kknl Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 na szét kaptam a km órát,,vhol ott lehet a gubanc sztem mert sehogy sem akar megmozdulni a mutato... Lehet hogy kicsuszott a mágnesből a tengely ?
zotya975 Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 Lehet hogy kicsuszott a mágnesből a tengely ? Nem nagyon van hova csúsznia.
zotya975 Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 helló ez mitől lehet? Nem a fólia vált el az üvegtől?
Porter Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 helló ez mitől lehet? Szétvált a laminálás. Beköltözött a százlábú :) Ritkán, de előfordul, hogy elválik a fólia az üvegtől és levegőt kap :D
aholy Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 Szétvált a laminálás. Beköltözött a százlábú :D Ritkán, de előfordul, hogy elválik a fólia az üvegtől és levegőt kap :D hát szomorú :) egy picit meg is van repedve, de nem emlékszek hogy kaptam volna kavicsot, meg nem is olyan a repedés, más meg nem ment a szekérrel
Porter Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 hát szomorú :) egy picit meg is van repedve, de nem emlékszek hogy kaptam volna kavicsot, meg nem is olyan a repedés, más meg nem ment a szekérrel Esetleg földúton, ha mentél, ott nagyobb az esélye, hogy jobban mozog a karosszéria
öcsibácsi Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 Dáw látom itt vagy. A Caravan rugó mennyivel másabb a többi Astráénál. Rövidebb, keskenyebb? Volt ma 1 vevőn, de nem akarta megérteni, hogy nem csereszabatosak a más kasztnis rugók. "Mer' az én szerelőm azt mondta, hogy jó és kész." :)
pszilaj Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 Dáw látom itt vagy. A Caravan rugó mennyivel másabb a többi Astráénál. Rövidebb, keskenyebb? Volt ma 1 vevőn, de nem akarta megérteni, hogy nem csereszabatosak a más kasztnis rugók. "Mer' az én szerelőm azt mondta, hogy jó és kész." :) A Caravané nem jó az ötajtósba az tuti... Én belepróbáltam. Sztem hosszabb, mert a teleszkóp széthúzott végállapotban leledzett... így:
öcsibácsi Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 A Caravané nem jó az ötajtósba az tuti... Én belepróbáltam. Sztem hosszabb, mert a teleszkóp széthúzott végállapotban leledzett... így: Fordítva akarja a nyomi. :) Ferdehátúét a Caravanba. Akkor az meg húzná a seggét a földön?
pszilaj Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 Fordítva akarja a nyomi. :) Ferdehátúét a Caravanba. Akkor az meg húzná a seggét a földön? Tutira... :D
öcsibácsi Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 Tutira... :D Ezek a hitetlen kutyák... :)
Dáwid Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 Dáw látom itt vagy. A Caravan rugó mennyivel másabb a többi Astráénál. Rövidebb, keskenyebb? Volt ma 1 vevőn, de nem akarta megérteni, hogy nem csereszabatosak a más kasztnis rugók. "Mer' az én szerelőm azt mondta, hogy jó és kész." :D Akkor focizza le a szerelőjével. Visszavásárlási garancia nincs, ha kell neki vigye. :) Fordítva akarja a nyomi. :D Ferdehátúét a Caravanba. Akkor az meg húzná a seggét a földön? vonóhorogszikrázósan :lol: :D
öcsibácsi Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 Akkor focizza le a szerelőjével. Visszavásárlási garancia nincs, ha kell neki vigye. :) vonóhorogszikrázósan :D :D Ja, így jár aki pórul.. :D
dirty-handz Elküldve Augusztus19, 2011 Elküldve Augusztus19, 2011 Én nem rég hazafelé láttam 1 astra f caravant piros ment előttem azt a hátsó lengéscsillapító karcolta az aszfaltot de olyan durván, hogy szikrázott. Plafonig volt pakolva :) Természetesen "brazilok" voltak. :D Bocsánat ezt az egyéb csevegésbe szántam :D
habati Elküldve Augusztus21, 2011 Elküldve Augusztus21, 2011 Sziasztok!! Egy kis segítségre lenne szükségem!!! Van egy F Astra ami meglehetősen szivat ,olyan baja van hogy kb 90-100 km/h között valami rázza a kormányt namost a futómű sehol nem lóg,nem kopog ,a hátsó kerékagyak most lettek cserélve ,elöl új féktárcsák vannak és mégis ezt csinálja. Valaki esetleg találkozott már ilyen bajjal ,vagy tudja hogy ez mitől lehet?? Sürgősen szükségem lenne a segítségetekre!! A tomesz2101@freemail.hu címre bárki írhat!! Köszönöm előre is Szia! Ezt nekem is csinálta 100 körül, 120nál már nem. Elvittem gumishoz, újra centírozta az elejét, megszűnt a rázás.
habati Elküldve Augusztus21, 2011 Elküldve Augusztus21, 2011 Szia!! Ha alacsony üzemanyagszint mellett produkállja a hibát aakor üatankba lesz a gond.. A visszafolyó csöve kicsuszik a pohárból és kifolyik a benzin.... Köszönöm! Ott volt-van a hiba, az a cső, ami le van rögzítve a tank aljára és onnan szívja a benzint, az elengedett és feljön a tank aljáról. Valahogy "leküldték", de nem tudni meddig tart, az mondták mindig legyen benne 15 l, vagy tank csere.
zotya975 Elküldve Augusztus21, 2011 Elküldve Augusztus21, 2011 Köszönöm! Ott volt-van a hiba, az a cső, ami le van rögzítve a tank aljára és onnan szívja a benzint, az elengedett és feljön a tank aljáról. Valahogy "leküldték", de nem tudni meddig tart, az mondták mindig legyen benne 15 l, vagy tank csere. Nem a tank aljára van rögzítve hanem az AC-alatti dobozra: Egy mozdulat visszatenni, ezért kár lenne tankot cserélni. Milyen szerelőnél volt a kocsi ha ezt nem tudja? :)
hetyke Elküldve Augusztus21, 2011 Elküldve Augusztus21, 2011 TID-ben is láttom olyan hogy hiába nyomkodtam nem csinált semmit, még kijelzőteszt sem volt. Kábelezéstől függ, hogy mit művel a TID. Ha máshogy van összekötözve a TID, és a motorvezérlő, akkor nem fog kiolvasni semmit. Nekem műszerfal kábelköteg csere óta kijelzi a sebességet, és a hiba kódokat. Régi Classic kábelekkel csak kijelző tesztet nyomott. :S
FPepe Elküldve Augusztus21, 2011 Elküldve Augusztus21, 2011 Kábelezéstől függ, hogy mit művel a TID. Ha máshogy van összekötözve a TID, és a motorvezérlő, akkor nem fog kiolvasni semmit. Nekem műszerfal kábelköteg csere óta kijelzi a sebességet, és a hiba kódokat. Régi Classic kábelekkel csak kijelző tesztet nyomott. :S Azért azt tegyük hozzá, hogy hibakódként csak a saját hibáit jelzi ki, a motorvezérlőét nem.
zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Kuplung bowden kicserélve!Meg is szünt az a ,,pattogó" hang ami volt és már régebben irtam róla! Amugy az normális,hogy most az új bowdennel én úgy érzem,hogy nehezebb kicsit kinyomni a pedált mint a régi bowdennel és,hogy rövidebb lett az útja!Most a fékpedállal van egyvonalban!A régi bowdennel följebb volt a pedál! Most kicsit elkezdem engedni a pedált és már fog a kuplung!A régivel nem igy volt! Köszönöm a segítségeket! Üdv.:zozo
pszilaj Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Kuplung bowden kicserélve!Meg is szünt az a ,,pattogó" hang ami volt és már régebben irtam róla! Amugy az normális,hogy most az új bowdennel én úgy érzem,hogy nehezebb kicsit kinyomni a pedált mint a régi bowdennel és,hogy rövidebb lett az útja!Most a fékpedállal van egyvonalban!A régi bowdennel följebb volt a pedál! Most kicsit elkezdem engedni a pedált és már fog a kuplung!A régivel nem igy volt! Köszönöm a segítségeket! Üdv.:zozo A váltónál tekerj rá egy kicsit és akkor feljebb kerül a pedál... :lol:
zozo astra1.6 16v Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 A váltónál tekerj rá egy kicsit és akkor feljebb kerül a pedál... :lol: de én mindig is ugy tudtam,hogy a fékpedállal kell egyvonalban lennie!Vagy rosszul tudom?
astrásgyerek Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Kuplung bowden kicserélve!Meg is szünt az a ,,pattogó" hang ami volt és már régebben irtam róla! Amugy az normális,hogy most az új bowdennel én úgy érzem,hogy nehezebb kicsit kinyomni a pedált mint a régi bowdennel és,hogy rövidebb lett az útja!Most a fékpedállal van egyvonalban!A régi bowdennel följebb volt a pedál! Most kicsit elkezdem engedni a pedált és már fog a kuplung!A régivel nem igy volt! Köszönöm a segítségeket! Üdv.:zozo Persze, mert a régi már meg volt nyúlva. :lol: Ha állítgatod, akkor vissza tudod állítani ugyanolyanra, vagy amilyenre szeretnéd! :lol: de én mindig is ugy tudtam,hogy a fékpedállal kell egyvonalban lennie!Vagy rosszul tudom? úgy kell az legyen. :D
pszilaj Elküldve Augusztus23, 2011 Elküldve Augusztus23, 2011 Nekem mindig is fentebb volt a fékpedálnál...most is úgy van... :lol: A kiemelési gond pedig eredhet abból, hogy a mind a nyomcsapágy, mind a lamellák pereme meg van kopva és nem tud akkorát kiemelni... Nekem a régi kuplungon mindig rá kellett tekerni, mert egy idő után már a hűtőt nyomkodtam, hogy kiemeljen! :lol:
Recommended Posts