Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Szevasztok Gyerekek!

Mi a pálya, így szombat este 9 fele?

Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi teendő akkor, hogyha nincsen autóhoz értő ismerősöm?

Esetleg tudna majd valaki nekem "kölcsönözni", ha kell megfizetném?

Vagy esetleg valamelyik őtök? :D :icon4: ...vagy inkább nem vállalnátok be?

Előre is köszönöm!

Szép estét!

Korkki

Miért, mit akarsz csinálni? Most mennél kocsit venni?

Link to comment
Megosztás:

Tiédnél, CS adatlapon olvastam.

Mittomén, rég írtam be. :D Asszem 14,0 a gyári érték, de annál egy picitkét biztosan jobban teljesít, múltkor ugyanis a Lexus CT200h tesztautóval egész jól tartottam a lépést, és ő 10,5 környékét tud. Én olyan 13.0-13.2-re tippelem, de majd ha futja időmből, akkor mindenképp a gyorsulásmérővel is le fogom mérni, mert engem is érdekel.

Link to comment
Megosztás:

Üdv újra itt!

Ausztria megjárva, a kis Astra jól viselte a megpróbáltatásokat, pedig azokból kijutott bőven neki.

Három nyűgje volt neki, de ezek előtt egy kép:

DSC_8644_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Összesen kb 600 km-t mentem, és az átlagfogyasztás 6.8 l / 100 km. Ennél jó egy literrel többre számítottam, mert rengeteg cuccot vittünk.

A gondok:

Nagyon megpakolva elég hajószerűen rugózik a hátulja. :D

A fék és a bal index együttes használatánál az index nem működik - helyszínen megoldva.

Nagy emelkedőket nem bírja a kuplungja, ezt égett szaggal jutalmazza :icon4: Utána már nem is lett olyan, mint volt. Most üresen rohangálva megint normálisnak tűnik. Csere kompletten?

Vagy ne rohanjunk ennyire előre? Lehet rajta állítani valamit, esetleg ki kell venni és utána dönteni a sorsáról?

A futóművel pedig menjek el mérésre?

Szerintem üresen hozná az értékeit, de megpakolva, 2.8-ra fújt hátsó gumival már nem tudom milyennek kell lennie.

Az ország és a táj egyszerűen csodás, teljesen más ott közlekedni mint nálunk. Nincs tolakodás, az utak pedig jobbak mint nálunk átadásukkor.

Üdv

Gábor

Link to comment
Megosztás:

Üdv újra itt!

A gondok:

Nagyon megpakolva elég hajószerűen rugózik a hátulja. :D

A fék és a bal index együttes használatánál az index nem működik - helyszínen megoldva.

Nagy emelkedőket nem bírja a kuplungja, ezt égett szaggal jutalmazza :icon4: Utána már nem is lett olyan, mint volt. Most üresen rohangálva megint normálisnak tűnik. Csere kompletten?

Vagy ne rohanjunk ennyire előre? Lehet rajta állítani valamit, esetleg ki kell venni és utána dönteni a sorsáról?

A futóművel pedig menjek el mérésre?

Szerintem üresen hozná az értékeit, de megpakolva, 2.8-ra fújt hátsó gumival már nem tudom milyennek kell lennie.

Az ország és a táj egyszerűen csodás, teljesen más ott közlekedni mint nálunk. Nincs tolakodás, az utak pedig jobbak mint nálunk átadásukkor.

Üdv

Gábor

Szerintem ha most jó a kuplung akkor ne foglalkozz vle, én is majd csak akkor cserélem ha bexarik. Menj el a lengéscsillapítót kiméretni üres kocsival, 2 barra fújt gumikkal. Ha úgy jó akkor megpakolva sem lesz rosszabb. 2.8-ra fújni a gumikat szerintem túlzás.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ha most jó a kuplung akkor ne foglalkozz vle, én is majd csak akkor cserélem ha bexarik. Menj el a lengéscsillapítót kiméretni üres kocsival, 2 barra fújt gumikkal. Ha úgy jó akkor megpakolva sem lesz rosszabb. 2.8-ra fújni a gumikat szerintem túlzás.

Inkább elöl 2.3, hátul 2.1. :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ha most jó a kuplung akkor ne foglalkozz vle, én is majd csak akkor cserélem ha bexarik. Menj el a lengéscsillapítót kiméretni üres kocsival, 2 barra fújt gumikkal. Ha úgy jó akkor megpakolva sem lesz rosszabb. 2.8-ra fújni a gumikat szerintem túlzás.

Az a baj, hogy amit tervezek nyáron megtenni pár ezer km-t, azt leginkább külföldön fogom.

És lehet benne akár Svájc vagy Franciaország is. Tipikusan a hegyekben. Sok cuccal. Ez van, mászóskombi lett belőle :D

Tehát a beszarik és majd elvontatjuk a szerelőig nem járható út az én esetemben.

A gyári ajánlás hátsó tengelyre, ha meg van pakolva a kocsi 3.0 bar, ha jól rémlik.

Most 2.2 mindegyikben, de ha sok cuccal megyek, meg fogom emelni a hátsó nyomást megint.

A méretést meg fogom csinálni.

Link to comment
Megosztás:

A gyári ajánlás hátsó tengelyre, ha meg van pakolva a kocsi 3.0 bar, ha jól rémlik.

Most 2.2 mindegyikben, de ha sok cuccal megyek, meg fogom emelni a hátsó nyomást megint.

A méretést meg fogom csinálni.

Sztem rosszul értelmezed a gyári ajánlást. Ami a könyvben le van írva, az a teljes terhelésnél megengedett legnagyobb nyomást jelenti, tehát megpakolt autó esetén max. 3 bar, de ez nem azt jelenti, hogy annyira kell fújni, hanem annyi lesz kb., ha nyakig van pakolva. :D

Ha üresen 3-ra fújod, lesz 4-4.5 ha megrakod a hátulját

Link to comment
Megosztás:

Sztem rosszul értelmezed a gyári ajánlást. Ami a könyvben le van írva, az a teljes terhelésnél megengedett legnagyobb nyomást jelenti, tehát megpakolt autó esetén max. 3 bar, de ez nem azt jelenti, hogy annyira kell fújni, hanem annyi lesz kb., ha nyakig van pakolva. :D

Szerintem meg annyira kell beállítani a nyomást hidegen.

Volt is róla talán valahol írás.

itt ni

Melegen ez megemelkedik még, ezért nem is fújom annyira.

Amúgy nyakig pakolt autóról beszéltünk.

Link to comment
Megosztás:

Te tudod, a Te döntésed. :D

Itt a gyári táblázat

Köszönöm a táblázatot, utánajárok a dolognak.

De biztos vagyok benne, hogy plafonig pakolt autónál kevés az a nyomás, amit az üres autóhoz ajánlanak.

Meleg gumikkal nem is szoktam mérni járni, de legközelebb megnézem, mennyit mutat úgy, ha tele van pakolva.

A kuplungról meg egyeztetek a szerelőmmel.

Megbízható autót akarok, ami messzire elvisz, és haza is hoz, meglepetések nélkül.

A fékes-indexes probléma azért mulatságos volt :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Tippelek: hátsó lámpatest belső része, meg a csatlakozó :icon4:

Ön nyert :D

Első gyanúsított a vészvillogó kapcsoló volt (B Corsás beidegződés, kapott is pár pofont).

Ez után diagnosztizáltam, hogy a fékpedál nyomogatása igenis kihatással van a tünetek gyakoriságára.

A kettő dolog a lámpatest igen kőkorszaki foglalatában van egymáshoz legközelebb (vezetékeket passzoltam, azzal úgysem tudtam volna mit tenni).

A kocsiban éppen rendszeresített kenyérvágó késsel végigkapargattam mindent és probléma megszűnt :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Ő is így kezdte... :icon4: Majd megfertőződsz te is :D

Áhh nem hidd el, én motort mosogatni sose fogok, az autó azért van, hogy használja az ember és nem a motortérből szoktam enni. Amúgy nem hiányzik, hogy mosogassam azt mindenféle hibák elő jöjjenek kamura. Corsám 2 éve van meg 1x se volt lemosva és nem is lesz ;) akkor lesz majd tiszta amikor belekerül a nagy blokk ;) Ha sikerül összehoznom valamikor :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.