Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem meg nincs összekoszolva, és így is olyan mint az új :D Nem igazán tudok elképzelni olyan huzatot, ami nézne ki olyan jól, mint a gyári belső... 10 éves koromban, amikor megtudtam, hogy nagyim ladájában a barna csíkos ülés, valójában csak huzat, addig toporzékoltam, amíg levették :lol: :D :lol:

Nálam meg összekoszolódik. Ugyanis poros, koszos ruhában ülök benne sokat. Szobafestő vagyok. De mivel az autó van értem, és nem fordítva, nem fogok naponta többször átöltözni. Koszos lesz? Kitakarítom ha nagyon koszos. Nincs szétszakadva, nincs lelakva. De inkább kimosom a huzatot, mint kárpittisztítózzak. És ha zománcfestékes lesz, az sem zavar, Az csak huzat. :D

Link to comment
Megosztás:

Nálam meg összekoszolódik. Ugyanis poros, koszos ruhában ülök benne sokat. Szobafestő vagyok. De mivel az autó van értem, és nem fordítva, nem fogok naponta többször átöltözni. Koszos lesz? Kitakarítom ha nagyon koszos. Nincs szétszakadva, nincs lelakva. De inkább kimosom a huzatot, mint kárpittisztítózzak. És ha zománcfestékes lesz, az sem zavar, Az csak huzat. :D

Tudom és értem, de attól még nem szeretem. :D Mindig úgy érzem az ilyen cuccokkal magam, mintha nem lehetne teljesen az enyém. Ugyan ez van a telefon tokokkal is. Idegesítenek :D

Link to comment
Megosztás:

Tudom és értem, de attól még nem szeretem. :D Mindig úgy érzem az ilyen cuccokkal magam, mintha nem lehetne teljesen az enyém. Ugyan ez van a telefon tokokkal is. Idegesítenek :D

Én pedig azzal is ugyanigy vagyok. :D

Itthon szabadon van a szép bronz színű C7 em. De bárhova megyek, beteszem egy bőrtokba. Anélkül már darabokra törtem volna. Előfordul hogy leejtem. :evilgrin:

A kocsiban persze kiveszem belőle, mert nem látnám a navit, vagy a tévét rajta. :D :D

Link to comment
Megosztás:

Árnyékoló, klíma, ülésfűtés... :D Andris mondjuk vicces volt :D

Azért ezek egyik sem tökéletesek. Pl hiába a klima, ha a forró ülésbe beleülsz, azonnal magad alá folysz. :D

Ha a minusz 20 ba ülsz bele, akkor meg beszarsz. :evilgrin: Mire a fűtés megmelengeti. :evilgrin:

Volt szerencsém bőrhöz. Az ami nem kéne. Egyedül a tisztán tartani könnyű, ez tetszett benne.

Link to comment
Megosztás:

Azért ezek egyik sem tökéletesek. Pl hiába a klima, ha a forró ülésbe beleülsz, azonnal magad alá folysz. :D

Ha a minusz 20 ba ülsz bele, akkor meg beszarsz. :evilgrin: Mire a fűtés megmelengeti. :evilgrin:

Volt szerencsém bőrhöz. Az ami nem kéne. Egyedül a tisztán tartani könnyű, ez tetszett benne.

Valamit valamiért. Télen vastag gatyát vesz az ember, és kész. Fűtés hamar van. Engem eddig nem zavart.

Link to comment
Megosztás:

Ilyen még nem fordult elő nálam! 41,5 C fokot mutatott a kocsi külső hőmérője! Pedig előtte még 15 perccel, amikor kijöttem a garázsból, csak 23,5 fok volt rajta. Lehet, hogy ma mégsem dőlt meg az országos hőmérsékleti rekord, de az én autómban igen. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Ilyen még nem fordult elő nálam! 41,5 C fokot mutatott a kocsi külső hőmérője! Pedig előtte még 15 perccel, amikor kijöttem a garázsból, csak 23,5 fok volt rajta. Lehet, hogy ma mégsem dőlt meg az országos hőmérsékleti rekord, de az én autómban igen. :blush:

Kánikula dugóban klímával 53°C. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Csak én utálom, amikor egy gyári ülést, fejtámlát, kormányt, egyebet, letakar az ember egy párszáz forintos folyamatosan ferdén, gyűrötten álló előbb utóbb szétnyúltan lifegős izével? :blink:

Olyan fejtámlahuzat kell ami pl alul gumis vagy megkötős vagy tépőzáraz aztán nem csúszik el. De pl szerintem az én fejem nem is szokot hozzá érni a fejtámlához.

Na igen. De az elkoszolódott huzatot lekapod, be a mosógépbe, és olyan mint az uj. Próbáld ki a gyári huzattal. :D

Nekem nem férne be a mosógépbe. :evilgrin:

Ha nem fér be a mosógépbe akkor sterimót neki, van pár videó hogy úgy kell szakszerűen kimosni az egész autó belsejét :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem tudtok nekem segíteni.....

Egyre idegesítőbb hangot hallok egy 1993-as 1.6 f astra motorja felől...

Amikor indulok , váltok, kisebb szisszenés vagy nyisszanás hallatszik a motor felől amikor a kuplungot esetleg hirtelen engedem fel vagy gyorsan váltok... Mi lehet a gond?

Talán a motor mozog ilyenkor és az adja a hangot?

Mi lehet a probléma és milyen árakról lehet beszélni javítás és anyag ügyben?

Segítségeteket előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

wookie

Fórumlakó

  • photo-thumb-9389.jpg?_r=0
  • Fórumlakó
  • 918 Hozzászólás:

Elküldve: Tegnap, 20:43

snapback.pngIdézés: epk947 - Dátum: 2012 augusztus 06 - 20:34

Az 1960-as években jelent meg itthon is egy német író, dr Münch könyve: "A deffenzív vezetés titkai"

Én ezen nőttem fel. Nem akarok a részletekbe belemenni, de például pontokba szedte, hogy egy új autó vásárlásakor milyen szempontokat KELL figyelembe venni, ha a deffenzív vezetés az első számú igényünk.

Az első helyen szerepelt, hogy a pénztárcánk nagyságától függően a lehető legerősebb autót vegyük meg!

Az erős autó mindig előnyt jelent egy (tőlünk függetlenül kialakult) kritikus helyzetből való meneküléskor.

Én eddig mindig törekedtem az ott leírt elvek szerint közlekedni, és sikerült is az elmúlt 49 évben balesetmentesen túlélni a közúton rám leselkedő veszélyeket.

Erős autó (motorkerékpár) + előrelátó vezető = biztonság, de hiába az erős motor, ha a vezető felelőtlen / gyakorlatlan / figyelmetlen / drogos, akkor biztos csak a baleset bekövetkezése.

__________________________________________________________________________

Ha még megvan bescannelhetnéd.

__________________________________________________________________

Sikerült a feleségem segítségével (ő a házi könyvtáros) megtalálni a könyvet.

Bár a szerző nevét és a könyv címét nem sikerült pontosan idéznem 40 év távlatából ( a könyv magyarul 1972-ben jelent meg) de a lényeget pontosan idéztem, amit ide be is másolok.

Érdemes a tartalomjegyzékbe is bele kukkantani, nagyon beszédes.

beolvas_s0002_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

beolvas_s0001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

beolvas_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Bár van a könyvben mára jó pár elavultnak tekinthető megállapítás is, de tudtommal ez volt az első könyv a világon amit a defenzív vezetésről írtak.

Link to comment
Megosztás:

Mintha az rémlene,hogy lehet hozzá javító készletet venni.

igen azt már nézegettem, de csak apró műanyag alkatrészeket tartalmazott, viszont van valami villás dolog is ami pl biztosan nagyon ki van kopva...

Lehet komplett felújító készletet is venni, meg alkatrészeket külön-külön is. Egy kivétellel természetesen, csak hogy legyen létjogosultsága a teljes készletnek is 70ezer forintért. :D

Kétféle váltórudazat van, az egyikben párhuzamosan, a másikban merőlegesen állnak egyik alkatrészben a csapszegek. Teljes készlet csak az egyikhez van, de külön vett alkatrészekkel is szépen össze lehet rakni a váltót. Csergőnél kérdezz utána, ők segítenek összeszedni a cuccokat hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Remélem tud valaki segíteni nekem...szeretném az egész váltórudazatomat (94-es C14SE csapotthátú) felújítani. Milyen alkatrészeket vásároljak? előre is köszi a segítséget...

nemtudom mid kopott el, de ha jól emléxem én 5-6ezerért vettem azokat, amik kopnak készletben valahol itt van előbbre

itten van ni:

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=357&st=3720#entry885850

Link to comment
Megosztás:

olyan gonddal találkoztatok márh az autó kb egy naposállás után nehezn indul be majd miután beindult az alapjárat elkezd fel le mozogni ?második indításnál már nincs gond+ehhez még hozzájárul nagyobb gázadásnál torpanás :( 3 szerelőnél voltam és egyik sem tudta megállapítani h mi a gondja aki tud pls help!! :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.