnád (állandóan 5 személlyel azért kicsi lenne). 1.6-osból én is a 8-szelepesekre szavaznék, ha Bp.-i vagy, akkor leginkább egy '96 utáni X16SZ vagy SZR lenne megfelelő, arra kaphatsz kék matricát, ami szmogriadó esetén, ill ha bevezetik a belső kerületekben a korlátozást hasznos.

Korábbi esetekből kiindulva ez már nem csak Bp-n lényeges szempont.

Link to comment
Megosztás:

Korábbi esetekből kiindulva ez már nem csak Bp-n lényeges szempont.

De nemám, figyelni kell rá, hogy olyat válassz, aminek a matricája passzolni fog a kasztni színéhez :D Nekem sikerült nagyjából megfelelőt kiválasztani :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Pár hete láttam itt fent (nem emlékszem melyik topicban) egy linket car400-as magnó vonalbemenet fabrikálásról, de egyszerűen nem találom a fórumon. Aki emlékszik rá, esetleg aki linkelte, segítsen. A napokban beszereztem egy car400-ast és jól jönne az a leírás. Keresgéltem a neten, találtam is pár használhatónak tűnőt, de valahogy nem az igazi.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget! :) A problémám nem az lenne hogy nem viszi az 1.4 a 120-130-at,csak hogy mennyire káros egy "kisebb" motornak a folyamatos 130km/h!Nem e lenne jobb egy 1.6 erre a célra!A terhelés 2 max 3 fő lenne és a városi használat sem Budapesten hanem kisebb városban!Körülnézek este hogy milyen állapotban és mennyiért vannak az 1.4-1.6 8szelepes Astrák...

Nem tervezek rá 16"-os felnit, :D egyenlőre a "munkásautó" szerepét töltené be!Hétfőn Bécs,péntek reggel haza,közben pedig Bécsben vagy hétvégén itthon lenne a városban használva!Ettől függetlenül nem egy szakadt darabot szeretnék venni,hogy csak menjen,a többi nem számít :D

Ha 1,6-ban gondolkozol akkor már legyen 1,8 vagy 2,0

A biztosítása csak picit több.

Viszont nem kell gondolkodni annyit,hogy ha előzni akarsz vagy hirtelen kell kigyorsítani.

És a 130-at is könnyedebben viszi.

Nekem az 1,8 pályán 7 liter körül evett klímával. B)

Link to comment
Megosztás:

Ahogy előttem is írták, az 1.4-nek nem okoz gondot a 120-130, persze attól is függ, milyen terheléssel használnád (állandóan 5 személlyel azért kicsi lenne). 1.6-osból én is a 8-szelepesekre szavaznék, ha Bp.-i vagy, akkor leginkább egy '96 utáni X16SZ vagy SZR lenne megfelelő, arra kaphatsz kék matricát, ami szmogriadó esetén, ill ha bevezetik a belső kerületekben a korlátozást hasznos.

Szerintem meg 1.4-os mocival nem szabad kocsit venni. Persze lazán viszi a 130-at üresen, 5 személlyel megpakolva meg csak padlógázzal, emelkedőn visszakapcsolással vagy még úgy sem, az előzést meg felejtsd el. Meg persze nem úgy kell kocsit venni, hogy most amire kell, elég az 1.4- egy év mulva meg előjön azzal, hogyan lehetne tuningolni a mocit. Miniumim 1.6-os, alig, vagy egyáltalán nem eszik többet, a biztosítása sem sokkal nagyobb, és viszi a bódét pakolva is normálisan, nem kell 3 kilóméter egy kocsi megelőzéséhez.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék az autóra gyártani egy matricát, üvegre belülről.

Olyan stílusú, mint a baby on board, csak climbers on board :D , és egy fekete logo is menne rá. Találtam neten sok céget, de én olcsóbban szeretném, ha lehet. Lehet ilyent csinálni itthon is?

Gábor

Dáwid

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg 1.4-os mocival nem szabad kocsit venni. Persze lazán viszi a 130-at üresen, 5 személlyel megpakolva meg csak padlógázzal, emelkedőn visszakapcsolással vagy még úgy sem, az előzést meg felejtsd el. Meg persze nem úgy kell kocsit venni, hogy most amire kell, elég az 1.4- egy év mulva meg előjön azzal, hogyan lehetne tuningolni a mocit. Miniumim 1.6-os, alig, vagy egyáltalán nem eszik többet, a biztosítása sem sokkal nagyobb, és viszi a bódét pakolva is normálisan, nem kell 3 kilóméter egy kocsi megelőzéséhez.

Egyetértek!! Sőt...tovább megyek: 1.8 alatt nem vennék kocsit. Én is úgy voltam vele, hogy nem a teljesítmény a fontos, hanem a fogyasztás....aztán teltek múltak a hónapok, évek, és "kinőttem" a 90 pacit. (nem 60) Pedig ez a 90 paci átesett egy nem olcsó tuningoláson is, és mégis kevés.... Szerintem semmivel sem fogyaszt többet egy 1.8 16v mint az 1.4 16v.... Mert ahol az enyém kéri a 4-et, az 1.8 vígan dalolva elmegy 5-ben, kisebb fordulaton! Előzésről ne is beszéljünk.....Német autópályákon meg igen is jól jön egy 120-150 lovas gép :D !! Persze így is lenyomnak a bömbik meg a mercik mint a bélyeget, de a tunyingolt NDK-ás hülye gyerek a Trabijával már nem! :)

Komolyra fordítva a szót: Nagyobb motor, vagy kisebb/könnyebb kaszni B) Én erre szavazok!

Hjoe! Jöttél már haza Balatonfüredről Zirc felé? Közel 300méter szintkülönbség..... Akkor is 6.5-7liter lenne? A csopaki nosztorin és a rátóti 17-esnél még a 3-dik is kevés lenne 5 személlyel :D

Link to comment
Megosztás:

De azért derekasan megkűzdöttek :)

Hát végülis a Suzuki gazdájának írhatnék egy köszönőlevelet... :D

Alex: igazad van, tényleg jobb lenne a nagyobb motor, egy C20NE-ben is kiegyeznék már. De szerintem ha 1.4, akkor már vagy az SE vagy az XE még szerencsésebb választás. Nekem eddig igazából elég volt a 90 lóerő a legtöbb dologra. Még 45 fokos emelkedőkön felfelé is... :D

Link to comment
Megosztás:

Hát végülis a Suzuki gazdájának írhatnék egy köszönőlevelet... :D

Alex: igazad van, tényleg jobb lenne a nagyobb motor, egy C20NE-ben is kiegyeznék már. De szerintem ha 1.4, akkor már vagy az SE vagy az XE még szerencsésebb választás. Nekem eddig igazából elég volt a 90 lóerő a legtöbb dologra. Még 45 fokos emelkedőkön felfelé is... :D

Ezt azért gondold átt mégegyszer. Ez kábé 45fok:

:)
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Pár hete láttam itt fent (nem emlékszem melyik topicban) egy linket car400-as magnó vonalbemenet fabrikálásról, de egyszerűen nem találom a fórumon. Aki emlékszik rá, esetleg aki linkelte, segítsen. A napokban beszereztem egy car400-ast és jól jönne az a leírás. Keresgéltem a neten, találtam is pár használhatónak tűnőt, de valahogy nem az igazi.

http://carradio.5mp.eu/web.php?a=carradio&o=XFDu5pxDNK

Erre gondolsz?

Link to comment
Megosztás:

Hát végülis a Suzuki gazdájának írhatnék egy köszönőlevelet... :D

Alex: igazad van, tényleg jobb lenne a nagyobb motor, egy C20NE-ben is kiegyeznék már. De szerintem ha 1.4, akkor már vagy az SE vagy az XE még szerencsésebb választás. Nekem eddig igazából elég volt a 90 lóerő a legtöbb dologra. Még 45 fokos emelkedőkön felfelé is... :D

Nekem is elég volt eddig a 82 ló mindenhova, a szombati bakonyi kirándulást is jól tűrte, három fővel simán 4-esben mentem fel a falvakban 50-el a nagyobb emelkedőkre is (meg a nyáron szintén 3 személlyel, de telepakolva felment 3-masban majdnem Pannonhalmára is :) ) . De ettől függetlenül én is azt mondom, hogy jobb a nagyobb motor, "keménykedésre" úgyse elég az sem, de ad egy biztonságérzetet sok szituációban.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is elég volt eddig a 82 ló mindenhova, a szombati bakonyi kirándulást is jól tűrte, három fővel simán 4-esben mentem fel a falvakban 50-el a nagyobb emelkedőkre is (meg a nyáron szintén 3 személlyel, de telepakolva felment 3-masban majdnem Pannonhalmára is B) ) . De ettől függetlenül én is azt mondom, hogy jobb a nagyobb motor, "keménykedésre" úgyse elég az sem, de ad egy biztonságérzetet sok szituációban.

Nekem erre elég a 68 paci is! :D és beéri bármikor 5 L-el! Tesztelve erdélyben (hargitán) nem is egyszer. :D a héten 2500 km romániában megint! :D

Én azt mondom vegyen DTL-t, az is megy 130-at, és mégsem eszik csak max 6-ot (extrém körülmények között is). :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem erre elég a 68 paci is! :D és beéri bármikor 5 L-el! Tesztelve erdélyben (hargitán) nem is egyszer. :D a héten 2500 km romániában megint! :D

Én azt mondom vegyen DTL-t, az is megy 130-at, és mégsem eszik csak max 6-ot (extrém körülmények között is). :)

Szerintem meg vegyen vérkorzát. Nem zabál sokat (vépáverből), és bár lehet, hogy kicsi, de az élmény mindenért kárpótol :D B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.