Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Jó érzés lehet, mikor lejön az autópályáról és elkezd pattogni a tökéletestől picit eltérő magyar utakon! :D

Nem sok helyre tud elmenni vele a lakótelepen a garázssorra csak úgy tud felmenni hogy van nála két kis fa rámpa azt mindíg oda kell tennie a feljáráshoz. Nem ez a rész van legközelebb a földhöz van még lejjebb is. :D

Zotya, lekapartad róla a festéket? :evilgrin:

Neeem én voltam... :omg:

De amúgy erről van szó, csak a fényezése többe került mint a kocsim..nyert már pár díjat...

653808-20120822-meQirL.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nem sok helyre tud elmenni vele a lakótelepen a garázssorra csak úgy tud felmenni hogy van nála két kis fa rámpa azt mindíg oda kell tennie a feljáráshoz. Nem ez a rész van legközelebb a földhöz van még lejjebb is. :D

Neeem én voltam... :omg:

De amúgy erről van szó, csak a fényezése többe került mint a kocsim..nyert már pár díjat...

Ettől még az enyém is lejjebb van, és Lurdyban én vagyok a fő-terepjárós :lol: (és különböző rámpák nélkül is föl tudok állni a járdára a telepen :blink: )

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még új vagyok,most vettem egy f astrát,98-as X16XEL.Osztrákba dolgozom,ezzel akarok kijárni.630 km oda,

630 km vissza,havonta 1x.Lenne egy pár kérdésem.Az első út kifelé megvolt.Fogyasztás 7.2 lett,110-120-as

tempóval(GPS szerint 100-110,normális,hogy ennyit csal az óra?),végig autópályán,klímával,1 fő+csomag.Ez jó?Én

egy kicsit sokallom.

Emelkedőn felfelé a víz közel 100 fokig felment,ez normális?(mondjuk dög meleg volt)

Hosszú motorfék után kigyuladt a motorellenörző lámpa,majd újra indítás után elaludt.Ez mi lehet?

Most valszeg vagy 3 hétig nem lesz beindítva,lesz vele gondom majd szerintetek?

Meg úgy általánosságban majd mire figyeljek majd?

Válaszokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még új vagyok,most vettem egy f astrát,98-as X16XEL.Osztrákba dolgozom,ezzel akarok kijárni.630 km oda,

630 km vissza,havonta 1x.Lenne egy pár kérdésem.Az első út kifelé megvolt.Fogyasztás 7.2 lett,110-120-as

tempóval(GPS szerint 100-110,normális,hogy ennyit csal az óra?),végig autópályán,klímával,1 fő+csomag.Ez jó?Én

egy kicsit sokallom.

Emelkedőn felfelé a víz közel 100 fokig felment,ez normális?(mondjuk dög meleg volt)

Hosszú motorfék után kigyuladt a motorellenörző lámpa,majd újra indítás után elaludt.Ez mi lehet?

Most valszeg vagy 3 hétig nem lesz beindítva,lesz vele gondom majd szerintetek?

Meg úgy általánosságban majd mire figyeljek majd?

Válaszokat előre is köszönöm!

Ha valaki elad egy 14 éves autót, nyilván nem azért teszi, mert éppen most költött rá egy nagyszervzt....

Ezért minden használtautó vásárlás után először (ha nem szaki az illető) egy diagnosztikát kell végeztetni és a feltárt hibákat javallott kijavítani.

A 7,2-es fogyasztás klímával még jó is lehetne, de a sárga lámpa felvillanása árulkodó jel. Egy hibakód kiolvasást kellene rajta végeztetni! Innen lehet elindulni.

A 100 fokos víz normális dolog, ennek a kocsinak túlnyomásos hűtője van, a lényeg az, hogy ne melegedjen tovább a pirosba, és a ventillátor működjön ilyenkor.

Ha eddig nem tetted, akkor az első dolog legyen a vezérműszíj, szíjfeszítő görgő és a vízpumpa cseréje. Ennyit a biztonságért.

Azután jó lenne még gyertyákat, légszűrőt, olajat olajszűrővel és a pollenszűrőt, valamint benzinszűrőt cserélni.

Azután innen kezdve lehet számolni a kilométereket és a későbbi aktuális szerviz intervallumot számolni.

Olajcsere 10 ezer kilométerenként.

Link to comment
Megosztás:

Ha valaki elad egy 14 éves autót, nyilván nem azért teszi, mert éppen most költött rá egy nagyszervzt....

Ezért minden használtautó vásárlás után először (ha nem szaki az illető) egy diagnosztikát kell végeztetni és a feltárt hibákat javallott kijavítani.

A 7,2-es fogyasztás klímával még jó is lehetne, de a sárga lámpa felvillanása árulkodó jel. Egy hibakód kiolvasást kellene rajta végeztetni! Innen lehet elindulni.

A 100 fokos víz normális dolog, ennek a kocsinak túlnyomásos hűtője van, a lényeg az, hogy ne melegedjen tovább a pirosba, és a ventillátor működjön ilyenkor.

Ha eddig nem tetted, akkor az első dolog legyen a vezérműszíj, szíjfeszítő görgő és a vízpumpa cseréje. Ennyit a biztonságért.

Azután jó lenne még gyertyákat, légszűrőt, olajat olajszűrővel és a pollenszűrőt, valamint benzinszűrőt cserélni.

Azután innen kezdve lehet számolni a kilométereket és a későbbi aktuális szerviz intervallumot számolni.

Olajcsere 10 ezer kilométerenként.

Természetesen az olajat,szűrőket,gyertyákat cseréltem.A vezérműben 30000 km van állítólag,majd

kicsit később azt is lecserélem.

Meg volt a hibakód olvasás:AGR szelep elektromos hiba.Olvasgatva a fórumot az a gyanum,hogy

le lett falazva az én AGR szelepem is.Ahogy kivettem a hozzászólásokból,lehet nem is baj....

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Tud nekem valaki segíteni abban, hogy az F CC, az milyen felszereltségi szint?

A CC mit jelent, és pontosan mit kellene tartalmaznia.

Most szándékozom venni a GLS-em mellé egy CC-t is, de szeretném tudni, hogy gyárilag mi volt a felszereltsége, hogy a mostani tulaj mit tett bele plusz dolgot, illetve mit vett ki belőle.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni,van egy F astrám 1.4 és kormányt szeretnék benne cserélni(légzsák nélküli van benne) szóval gyári kormány menne vissza a helyére. De nem tudom megbontani a duda részénél esetleg ha valaki már csinált ilyet az leírhatná ennek a folyamatát. Előre is köszönöm:))

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.