Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Akár 17'-es is, de az optikán kívül nem sok jelentősége van.Ha nem akarsz a fogyasztás rovására autózni, akkor elég rá a gyári 185/70-14? ha jól emlékszem.Amúgy meg 185/60-15 ill. 195/65-15 ami váltóméretnek számít.

A 15"-os bőven elég,nem szeretnék vele offroad-ozni :)

A fogyasztás meg igen fontos,mert dolgozni járok vele és a gyalogosok nem dobálják be az ablakon

a pénzt gázolajra hogy milyen jól néz ki a 17-es felni az autón :D

Ha meg terepre megyek,felteszem rá ezt ;)

http://kepfeltoltes.hu/view/100319/JD60006...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

A 104000 km-rt felejtsd el.99% hogy nem annyi van benne.Akárki akármit mond,az olajat szűrőket azonnal cseréld.Az a biztos.A kijelző.Hát nekem is pixel hibás volt,és megpróbáltam megjavítani.Van némi elektromos hozzáértésem de nem sikerült.Voltak itt olyanok,akik azt írták,hogy megcsinálták.Mikor kérdeztem hogy kell,meg képeket is tettem fel,hogy segítsenek,akkor meg eltűnt mindenki.Na én nem kínlódtam tovább,és vettem egy bontottat,15 ezerért.Mondjuk az enyém kétsoros.Gumi az enyémnek 195/65R15 a gyárija.De nekem 195/60R15 van nyáriban fent.Semmi baja nincs tőle,meg nem is olyan bumszli mint a 65.

Vectránál az elektromos dolgokkal nem nagyon szokott gond lenni.Úgyhogy ha tudsz (és akarsz) nézz nyugodtan bele jó áron bontott ablakemelőt,mert azért csak jó az.

A napfénytető utólag lett beszerelve és meg is voltam ijedve,hogy be fog ázni,mert láttam már pár autón hogy

a vezető fejét érte a tetőkárpit! :D

Autómosó majd nagynyomású mosó után sem volt semmi jele hogy beázna,így megnyugodtam!

Kartámaszt gyárit teszel bele vagy univerzálisat?Láttam hogy már viszonylag olcsón lehet bele venni gyárit is!(használtan)

Van raktáron egy univerzális,de bele akarom próbálni,mert félek hogy bután fog kinézni!

Mindenképpen akarok beletenni kartámaszt,mert szerintem nagyon kényelmes ha jól van beállítva!

Tegnap figyeltem fel rá,hogy a páromnak az Astra G-n csak egy kijelző van,az enyémben meg kettő! :)

Mennyibe fájhat egy ilyennek a cseréje?

Link to comment
Megosztás:

A 104000 km-rt felejtsd el.99% hogy nem annyi van benne.Akárki akármit mond,az olajat szűrőket azonnal cseréld.Az a biztos.A kijelző.Hát nekem is pixel hibás volt,és megpróbáltam megjavítani.Van némi elektromos hozzáértésem de nem sikerült.Voltak itt olyanok,akik azt írták,hogy megcsinálták.Mikor kérdeztem hogy kell,meg képeket is tettem fel,hogy segítsenek,akkor meg eltűnt mindenki.Na én nem kínlódtam tovább,és vettem egy bontottat,15 ezerért.Mondjuk az enyém kétsoros.Gumi az enyémnek 195/65R15 a gyárija.De nekem 195/60R15 van nyáriban fent.Semmi baja nincs tőle,meg nem is olyan bumszli mint a 65.

Vectránál az elektromos dolgokkal nem nagyon szokott gond lenni.Úgyhogy ha tudsz (és akarsz) nézz nyugodtan bele jó áron bontott ablakemelőt,mert azért csak jó az.

Én anno 1x leírtam mit hogyan csináltam, mit szedtem szét és hogyan de senki sem értette meg igazán mit is írok :D A hiba az én készülékemben lehet bár aki anno kérdezte az ott akadt el, hogy nem tudta szétszedni a kijelzőt. Pedig ha az megvan akkor alaposan le kell tisztítani a kijelző szalagkábelét és a nyák érintkezőit, lehet összerakni majd valamit a dobozba még bedobni, hogy jobban rányomja a szalagkábelt a nyákra és kész is.

Elektromos gondok azért akadnak...

-kijelző

-központi zár(kábelek, bal hátsó ajtóban zár, csomagtérnek a kábele, a vezető ajtajában pedig a kpzár mikrokapcsolója szokott tönkremenni)

-ABS-TC visszajelző is kivillan egy-egy autóban

Hirtelen ennyi jutott az eszembe :)

De szerintem nem problémásabb mint más hasonló autó.

Link to comment
Megosztás:

Nekem nem a szétszedéssel volt a gond,hanem maga a kábelt nem tudtam "szétválasztani" mert nekem már nagyon el volt használódva.Mikor meg képekkel illusztráltam,mindenki eltűnt :) .De szerencsére találtam egy jó állapotút,és azóta sincs gond vele.A régi meg ott van szétszedve a szekrényben!

Én anno 1x leírtam mit hogyan csináltam, mit szedtem szét és hogyan de senki sem értette meg igazán mit is írok :D A hiba az én készülékemben lehet bár aki anno kérdezte az ott akadt el, hogy nem tudta szétszedni a kijelzőt. Pedig ha az megvan akkor alaposan le kell tisztítani a kijelző szalagkábelét és a nyák érintkezőit, lehet összerakni majd valamit a dobozba még bedobni, hogy jobban rányomja a szalagkábelt a nyákra és kész is.
Link to comment
Megosztás:

Nem is jön szét egyszerűen sajnos... én is vettem egyet és abból a kijelzőt alig tudtam kiszedni és hajlott a kábel is meg nyúlt és utána néztem meg, hogy végülis ugyanaz raktam vissza csak a csatlakozó lett megtisztítva így van nekem is egy szétbontva valahol :)

Link to comment
Megosztás:

Jó hát mindegyik típusnak van valami gyíkja főleg ha tizenéves.De amit írt a srác ködlámpa ilyenek annak nem nagyon.A kp zár meg általában orvosolható.Mondjuk nekem a bal hátsó az egy ezer forintos univerzális zárral van megoldva.Múltkor vettem észre.

Elektromos gondok azért akadnak...

-kijelző

-központi zár(kábelek, bal hátsó ajtóban zár, csomagtérnek a kábele, a vezető ajtajában pedig a kpzár mikrokapcsolója szokott tönkremenni)

-ABS-TC visszajelző is kivillan egy-egy autóban

Hirtelen ennyi jutott az eszembe :)

De szerintem nem problémásabb mint más hasonló autó.

Link to comment
Megosztás:

Jó hát mindegyik típusnak van valami gyíkja főleg ha tizenéves.De amit írt a srác ködlámpa ilyenek annak nem nagyon.A kp zár meg általában orvosolható.Mondjuk nekem a bal hátsó az egy ezer forintos univerzális zárral van megoldva.Múltkor vettem észre.

Persze, de alapvetően nem is hosszú lista csak ezek a gyakori hibák.

Bal hátsó az valami szériahiba lehet mert nekem is rossz volt amikor megvettem az autót és mondta is a szerelő egyből, hogy csak nem a bal hátsó lesz a hibás? de... :)

Link to comment
Megosztás:

A bal hátsót azt még nem én cseréltem.Viszont vagy 3 éve a jobb hátsó romlott el nálam,hogy az ajtó bezárva maradt.Frankó volt csukott ajtónál leszedni a kárpitot és kinyitni az ajtót :D

Persze, de alapvetően nem is hosszú lista csak ezek a gyakori hibák.

Bal hátsó az valami szériahiba lehet mert nekem is rossz volt amikor megvettem az autót és mondta is a szerelő egyből, hogy csak nem a bal hátsó lesz a hibás? de... :)

Link to comment
Megosztás:

A bal hátsót azt még nem én cseréltem.Viszont vagy 3 éve a jobb hátsó romlott el nálam,hogy az ajtó bezárva maradt.Frankó volt csukott ajtónál leszedni a kárpitot és kinyitni az ajtót :P

Hehe ;) Enyém legalább úgy döglött meg, hogy már úgy vettem :) Így mindig kézzel lenyomtam majd ha kellett felhúztam :D Csomagtartóval jártam úgy, hogy nem vettem észre amikor eltört a kábele csak egyszer nyitom, felnyílik és riaszt... hmm... a többi ajtó persze le volt zárva. Ki tudja hányszor volt nyitva amikor nagy nyugisan lezártam este... na de már működik szerencsére, néha ellenőrzöm is ;)

Link to comment
Megosztás:

A 15"-os bőven elég,nem szeretnék vele offroad-ozni ;)

A fogyasztás meg igen fontos,mert dolgozni járok vele és a gyalogosok nem dobálják be az ablakon

a pénzt gázolajra hogy milyen jól néz ki a 17-es felni az autón ;)

Ha meg terepre megyek,felteszem rá ezt ;)

http://kepfeltoltes.hu/view/100319/JD60006...ltoltes.hu_.jpg

Offroad?

:P

De "régen volt" :) :D

Azóta mi lehet vele...

Na, szerintem a 17-es igen jól mutat egy vectra B alatt, csak a komfortból áldozni kell. Mondjuk ami a képen van, az egy pöttyet még nagyobb is volt, mint a váltó méret. 225/45 R17 ;)

Link to comment
Megosztás:

Offroad?

;)

De "régen volt" :) :D

Azóta mi lehet vele...

Na, szerintem a 17-es igen jól mutat egy vectra B alatt, csak a komfortból áldozni kell. Mondjuk ami a képen van, az egy pöttyet még nagyobb is volt, mint a váltó méret. 225/45 R17 ;)

Tetszik a felni,jól mutathatott az autón!Elől Pirelli,hátul Continental gumik voltak?Azoknak van hasonló mintája!

Van jelenleg jó pár gumim,majd utána nézek honnan tudnék valami szép felnit venni hozzá,de előtte legyen rendben az autón minden! :P

Link to comment
Megosztás:

Kartámaszt gyárit teszel bele vagy univerzálisat?Láttam hogy már viszonylag olcsón lehet bele venni gyárit is!(használtan)

Van raktáron egy univerzális,de bele akarom próbálni,mert félek hogy bután fog kinézni!

Mindenképpen akarok beletenni kartámaszt,mert szerintem nagyon kényelmes ha jól van beállítva!

Gyári bontottat vettem, kardánboxal együtt. Ez a legegyszerűbb, nem kell fúrni faragni.

De ez minden másra igaz, kezdve az ablakemelőtől, a többi extrafelszereltségig. A gyári cuccoknak megvan a helye, csak be kell építened.

Link to comment
Megosztás:

Tetszik a felni,jól mutathatott az autón!Elől Pirelli,hátul Continental gumik voltak?Azoknak van hasonló mintája!

Van jelenleg jó pár gumim,majd utána nézek honnan tudnék valami szép felnit venni hozzá,de előtte legyen rendben az autón minden! ;)

Marangoni+Continental

Olyan volt vele mint egy bokorugró! :) :D

Inkább, mint egy úthenger.

Nekem tetszett, csak nem lehetett cuccolni a kocsival, mert hátul már pedzegette az ívet a gumi.

Viszont az biztos, hogy elől piszkosul kellett volna neki egy csüccs.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap este megjöttek az új gyújtáskábelek a vektrakocsihoz.Ugye X16XEL-é volt benne, hibátlanul működött, de nem volt mérethelyes.Nézegettem a kábelszetteket, de a legolcsóbb is 16e.ft volt aztán 30e. majd a gyári közel 50e.ft lett volna.

Szóval ez Spanyol UGY. lett, 4900ft-klubkedvesség a Csergőből. (www.csergoe.hu)

Ez már mérethelyes, szépen dolgozik vele az autó. :)

Link to comment
Megosztás:

legolcsóbb is 16e.ft volt aztán 30e. majd a gyári közel 50e.ft lett

A gyújtással kapcsolatban mi olcsó?Mindenért egy vagyont kell fizetni... :)

Anno VW-hez egy műanyagra forrasztott kábelhuzal(elosztónál) 19.900,amit ha van időm kifaragok egy kólásüvegből :D

Link to comment
Megosztás:

A 104000 km-rt felejtsd el.99% hogy nem annyi van benne.Akárki akármit mond,az olajat szűrőket azonnal cseréld.Az a biztos.A kijelző.Hát nekem is pixel hibás volt,és megpróbáltam megjavítani.Van némi elektromos hozzáértésem de nem sikerült.Voltak itt olyanok,akik azt írták,hogy megcsinálták.Mikor kérdeztem hogy kell,meg képeket is tettem fel,hogy segítsenek,akkor meg eltűnt mindenki.Na én nem kínlódtam tovább,és vettem egy bontottat,15 ezerért.Mondjuk az enyém kétsoros.Gumi az enyémnek 195/65R15 a gyárija.De nekem 195/60R15 van nyáriban fent.Semmi baja nincs tőle,meg nem is olyan bumszli mint a 65.

Vectránál az elektromos dolgokkal nem nagyon szokott gond lenni.Úgyhogy ha tudsz (és akarsz) nézz nyugodtan bele jó áron bontott ablakemelőt,mert azért csak jó az.

Szerelgetni nem fogom a kijelzőt,mert annak nem lenne jó vége az én "profi" elektromos hozzáértésemből kiindulva!

Vennék egy bontottat,de olvastam itt hogy szürke meg sárga csatlakozós!Ennek kell még utána járnom hogy nekem melyik kell,vagy melyik milyen...

Persze ha tudod fejből,szívesen várom a tanácsod...

Persze,jó lenne az elektromos ablak,csak félek tőlük pár rossz emlék miatt! :) Vectránál az ablakemelő gombja hol van elhelyezve egyébként?

Link to comment
Megosztás:

Ha nem mentek gallyra a nagyok, akkor filléres.A nagy szilent viszont nem olcsó.

Ennek nem örülök,mert nem akarom úgy használni az autót hogy bömböl benne a zene hogy ne halljam... :)

Kb 2 hét és megcsináltatok rajta mindent,amire jut! (komplett vezérlés,olaj,szilentek,futómű,kijelző,szűrők)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.