Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Szétvált a laminálás. Beköltözött a százlábú :D Ritkán, de előfordul, hogy elválik a fólia az üvegtől és levegőt kap :D

hát szomorú :) egy picit meg is van repedve, de nem emlékszek hogy kaptam volna kavicsot, meg nem is olyan a repedés, más meg nem ment a szekérrel

Link to comment
Megosztás:

Dáw látom itt vagy. A Caravan rugó mennyivel másabb a többi Astráénál. Rövidebb, keskenyebb?

Volt ma 1 vevőn, de nem akarta megérteni, hogy nem csereszabatosak a más kasztnis rugók.

"Mer' az én szerelőm azt mondta, hogy jó és kész." :)

A Caravané nem jó az ötajtósba az tuti...

Én belepróbáltam. Sztem hosszabb, mert a teleszkóp széthúzott végállapotban leledzett...

így:

20110515051_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Dáw látom itt vagy. A Caravan rugó mennyivel másabb a többi Astráénál. Rövidebb, keskenyebb?

Volt ma 1 vevőn, de nem akarta megérteni, hogy nem csereszabatosak a más kasztnis rugók.

"Mer' az én szerelőm azt mondta, hogy jó és kész." :D

Akkor focizza le a szerelőjével. Visszavásárlási garancia nincs, ha kell neki vigye. :)

Fordítva akarja a nyomi. :D

Ferdehátúét a Caravanba. Akkor az meg húzná a seggét a földön?

vonóhorogszikrázósan :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!

Egy kis segítségre lenne szükségem!!!

Van egy F Astra ami meglehetősen szivat ,olyan baja van hogy kb 90-100 km/h között valami rázza a kormányt namost a futómű sehol nem lóg,nem kopog ,a hátsó kerékagyak most lettek cserélve ,elöl új féktárcsák vannak és mégis ezt csinálja.

Valaki esetleg találkozott már ilyen bajjal ,vagy tudja hogy ez mitől lehet??

Sürgősen szükségem lenne a segítségetekre!!

A tomesz2101@freemail.hu címre bárki írhat!!

Köszönöm előre is

Szia!

Ezt nekem is csinálta 100 körül, 120nál már nem.

Elvittem gumishoz, újra centírozta az elejét, megszűnt a rázás.

Link to comment
Megosztás:

Szia!!

Ha alacsony üzemanyagszint mellett produkállja a hibát aakor üatankba lesz a gond..

A visszafolyó csöve kicsuszik a pohárból és kifolyik a benzin....

Köszönöm!

Ott volt-van a hiba, az a cső, ami le van rögzítve a tank aljára és onnan szívja a benzint, az elengedett és feljön a tank aljáról.

Valahogy "leküldték", de nem tudni meddig tart, az mondták mindig legyen benne 15 l, vagy tank csere.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm!

Ott volt-van a hiba, az a cső, ami le van rögzítve a tank aljára és onnan szívja a benzint, az elengedett és feljön a tank aljáról.

Valahogy "leküldték", de nem tudni meddig tart, az mondták mindig legyen benne 15 l, vagy tank csere.

Nem a tank aljára van rögzítve hanem az AC-alatti dobozra:

313853-20110821-00Y6J4.jpg

313854-20110821-FKrecD.jpg

Egy mozdulat visszatenni, ezért kár lenne tankot cserélni.

Milyen szerelőnél volt a kocsi ha ezt nem tudja? :)

Link to comment
Megosztás:

TID-ben is láttom olyan hogy hiába nyomkodtam nem csinált semmit, még kijelzőteszt sem volt.

Kábelezéstől függ, hogy mit művel a TID. Ha máshogy van összekötözve a TID, és a motorvezérlő, akkor nem fog kiolvasni semmit. Nekem műszerfal kábelköteg csere óta kijelzi a sebességet, és a hiba kódokat. Régi Classic kábelekkel csak kijelző tesztet nyomott. :S

Link to comment
Megosztás:

Kábelezéstől függ, hogy mit művel a TID. Ha máshogy van összekötözve a TID, és a motorvezérlő, akkor nem fog kiolvasni semmit. Nekem műszerfal kábelköteg csere óta kijelzi a sebességet, és a hiba kódokat. Régi Classic kábelekkel csak kijelző tesztet nyomott. :S

Azért azt tegyük hozzá, hogy hibakódként csak a saját hibáit jelzi ki, a motorvezérlőét nem.

Link to comment
Megosztás:

Kuplung bowden kicserélve!Meg is szünt az a ,,pattogó" hang ami volt és már régebben irtam róla!

Amugy az normális,hogy most az új bowdennel én úgy érzem,hogy nehezebb kicsit kinyomni a pedált mint a régi bowdennel és,hogy rövidebb lett az útja!Most a fékpedállal van egyvonalban!A régi bowdennel följebb volt a pedál!

Most kicsit elkezdem engedni a pedált és már fog a kuplung!A régivel nem igy volt!

Köszönöm a segítségeket!

Üdv.:zozo

Link to comment
Megosztás:

Kuplung bowden kicserélve!Meg is szünt az a ,,pattogó" hang ami volt és már régebben irtam róla!

Amugy az normális,hogy most az új bowdennel én úgy érzem,hogy nehezebb kicsit kinyomni a pedált mint a régi bowdennel és,hogy rövidebb lett az útja!Most a fékpedállal van egyvonalban!A régi bowdennel följebb volt a pedál!

Most kicsit elkezdem engedni a pedált és már fog a kuplung!A régivel nem igy volt!

Köszönöm a segítségeket!

Üdv.:zozo

A váltónál tekerj rá egy kicsit és akkor feljebb kerül a pedál... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kuplung bowden kicserélve!Meg is szünt az a ,,pattogó" hang ami volt és már régebben irtam róla!

Amugy az normális,hogy most az új bowdennel én úgy érzem,hogy nehezebb kicsit kinyomni a pedált mint a régi bowdennel és,hogy rövidebb lett az útja!Most a fékpedállal van egyvonalban!A régi bowdennel följebb volt a pedál!

Most kicsit elkezdem engedni a pedált és már fog a kuplung!A régivel nem igy volt!

Köszönöm a segítségeket!

Üdv.:zozo

Persze, mert a régi már meg volt nyúlva. :lol: Ha állítgatod, akkor vissza tudod állítani ugyanolyanra, vagy amilyenre szeretnéd! :lol:

de én mindig is ugy tudtam,hogy a fékpedállal kell egyvonalban lennie!Vagy rosszul tudom?

úgy kell az legyen. :D

Link to comment
Megosztás:

Nekem mindig is fentebb volt a fékpedálnál...most is úgy van... :lol:

A kiemelési gond pedig eredhet abból, hogy a mind a nyomcsapágy, mind a lamellák pereme meg van kopva és nem tud akkorát kiemelni...

Nekem a régi kuplungon mindig rá kellett tekerni, mert egy idő után már a hűtőt nyomkodtam, hogy kiemeljen! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.