Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Agyf@szt. :D

A legjobb az volt amikor a váltórudazat stift eltörése miatt nem volt rükim, és toltam ki a járó motorú autót a parkolóból, mert orral álltam be. Egyből odajött pár önkéntes és felajánlották hogy segítenek betolni a kocsit. :D Eközben a kérdéses egyed szépen duruzsolt alapjáraton mellettünk. :omg:

Link to comment
Megosztás:

A legjobb az volt amikor a váltórudazat stift eltörése miatt nem volt rükim, és toltam ki a járó motorú autót a parkolóból, mert orral álltam be. Egyből odajött pár önkéntes és felajánlották hogy segítenek betolni a kocsit. :D Eközben a kérdéses egyed szépen duruzsolt alapjáraton mellettünk. :omg:

De legalább akartak segíteni... :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy az Astra első lámpáit hogy szoktátok szétszedni? Azt tudom, hogy gázsütő, melegítés, szétszedés, de hány fokon, menniy idő, ilyenek érdekelnének pontosabban. Nekem angel eyes lámpák vannak benne, és az egyik valamiért koszos lett belülről, ezt szeretném kitakarítani.

Köszönöm a választ!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy az Astra első lámpáit hogy szoktátok szétszedni? Azt tudom, hogy gázsütő, melegítés, szétszedés, de hány fokon, menniy idő, ilyenek érdekelnének pontosabban. Nekem angel eyes lámpák vannak benne, és az egyik valamiért koszos lett belülről, ezt szeretném kitakarítani.

Köszönöm a választ!

Azt ne nagyon akard betenni semennyire, vagy ha mégis tegyél alá egy mély tepsit, mert nagyon sz.r fölvakarni a sütő aljáról. :rolleyes:
Link to comment
Megosztás:

Majd kiteszem az udvarra, hátha az enyészet segít.... :D

Nem tudom mivel van ragasztva, meg a bura mennyire viseli a meleget. Meg kéne próbálni hőlégfúvóval távolról, aztán egyre közelebbről fújni, közben meg óvatosan mozgatni az "üveget". Akkor látod hogy mozdul, vagy nem mozdul, meg viszonylag gyorsan abba tudod hagyni, ha látod, hogy valahol nem tesz jót neki a meleg. Óvatosan bactasd, mert nem olyan masszív cucc mint a gyári volt.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom mivel van ragasztva, meg a bura mennyire viseli a meleget. Meg kéne próbálni hőlégfúvóval távolról, aztán egyre közelebbről fújni, közben meg óvatosan mozgatni az "üveget". Akkor látod hogy mozdul, vagy nem mozdul, meg viszonylag gyorsan abba tudod hagyni, ha látod, hogy valahol nem tesz jót neki a meleg. Óvatosan bactasd, mert nem olyan masszív cucc mint a gyári volt.

Mert az üveg úgy szokott viselkedni hogy ha túl meleg van neki akkor látod hogy nem tesz jót neki, és nem egyből elpattan... :D

Link to comment
Megosztás:

Én már azért párat szétszedtem. Simát is, angelt is...Eddig akaratomon kívül csak a Dzsoni lámpája pattant el, az is összerakás után a nézegetés közben... :D Meg volt egy pár valeo ami nem hőre lágyulóval volt összerakva, úgyh azt bevertem. :)

hőlégfúvó ftw

Link to comment
Megosztás:

Én már azért párat szétszedtem. Simát is, angelt is...Eddig akaratomon kívül csak a Dzsoni lámpája pattant el, az is összerakás után a nézegetés közben... :D Meg volt egy pár valeo ami nem hőre lágyulóval volt összerakva, úgyh azt bevertem. :)

hőlégfúvó ftw

Ja az tök jó amikor csinálsz valakinak olyat ami már vagy 100X összejött de most nem sikerül és eltörik. Aztán hiába magyarázod, hogy a fene sem érti eddíg mindíg sikerült nézi a szerencsétlen elkápmicsorodott képpel a törött lámpát vagy bármi mást.... :D

Link to comment
Megosztás:

Ja az tök jó amikor csinálsz valakinak olyat ami már vagy 100X összejött de most nem sikerül és eltörik. Aztán hiába magyarázod, hogy a fene sem érti eddíg mindíg sikerült nézi a szerencsétlen elkápmicsorodott képpel a törött lámpát vagy bármi mást.... :D

Pont emiatt nem szeretek,és nem is nagyon szoktam bevállalni ilyen dolgokat. Csinálom a sajátom, elrontom így jártam. Bár mostanában már a szerelés is kezd jól menni, úgyh előbb utóbb beletanulok. :) Szerencsére szinte bármikor mehetek műhelybe gyakorolni, ahol ha vmit nem jól csinálok, akkor van olyan aki ért is hozzá. :D

Link to comment
Megosztás:

Pont emiatt nem szeretek,és nem is nagyon szoktam bevállalni ilyen dolgokat. Csinálom a sajátom, elrontom így jártam. Bár mostanában már a szerelés is kezd jól menni, úgyh előbb utóbb beletanulok. :) Szerencsére szinte bármikor mehetek műhelybe gyakorolni, ahol ha vmit nem jól csinálok, akkor van olyan aki ért is hozzá. :D

Én sem szivesen szerelek másnak bár most kompletten elvállaltam egy c14nz 5 ajtóst egy közeli ismerősőmnek Én néztem meg amikor elhozták, nagyjából rendben van , de betyáros megoldások voltak benne. Sokáig szivatot a Map és a kartergázcső felcserélése. A nagyszervíz , vezérlés csere még hátravan.

1374072-20140228-RLrYvc.jpg

Nagy Mekk-mester lehetett az előző kókányoló...ahol nem talált csavart ott vágott-tört zúzott, pölö kormánybukolat és egyebek.

Link to comment
Megosztás:

Klasszikban a "gyári" kpzárat sikerült berakni remekül, meg a kihangosítót. :D precíziós művelettel a bal vállam fölött...

Kiolvadt a balfa*znak az ablaktörlő bizti aljzattal együtt. De ahelyett hogy átdugta volna a lábakat egy másik nem használt aljzatba, elvágta, megcsapolta a gyujtáskapcsolónál a kapcsolt tápot ( a műszerfalpárnát elvágta hogy jobban hozzáférjen) tett rá egy lengőbiztit, és odavitte a kapcsolóhóz a 12Voltot. De máshova reléhez, motorhoz nem. Nem volt sem szakaszos törlés sem spiccelés utáni 4 törlés, és a lapát is ott állt meg ahol elengedted a kart. A bal első lámpa alatt elengedte a patent a hűtőrács kis nyúlványát, hajtott bele egy faforgácslap csavart, ez nem fogta meg tett bele még egyet majd megint egyet...5 darab csavart tekert be egymás mellé az állatja. <_< Az ajtóban az eltört patent helyett a csavar betekerés már-már minden napinak mondható.

Link to comment
Megosztás:

Bal első ajtókárpit. Az elektromos ablak kapcsolója alatt eltört a műanyag. Nem hajlított oda egy alu lemezt, hanem fogta forrasztó pákával kilyukasztotta a műanyagot, majd vékony, kb. 0,5 mm2es fehér és piros kábellal "összehúzta".

Napellenző kis tartót, bal oldalt eltört, szög felmelegit, műanyagba belenyom, kilogó végét elhajlította picit, ahol a fej van meg felhajlította és oda rakta bele a napellenzőt.

Hátsó ajtóhoz menő kábeleket lecsupaszolta, összesodorta és szigetelő szalag, semmi forrasztás.

:D

Link to comment
Megosztás:

Valakinek ötlet, hogy egy Rönyó 19 1.4 8v, hogy tudhat 79 Le-t? Érdekel, hogy a c14nz miért nem, ugyan úgy központi injektoros, katalizátor is van benne (bár volt belőle 58 pacis is).

Ezt a teljesítményt nem padon mérik a kerekeken? Mert akkor talán bejátszik a váltó áttétel is.

Link to comment
Megosztás:

Valakinek ötlet, hogy egy Rönyó 19 1.4 8v, hogy tudhat 79 Le-t? Érdekel, hogy a c14nz miért nem, ugyan úgy központi injektoros, katalizátor is van benne (bár volt belőle 58 pacis is).

Tegyél az nz-be egy Se tengelyt, meg egy 3-bar-os pumpát 1.6 fejjel, és a tied is meglesz annyi. :)

Ha már szerelés:

http://napivuki.blog.hu/2014/02/28/sz_rbol_varat

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.