Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Guest kumabushi
na ne kezd el

kulcs azért mert domborzata van

ezalapján lehet venni nem ugy hogy bemész kérek egy kulcsot mindegy beleesztergálom

security code meg immo és kulcs illesztéshez

off

nekem már alszanak az ikrek!

on

szóval, szerinted adsz egy kódot és ÉN elmegyek venni kulcsot???

<_<

tehát megvan ez a kód, és CSAK EGY ILYEN VAN, csak ezzel lehet csak ilyen kulcsot KAPNI?

tehát nem kell másoltatni hanem van mindenhol csak meg kell venni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy fura probléma merült fel a múlthéten a szekérrel!

A bal oldali fék elkezdett nyikorogni!

Méghozzá akkor hallani ha alacsony sebességel megyek és elötte fékeztem!

Valószínű nem megy vissza a helyére a fékpofa én erre gyanakszom!

Fékolaj 2006 dec.ben lett cserélve! Annyit kell még tudni, hogy kb 1,5-2 hónapja ezen az oldalon lett kerékagy cserélve /1000Km/

Esetleg valakinek valami ötlete, mit hogyan érdemes kezdenem!

Holnap lesz a napja hogy neki ugrok megbuherni!

Szerintem következők lehetnek a hibák:

1. vagy a kerékagy kottyanik és nem vmi nem jó benne, bár ennek nem sok esélyt látok

2. a fékbetét ezen az oldalon beadta az unalmast, esetleg a fékpofa ezen részébe valami idegen anyag került és ettől nyikorog

3. a fékmunkahenger vmi miatt szorúl és nem megy vissza rendesen /fékpor,kosz,akár mi/

Segítségeteket előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

képek:

http://images.netbag.hu/20090630/20210627775.jpg

http://images.netbag.hu/20090630/20222441198.jpg

kipróbáltam, hátha csak tévedésben éltem

nem, egyik (nyomógombos nagyobb) az ajtót nyitja, kp zár

visszazáráskor egy fordítás zárás, kettő a riasztó

kis kulcs meg az indítás

így lett véve!

elvileg lehetne 2 új kulcsot kérni? távirányítósat? csak kulcsot? zárcsere nélkül?

ez egy nagyon nagy öröm lenne nekem <_<

Ezek szemre sem egyeznek!

A gyári a távkapcsolós.

Akkor viszont más a gyújtásod!

Wessz!

Így hiába veszi meg a carpass alapján a kulcsot, olyat fog kapni, ami az ajtót nyitja most, nem? (ajtó és gyújtás eltér neki!)

Jobb lenne ezt élőben megnézned szerintem...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy fura probléma merült fel a múlthéten a szekérrel!

A bal oldali fék elkezdett nyikorogni!

Méghozzá akkor hallani ha alacsony sebességel megyek és elötte fékeztem!

Valószínű nem megy vissza a helyére a fékpofa én erre gyanakszom!

Fékolaj 2006 dec.ben lett cserélve! Annyit kell még tudni, hogy kb 1,5-2 hónapja ezen az oldalon lett kerékagy cserélve /1000Km/

Esetleg valakinek valami ötlete, mit hogyan érdemes kezdenem!

Holnap lesz a napja hogy neki ugrok megbuherni!

Szerintem következők lehetnek a hibák:

1. vagy a kerékagy kottyanik és nem vmi nem jó benne, bár ennek nem sok esélyt látok

2. a fékbetét ezen az oldalon beadta az unalmast, esetleg a fékpofa ezen részébe valami idegen anyag került és ettől nyikorog

3. a fékmunkahenger vmi miatt szorúl és nem megy vissza rendesen /fékpor,kosz,akár mi/

Segítségeteket előre is köszi!

Nem tudom, ennél hogy van megoldva a betét mozgása, de nekem a Corsa csinált ilyet jobbra elöl.

Ott a rudak voltak oxidosak, főleg eső után jött elő a dolog. Enyhén bent maradtak a pofák. Felni is melegedett, mire észrevettem. (nekem nem nyikorgott)

Rudak kiszed, csiszol, grafitos hőálló spray neki (csak finoman), aztán visszatettem.

Utána 2 évig semmi probléma. (utána eladtam a vasat)

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, ennél hogy van megoldva a betét mozgása, de nekem a Corsa csinált ilyet jobbra elöl.

Ott a rudak voltak oxidosak, főleg eső után jött elő a dolog. Enyhén bent maradtak a pofák. Felni is melegedett, mire észrevettem. (nekem nem nyikorgott)

Rudak kiszed, csiszol, grafitos hőálló spray neki (csak finoman), aztán visszatettem.

Utána 2 évig semmi probléma. (utána eladtam a vasat)

A múlt héten jött elő a problem a nagy esőzésekkor!

Holnap ez lesz munkahenger kivesz,csiszol ugyan erre gondoltam én is!

Remélem bejön! <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
na ne kezd el

kulcs azért mert domborzata van

ezalapján lehet venni nem ugy hogy bemész kérek egy kulcsot mindegy beleesztergálom

security code meg immo és kulcs illesztéshez

szétkaptam a kulcsot

képek

http://images.netbag.hu/20090630/21522371933.jpg

http://images.netbag.hu/20090630/21533459951.jpg

http://images.netbag.hu/20090630/21543742465.jpg

http://images.netbag.hu/20090630/21561270981.jpg

http://images.netbag.hu/20090630/21575169214.jpg

http://images.netbag.hu/20090630/21590183147.jpg

van egy KIS szar műanyag darab

csak nem azon vannak a számok? <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
Ezek szemre sem egyeznek!

A gyári a távkapcsolós.

Akkor viszont más a gyújtásod!

Wessz!

Így hiába veszi meg a carpass alapján a kulcsot, olyat fog kapni, ami az ajtót nyitja most, nem? (ajtó és gyújtás eltér neki!)

Jobb lenne ezt élőben megnézned szerintem...

azt mondtam már hogy olasz inport? <_<

mindenképpen személyesen akarok először egyeztetni valakivel, hála az itt kapott infóknak, nem egyszerű eset mi?

asszony emlékszik rá hogy még világított a kis piros visszajelző is, ő maga is cserélt egyszer elemet....

voltunk villamosságisnál beméretni és azt mondta, nem is gyári a kulcs

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
az nem tudja a kijelzöt vezérleni

mond a rendszámot és küldöm a kódókat

tehát rendszám alapján tudsz kódot?

ez gáz

megyek utcán, látok rendszámot és tudok hozzá kulcsot? <_<

Link to comment
Megosztás:

2 dolog:

1. ne adj ki minden adatot itt a nyilvánosság előtt, hanem privátba küldd wessz-nek, mert mer itt akárki olvasgathat!!

2. Neked teljesen le van törve az elemtartód a panelről! Még szép, hogy nem működik!

Link to comment
Megosztás:

2 dolog:

1. ne adj ki minden adatot itt a nyilvánosság előtt, hanem privátba küldd wessz-nek, mert mer itt akárki olvasgathat!!

2. Neked teljesen le van törve az elemtartód a panelről! Még szép, hogy nem működik!

mintha meg is lenne égve a nyáklapja....

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
2 dolog:

1. ne adj ki minden adatot itt a nyilvánosság előtt, hanem privátba küldd wessz-nek, mert mer itt akárki olvasgathat!!

2. Neked teljesen le van törve az elemtartód a panelről! Még szép, hogy nem működik!

1. ELŐRE bocsánat mindenkitől, de még privibe sem akarok semmit mondani egy személyes tali előtt

(az ördög nem alszik)

ez remélem nem sértő és mindenki megérti aki korrekt

kössz a tanácsot!

2. én meg aggódtam hogy hogyan forgassam az elemet, hogy kell annak álnia!

ASSZONY!!!! Ő cserélte elemet!

<_<

akkor?

itt a bibi?

Link to comment
Megosztás:

1. ELŐRE bocsánat mindenkitől, de még privibe sem akarok semmit mondani egy személyes tali előtt

(az ördög nem alszik)

ez remélem nem sértő és mindenki megérti aki korrekt

kössz a tanácsot!

2. én meg aggódtam hogy hogyan forgassam az elemet, hogy kell annak álnia!

ASSZONY!!!! Ő cserélte elemet!

<_<

akkor?

itt a bibi?

nekem itt volt, de ne te forrasztgatsd mert elég kicsi a hely és hamar megég a panel, de úgy látom már volt rajta bütykölés. Persze ettől még lehet jó, de először a helyére kell tenni a tartót

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
Ez azt jelzi, hogy a hivatalos szervízintervellum már elérkezett...

5éve? <_<

folyamatosan viszem pl olajcserére 15e km

de ezzel nem foglalkoztam

szervízlámpa mondjuk ég de az valami olyan miatt hogy nem tudja eldönteni hogy vízszint felett vagy alatt van e az autó

MAJD megcsináltatom...

ezzel mi a teendő mármint INSP-el? ha tudom hogy naggyából jó az autó? kiüti egy szervízes?

Link to comment
Megosztás:

5éve? <_<

folyamatosan viszem pl olajcserére 15e km

de ezzel nem foglalkoztam

szervízlámpa mondjuk ég de az valami olyan miatt hogy nem tudja eldönteni hogy vízszint felett vagy alatt van e az autó

MAJD megcsináltatom...

ezzel mi a teendő mármint INSP-el? ha tudom hogy naggyából jó az autó? kiüti egy szervízes?

te is ki tudod... asszem úgy kell, hogy benyomod a km óra nullázót, nyomva tartod és utána ráadod a gyújtást. De ebben nem vagyok biztos, vissza kéne olvasni volt már róla szó valamelyik TOPIC ban

Attól, hoyg olajat cserész, meg minden, nem tűnik el magától.

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
nekem itt volt, de ne te forrasztgatsd mert elég kicsi a hely és hamar megég a panel, de úgy látom már volt rajta bütykölés. Persze ettől még lehet jó, de először a helyére kell tenni a tartót

villanyszerelő villamosságis sógorhoz átviszem, hogy forrassza oda valahova valahogy

esetleg kaphatok egy képet a helyes kinézetről?

és ha így jó akkor örülünk

ha nem, akkor nem vesztettem semmit

így is úgy is célszerű szerintem új kulcs csak még mindig nem tudok árat!

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
te is ki tudod... asszem úgy kell, hogy benyomod a km óra nullázót, nyomva tartod és utána ráadod a gyújtást. De ebben nem vagyok biztos, vissza kéne olvasni volt már róla szó valamelyik TOPIC ban

Attól, hoyg olajat cserész, meg minden, nem tűnik el magától.

megvan:

ISTEN VAGY!

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry464198

Link to comment
Megosztás:

Guest kumabushi
Ha az vónék, má jó lenne a kocsid <_<

évekig csak használtam, ebben az állapotban, most jutottam oda hogy ALAP dolgokat megtudjak és megjavítsak.

vezérműszíj is szar!

múltkor 4,5 l víz kellett bele mert felforrt és nem ment az autó, fél órát izzadtam az autópályán 2 gyerekkel míg jött a víz, soha nem néztem

klíma hűtő is tönkre ment...

nem sorolom

Boldoggá teszem magam és az autóm!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.