Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Szasztok!

Most jöttem állapotfelmérésről és üzemmeleg motornál az alapjárat 910 é 950 között ingadozott....

Sztetek nem sok ez egy kicsit? 7-8 körüli a fogyasztásom és jól húz a kocsi úgyhogy semmi gáz vele, de én olyan 800 körülire tippeltem.

Mi a véleményetek?

Link to comment
Megosztás:

Szasztok!

Most jöttem állapotfelmérésről és üzemmeleg motornál az alapjárat 910 é 950 között ingadozott....

Sztetek nem sok ez egy kicsit? 7-8 körüli a fogyasztásom és jól húz a kocsi úgyhogy semmi gáz vele, de én olyan 800 körülire tippeltem.

Mi a véleményetek?

Szerintem tökéletes.

Link to comment
Megosztás:

Szasztok!

Most jöttem állapotfelmérésről és üzemmeleg motornál az alapjárat 910 é 950 között ingadozott....

Sztetek nem sok ez egy kicsit? 7-8 körüli a fogyasztásom és jól húz a kocsi úgyhogy semmi gáz vele, de én olyan 800 körülire tippeltem.

Mi a véleményetek?

Normális. Enyémnek 785 rpm. :) Mégis normálisan viselkedik a motor. Bár a 7-8 literes fogyasztás csak akkor esélyes nálam, ha nagyon sokat városozok. 7 liter benzinből kb 120km-t elmegyek.

Link to comment
Megosztás:

Gsi kormánymű az más áttételű? Hol lehet olyat kapni? :) Az belemegy a vectrába is? Bár gondolom csak szervósban van.

A generátorért meg sorry, ha tudom hogy szarok a csapágyak szólok róla, bár mint írod is ezt kívülről nem annyira lehetett megállapítani. :(

Igen, más áttételű- Pl Dinitől tudsz venni, Én is tőle vettem volna, ha nem találtam volna itt a közelben egyet. :) Szervósról beszélünk egyébként, igen. :)

Generátorért meg seráfitty. Nem tudhattad, még adok neki pár napot, ha bejáródik ( lehet hogy csak beázott vagy mittomén ) akkor marad, ha nem akkor kiszedem és cserélem a szükséges cuccokat :)

Link to comment
Megosztás:

Igen, más áttételű- Pl Dinitől tudsz venni, Én is tőle vettem volna, ha nem találtam volna itt a közelben egyet. :) Szervósról beszélünk egyébként, igen. :)

Generátorért meg seráfitty. Nem tudhattad, még adok neki pár napot, ha bejáródik ( lehet hogy csak beázott vagy mittomén ) akkor marad, ha nem akkor kiszedem és cserélem a szükséges cuccokat :)

És ebből az áttételből csak szervós van? Vagy át lehet valahogy mókolni a belsejét a nem szervós házba? (nem akarok szervót, egyáltalán, nem szeretem)

A generátor beázás az erősen lehetséges tényező, ugyanis ausztriában megálltunk egy éjszakára, ahol 3m-es hó volt, meg másnap is eső,köd, stb, az öreg gyújtókábeleknek betette a kulcsot, volt hogy csak két hengerrel mentem fel a hegyre.

Link to comment
Megosztás:

És ebből az áttételből csak szervós van? Vagy át lehet valahogy mókolni a belsejét a nem szervós házba? (nem akarok szervót, egyáltalán, nem szeretem)

Nem ajánlom!

Volt szervótlan Astrám és megesett, hogy elromlott a mostani szervósomnak a szivattyúja. Tehát tudok különbséget tenni.

A rövid áttétel szervó nélkül kegyetlenül megnehezíti a kormányzást. Csak arra jó, hogy az ember hazvergődjön vele.

Link to comment
Megosztás:

Normális. Enyémnek 785 rpm. :) Mégis normálisan viselkedik a motor. Bár a 7-8 literes fogyasztás csak akkor esélyes nálam, ha nagyon sokat városozok. 7 liter benzinből kb 120km-t elmegyek.

Aham, a tiéd picit jobban fogyaszt mint az enyém. Az én Dögöcském átlagban 630km-t megy 45 liter benyával.

Link to comment
Megosztás:

~2,5 év, nagyjából folyamatos használat és 3 költözés után eltávozott jó barátom, a bal oldali megalight+90 -em :( a csere darab, egy mezei phillips valami lett, mert éppen ez volt a csomiban, de így visszaváltásnál jobban üt, hogy mennyire nem látok, mint beújításnál, hogy mennyire igen :lol:

Link to comment
Megosztás:

Éppen tegnap olvastam, hogy szakadjanak meg. Amúgy a segédmotorkerékpárra eddig kellett vizsga (50ccm)? Vagy ez csak a 125ccm-es felett van vagy az már motorkerékpár? :rolleyes:

Tudtommal volt ilyen vizsga 25 - 30 évvel ezelőtt, amikoris egy "50 ccm" jelzést ütöttek a váznyakba, meg egy hatósági pecsétet. Lehet, hogy a vizsga díja innen ered. Van is ilyen vázam mutatóba. Aztán már senkit sem érdekelt, nem is ellenőrizték és szerintem "elszabadult a pokol". Ma már ellenőrizhetetlen, hogy mi és hogyan volt. Gondolom ezt akarják rendszerbe szedni.

Nekem van több segédmotorkerékpárom is és nem is bánnám, ha normális módon rendeznék a jogállását. Viszont a túlszabályzás is káros lenne.

A rendszám szerintem OK, de az ilyen kisteljesítményű járgányoknál a rendszeres műszaki vizsga túlzás.

Inkább a biztosításra kellene ráhajtani!

Link to comment
Megosztás:

~2,5 év, nagyjából folyamatos használat és 3 költözés után eltávozott jó barátom, a bal oldali megalight+90 -em :( a csere darab, egy mezei phillips valami lett, mert éppen ez volt a csomiban, de így visszaváltásnál jobban üt, hogy mennyire nem látok, mint beújításnál, hogy mennyire igen :lol:

Nézzed meg a tecsóban, 2-3 hete vettem egy szettet 2500-ért. ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy pár kérdésben lenne szükségem a tanácsotokra, véleményetekre.

1. Ma megnéztem az olajat, és nívópálca végén valamilyen karamell színű anyag volt...akkor is mikor legelőször húztam ki, meg akkor is amikor 2.-re. ez mit jelenthet? az olaj kb október közepén volt cserélve, azóta pedig majdnem 2.000-km-t tettem bele.

2. A biztonságiöv csatlakozóját mennyire macerás cserélni, elől és hátul? mert a balelsőé rossz, csak erősen tudun belepattintani, de akkor is néha kiugrik.

3. Emelkedőn való induláskor olykor-olykor eléggé ráng az autó mikor elindulok, ez azért van mert én nem tudok rendesen elindulni, vagy valami más is okozhatja ezt?

4. Lehet kicsit furán hangzik a kérdés, de...az mitől lehet, hogy álló helyzetben amikor esetleg pörgetem a motort, akkor a fordulat számmérő nem ugrál, hanem csak felmegy, aztán meg visszaesik, illetve a motor hang sem ugrál, hanem lassan mordul majd elhalkul?

Előre is köszönöm a segítségeteket! :)

Peti

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy pár kérdésben lenne szükségem a tanácsotokra, véleményetekre.

1. Ma megnéztem az olajat, és nívópálca végén valamilyen karamell színű anyag volt...akkor is mikor legelőször húztam ki, meg akkor is amikor 2.-re. ez mit jelenthet? az olaj kb október közepén volt cserélve, azóta pedig majdnem 2.000-km-t tettem bele.

2. A biztonságiöv csatlakozóját mennyire macerás cserélni, elől és hátul? mert a balelsőé rossz, csak erősen tudun belepattintani, de akkor is néha kiugrik.

3. Emelkedőn való induláskor olykor-olykor eléggé ráng az autó mikor elindulok, ez azért van mert én nem tudok rendesen elindulni, vagy valami más is okozhatja ezt?

4. Lehet kicsit furán hangzik a kérdés, de...az mitől lehet, hogy álló helyzetben amikor esetleg pörgetem a motort, akkor a fordulat számmérő nem ugrál, hanem csak felmegy, aztán meg visszaesik, illetve a motor hang sem ugrál, hanem lassan mordul majd elhalkul?

Előre is köszönöm a segítségeteket! :)

Peti

Pedig 2000km tettél bele fél év alatt. Maradjunk annyiban, hogy az semmi. Nagyon sokszor le lett írva mi az a trutyi. Kicsapódik a víz az olajban. Ilyen használat mellett előfordul.

Semmi sem macerás. Elöl patronnal együtt, hátul meg csak csavarozni kell. Persze hátul be van rohadva, úgyh az jó móka.

Három, valszeg nem tudsz elindulni, próbáld meg nagyobb gázzal. Egyébként meg sok más dolog is okozhatja.

Négy, észnél légy. Értem én h kivonja a vízbű a zokszigént, de mi hajcsa? Tudod, a motor az egy összetett dolog, vannak benne forgó alkatrészek, meg robbanások meg minden féle varázslat....ezek mozognak, felpörögnek majd lelassulnak...

Egyébként meg.

jackie-chan-wtf.png

Link to comment
Megosztás:

Pedig 2000km tettél bele fél év alatt. Maradjunk annyiban, hogy az semmi. Nagyon sokszor le lett írva mi az a trutyi. Kicsapódik a víz az olajban. Ilyen használat mellett előfordul. Semmi sem macerás. Elöl patronnal együtt, hátul meg csak csavarozni kell. Persze hátul be van rohadva, úgyh az jó móka. Három, valszeg nem tudsz elindulni, próbáld meg nagyobb gázzal. Egyébként meg sok más dolog is okozhatja. Négy, észnél légy. értem én h kivonja a vízbű a zokszigént, de mi hajcsa? Tudod, a motor az egy összetett dolog, vannak benne forgó alkatrészek, meg robbanások meg minden féle varázslat....ezek mozognak, felpörögnek majd lelassulnak... Egyébként meg.

Hejjjjjjj....az égés te!!! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy pár kérdésben lenne szükségem a tanácsotokra, véleményetekre.

1. Ma megnéztem az olajat, és nívópálca végén valamilyen karamell színű anyag volt...akkor is mikor legelőször húztam ki, meg akkor is amikor 2.-re. ez mit jelenthet? az olaj kb október közepén volt cserélve, azóta pedig majdnem 2.000-km-t tettem bele.

2. A biztonságiöv csatlakozóját mennyire macerás cserélni, elől és hátul? mert a balelsőé rossz, csak erősen tudun belepattintani, de akkor is néha kiugrik.

3. Emelkedőn való induláskor olykor-olykor eléggé ráng az autó mikor elindulok, ez azért van mert én nem tudok rendesen elindulni, vagy valami más is okozhatja ezt?

4. Lehet kicsit furán hangzik a kérdés, de...az mitől lehet, hogy álló helyzetben amikor esetleg pörgetem a motort, akkor a fordulat számmérő nem ugrál, hanem csak felmegy, aztán meg visszaesik, illetve a motor hang sem ugrál, hanem lassan mordul majd elhalkul?

Előre is köszönöm a segítségeteket! :)

Peti

2: A biztonsági öved csatlakozójának nincsen semmi baja, csak elvan törve benne a rugó. Szét kell szedni, nem nincs összeforrasztva, csak jó erősen össze van pattintva, óvatosan szét lehet szedni. kiszeded a törött rugót és beteszel helyére egy kb ugyanolyat, amit tollból, vagy valahonnan szerzel. És máris jó.

Két autónál játszottam már el és működik a varázslat.

Link to comment
Megosztás:

B.sszameg... azt akartam hozni magammal melóba, és hűtőben hagytam :lol: (amúgy meg eddig 4-bontásból 3 terméket nyert :P )

Eddig négyből négy. :D De nem akárhogy. Vettem egyet, nyertem vele, beváltottam, majd azzal is nyertem és így tovább a mai negyedikig. :D Ezt még nen váltottam be.

Link to comment
Megosztás:

Pedig 2000km tettél bele fél év alatt. Maradjunk annyiban, hogy az semmi. Nagyon sokszor le lett írva mi az a trutyi. Kicsapódik a víz az olajban. Ilyen használat mellett előfordul.

Semmi sem macerás. Elöl patronnal együtt, hátul meg csak csavarozni kell. Persze hátul be van rohadva, úgyh az jó móka.

Három, valszeg nem tudsz elindulni, próbáld meg nagyobb gázzal. Egyébként meg sok más dolog is okozhatja.

Négy, észnél légy. Értem én h kivonja a vízbű a zokszigént, de mi hajcsa? Tudod, a motor az egy összetett dolog, vannak benne forgó alkatrészek, meg robbanások meg minden féle varázslat....ezek mozognak, felpörögnek majd lelassulnak...

Egyébként meg.

:lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Pedig 2000km tettél bele fél év alatt. Maradjunk annyiban, hogy az semmi. Nagyon sokszor le lett írva mi az a trutyi. Kicsapódik a víz az olajban. Ilyen használat mellett előfordul.

Semmi sem macerás. Elöl patronnal együtt, hátul meg csak csavarozni kell. Persze hátul be van rohadva, úgyh az jó móka.

Három, valszeg nem tudsz elindulni, próbáld meg nagyobb gázzal. Egyébként meg sok más dolog is okozhatja.

Négy, észnél légy. Értem én h kivonja a vízbű a zokszigént, de mi hajcsa? Tudod, a motor az egy összetett dolog, vannak benne forgó alkatrészek, meg robbanások meg minden féle varázslat....ezek mozognak, felpörögnek majd lelassulnak...

Egyébként meg.

2: A biztonsági öved csatlakozójának nincsen semmi baja, csak elvan törve benne a rugó. Szét kell szedni, nem nincs összeforrasztva, csak jó erősen össze van pattintva, óvatosan szét lehet szedni. kiszeded a törött rugót és beteszel helyére egy kb ugyanolyat, amit tollból, vagy valahonnan szerzel. És máris jó.

Két autónál játszottam már el és működik a varázslat.

Köszönöm szépen a válaszokat.

Igyekszem észnél lenni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.