Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Tegnap hazafele a céges trakin szépen leállt a moci nagy gőz+füst az orrból félreálltunk eldurrant a vízcső. Az igazság az hogy szerintem termosztát gondja volt mert hol a kékben járt hol a pirosban a mutató. Deee ugye a trakin amúgy is komplikált cserélni meg van vagy 4 ezer forint igy most tuti jobb. itthon a vár a telefon kölcsönadtam egy fórumtársnak a kocsit na az is leállt a városban... :D Reggel betekertem érte, gyujtást ráadtam pumpa hang nuku a relé kattan. Kivettem a csomitartóból a tartalékot de azért mielőtt elkezdtem volna felemelni azért lebontottam az anyósoldali lábteret a relét kivettem a speciális hibakódkiolvasó multifunkciós célszerszámommal rövidrezártam a 30-87-et indítóztam a kocsi szépen járt...nocsak... :blink: Kivettem a csomitartóból a tartalék relét (mert ugye az is van :D ) és szépen hazajöttem vele. Most hívtak hogy amikor húzták haza a lerobbant cégest elszállt a fék kis hijján beledurrantak a főnök dzsipjébe ( én tuti megtoltam volna mint a passatot :smartass: ). Egész héten szerpentinen jártam vele lefele 80-100-al tipikus hülyebunkóköcsög vállalkozó 3 áááájpad 2 áááájfon de a cégesre amivel keresik a melósok a pénzt nem költ semmit.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap hazafele a céges trakin szépen leállt a moci nagy gőz+füst az orrból félreálltunk eldurrant a vízcső. Az igazság az hogy szerintem termosztát gondja volt mert hol a kékben járt hol a pirosban a mutató. Deee ugye a trakin amúgy is komplikált cserélni meg van vagy 4 ezer forint igy most tuti jobb. itthon a vár a telefon kölcsönadtam egy fórumtársnak a kocsit na az is leállt a városban... :D Reggel betekertem érte, gyujtást ráadtam pumpa hang nuku a relé kattan. Kivettem a csomitartóból a tartalékot de azért mielőtt elkezdtem volna felemelni azért lebontottam az anyósoldali lábteret a relét kivettem a speciális hibakódkiolvasó multifunkciós célszerszámommal rövidrezártam a 30-87-et indítóztam a kocsi szépen járt...nocsak... :blink: Kivettem a csomitartóból a tartalék relét (mert ugye az is van :D ) és szépen hazajöttem vele. Most hívtak hogy amikor húzták haza a lerobbant cégest elszállt a fék kis hijján beledurrantak a főnök dzsipjébe ( én tuti megtoltam volna mint a passatot :smartass: ). Egész héten szerpentinen jártam vele lefele 80-100-al tipikus hülyebunkóköcsög vállalkozó 3 áááájpad 2 áááájfon de a cégesre amivel keresik a melósok a pénzt nem költ semmit.

:D A főnököd is olvassa ezt? Nehogy valaki beajánlja neki! :omg:

Eccer anno, a múlt század közepén én vittem az enduró csapatomat (4 - 5 fő + motorok) a Csehszlovákiában, a német határnál levő EB futamra az egyesületi Latvijával. Ezt a kocsit aki kapja marja alapon vitték el a szakosztályok az egyes versenyekre. Megjártuk az EB-t a sok hegyen át gond nélkül, és én már akkor is szokásomhoz híven alig használtam a féket, szinte csak motorfékkel jártam. Különben éreztem, hogy elég gyenge a fékje, de gondoltam nagy a teher a kocsiban, és Mester Tivadar sporttárs, aki a Honvédban szervizeltette a kocsit nem szólt hibáról.

Miután hazajöttünk, másnap vitte a cross csapat Békéscsabára a kocsit. Kétszer majdnem totálkárra törték, csak az volt a szerencs, hogy volt mindig menekülő útjuk a karambol elkerülésére.

Ezután vitték a szervizbe és kiderült, hogy csak egyetlen fék fogott a 4 közül, a többi úszott a fékfolyadékban.....

Szóval úgy néz ki, hogy van egy védőszentem (bár református vagyok.).

Link to comment
Megosztás:

Szóval úgy néz ki, hogy van egy védőszentem (bár református vagyok.).

egyszerűen csak nem "digitálisan" vezetsz, mint sajnos nagyon sokan, hanem előre látva, (nem csak nézve)... motorfékkel. Ha te is csak a féket tapostad volna volna minden történésre, ott is lett volna baj.
Link to comment
Megosztás:

:D A főnököd is olvassa ezt? Nehogy valaki beajánlja neki! :omg:

Eccer anno, a múlt század közepén én vittem az enduró csapatomat (4 - 5 fő + motorok) a Csehszlovákiában, a német határnál levő EB futamra az egyesületi Latvijával. Ezt a kocsit aki kapja marja alapon vitték el a szakosztályok az egyes versenyekre. Megjártuk az EB-t a sok hegyen át gond nélkül, és én már akkor is szokásomhoz híven alig használtam a féket, szinte csak motorfékkel jártam. Különben éreztem, hogy elég gyenge a fékje, de gondoltam nagy a teher a kocsiban, és Mester Tivadar sporttárs, aki a Honvédban szervizeltette a kocsit nem szólt hibáról.

Miután hazajöttünk, másnap vitte a cross csapat Békéscsabára a kocsit. Kétszer majdnem totálkárra törték, csak az volt a szerencs, hogy volt mindig menekülő útjuk a karambol elkerülésére.

Ezután vitték a szervizbe és kiderült, hogy csak egyetlen fék fogott a 4 közül, a többi úszott a fékfolyadékban.....

Szóval úgy néz ki, hogy van egy védőszentem (bár református vagyok.).

Nem hiszem hogy reggelt volna a fórumon...magasabb körökben mozog.... <_< de azt látni kellett volna hogy ugrálltak ki a munkatársaim a dieselből amikor elkezdett füstölni, én meg ücsörögtem hátul középen pont ittam nem akartam hogy kiboruljon.... :D Eldurrant a vízcső az olaj fele a motortérben a másik fele meg a hátsó szélvédőn kötött, ki de amikor odaért a kedves főnök azért megpróbálták behúzni. :hehe: Dee valamiért nem indult...nem tudom miért... :confused: :lol: Ugye be is állt a motor, de azért hidegen már átfordult.

Link to comment
Megosztás:

De ha szerelő lennél lehet értenél a toledohoz is...nem?

Ha az úgy lenne, hogy ha szerelő lennék akkor értenék minden autóhoz, akkor én egy Nóbel díjas szerelő lennék....

Nagyon sok év tapasztalat kell ahhoz, hogy valaki elmondhassa, hogy ért egy adott márka tipusaihoz.

Van nekem is "házi" szerelőm aki univerzális, ráadásul az 5. szomszédom, tehát nagyon kényelmes nekem. Mégis tudom, hogy mi az a munka amit rábízhatok, és mi az amit nem és ezért specialistához viszem a kocsimat.

Az eredeti kérdésedre ez a rövid válasz.

A hidraulikus kuplung egyébként nem a high tech kategória.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha jól emléxem itt írta valaki pár hete, hogy vett az astrájába ilyen balupunkt típusspecifikus hangszórókat hátra, ami a gyárinál ütősebb. Már nem emléxem ki volt az illető, de szeretném megtudni a szett pontos típusát ha lehet.

carmagic

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha jól emléxem itt írta valaki pár hete, hogy vett az astrájába ilyen balupunkt típusspecifikus hangszórókat hátra, ami a gyárinál ütősebb. Már nem emléxem ki volt az illető, de szeretném megtudni a szett pontos típusát ha lehet.

Invictus volt az. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha jól emléxem itt írta valaki pár hete, hogy vett az astrájába ilyen balupunkt típusspecifikus hangszórókat hátra, ami a gyárinál ütősebb. Már nem emléxem ki volt az illető, de szeretném megtudni a szett pontos típusát ha lehet.

Blaupunkt 6x9"-os kétutas, hangváltós 120/45W-os kicsikék voltak azok. Direkt F Astra ferdehátúba készültek, hátulra. Pontos adatot már én se tudok, az a beszélgetésem nincs meg invictus-szal.

Link to comment
Megosztás:

hELÓ!

Véleményt szeretnék kérni erről a gépről:

http://www.hasznalta..._16v_gl-6004430

ismeri esetleg valaki?

Igazából az érdekelne hogy ezek a motorok menyire hasonlítanak a b vectra 1.6 16v motorhoz? Ezek is hajlamosak az olajfogyasztásra?

Bontottan lehetséges utólagosan klímát beszerelni?

Igen, ez a motor is hajlamos rá. De ez nem jelenti azt, hogy épp ez is eszi az olajat. Utólag klíma? Akkor keress eleve olyat. Bele lehet tenni, de nagy szívás, és drága mulatság. Ugyanennyiért találsz eleve klímásat is.

Link to comment
Megosztás:

Igen, ez a motor is hajlamos rá. De ez nem jelenti azt, hogy épp ez is eszi az olajat. Utólag klíma? Akkor keress eleve olyat. Bele lehet tenni, de nagy szívás, és drága mulatság. Ugyanennyiért találsz eleve klímásat is.

Ez az olajfogyasztás téma érdekes ugyanis ha jól gondolom hosszabb távon derül ki, próba úton nem. Ez a kocsi kereskedésben van. Hogyan tudom kideríteni eszi e az olajat?

Link to comment
Megosztás:

Ez az olajfogyasztás téma érdekes ugyanis ha jól gondolom hosszabb távon derül ki, próba úton nem. Ez a kocsi kereskedésben van. Hogyan tudom kideríteni eszi e az olajat?

Ha mondjuk előtted megy és hátul nyomja ki a kék füstöt, akkor biztosan eszi....

De ha nem füstöl, akkor csak úgy tudod meg, ha autózol vele mondjuk 2 ezer kilométert és megnézed, hogy mennyi olajat fogyasztott. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.