Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ezexerint a tiéd nem lusta. :D Biztos üveghanggal állsz ki a garázsból is, kézifékkel fordulsz, gumifüsttel hagyod ott a mazsolákat a zöldnél... :D

Nem egyiket sem, hidegen nem gyilkolom, a kéziféket csak télen használom, a gumit sajnálom füstölni és 60 lóerővel nem gyorsulgatok, de úgy vettem észre nem fogyaszt sokkal kevesebbet papis stílusban ezért hát pörgetem. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Na ez tök jó....majd kéne egy SE-szett később mert huha kevés ez a 60 ló a bódéhoz.

A corsámból (amit eladtam) szerintem nemsoká eladó lesz egy hibátlan frissen szervizelt 140ekm-t futott,vezérléscserélt c14se motor. Meg minden ami kell az átépítéshez. A sportülésekre meg a gsi szárnyra már van vevőm. :D

Remélem nem töri össze annyira,hogy a motor is kuka legyen.

Link to comment
Megosztás:

A corsámból (amit eladtam) szerintem nemsoká eladó lesz egy hibátlan frissen szervizelt 140ekm-t futott,vezérléscserélt c14se motor. Meg minden ami kell az átépítéshez. A sportülésekre meg a gsi szárnyra már van vevőm. :D

Remélem nem töri össze annyira,hogy a motor is kuka legyen.

Majd visszatérünk rá.....bár azt mondják a majd olyan mint a soha... :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Most egyenlőre pihentetem az autó projekteket, a rugótányér renoválva, a műszaki megvolt a tankbeömlő van még hátra amiről tudok...csak most gondoltam egy nagyot, de szerintem meg is reked gondolat szintjén:http://www.hasznalta...l_manta-5576119

Ez már igen...nagyon szép! :)

De munkásautónak jó lenne? :P

Vagy második, játszós verdának? :D

Link to comment
Megosztás:

Ez már igen...nagyon szép! :)

De munkásautónak jó lenne? :P

Vagy második, játszós verdának? :D

Persze játszós-csajozós autónak...de ugye akkor lenne értelme ha az asszonynak is lenne jogsija így totál nem lenne kihasználva csak olyan hobbyautó, bár szerintem ki sem szállnék belőle...

Link to comment
Megosztás:

Persze játszós-csajozós autónak...de ugye akkor lenne értelme ha az asszonynak is lenne jogsija így totál nem lenne kihasználva csak olyan hobbyautó, bár szerintem ki sem szállnék belőle...

Azért az érdekes lenne, ha az asszonyod járna vele csajozni... :D

Link to comment
Megosztás:

Amúgy zotya én azt mondom ha már motort piszkálsz,akkor már 1.6Si-t bele.

1.4nz-ből 1.4ne-t csinálni ugyanakkora meló,mint a váltódra szúrni egy Si motort kompletten,aztán bontva összeszedegetni az alkatrészt hozzá,új tömítések..stb többe lesz,mint egy kipróbálhatóan jó Si motor.

Meg az 1.4nz-det hamar elviszik 40-50eft körül,1.6si-t meg láttam már kompletten,donorból 60ropiért.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy zotya én azt mondom ha már motort piszkálsz,akkor már 1.6Si-t bele.

1.4nz-ből 1.4ne-t csinálni ugyanakkora meló,mint a váltódra szúrni egy Si motort kompletten,aztán bontva összeszedegetni az alkatrészt hozzá,új tömítések..stb többe lesz,mint egy kipróbálhatóan jó Si motor.

Meg az 1.4nz-det hamar elviszik 40-50eft körül,1.6si-t meg láttam már kompletten,donorból 60ropiért.

Jaja, és ha a motorszám már nem olvasható, ember meg nem mondja, hogy az 1.6-os... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Amúgy zotya én azt mondom ha már motort piszkálsz,akkor már 1.6Si-t bele.

1.4nz-ből 1.4ne-t csinálni ugyanakkora meló,mint a váltódra szúrni egy Si motort kompletten,aztán bontva összeszedegetni az alkatrészt hozzá,új tömítések..stb többe lesz,mint egy kipróbálhatóan jó Si motor.

Meg az 1.4nz-det hamar elviszik 40-50eft körül,1.6si-t meg láttam már kompletten,donorból 60ropiért.

Én a komplett donort vettem 35 ezernyi euroért. :D (Most dögöljek meg tudom)
Link to comment
Megosztás:

Hali! Nekem két kérdésben lenne szükségem a véleményetekre. 1. mostanában hallom, hogy alapjáraton az az enyhe kis zakatoló hang hallatszódik a motortérből...ez mitől lehet, illetve mennyire nagy baj ez? 2. Indításkor mikor az autó legalább több mint 6 órát állt, beindítom, majd magától felmegy a fordulat szám1500-ig, majd magától vissza is megy 1000-re, de olyan is előszokott fordulni, hogy 1000-alá megy is szinte már leakarna állni, de aztán automatikusan felpörgeti magát...ez megszokott dolog, vagy valami hibára utal? Mert egy valaki azt mondta ez valami probléma miatt lehet, de másik ember meg hogy ez az automata szívató.

Előre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Amúgy zotya én azt mondom ha már motort piszkálsz,akkor már 1.6Si-t bele.

1.4nz-ből 1.4ne-t csinálni ugyanakkora meló,mint a váltódra szúrni egy Si motort kompletten,aztán bontva összeszedegetni az alkatrészt hozzá,új tömítések..stb többe lesz,mint egy kipróbálhatóan jó Si motor.

Meg az 1.4nz-det hamar elviszik 40-50eft körül,1.6si-t meg láttam már kompletten,donorból 60ropiért.

Jaja, és ha a motorszám már nem olvasható, ember meg nem mondja, hogy az 1.6-os... :rolleyes:

Na ezaz nem szeretnék nagyon letérni a hivatalos ösvényről és SE-nél a motorszám marad.

Hali! Nekem két kérdésben lenne szükségem a véleményetekre. 1. mostanában hallom, hogy alapjáraton az az enyhe kis zakatoló hang hallatszódik a motortérből...ez mitől lehet, illetve mennyire nagy baj ez? 2. Indításkor mikor az autó legalább több mint 6 órát állt, beindítom, majd magától felmegy a fordulat szám1500-ig, majd magától vissza is megy 1000-re, de olyan is előszokott fordulni, hogy 1000-alá megy is szinte már leakarna állni, de aztán automatikusan felpörgeti magát...ez megszokott dolog, vagy valami hibára utal? Mert egy valaki azt mondta ez valami probléma miatt lehet, de másik ember meg hogy ez az automata szívató.

Előre is köszönöm

Alapjárati motort kellene takarítani a fordulatszám ingadozás miatt, ha még nem volt meg a vákumcsöveket megnézni. A zörgés bármi lehet nekem pölö most a generátor ciripel.

Ezeken a motorokon NINCS autómata szivató az ECU(motorvezérlő) állítja a keverési arányt a beérkező információk pölö motorhőfok jeladó jelei alapján.

Link to comment
Megosztás:

Alapjárati motort kellene takarítani a fordulatszám ingadozás miatt, ha még nem volt meg a vákumcsöveket megnézni. A zörgés bármi lehet nekem pölö most a generátor ciripel.

Ezeken a motorokon NINCS autómata szivató az ECU(motorvezérlő) állítja a keverési arányt a beérkező információk pölö motorhőfok jeladó jelei alapján.

Köszönöm...hát ezek ezidáig nem történtek meg...amúgy ez a takarítás és a vákuumcsövek megnézése otthon is elvégezhető...vagy azért nem ennyire egyszerű?...illetve sajnos a motor és csövek terén nem igazán vagyok még jártas :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.