burns Elküldve Szeptember7, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2011 Én meg mutatok tisztábbat: De ha csak a belső csukló ment szétt akkor mákod van, veszel bontottat, kihúz-bedug verzió. Azt nem mutatom meg, hogy az enyim hogy néz ki, de azt megmondom, hogy milyen! :lol: F16! Az útmutatás alapján könnyebb felfedezni némi kapirgálás után. Mondjuk nálam az is nehezítette a keresést, hogy pont fölötte van a reduktor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
burns Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Én meg mutatok tisztábbat: De ha csak a belső csukló ment szétt akkor mákod van, veszel bontottat, kihúz-bedug verzió. És "mákom van"! :lol: Most futok egy-két kört a bontókban, hátha rövid időn belül orvosolható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 És "mákom van"! :lol: Most futok egy-két kört a bontókban, hátha rövid időn belül orvosolható. Drukkolok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 És "mákom van"! :lol: Most futok egy-két kört a bontókban, hátha rövid időn belül orvosolható. Irtó nagy mákod van, a belső csukló ritkán megy szétt, sokkal kisebb az igénybevétele mint a külsőnek, én 5 ezer forintért vettem a bontott féltengelyt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
burns Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Drukkolok :lol: Hát a "mákom van" kijelentés kicsit átértékelődött, már most :lol: Belső féltengely csukló egyik boltban nincs, kompletten soha nem is volt. Másik boltban utángyártott belső csukló 35 000. Bontóban 9000. A komplett váltót max 25 000-ért már megkapom!!!! :D Őrület... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Hát a "mákom van" kijelentés kicsit átértékelődött, már most :lol: Belső féltengely csukló egyik boltban nincs, kompletten soha nem is volt. Másik boltban utángyártott belső csukló 35 000. Bontóban 9000. A komplett váltót max 25 000-ért már megkapom!!!! :lol: Őrület... Ezeket nézegettet már?Klikk. Nem beszélve arról, hogy a fétengely csere jóval egyszerűbb mint a váltócsere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
burns Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Ezeket nézegettet már?Klikk. Nem beszélve arról, hogy a fétengely csere jóval egyszerűbb mint a váltócsere. Bontóból tudok csak belsőt 4-5000-ért, komplettet 8-9000-ért. Egy próbát talán megér. Arról nem beszélve, hogy a bontó itt van Debrecenben :lol: Azért köszi a tippet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember8, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember8, 2011 Bontóból tudok csak belsőt 4-5000-ért, komplettet 8-9000-ért. Egy próbát talán megér. Arról nem beszélve, hogy a bontó itt van Debrecenben :lol: Azért köszi a tippet! Oké, de ha csak belső csuklót veszel akkor ahhoz kell új gumiharang is zsírral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Oké, de ha csak belső csuklót veszel akkor ahhoz kell új gumiharang is zsírral. Ez lesz a legkisebb gond. Bár fontos a zsírozás. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Szeptember9, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2011 Bontóból tudok csak belsőt 4-5000-ért, komplettet 8-9000-ért. Egy próbát talán megér. Arról nem beszélve, hogy a bontó itt van Debrecenben :lol: Azért köszi a tippet! Van valami olcsó bontó Debrecenben, Dáwidot kérdezd meg az Astrában, ő is onnan vesz ezt-azt. :D Amúgy az Astra féltengely is jó bele. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
burns Elküldve Szeptember10, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2011 Van valami olcsó bontó Debrecenben, Dáwidot kérdezd meg az Astrában, ő is onnan vesz ezt-azt. :D Amúgy az Astra féltengely is jó bele. :D A Dáwid által megadott számot ugyan nem értem el de végül újra gurulunk!! :lol: Ez volt a gond: http://kepfeltoltes.hu/view/110910/T_r_tt_...ltoltes.hu_.jpg Reméljük a bontott bírja még kicsit :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Hello srácok érdeklődnék hogy c20xe nek mitől lehet magasabb az alapjárata ? már régóta ien de gondoltam hátha valakinek van valami ötlete. cseréltem ecu-t hátha az sikerült egyet nagyon olcsón szereznem gyári chip el mert enyémbe már írt chip van,de semmit sem változott amúgy chip es ecuval stabilabb a járás azt vettem észre, alapjáratit takarítottam meg amúgy van egy másik bele tettem azzal is ugyan az a tünet hibát nemdob amúgy megy szépen csak kicsit zavaró computer szerint is magasabb nem csak az óra szerint mert ott is 1,1-1,2 l/h -t mutat alapjáraton meg 1300-1400 as fordulatot kb esetleg valakinek valami ötlet? köszönöm a segítséget előre is . :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Szeptember13, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember13, 2011 Hello srácok érdeklődnék hogy c20xe nek mitől lehet magasabb az alapjárata ? már régóta ien de gondoltam hátha valakinek van valami ötlete. cseréltem ecu-t hátha az sikerült egyet nagyon olcsón szereznem gyári chip el mert enyémbe már írt chip van,de semmit sem változott amúgy chip es ecuval stabilabb a járás azt vettem észre, alapjáratit takarítottam meg amúgy van egy másik bele tettem azzal is ugyan az a tünet hibát nemdob amúgy megy szépen csak kicsit zavaró computer szerint is magasabb nem csak az óra szerint mert ott is 1,1-1,2 l/h -t mutat alapjáraton meg 1300-1400 as fordulatot kb esetleg valakinek valami ötlet? köszönöm a segítséget előre is . :lol: Valahol falsot szív akkor :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Valahol falsot szív akkor :lol: +1 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Ez nem biztos csak tippelek:P ha falsot szív nem lesz rosszabb a menet teljesítmény mivel a keverési arány nem lesz a legjobb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Ez nem biztos csak tippelek:P ha falsot szív nem lesz rosszabb a menet teljesítmény mivel a keverési arány nem lesz a legjobb? Nem minden esetben lesz sokkal rosszabb, de most az alapproblémád a magas alapjárat, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 igen magas az alapjárat még 35 fokban is 1400 Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Próbálgattam van 3db xe lamdaszondám abból 2 jó a3.nál magas fordulaton hibakódot ad de az alapjárat nemváltozik Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Vettem új motor hőfok jeladót -kicseréltem a légtönegmérő és a szívótorok közötti gumicsövet kapott másik alapjárati motort(Haveromé abba jó az enyém tökéletes enyémben az övétől semmi változás) lambdaszonda csere Gyári Bosch Ecu Gyári ,Chip es el is 1500 az alapjárat azon kívül mi van még nemtudom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 igen magas az alapjárat még 35 fokban is 1400 Tényleg 1400? Tehát nem csak az "óra csal"? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 Vettem új motor hőfok jeladót -kicseréltem a légtönegmérő és a szívótorok közötti gumicsövet kapott másik alapjárati motort(Haveromé abba jó az enyém tökéletes enyémben az övétől semmi változás) lambdaszonda csere Gyári Bosch Ecu Gyári ,Chip es el is 1500 az alapjárat azon kívül mi van még nemtudom :lol: Az XE blokkot sajna annyira nem ismerem. A fordulat jelet a főtengely jeladójától veszi, nem? Ezzel minden rendben (csatija pl.)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Szeptember14, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2011 abbol vettem egy újat mert a réginek töredezett volt a vezetéke :lol: szerintem jó legalábbis úgy gondolom Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Szeptember15, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2011 újabb csere megtörtént:P vákumdob cső+szelep csere hátha falsot szív változás semmi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Szeptember15, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2011 újabb csere megtörtént:P vákumdob cső+szelep csere hátha falsot szív változás semmi Szívósor tömítése milyen állapotban lehet? Nem látsz valami rendellenességet azokon a csöveken amiben jön a beszívott levegő? Mekkora a töltésed (hány Volt)? Stabil egyébként ez az 1400, vagy ingadozik kicsit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dyrasen Elküldve Szeptember15, 2011 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2011 Hát elég stabilnak nézem töltést még nem néztem a csövekkel meg az a helyzet hogy a szívótorokhoz ami megy az új az elötte lévő meg fém cső nemhiszem hogy gond van vele nemlátszik semmi rajta szívósor tömítés fogalmam sincs lehet azt is kicserélem holnap mert már énsem tudom ma még egy gyújtó trafó gyere lesz hátha az ver átt Szívósor tömítése milyen állapotban lehet? Nem látsz valami rendellenességet azokon a csöveken amiben jön a beszívott levegő? Mekkora a töltésed (hány Volt)? Stabil egyébként ez az 1400, vagy ingadozik kicsit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts