Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Trafik és az matricafigyelő kamerák nem néznek műszaki érvényességet ugye?

Csak a mögéd guruló rendőr... :) Cimbit egyből kiszúrták, mikor 1 nap lejárt... Szerencséjére csak szóbeli ejnyét kapott... rendőre válogatja. Egyébként ha véletlenül szúrópróbaszerűen lekérdezik az autód rendszámát, tuti bukta. Még a biztosítást is vissza tudják kérdezni, és ha nincsen kihívnak egyeztetni, hogy van, vagy nincsen. Hivatalosan a biztosító lejelenti az ocsmányirodáknak, így bekerül az autód életrajzába. Ezt akkor tudtam meg, mikor elhagytam a forgalmit, és szólt az ocsmányirodás, hogy nincsen érvényes biztosításom... Mondom van! Itt a csekk! Ezután bevezette.

Link to comment
Megosztás:

Segítenétek nekem?

Szeretném kicserélni a verdán a hátsó sárfogó gumikat.

Jelenleg ilyen van fent: http://kepfeltoltes.hu/130503/17595959_1_644x461_opel-astra-bal-hatso-sarvedo-gumi-debrecen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ilyet szeretnék: http://kepfeltoltes.hu/130503/P0477380_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A kérdésem a vastagsága lenne. Mármint az autón jelenleg 185/65R14-es gumik vannak és mivel ilyen vagy a kerék szinte fél centi van a sárfogó és az abroncs között, ami azért nem valami sok. Amit kinéztem az azért láthatólag vastagabbnak tűnik és félek, hogy nehogy beleérjen a kerék.

Ti mit mondtok?

Link to comment
Megosztás:

Segítenétek nekem?

Szeretném kicserélni a verdán a hátsó sárfogó gumikat.

Jelenleg ilyen van fent: http://kepfeltoltes.hu/130503/17595959_1_644x461_opel-astra-bal-hatso-sarvedo-gumi-debrecen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ilyet szeretnék: http://kepfeltoltes.hu/130503/P0477380_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A kérdésem a vastagsága lenne. Mármint az autón jelenleg 185/65R14-es gumik vannak és mivel ilyen vagy a kerék szinte fél centi van a sárfogó és az abroncs között, ami azért nem valami sok. Amit kinéztem az azért láthatólag vastagabbnak tűnik és félek, hogy nehogy beleérjen a kerék.

Ti mit mondtok?

Ha nem is megy rá, én ráfaragnám:)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Immáron másodszor sikerült bezárnom a kulcsot a szekérbe, csakhogy ezúttal pótkulcs sincs, mert sikerült valahogy kidobni egyszer a szelektívvel. (Ja, ügyes tudom....) Tud valaki vmi módszert hogyan lehetne kinyitni a korábban említett sz*rrá rúgom az ajtót és vagy kinyílik vagy nem módszeren kívül?

F Astra

Üdv,

János

Bocsi, én sosem tudtam elképzelni hogy lehet ilyen, ez hogy megy? Bent a kulcs, és lenyomod a gombot , becsapod az ajtót?

Link to comment
Megosztás:

Csak a mögéd guruló rendőr... :) Cimbit egyből kiszúrták, mikor 1 nap lejárt... Szerencséjére csak szóbeli ejnyét kapott... rendőre válogatja. Egyébként ha véletlenül szúrópróbaszerűen lekérdezik az autód rendszámát, tuti bukta. Még a biztosítást is vissza tudják kérdezni, és ha nincsen kihívnak egyeztetni, hogy van, va

gy nincsen. Hivatalosan a biztosító lejelenti az ocsmányirodáknak, így bekerül az autód életrajzába. Ezt akkor tudtam meg, mikor elhagytam a forgalmit, és szólt az ocsmányirodás, hogy nincsen érvényes biztosításom... Mondom van! Itt a csekk! Ezután bevezette.

1 hete még müszaki érvényességi matricám sincs, csak a zöldkártya raginya, és qrvára nem érdekelt senkit eddig, pedig biztos voltam benne, hogy folyamatosan bactatni fognak :D amúgy, egy vizsgaközpontytól lehet kérni útvonal engedélyt, és azzal már el lehet krúzolni egy napot.
Link to comment
Megosztás:

Bocsi, én sosem tudtam elképzelni hogy lehet ilyen, ez hogy megy? Bent a kulcs, és lenyomod a gombot , becsapod az ajtót?

:D kb... mivel kimarad egy ellenőrzési rutin, hiszen kulcs nélkül is be tudod zárni az autót, ha ehhez hozzászoksz, elég hamar eshetsz a csapdába, hogy kizárod magad. Egyébként sem időt, sem, energiát nem spórolsz vele. Egyrészt, ha normál esetben úgy néz ki, hogy kiszállsz, kezedben a kulccsal, és bevágod, majd kulccsal zárod. Ez felemészt kemény 2 kalóriát, ahogy elfordítod a kulcsot a zárban, hiszen kb a zár kézmagasságban van. Jó! Célozni kell! :) De férfiaknál ez nem lehet szempont...

Ezzel szemben a másik... kiszállsz... kulcs van valahol... gombot szépen lenyomod, 2 kalória... kilincset felemeled, és csukod vele az ajtót... Az emelés felemészt kb 3 kalóriát!!! máris 5 kalória... és ha nem sikerült egyből zárni, akkor meglököd befelé az ajtót, amitől egyből felugrik a zár, így tehát plussz 10 kalóriát bukhatsz.

Ha minden klappol, akkor is elment 5 kalória arra, hogy becsuktad... és ha a kulcsod is ben1 van, akkor pedig több száz kalória az erőfeszítések, idegeskedések, és a szerelések miatt... Na meg jó pár ezer forint. :) Volt főnököm egy német síelésnél szokott le erről... Kocsi kipakolva, slusszkulcs, meg pótkulcs a kis táskában, táska csomiban... pénz szintén a tatyóban... döbbent arc... majd gondolkodás. Vagy feltörik, vagy hívnak hozzáértőt, vagy elpostáztatják a sosem használt rádiós kp vezérlőt. Utóbbi lett. 3 napig se sör, se semmi a szálláson, punnyadás, néhány csúszás... úgy várta a csomagot, mint a zsidók a messiást... 3 nap után befutott a portáshoz a csomag. széles vigyorral rohantak a kocsihoz... hát persze nem nyílt, mert az elem kimerült. Egy francia fószer végül kiszedte a kocsija távirányítójából az elemet, és happy end... :) Azóta kerüli az ilyen dolgot. A kulcsal zárás egy ellenőrzési rutin arra, hogy nálad a kulcs. Nem véletlenül így lett kitalálva. Ez kb olyan, mint a panelokon a gombos kilincs... ha nincsen nálad kulcs és bevágod, akkor vagy lakatost hívsz, vagy tűzoltót! :D

Link to comment
Megosztás:

:D kb... mivel kimarad egy ellenőrzési rutin, hiszen kulcs nélkül is be tudod zárni az autót, ha ehhez hozzászoksz, elég hamar eshetsz a csapdába, hogy kizárod magad. Egyébként sem időt, sem, energiát nem spórolsz vele. Egyrészt, ha normál esetben úgy néz ki, hogy kiszállsz, kezedben a kulccsal, és bevágod, majd kulccsal zárod. Ez felemészt kemény 2 kalóriát, ahogy elfordítod a kulcsot a zárban, hiszen kb a zár kézmagasságban van. Jó! Célozni kell! :) De férfiaknál ez nem lehet szempont...

Ezzel szemben a másik... kiszállsz... kulcs van valahol... gombot szépen lenyomod, 2 kalória... kilincset felemeled, és csukod vele az ajtót... Az emelés felemészt kb 3 kalóriát!!! máris 5 kalória... és ha nem sikerült egyből zárni, akkor meglököd befelé az ajtót, amitől egyből felugrik a zár, így tehát plussz 10 kalóriát bukhatsz.

Ha minden klappol, akkor is elment 5 kalória arra, hogy becsuktad... és ha a kulcsod is ben1 van, akkor pedig több száz kalória az erőfeszítések, idegeskedések, és a szerelések miatt... Na meg jó pár ezer forint. :) Volt főnököm egy német síelésnél szokott le erről... Kocsi kipakolva, slusszkulcs, meg pótkulcs a kis táskában, táska csomiban... pénz szintén a tatyóban... döbbent arc... majd gondolkodás. Vagy feltörik, vagy hívnak hozzáértőt, vagy elpostáztatják a sosem használt rádiós kp vezérlőt. Utóbbi lett. 3 napig se sör, se semmi a szálláson, punnyadás, néhány csúszás... úgy várta a csomagot, mint a zsidók a messiást... 3 nap után befutott a portáshoz a csomag. széles vigyorral rohantak a kocsihoz... hát persze nem nyílt, mert az elem kimerült. Egy francia fószer végül kiszedte a kocsija távirányítójából az elemet, és happy end... :) Azóta kerüli az ilyen dolgot. A kulcsal zárás egy ellenőrzési rutin arra, hogy nálad a kulcs. Nem véletlenül így lett kitalálva. Ez kb olyan, mint a panelokon a gombos kilincs... ha nincsen nálad kulcs és bevágod, akkor vagy lakatost hívsz, vagy tűzoltót! :D

Kp-zárnál ez nem játszik hiszen a vezetőoldalon zárom be vele az összes ajtót kulcsal a kezemben.

Amúgy: http://muhelynet.hu/spd/BEK_kft_300296/Feszitoparna_ajtokerethez_kezipumpas De szerintem régi vérnyomásmérő is megfelel, Csak le kell róla szerelni a mérőórát.

Link to comment
Megosztás:

Kp-zárnál ez nem játszik hiszen a vezetőoldalon zárom be vele az összes ajtót kulcsal a kezemben.

Amúgy: http://muhelynet.hu/spd/BEK_kft_300296/Feszitoparna_ajtokerethez_kezipumpas De szerintem régi vérnyomásmérő is megfelel, Csak le kell róla szerelni a mérőórát.

Régen én úgy zártam be a kocsimat, hogy BH ajtót kinyitottam és a BE gombját lenyomtam és becsuktam a BH-t, mivel ott a gomb nem ugrik fel. :D Úgyis hátulra szoktam pakolni a táskámat.

Link to comment
Megosztás:

Régen én úgy zártam be a kocsimat, hogy BH ajtót kinyitottam és a BE gombját lenyomtam és becsuktam a BH-t, mivel ott a gomb nem ugrik fel. :D Úgyis hátulra szoktam pakolni a táskámat.

Egy időben gondolkodtam rajta hogy a csomagtér ajtó zármotorját kicserélem 5 vezetékesre hogy onnan is lehessen nyitni mindent pölö tecsóban pakoláskor, de aztán rájöttem hogy ott nem a zármotort nyítom amikor elfordítom a kulcsot.

Naaa tuning mániások, Leier tipusú ültetőszett és csak 9 ezer forint volt. :D

1017512-20130504-ylZyMe.jpg

Link to comment
Megosztás:

Egy időben gondolkodtam rajta hogy a csomagtér ajtó zármotorját kicserélem 5 vezetékesre hogy onnan is lehessen nyitni mindent pölö tecsóban pakoláskor, de aztán rájöttem hogy ott nem a zármotort nyítom amikor elfordítom a kulcsot.

Naaa tuning mániások, Leier tipusú ültetőszett és csak 9 ezer forint volt. :D

Nekem majd meg lesz oldva a külön csomiajtó nyitás. :D

Meglátszik, hogy 9 ezer forintos. Olyan mint spzolinak volt az NZ-je. :D Hátul jobban ült mint elől. :D Bamako. :D

Link to comment
Megosztás:

Segítenétek nekem?

Szeretném kicserélni a verdán a hátsó sárfogó gumikat.

Jelenleg ilyen van fent: http://kepfeltoltes.hu/130503/17595959_1_644x461_opel-astra-bal-hatso-sarvedo-gumi-debrecen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ilyet szeretnék: http://kepfeltoltes.hu/130503/P0477380_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A kérdésem a vastagsága lenne. Mármint az autón jelenleg 185/65R14-es gumik vannak és mivel ilyen vagy a kerék szinte fél centi van a sárfogó és az abroncs között, ami azért nem valami sok. Amit kinéztem az azért láthatólag vastagabbnak tűnik és félek, hogy nehogy beleérjen a kerék.

Ti mit mondtok?

Amit fel szeretnél tenni az nem rossz.Nekem is tetszik.Mennyibe fáj egy ilyen?És hol lehet kapni?

Amugy én is felfaragnám.

Link to comment
Megosztás:

Amit fel szeretnél tenni az nem rossz.Nekem is tetszik.Mennyibe fáj egy ilyen?És hol lehet kapni?

Amugy én is felfaragnám.

A hátsóknak párja egy tizes. De akkor már az elsőket is kicserélem, hogy szinkronba legyenek. :D

Itt az OpelCentrum-ban a legolcsóbb.

http://opelcentrum.hu/?category_id=229&option=com_virtuemart&page=shop.browse&Itemid=11&vmFilter_tipus=Astra+F&vmFilter_kategoria=229&vmFilter_alkategoria=0

Link to comment
Megosztás:

A hátsóknak párja egy tizes. De akkor már az elsőket is kicserélem, hogy szinkronba legyenek. :D

Itt az OpelCentrum-ban a legolcsóbb.

http://opelcentrum.hu/?category_id=229&option=com_virtuemart&page=shop.browse&Itemid=11&vmFilter_tipus=Astra+F&vmFilter_kategoria=229&vmFilter_alkategoria=0

Én innen vettem anno: http://www.delparts.hu/index.php?choice=term&kapocs=215&motid=268

(meg gyári ablaktörlő lapátokat is, amik 4 évet kibírtak).

Link to comment
Megosztás:

Én innen vettem anno: http://www.delparts.hu/index.php?choice=term&kapocs=215&motid=268

(meg gyári ablaktörlő lapátokat is, amik 4 évet kibírtak).

Ez tényleg olcsóbb. :-) A postaköltség nem tudod most mennyi?

Egyébként néztem, hogy két féle van erre a típusra. Az egyiknek kerekebb a széle a másiknak pedik egyenes.

Amit az oldalon ír, hogy 4 ajtós sedan típushoz az az egyik a másik pedig a 3-5 ajtós típusokhoz.

Nekem jelenleg 4 ajtós sedanhoz való van. Nem tudom melyik néz ki jobban rajra.

Link to comment
Megosztás:

Ez tényleg olcsóbb. :-) A postaköltség nem tudod most mennyi?

Egyébként néztem, hogy két féle van erre a típusra. Az egyiknek kerekebb a széle a másiknak pedik egyenes.

Amit az oldalon ír, hogy 4 ajtós sedan típushoz az az egyik a másik pedig a 3-5 ajtós típusokhoz.

Nekem jelenleg 4 ajtós sedanhoz való van. Nem tudom melyik néz ki jobban rajra.

Nem tudom, én már vagy 4 éve rendeltem tőlük.

Link to comment
Megosztás:

Halihó !!

Akit érdekel Astra F Astra G Corsa B típusra felrakható THULE tetősín, érdeklődjön privátban.

Nem volt megroggyantva, könnyen fel-le szerelhető. Eladó sorba kerül az Astra, így nem kell a csomi sín sem.

Az ár kerek 10.

http://aprod.hu/hirdetes/thule-teto-sin-opelre-ID15MUT.html

JA! Eladó az autó is alóla, akit érdekel privátban mindent meg tud róla. Többnyire minden kicserélve, rendszeresen karban tartva. Műszakira felkészítve, jó áron. C14SE motorral......

SSA41514_www.kepfeltoltes.hu_.jpg SSA41516_www.kepfeltoltes.hu_.jpg SSA41511_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tavaly nyáron cserélve: Gyertyák, szelepfedél tömítés, hengerfej tömítés, termosztát, vízpumpa, vízhűtő, kuplung szett, kuplung bovden, gáz bovden, kézifék kötél, DIS trafó, váltó olaj, gömbfejek egy része, hátul GSI tárcsafékes híd, ezért minimum 14"-os kerék megy fel rá. Fényezési hibák vannak rajta, már én is így jutottam hozzá, de csak bele kell ülni és megy. Van még benne bicskakulcsos központizáras riasztó, elől elektromos ablak, ami záráskor felmegy...... Akkumulátor februárban volt 1 éves. Nem azért adom el, mert akarok egy palimadarat aki elviszi, hanem mert nincs benne klíma és kinőttük.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.