Arni74 Elküldve November20, 2016 Megoszt Elküldve November20, 2016 Üdv. Véleményt kérnék olaj ügyben. Mannol O.E.M.For Chevrolet Opel sae 5W-30 GM dexos 2.Feltünően olcsó 4l:4500FT Link to comment Megosztás: More sharing options...
marton.csaba2 Elküldve November20, 2016 Megoszt Elküldve November20, 2016 T Arni74! A hivatkozott termék nem rendelkezik GM dexos2 elfogadással, csak a csomagoló szerint eleget tesz a követelménynek. Méltatlan a gépjármű által képviselt műszaki színvonalhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Arni74 Elküldve November21, 2016 Megoszt Elküldve November21, 2016 8 órája, marton.csaba2 írta: T Arni74! A hivatkozott termék nem rendelkezik GM dexos2 elfogadással, csak a csomagoló szerint eleget tesz a követelménynek. Méltatlan a gépjármű által képviselt műszaki színvonalhoz. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Redi Elküldve December18, 2016 Megoszt Elküldve December18, 2016 Üdv. Az utóbbi időben tapasztalom, hogy hideg időben, laza városi kocsikázásnál percekig /3-5/ megy a hütöventillátorom. A hűtővíz szintje rendben, a mutató 90 fokot mutat. Ez normális jelenség? 1.4 turbó benzin. Köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Papplan Elküldve December18, 2016 Megoszt Elküldve December18, 2016 Mind a 3 jelenség természetesen normális. Link to comment Megosztás: More sharing options...
alesis Elküldve December23, 2016 Megoszt Elküldve December23, 2016 On 2015. 10. 30. at 13:06, sulep írta: Végül egy 120 le-s 1.4 turbo 5 seb Meriva-ra esett a választás. Németországi az autó, de tulajtól veszem akik most költöztek magyarországra nem pedig kereskedőtől, így bízom benne, hogy tényleg annyi a km amennyi a kocsiban van. 67 ezer km (kb 13 ezrenként volt szervízben az autó évente) 2010-es az autó. Felszereltségre is elég jó, viszont vannak eléggé szélsőséges dolgok is benne. pl van keréknyomásérzékelő, meg első hátsó radar, 16"-os alufelni 5x2 küllős, külön téligumi acélfelnin dísztárcsával, kétzónás automata klíma, tempomat, első ködlámpa, csak elöl van elektromos ablakemelő, 2db távirányítós behajtható kulcs, sines kartámaszos rendszer, állítólag az első ablak fűthető is, amit magyar opeleknél nem láttam még sose, magas szintű board computer a fordulatszámmérőnél ami digitálisan is mutatja a sebességet, viszont középen csak CD300-as rádió és a vékony kijelző van, ami nem tudom, hogy mutatni fogja-e ha pl állítom a ventilátor sebességét vagy a hőfokot. Szombaton hozom el az autót így még ezt ennyire nem tudtam lecsekkolni. Ja és szép világosbarna karcmentes az autó. Viszont sehol nem találok infót az autóról, hogy ez pontosan milyen felszereltség is lehet. Magyar opel szalonban sem tudnak segíteni, mert állítólag Ők nem látják a német autók adatait. Esetleg alvázszám alapján tud valaki segíteni ebben nekem, hogy lelehessen kérdezni hogy mi mindennel rendelkezik az autó? Fordnál tudom hogy van ilyen program, mert a családban van Focus és alváz alapján kaptam egy 5 oldalas doksit amiben fel van sorolva hogy melyik nap gyártották a kocsit, milyen motorral, színnel, mi a felszereltsége, pontosan mi van beépítve felszereltségként stb. Valami ilyesmi kellene ehhez is nekem. Szia ! Hogy vagy megelégedve az autóval? Nekem egy ugyan ilyen merivám van csak még felszereltebb 2010 11. havi met barna 100.000 km vettem, de most nagyon elkeseredtem pár napja drasztikusan elkezdte enni az olajat vittem szerelőtől szerelőig senki nem tudott magyarázatot rá 28000.e. kicserélték a gyertyát most turbót akarják leszedni.... most Pécsen találtam egy opeles srácot és azt mondta nem akar elkeseríteni de már három meriva b-nél volt dugattyú törés ez a gyenge pontjuk állítólag meg a szelepfedélházba integrált membrán. Egyébként az autó tökéletesen megy pöccre indúl és az alapjárat is gyári de folyamatosan zabálja az olajat.350-400 e. beszélnek javítási költségként azt hiszem fejbe lövöm magam.Úgy szeretem ezt az autót mert egyébként egy nagyon kis tetszetős autó a hátrafelé nyíló ajtóival. Ha esetleg valaki találkozott már ilyen hibajelenséggel kérem írjon rám! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsool Elküldve Január8, 2017 Megoszt Elküldve Január8, 2017 (edited) Sziasztok, 1,4 benzines, 140 lovas Atra J-hez lenne szuksegem az 55565489 original szamu alkatreszre, ami egy pillangoszelepet takar. Az original szamot a pillangoszeleprol olvastam le. Tavasszal jott elo a hiba, szervizben kiolvastak teszteltek, majd kiszedtek es kipucoltak! Eddig tokeletesen mukodott most viszont ujra jelentkezett a problema! Ha szervizen keresztul rendelem meg az alkatreszt, minkadijjal egyutt kb 1500€ (Nemetorszagban elek). Talaltam a neten egy amerikai ceget ahol 100$ lenne plusz postakoltseg! Eredeti GM szam alapjan megegyezik, de az oldalon nem sorolja fel hogy Astrahoz is passzolna! http://www.gmpartsdirect.com/oe-gm/55565489 (Godolom Amerikaban nincs Opel) A kerdesem az hogy szerintetek is rendelhetem a szam alapjan? koszonom, Zsolt Módosítva Január8, 2017 : zsool Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Január8, 2017 Megoszt Elküldve Január8, 2017 1 óra, zsool írta: Sziasztok, 1,4 benzines, 140 lovas Atra J-hez lenne szuksegem az 55565489 original szamu alkatreszre, ami egy pillangoszelepet takar. Az original szamot a pillangoszeleprol olvastam le. Tavasszal jott elo a hiba, szervizben kiolvastak teszteltek, majd kiszedtek es kipucoltak! Eddig tokeletesen mukodott most viszont ujra jelentkezett a problema! Ha szervizen keresztul rendelem meg az alkatreszt, minkadijjal egyutt kb 1500€ (Nemetorszagban elek). Talaltam a neten egy amerikai ceget ahol 100$ lenne plusz postakoltseg! Eredeti GM szam alapjan megegyezik, de az oldalon nem sorolja fel hogy Astrahoz is passzolna! http://www.gmpartsdirect.com/oe-gm/55565489 (Godolom Amerikaban nincs Opel) A kerdesem az hogy szerintetek is rendelhetem a szam alapjan? koszonom, Zsolt Opel nincs, de Chevrolet van. Amíg volt itthon Chevrolet, tudomásom szerint abba is az Opel motorjai kerültek, amúgy meg mindkettő GM. Az azonos alkatrész számon kívül mellette szól még, hogy a megjegyzésben írják, hogy 1,4 turbó. Az árkülönbözet tekintetében megérne egy próbát, de mivel az se olyan kis összeg, pár mondatban még rendelés előtt rá lehetne kérdezni náluk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sulep Elküldve Január9, 2017 Megoszt Elküldve Január9, 2017 On 2016. 12. 23. at 21:39, alesis írta: Szia ! Hogy vagy megelégedve az autóval? Nekem egy ugyan ilyen merivám van csak még felszereltebb 2010 11. havi met barna 100.000 km vettem, de most nagyon elkeseredtem pár napja drasztikusan elkezdte enni az olajat vittem szerelőtől szerelőig senki nem tudott magyarázatot rá 28000.e. kicserélték a gyertyát most turbót akarják leszedni.... most Pécsen találtam egy opeles srácot és azt mondta nem akar elkeseríteni de már három meriva b-nél volt dugattyú törés ez a gyenge pontjuk állítólag meg a szelepfedélházba integrált membrán. Egyébként az autó tökéletesen megy pöccre indúl és az alapjárat is gyári de folyamatosan zabálja az olajat.350-400 e. beszélnek javítási költségként azt hiszem fejbe lövöm magam.Úgy szeretem ezt az autót mert egyébként egy nagyon kis tetszetős autó a hátrafelé nyíló ajtóival. Ha esetleg valaki találkozott már ilyen hibajelenséggel kérem írjon rám! Szia! Nekem semmi problémám nincs az autóval, abszolúte nem eszi az olajat pedig sok városi furikázás van vele meg rövid táv is. Amúgy tudja valaki hogy az A14NEL 120 le-s és az A14NET 140LE-s kivitelek között milyen különbség van, csak szoftveres? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi80 Elküldve Január10, 2017 Megoszt Elküldve Január10, 2017 15 órája, sulep írta: Szia! Nekem semmi problémám nincs az autóval, abszolúte nem eszi az olajat pedig sok városi furikázás van vele meg rövid táv is. Amúgy tudja valaki hogy az A14NEL 120 le-s és az A14NET 140LE-s kivitelek között milyen különbség van, csak szoftveres? Csak szoftveresen van lefojtva. Meg talán annyi, hogy a 120 lovas csak 5 sebességes, a 140 lovas már 6. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sulep Elküldve Január10, 2017 Megoszt Elküldve Január10, 2017 1 óra, Norbi80 írta: Csak szoftveresen van lefojtva. Meg talán annyi, hogy a 120 lovas csak 5 sebességes, a 140 lovas már 6. Volt 6 sebességes is 120 le-s kivitelben. Szerintetek érdemes amúgy megcsináltatni hogy erősebb legyen? Nem szoktam száguldozni inkább csak a nagyobb nyomaték miatt gondolkodtam el a dolgon. Ha igen akkor hol lehetne ilyet csináltatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi80 Elküldve Január10, 2017 Megoszt Elküldve Január10, 2017 2 órája, sulep írta: Volt 6 sebességes is 120 le-s kivitelben. Szerintetek érdemes amúgy megcsináltatni hogy erősebb legyen? Nem szoktam száguldozni inkább csak a nagyobb nyomaték miatt gondolkodtam el a dolgon. Ha igen akkor hol lehetne ilyet csináltatni? Itt egy pl: http://ecotuning.hu/chiptuning/opel-astra-j-1-4-t-120le/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január13, 2017 Megoszt Elküldve Január13, 2017 On 2017. 01. 10. at 13:20, sulep írta: Volt 6 sebességes is 120 le-s kivitelben. Szerintetek érdemes amúgy megcsináltatni hogy erősebb legyen? Nem szoktam száguldozni inkább csak a nagyobb nyomaték miatt gondolkodtam el a dolgon. Ha igen akkor hol lehetne ilyet csináltatni? Legálisan nem, de ilyenkor ha viszed frissíteni, akkor majd visszakerül a régi sw a régi teljesítménnyel... Nekem A17DTR-em van 125Le@280Nm, de lehetne 131Le@300Nm-re hackelni, de minek? :O Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alientwo Elküldve Január13, 2017 Megoszt Elküldve Január13, 2017 Én ebben gondolkodtam egy időben, de végül arra jutottam mint Imy kolléga. https://www.racechip.com/shop/opel/astra-j-2009-to-2015/1-4-1364ccm-140hp-103kw-200nm.html Ezen belül is a racechip pro2, ez egy év garanciát is ad a motorra, a termékükkel kapcsolatba hozható meghibásodás miatt. Nekem mondjuk az erősebbik 140lovas 1.4NET motor van, de bőven elég, nagy ritkán tudnám csak kihasználni élvezni, hogy valamivel erősebb, nyomatékosabb. Csak egy családi kombi.. csapatni nem ezzel fogok.. plusz félteném a hajtásláncot a nagyobb nyomatéktól.. nem hiszem, hogy nagyon felülméretezték volna. (és itt jön az, hogy a motor valószínű bírja ezért is merik adni rá a garanciát, ellenben a kuplung, váltó, kettőstömegű akár még a féltengelyek is.. jó kérdés) A 120 lovasnál viszont lehet, hogy van értelme és ha leszeded a gyári szoftver dolgozik módosítások nélkül, így a szoftverfrissítés sem gond. (ez nem szemfényvesztő "tuningbox", a megadott motorhoz specifikáltan módosít és "hazudik" a computernek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Papplan Elküldve Január13, 2017 Megoszt Elküldve Január13, 2017 Nekem van egy chippelt off diesel autóm. Brutális változást hozott a beavatkozás.125 lóból cc.160-ra nőtt a ménes. A gyorsulás 33%-ot javult, ez durva méréssel, de látványos másodpercekben. 280 Nm cc 350 Nm-re nőtt.A gyári végsebesség 155km/h, 180-nal vidáman megy. A fogyasztás azért nőtt 1 literrel mert élvezem az autózhatóságát, és 3 mérettel nagyobb kerekek vannak alatta. Egyebeket később, már késő este van és fogy a whisky... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Banderas29 Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 On 2014. 11. 11. at 20:12, chitza írta: Sziasztok, Szelepfedél-csere témakörben érdeklődnék. 1.4 turbo (140 LE) benzines J Astra, 2010-es, 105 000 km. (Másfél hónapja volt éves szervizen, akkor ott semmit nem találtak). Egy hete felvillant a motordiagnosztikai jelzőlámpa és úgy is maradt. Itteni (LU) márkaszervíz 3 óra keresgélés után (szerintük nem a lambda-szonda a bűnös, hanem valahol "szökik" a levegő) a szelepfedelet javasolja cseréltetni. (cikkszám: 607145, ára: kb. 81 000 Ft/270 EUR) Kérdésem: ennek valóban lehet köze a problémához? Köszi előre a hozzáértő válaszokat, sürgős lenne. Szia Nekem is hasonló probémám van az autóval az autóval szelepfedél tömítést cseréltek de a hiba nem javult meg . ha nívópálcát kihúzom vagy az olajbetöltő sapkát meglazítom a hiba megszűnik Egy német oldalon találtam róla videót ugyanez a jelenség nálam is Érdekelne mi lett a megoldás üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 4 órája, Banderas29 írta: Szia Nekem is hasonló probémám van az autóval az autóval szelepfedél tömítést cseréltek de a hiba nem javult meg . ha nívópálcát kihúzom vagy az olajbetöltő sapkát meglazítom a hiba megszűnik Egy német oldalon találtam róla videót ugyanez a jelenség nálam is Érdekelne mi lett a megoldás üdv Mármint a nyikorgás szűnik meg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Banderas29 Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 1 óra, imy írta: Mármint a nyikorgás szűnik meg? Igen. A nyikorgás ami a videón is hallatszik megszűnik . Ha visszadugom akkor nyikorog megint .Természetesen a sárga motorkontol lámpa is világít kod P1101. Már orosz oldalakat is nézegettem ott a szelepfedél memránt hozták ki hibának valamint a fojtoszelepet GM 55565489 Elég gáz mert eyik szervíz szerint meg a szívosort kellene cserélni horror áron van de nem biztos az sem szerintem csak találgatnak nincs több ötletem és eddíg két opel szervízben jártam az autóval eredmény semmi Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 4 órája, Banderas29 írta: Igen. A nyikorgás ami a videón is hallatszik megszűnik . Ha visszadugom akkor nyikorog megint .Természetesen a sárga motorkontol lámpa is világít kod P1101. Már orosz oldalakat is nézegettem ott a szelepfedél memránt hozták ki hibának valamint a fojtoszelepet GM 55565489 Elég gáz mert eyik szervíz szerint meg a szívosort kellene cserélni horror áron van de nem biztos az sem szerintem csak találgatnak nincs több ötletem és eddíg két opel szervízben jártam az autóval eredmény semmi Mert nekem is nyikorog az 1.7D, de nálam szerintem ahosszbordás szíj. Csak nedves időben csinálja, pedig amikor megvettem 2 éve akkor cseréltettem hosszbordás szíjat, akkor nagyon vadul nyikorgott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Banderas29 Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 6 órája, imy írta: Mármint a nyikorgás szűnik meg? Igen. A nyikorgás ami a videón is hallatszik megszűnik . Ha visszadugom akkor nyikorog megint .Természetesen a sárga motorkontol lámpa is világít kod P1101. Már orosz oldalakat is nézegettem ott a szelepfedél memránt hozták ki hibának valamint a fojtoszelepet GM 55565489 Elég gáz mert eyik szervíz szerint meg a szívosort kellene cserélni horror áron van de nem biztos az sem szerintem csak találgatnak nincs több ötletem és eddíg két opel szervízben jártam az autóval eredmény semmi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Banderas29 Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 Akkor neked szerencséd van legalább tudod mi okozza nem nagy ügy könnyen javítható Link to comment Megosztás: More sharing options...
Banderas29 Elküldve Január15, 2017 Megoszt Elküldve Január15, 2017 De azért egy próbát megér ha megy a motor és nyikorog húzd ki kicsit a nívopálcát ha tovább nyikorog akkor szerencse... ha nem akkor elgondolkodtató Link to comment Megosztás: More sharing options...
sulep Elküldve Január18, 2017 Megoszt Elküldve Január18, 2017 Turbos benzineseknél (A14NEL 120le) milyen gyakran esedékes a gyertya cseréje? Esetleg tudja valaki hogy opelnál ez kb mennyibe kerül? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Papplan Elküldve Január18, 2017 Megoszt Elküldve Január18, 2017 A szerviz könyvben benne kell lennie, ha van. Egyébként nem ördögtől való a 60000 km-es csere. 2005-ös corsám is ezt igényli. Link to comment Megosztás: More sharing options...
george2 Elküldve Január25, 2017 Megoszt Elküldve Január25, 2017 On 2017. január 18. at 9:37 PM, sulep said: Turbos benzineseknél (A14NEL 120le) milyen gyakran esedékes a gyertya cseréje? Esetleg tudja valaki hogy opelnál ez kb mennyibe kerül? Nekem is lassan esedekes/55e km/ a 60 ezres csere.A belevalo Ngk 6771 ft/db. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts