Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Szia.

Köszönöm a hasznos válaszokat...

Igen van 1 pár a polcon és egyik ismerősöm el akarta vinni csak nem tudtuk, hogy passzol e a kettő...

Ezek szerint innen sem fog kiderülni, hogy csereszavatos-e.

Köszi még1x...

F-en helyből 2 különböző féle, más szélességű dobfék volt, és G-n se venném biztosra, hogy csak egy. Mindent föl lehet tenni mindenre, de gyakorlatilag nem mondtál információt, csak hogy féket cserélnél fékre. Ha fékhatás-javítani akarsz, akkor tárcsafék, ha csak éppen nem tudsz mit kezdeni a polcon levővel, akkor meg add el, és szerezzél az autóhoz valót...

Link to comment
Megosztás:

F-en helyből 2 különböző féle, más szélességű dobfék volt, és G-n se venném biztosra, hogy csak egy. Mindent föl lehet tenni mindenre, de gyakorlatilag nem mondtál információt, csak hogy féket cserélnél fékre. Ha fékhatás-javítani akarsz, akkor tárcsafék, ha csak éppen nem tudsz mit kezdeni a polcon levővel, akkor meg add el, és szerezzél az autóhoz valót...

Köszi szépen a választ!

a dobfék ami a polcon van az én astrámról jött le, mert tárcsát tettem a helyére. Nekem a dobfék most csak mint lom van. ismerősöm akart kezdeni vele valamit az f astrán de mivel nem akartam megszívatni, hogy vagy jó vagy nem, inkább itt megkérdeztem. Hirdetve is van neten, nekem az eladás a célom.

üdv.: Hegyi

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Az lenne a kérdésem,hogy leakarom cserélni az óracsoportomat ford.számmérősre. Az enyém W=1102 a másik fordulatszámmérős viszont W=1111

Fog működni,ha ezt beleteszem vagy megse vegyem mert felesleges porfogó lesz csak?

kicsit többet fog csalni vele, mert más az áttételezése. Nézd meg a tiédnek a hátulját, meg a kiszemeltét. Ha szerencséd van, ugyan az a csatlakozása a sebességjeladónak, és akkor át tudod tenni a saját órádra, a fordulatszámmérōs egységét. Így megmarad az óraállásod is, és a w szám is.
Link to comment
Megosztás:

kicsit többet fog csalni vele, mert más az áttételezése. Nézd meg a tiédnek a hátulját, meg a kiszemeltét. Ha szerencséd van, ugyan az a csatlakozása a sebességjeladónak, és akkor át tudod tenni a saját órádra, a fordulatszámmérōs egységét. Így megmarad az óraállásod is, és a w szám is.

Köszönöm a választ. Bonyolult dolog átcserélni a két órát?

Link to comment
Megosztás:

No, ma sikerrel meg volt a műszaki vizsga! Igaz, hogy eddig sem volt még olyan eset, hogy ne sikerült volna, de a poén az, hogy éppen ma 10 éve vizsgázott először Magyarországon, miután egy sátoraljaújhelyi nő behozta Németországból.

Aztán a másik poén az, hogy most 20 éves a kocsi, és már nálam is elhagyta nem sokkal a 7. évet.

Most aztán meg szerelhetem vissza bele a hidrogéngenerátoromat..... Igaz, nem nagy ügy mert csak plug in. :D

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Valószínűleg az lesz a probléma, amit többen is írtatok, a belső keringető rendszer. Ugyanis ma reggel mikor mentem pestre, párás nyálkás idő volt, és a fenéért sem akartam eltűnni a belső párásodás, ami gondolom amiatt lehetett, hogy be van kapcsolva állandóan, pedig a gombja szerint "elméletileg" ki van. Mert ha jól tudom, belső keringetés bekapcsolt állapota miatt van ez az effekt. Ugye?

Szóval akkor ezt kellene szétszedem valahogy, és megnézni mi a stájsz.

Amúgy a GY.I.K.-ban leírt középkonzol világítás csere eljárás segíthet hogy hozzájussak? Mert egyenlőre ezt találtam, vagy én vagyok béna.

Köszönöm az eddigi segítséget + köszi előre is! :)

Peti

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Valószínűleg az lesz a probléma, amit többen is írtatok, a belső keringető rendszer. Ugyanis ma reggel mikor mentem pestre, párás nyálkás idő volt, és a fenéért sem akartam eltűnni a belső párásodás, ami gondolom amiatt lehetett, hogy be van kapcsolva állandóan, pedig a gombja szerint "elméletileg" ki van. Mert ha jól tudom, belső keringetés bekapcsolt állapota miatt van ez az effekt. Ugye?

Szóval akkor ezt kellene szétszedem valahogy, és megnézni mi a stájsz.

Amúgy a GY.I.K.-ban leírt középkonzol világítás csere eljárás segíthet hogy hozzájussak? Mert egyenlőre ezt találtam, vagy én vagyok béna.

Köszönöm az eddigi segítséget + köszi előre is! :)

Peti

Szerintem igen, mert ugyanúgy kell eljárni ott is.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a választ. Bonyolult dolog átcserélni a két órát?

4 csavar, meg a jeladó csatlakozója. Nem vészes. Csak legyen ugyan az a jeladó mint a másikon, mert különben fólián kell forrasztani, abból meg általában inkább olvasztás szokott lenni, mint forrasztás. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

kicsit többet fog csalni vele, mert más az áttételezése. Nézd meg a tiédnek a hátulját, meg a kiszemeltét. Ha szerencséd van, ugyan az a csatlakozása a sebességjeladónak, és akkor át tudod tenni a saját órádra, a fordulatszámmérōs egységét. Így megmarad az óraállásod is, és a w szám is.

meg az ECU is rendbe lesz

Köszönöm a választ. Bonyolult dolog átcserélni a két órát?

tényleg nem nagy ügy, én is cseréltem, csak azt nem értem miért nem vettél ugyan olyan órát(W szám) mint az eredeti?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet délután nem jó helyre írtam a kérdésem, mert senki nem válaszolt.. (általános műszaki problémák)

Na de megkérdezem mégegyszer, hátha!

Nincs valakinek eladó működő hűtőfolyadék szintjelző? (Ami a kiegyenlítőtartályba van kupak.)

Üdv. mindenkinek!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Lehet délután nem jó helyre írtam a kérdésem, mert senki nem válaszolt.. (általános műszaki problémák)

Na de megkérdezem mégegyszer, hátha!

Nincs valakinek eladó működő hűtőfolyadék szintjelző? (Ami a kiegyenlítőtartályba van kupak.)

Üdv. mindenkinek!

Nekem van a fővárosban.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.