Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

No, hát igaz, nem fórumoztam pár napig, de meglep, hogy csak 2 oldalt kell visszaolvasni. :D

Viszont mostanában egyre többször b@szott meg az autó kiszállásnál, de egyik nap olyan is esett, hogy a csomagtartó zárhoz nyúlva a zár és az ujjam között szó szerint láttam az ívet, no meg éreztem is közben a kakaót. Ez mi a fenétől lehet?

Műszálas télikabát?

Link to comment
Megosztás:

Persze, helyesnek sehogy nem helyes, de ha egyszer benne van a lábában 30 éve, azt már ki nem tanítja belőle senki :D Csak mindig elmorzsolok egy virtuális könnycseppet csóri motorért, amikor az utca másik feléről hallom, amikor beindítja a készüléket, és közben halk csodálattal nézem azt a szerencsétlen kis 1.3-as vadállatot, ahogy bírja-bírja-bírja már évek óta :D Szintén itt volt az utcában egy swift, ami viszont szépen lassan, a szemem láttára döglött meg... a végére olyan elpusztult szerencsétlen volt, amire autószerelő ismerős mondta hogy ilyen nem is létezik. Nyáron is egy hengerrel indult, és kb 35-40 másodperc alatt vakarta össze az összeset :D Aztán tavaly ősszel valamikor, láttam az utolsó útján ahogy a kipufogón izzó fémdarabkákat lő, fülre 2-3 hengerrel olyan 4ezres fordulaton kiállt vele a gondos tulaj a parkolóhelyéről, de mire elindultam felé, hogy szólok, hogy vöröses dolgok jönnek a kipufból, elindult. Azóta nem láttam az autót. Amikor odamentem melózni, még halk, zümmögős kis valami volt... aztán vagy azóta nem tettek bele olajat, vagy nemtudom, de szerencsétlennek eléggé vége volt...

Fúú igen én is láttam sokat megélt swifteket. Egyet segítettem kuplungozni,de amihez hozzá kellett nyúlni az megszakadt,tört,hajlott.ááá szóval egy borzalom volt. Kb. annyi gondoskodást kapott,mint egy talicska a kert végében,amivel trágyát hordanak. Ez a hasonlat nagyjából tükrözte az autó általános állapotát. A tulaj kérdezte,hogy nem-e csinálná meg a motorház bowdenét,mert azt is valami uri geller módon lehetett kinyitni,de haverom csak annyit mondott,hogy nagyon gyorsan vigye innen. :D

Link to comment
Megosztás:

Xenont foncsoros lámpába? Ezt annyira nem támogatnám. Nem tudom nálatok mennyire ölnek ilyenért..(ahogy a 4es út forgalmát figyelem nem nagyon), de nagyon utálatos dolog, mikor egy ilyen xenonos elvakít...

tudom nem nézik jó szemmel de már elegem van a sok xenonos fosvágenből meg bömösből. őszintén megmondva nagyon nem érdekel a szembe jövő az a lényeg én lássak oszt ha nem tetszik még a ködfényszórókat is fel lövöm oszt mind lámpázzanak a szembe jövök. de lehet egyelőre meg könyörülök és kipróbálom a GE Megalight Ultra +90% izzót mert sokan dicsérik és ha beválik és jól fogok látni vele akkor maradnak.

Link to comment
Megosztás:

tudom nem nézik jó szemmel de már elegem van a sok xenonos fosvágenből meg bömösből. őszintén megmondva nagyon nem érdekel a szembe jövő az a lényeg én lássak oszt ha nem tetszik még a ködfényszórókat is fel lövöm oszt mind lámpázzanak a szembe jövök. de lehet egyelőre meg könyörülök és kipróbálom a GE Megalight Ultra +90% izzót mert sokan dicsérik és ha beválik és jól fogok látni vele akkor maradnak.

"Maga egy nagyon értelmes fiatalember,már az elején láttam."

Link to comment
Megosztás:

"fiatalember" igen az vagyok fiatal de te se vagy sokkal idősebb nálam.

"nagyon értelmes" azt nem tudom hogy itt ki menyire értelmes hisz nem ismerek senkit személyesen de azt tudom hogy a látszat néha csal "már az elején láttam" hmm hmm

"őszintén megmondva nagyon nem érdekel a szembe jövő" hisz őket se érdekli hogy én látok e vagy nem. Egy kis magyarázat:

Mikor 3 évvel ezelőtt megkaptam a jogsim én nem használtam ködlámpát nem lámpáztam senkire próbáltam úgy csinálni mindent hogy másnak is jó legyen de sajnos hamar rá kellet jönnöm hogy mifelénk ez nem így megy nem ez a "divat". mindenki index nélkül megy ide-oda fordul erre-arra, este meg se parittyázzák hosszúfénnyel jönnek szembe rá lámpázol meg se hess, ködlámpával éjjel nappal járnak ha rá lámpázol ö vissza lámpázik mintha nem tudná mi a problem, ahol érik ott állnak meg stb. ezt tudnám még folytatni és ez van akárhányszor autóba ül az ember. ezek után ne várja el tőlem senki azt hogyha szembe jön ködlámpával vagy hosszúfénnyel én tűröm, ha ködlámpája ég én is fel pattintom a hószúfénynél ugyanez.

Link to comment
Megosztás:

tudom nem nézik jó szemmel de már elegem van a sok xenonos fosvágenből meg bömösből. őszintén megmondva nagyon nem érdekel a szembe jövő az a lényeg én lássak oszt ha nem tetszik még a ködfényszórókat is fel lövöm oszt mind lámpázzanak a szembe jövök. de lehet egyelőre meg könyörülök és kipróbálom a GE Megalight Ultra +90% izzót mert sokan dicsérik és ha beválik és jól fogok látni vele akkor maradnak.

És a sok kétkedőnek, aki azt mondta még az elején, hogy pár hónap után cserélhetem is MU +90%-osokat: 2,5 éve van benn. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Át szeretném alakítani az első ablaktörlőt úgy, hogy egy kar legyen csak és töröljön jobbra illetve balra. De ugy szeretném h középről indul töröl egyszer vezetőoldalfelöl visszamegy középre és töröl egyszer utasoldalfelöl és ismét középen áll meg. Valami ötlet valakinek?

Köszi

Tgabika76 cartárs tud hasznos tanácsokat adni e témában :icon13: .

Link to comment
Megosztás:

No, hát igaz, nem fórumoztam pár napig, de meglep, hogy csak 2 oldalt kell visszaolvasni. :D Viszont mostanában egyre többször b@szott meg az autó kiszállásnál, de egyik nap olyan is esett, hogy a csomagtartó zárhoz nyúlva a zár és az ujjam között szó szerint láttam az ívet, no meg éreztem is közben a kakaót. Ez mi a fenétől lehet?
Nekem is elkezdte, és egészen véletlenül, kb. azzal egy időben, amikor elkezdett carakszani a töltésem. Azóta rendbetettem az akku, és a zárhíd közötti testkábelt, mert csak egy elzöldült, kiszálasodott oxid-kupac volt a vége, azóta a rázásom is megszűnt :rolleyes:
Fúú igen én is láttam sokat megélt swifteket.
Kb... Az itthoni paraszt-felfogás mintapéldája az, amikor azt mondják egy autóról, hogy igénytelen, megbízható, tuti konstrukció, mert akkor helyből úgy gondolja, hogy ebbe nem kell olajat cserélni se...
tudom nem nézik jó szemmel de már elegem van a sok xenonos fosvágenből meg bömösből. őszintén megmondva nagyon nem érdekel a szembe jövő az a lényeg én lássak oszt ha nem tetszik még a ködfényszórókat is fel lövöm oszt mind lámpázzanak a szembe jövök. de lehet egyelőre meg könyörülök és kipróbálom a GE Megalight Ultra +90% izzót mert sokan dicsérik és ha beválik és jól fogok látni vele akkor maradnak.
Igen nekünk is. Csak mi nem úgy reagájuk le, hogy belépünk a parasztjaik közé...( csendben súgom, hogy semmi bajom veled, meg úgy általában senkivel nem szeretek kötözködni de ha egyszer szembe jössz kszenonnal, és elvakítasz ne lepődj meg... -_- )
Link to comment
Megosztás:

1. Talán egy kis WD40 segítene rajta.

2. Az ajtóhatároló lehet, ami megtartja az ajtót nyitott állapotban. Egy kis zsír lehet jót tenne neki.

3. Így van, meg lehet hajtani a rugót, de van, aki ruhacsipesz rugóját tette bele.

4. 1-es fokozatot csak teljesen álló autónál lehet kapcsolni, ez remélem tiszta. Ha teljesen álló autónál is nehezen lehet 1-esbe tenni, meg kéne nézni a kuplungot, kiemel-e eléggé, ill. a váltórudazat beállítását.

Persze az teljesen tiszta!

Köszönöm a segítséget! :)

Link to comment
Megosztás:

"fiatalember" igen az vagyok fiatal de te se vagy sokkal idősebb nálam.

"nagyon értelmes" azt nem tudom hogy itt ki menyire értelmes hisz nem ismerek senkit személyesen de azt tudom hogy a látszat néha csal "már az elején láttam" hmm hmm

"őszintén megmondva nagyon nem érdekel a szembe jövő" hisz őket se érdekli hogy én látok e vagy nem. Egy kis magyarázat:

Mikor 3 évvel ezelőtt megkaptam a jogsim én nem használtam ködlámpát nem lámpáztam senkire próbáltam úgy csinálni mindent hogy másnak is jó legyen de sajnos hamar rá kellet jönnöm hogy mifelénk ez nem így megy nem ez a "divat". mindenki index nélkül megy ide-oda fordul erre-arra, este meg se parittyázzák hosszúfénnyel jönnek szembe rá lámpázol meg se hess, ködlámpával éjjel nappal járnak ha rá lámpázol ö vissza lámpázik mintha nem tudná mi a problem, ahol érik ott állnak meg stb. ezt tudnám még folytatni és ez van akárhányszor autóba ül az ember. ezek után ne várja el tőlem senki azt hogyha szembe jön ködlámpával vagy hosszúfénnyel én tűröm, ha ködlámpája ég én is fel pattintom a hószúfénynél ugyanez.

Hát azt nem mondom, hogy ezt most értem. :blink: :D

Egyik ismerősömnek is kszenon van az F astrájában, és borzasztó zavaró tud lenni. Totál elvakító ahogy a teljes lámpafelületen jön az a baromi erős fehér fény.

Bűntetőfény a javából. És elég veszélyes is, mert ha elvakítod a szembejövőt akkor akár neked is mehet, úgy mellesleg. Akkor majd azt hiszem érdekelni fog!

Link to comment
Megosztás:

No, hát igaz, nem fórumoztam pár napig, de meglep, hogy csak 2 oldalt kell visszaolvasni. :D

Viszont mostanában egyre többször b@szott meg az autó kiszállásnál, de egyik nap olyan is esett, hogy a csomagtartó zárhoz nyúlva a zár és az ujjam között szó szerint láttam az ívet, no meg éreztem is közben a kakaót. Ez mi a fenétől lehet?

Nekem is elkezdte, és egészen véletlenül, kb. azzal egy időben, amikor elkezdett carakszani a töltésem. Azóta rendbetettem az akku, és a zárhíd közötti testkábelt, mert csak egy elzöldült, kiszálasodott oxid-kupac volt a vége, azóta a rázásom is megszűnt :rolleyes:

Okozza ezt az extra száraz levegő is, meg a műszálas ruhák.

Lehet az is, amit Dáwid kolléga említett. De nem feltétlenül, mert éna kocsi közelében sem járok, és mégis a legtöbb fém cucc megráz...

De az is lehet, hogy fel vagyok villanyozva... :D

Link to comment
Megosztás:

Okozza ezt az extra száraz levegő is, meg a műszálas ruhák.

Lehet az is, amit Dáwid kolléga említett. De nem feltétlenül, mert éna kocsi közelében sem járok, és mégis a legtöbb fém cucc megráz...

De az is lehet, hogy fel vagyok villanyozva... :D

Az a gáz, ha pl tankolás közben sül ki a pisztoly meg az ujjad között...

Link to comment
Megosztás:

Okozza ezt az extra száraz levegő is, meg a műszálas ruhák. Lehet az is, amit Dáwid kolléga említett. De nem feltétlenül, mert éna kocsi közelében sem járok, és mégis a legtöbb fém cucc megráz... De az is lehet, hogy fel vagyok villanyozva... :D

Persze, az első 4-nél még nem is tűnt fel, de amikor már gyakorlatilag a teljes ruhatáramat végigszikráztam, akkor már kezdett gyanús lenni, hogy a hiba nem bennem van, hanem a készülékben. De igazából még csak nem is akkor szúrt szemet, hanem akkor, amikor hirtelen elmúlt. Akkor kezdtem el gondolkozni, hogy mit is csináltam mióta nem csíp meg. Na akkor jutott eszembe, hogy előző nap játszottam a testkábellel :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Persze, helyesnek sehogy nem helyes, de ha egyszer benne van a lábában 30 éve, azt már ki nem tanítja belőle senki :D Csak mindig elmorzsolok egy virtuális könnycseppet csóri motorért, amikor az utca másik feléről hallom, amikor beindítja a készüléket, és közben halk csodálattal nézem azt a szerencsétlen kis 1.3-as vadállatot, ahogy bírja-bírja-bírja már évek óta :D Szintén itt volt az utcában egy swift, ami viszont szépen lassan, a szemem láttára döglött meg... a végére olyan elpusztult szerencsétlen volt, amire autószerelő ismerős mondta hogy ilyen nem is létezik. Nyáron is egy hengerrel indult, és kb 35-40 másodperc alatt vakarta össze az összeset :D Aztán tavaly ősszel valamikor, láttam az utolsó útján ahogy a kipufogón izzó fémdarabkákat lő, fülre 2-3 hengerrel olyan 4ezres fordulaton kiállt vele a gondos tulaj a parkolóhelyéről, de mire elindultam felé, hogy szólok, hogy vöröses dolgok jönnek a kipufból, elindult. Azóta nem láttam az autót. Amikor odamentem melózni, még halk, zümmögős kis valami volt... aztán vagy azóta nem tettek bele olajat, vagy nemtudom, de szerencsétlennek eléggé vége volt...

Volt idő hogy a japán kocsikát így kellett indítanom, de most kmis odafigyeléssel 1500 as fordulatig pörgetem, ha kell. De minusz húsz fokon is csak az önindító az akadály.

Az Opelnál is kiül a kor a gépen. Gurulásnál sebességen kívül, 1-3ban ha lassulok visszaesik a fordulat rángatja a váltót, de kuplungolásra fölránt, aztán egyenletes fordulata van. Valsz csak a hideg.

Link to comment
Megosztás:

ááá, haliii, régen voltál :D (és azóta se mostad le az autót?? xD )

hááj,

hát mostanság máshogy áll a szénája az kis karavánnak... eddig sajátként használtam céges üzemben, tehát napi 100-150km városban, most novemberben lett új céges autó, szóval a sajátomat végre kicsinosíthatom, és közben nem amortizálódik rohamosan:-)

tetőkárpit újrahúzás, a, b oszlop elemek flokkoltatása, tetőre hangszigetelő alu-bytul lap felrakása (hogy megszűnjön a lemez puffogása ajtó csukáskor), hátsó üléssor csere, kartámaszos fejtámlásra, nagyon jóminőségű üléshuzat rászabatása(előlre is) ajtóburkolatok cseréje, talán azok is újra lesznek húzva, vagy flokkoltatva, ilyenek vannak tervben.

ha valaki nem tudná mi az a flokkolás, akkor keressen rá. műbársony bevonat szinte bármilyen felületre, és sokkal olcsóbb mint kárpitozni a felületeket. érdekes dolog, nem rég hallottam róla:-)

ja amúgy ha mindez megvan akkor lemosona verdát... :-)))

Link to comment
Megosztás:

"Születésnapjára hazagurul az első magyar Astra! A magyar Opel ma elhagyta a Közlekedési Múzeumot, hogy egy szervizben készítsék fel arra, hogy hazajusson március 13-i szülinapjára az Opel szentgotthárdi gyárába. Kövessetek minket, hiszen folyamatosan tudósítunk arról, mi történik a 20 évet múzeumban állt Astrával a szervizben, és márciusi hazaútja során!"

Állítólag Facebookon lehet követni az eseményeket, én nem vagyok fenn, úgyhogy nem tudom.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.