Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Kérdésem: Nektek hány foknál kapcsol be alapjáraton a venti első lépcsője? Normál üzemi körülmények között milyen meleg a víz? (Van egy "így csináld" könyvem, de abban nem találtam meg.)

Most épp a fogyasztást tesztelem. Hátha megúszom az adagoló beállíttatását.

Adagoló beállítást ne hagyd ki,tessék elvinni előtöltést állítani,attól van traktor hangja.

Vezérműszíjcsere után eltolodik picit,érdemes utánlőni.

Nekem a venti csak pesten indul be.Alapon 92fokon van bebetonozva,de ha sokat állok vele dugóban,akkor úgy 98foknál indítja az első fokzatot,ami mindig visszahűti 90-re és ez így megy oda-vissza.

Link to comment
Megosztás:

Köszi szépen mindenkinek!

Akkor lehet, hogy mégse rossz a venti kapcsolóm. No, majd üzemközben kiderül. Most épp hűtőtisztítás folyik.

Nem tudom mennyit vettek ki a hengerfejből. Szerelőm intézte és annak megfelelő tömítést rakott bele.

Az adagoló beállítást úgy tűnik mindenképpen meg kell csináltatnom, mert csúnyán indul. Előtte pöccentésre ment.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tud valaki tanácsot adni,hogy kb.milyen árban lehet a főtengely-szimmering,s kb.milyen nagy meló kicserélni?

Kicsit nyomja az olajat,de nem veszélyes,mert nem nagyon fogy az olaj,csak olajos a blokk alja/oldala!

S ha már cserélem(mindkét oldalit),érdemes-e cserélni a kupplungot is?

Az órám 140e-t mutat,de valószínű több mint 200e lehet benne(gondolom én)!

1,7TDS(ISUZU)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tud valaki tanácsot adni,hogy kb.milyen árban lehet a főtengely-szimmering,s kb.milyen nagy meló kicserélni?

Kicsit nyomja az olajat,de nem veszélyes,mert nem nagyon fogy az olaj,csak olajos a blokk alja/oldala!

S ha már cserélem(mindkét oldalit),érdemes-e cserélni a kupplungot is?

Az órám 140e-t mutat,de valószínű több mint 200e lehet benne(gondolom én)!

1,7TDS(ISUZU)

Melyik szimeringről van szó? A főtengely mindkét végén van. A vezérlés felőlit sem kis meló, de a váltóoldalit még nagyobb. <_<

Link to comment
Megosztás:

Tud valaki tanácsot adni,hogy kb.milyen árban lehet a főtengely-szimmering,s kb.milyen nagy meló kicserélni?

Kicsit nyomja az olajat,de nem veszélyes,mert nem nagyon fogy az olaj,csak olajos a blokk alja/oldala!

Biztos, hogy főtengely szimering?

Nekem most volt szétdúrva a motor és cseréltünk egy tömítést. A bal oldalon tiszta olajsár volt a motor, meg a lengőkar is, miközben az olajfogyasztás elhanyagolható volt. Az olajszűrő alatt cseréltünk egy ~8cm átmérőjű gumi karikát, ami volt vagy 300 Ft. Azóta nem olajos.

Mondjuk az enyém opel motoros.

Link to comment
Megosztás:

Biztos, hogy főtengely szimering?

Nekem most volt szétdúrva a motor és cseréltünk egy tömítést. A bal oldalon tiszta olajsár volt a motor, meg a lengőkar is, miközben az olajfogyasztás elhanyagolható volt. Az olajszűrő alatt cseréltünk egy ~8cm átmérőjű gumi karikát, ami volt vagy 300 Ft. Azóta nem olajos.

Mondjuk az enyém opel motoros.

??

Sztem a jobb oldalon. Nem? <_<

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tud valaki tanácsot adni,hogy kb.milyen árban lehet a főtengely-szimmering,s kb.milyen nagy meló kicserélni?

Kicsit nyomja az olajat,de nem veszélyes,mert nem nagyon fogy az olaj,csak olajos a blokk alja/oldala!

S ha már cserélem(mindkét oldalit),érdemes-e cserélni a kupplungot is?

Az órám 140e-t mutat,de valószínű több mint 200e lehet benne(gondolom én)!

1,7TDS(ISUZU)

Én ugyanígy jártam. Bele voltam keseredve, hogy szét kell dobni az egész autót végül kiderült h vmi elhasította az olajszűrô belsô részét s az szétfröcskölte az olajat mindenütt. Nézd meg te is inkább figyelmesen mielött eltemeted az autód !!!

Link to comment
Megosztás:

Biztos, hogy főtengely szimering?

Nekem most volt szétdúrva a motor és cseréltünk egy tömítést. A bal oldalon tiszta olajsár volt a motor, meg a lengőkar is, miközben az olajfogyasztás elhanyagolható volt. Az olajszűrő alatt cseréltünk egy ~8cm átmérőjű gumi karikát, ami volt vagy 300 Ft. Azóta nem olajos.

Mondjuk az enyém opel motoros.

Hát ez az,hogy olajfogyásom,meg nem nagyon van!

Nem tudom!

Úgy látszik még egyszer meg kell kukkantani!

Link to comment
Megosztás:

Én is cseréltem az 1,7D-n vezérlést, és ott mellette nagyon olajos volt minden. Mire rájöttünk, hogy a vízpumpa alatt-mögött van a főtengely szimering és gyorsan kicseréltük azt is. Kb 2.000Ft volt. Ezt az autószerelőm vette. Szóval az opel motoron nagyon el van dugva. Persze Nekem sem volt nagyon észrevehető olajfolyás, de ami ott a vízpumpa környékén volt kosz, az nagyon meleg!

Link to comment
Megosztás:

Én is cseréltem az 1,7D-n vezérlést, és ott mellette nagyon olajos volt minden. Mire rájöttünk, hogy a vízpumpa alatt-mögött van a főtengely szimering és gyorsan kicseréltük azt is. Kb 2.000Ft volt. Ezt az autószerelőm vette. Szóval az opel motoron nagyon el van dugva. Persze Nekem sem volt nagyon észrevehető olajfolyás, de ami ott a vízpumpa környékén volt kosz, az nagyon meleg!

A vízpumpától kb 15 cm-re van a főtengelyszíjtárcsa, amögött van a szimering. <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.