Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Üdv.-)

Segítsetek kicsit nekem:-)

F astra caravan x17dtl .

Olyan gondom van hogy felmegy a vízhőfokom 100fokra és nem indul el a ventilátor.szépen beáll 95 fokra aztán ha piros lámpa vagy egy kis dugó akkor pikk-pakk fel ugrik 100ra. menetszéllel vissza hűl 95re aztán kezdődik minden előröl. Még soha nem hallottam vagy láttam volna hogy megy a ventilátor.

Mi lehet a problematika és hogy lehet orvosolni?:-)

A hűtőventik előtét ellenállása a leggyengébb pont a rendszerben...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, nagyon nagy problémám van, haladok a kocsival, ráakarok lépni a gázra, felpörög a motor(látni a fordulatszámmérőn is) és nem indul el a kocsi, hirtelen visszaesik a fordulat és elkezd szaladni. Nah most a kérdésem a következő, hogy valaki azt mondja, hogy ez kuplung probléma (2éve volt cserélve a komplett kuplung szett Sachs-ra azóta max 50ezer km-t tettem meg vele) mások meg azt mondják, hogy ez kizárt hogy kuplung legyen. Jah és persze, nem mindig csinálja ezt, a fordulat felpörgést, valamikor tökéletesen működik.... szerintetek most mi lehet a probléma? Válaszokat előre is köszönöm! Jah és X17DTL a motorkód!

Link to comment
Megosztás:

de és azzal mit lehet kezdeni?

Kicserélni a tárcsát, kicserélni a szerkezetet, vagy csak letörölni az olajat a tárcsáról ami a kihalt főtengely-szimmeringnél átjött, stb. Látatlanba, szétszedés nélkül, senki nem fogja tudni megmondani. Mennyiért vetted a "sachs" szettet, és hol? :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Kicserélni a tárcsát, kicserélni a szerkezetet, vagy csak letörölni az olajat a tárcsáról ami a kihalt főtengely-szimmeringnél átjött, stb. Látatlanba, szétszedés nélkül, senki nem fogja tudni megmondani. Mennyiért vetted a "sachs" szettet, és hol? :rolleyes:

2 éve volt cserélve illetve akkor is vettem kb 50ért vettem a szettet a bárdinál! de ha olajos akkor elvileg a olajteknőben lévő olaj szintnek lejjebb kéne menni, mivel akkor enged, nem?mármint onnan folyik el, nem?

Link to comment
Megosztás:

2 éve volt cserélve illetve akkor is vettem kb 50ért vettem a szettet a bárdinál! de ha olajos akkor elvileg a olajteknőben lévő olaj szintnek lejjebb kéne menni, mivel akkor enged, nem?mármint onnan folyik el, nem?

Azért kérdeztem, mert vettem én is Sachs(nak mondott) szettet, és kevesebb mint egy év múlva, amikor kivettük a motort, inkább föltettük a 16 éves gyárit, mert jobb állapotban volt. (és nem azért mert elfelejtettem vezetni) azóta is azt használom. Simán el tudom képzelni, hogy Te is belefutottál egy ilyen jófélébe. Ha olajos lenne, akkor inkább dobálna, mint folyamatosan csúszna. Rá kéne nézni, hogy milyen állapotban van :rolleyes:
Link to comment
Megosztás:

Azért kérdeztem, mert vettem én is Sachs(nak mondott) szettet, és kevesebb mint egy év múlva, amikor kivettük a motort, inkább föltettük a 16 éves gyárit, mert jobb állapotban volt. (és nem azért mert elfelejtettem vezetni) azóta is azt használom. Simán el tudom képzelni, hogy Te is belefutottál egy ilyen jófélébe. Ha olajos lenne, akkor inkább dobálna, mint folyamatosan csúszna. Rá kéne nézni, hogy milyen állapotban van :rolleyes:

Ha ablakos a váltó akkor könnyen rá lehet nézni de nem hiszem hogy a főtengely szimering eresztése miatt csúszna nekem nagyon folyt mégsem volt olaj a tárcsán-lendkereken....

Link to comment
Megosztás:

Ha ablakos a váltó akkor könnyen rá lehet nézni de nem hiszem hogy a főtengely szimering eresztése miatt csúszna nekem nagyon folyt mégsem volt olaj a tárcsán-lendkereken....

sajnos nem ablakos! megnéztem a gyári tárcsát(mert ugyebár elkell tenni minden régi szart, hátha jobb lesz;) ) azis GM sachs legalábbis ez van ráírva, nah most még egy kérdésem lenne, ha ugy alakulna, hogy mégis kuka ez a tárcsa, van egy olyan opció, hogy be kevlározzák a kuplungot 18ezer pénzért, Ahgogy tudom hallom, millióval jobb mint az összes többi, jó megkell tanulni vezetni normálisan, se sokkal strapabrobb is meg minden kutyafüle, szerintetek? Vélemény?

Link to comment
Megosztás:

sajnos nem ablakos! megnéztem a gyári tárcsát(mert ugyebár elkell tenni minden régi szart, hátha jobb lesz;) ) azis GM sachs legalábbis ez van ráírva, nah most még egy kérdésem lenne, ha ugy alakulna, hogy mégis kuka ez a tárcsa, van egy olyan opció, hogy be kevlározzák a kuplungot 18ezer pénzért, Ahgogy tudom hallom, millióval jobb mint az összes többi, jó megkell tanulni vezetni normálisan, se sokkal strapabrobb is meg minden kutyafüle, szerintetek? Vélemény?

68Lóerőhöz kevlár kuplung? Ne vicceljünk már.

Link to comment
Megosztás:

sajnos nem ablakos! megnéztem a gyári tárcsát(mert ugyebár elkell tenni minden régi szart, hátha jobb lesz;) ) azis GM sachs legalábbis ez van ráírva, nah most még egy kérdésem lenne, ha ugy alakulna, hogy mégis kuka ez a tárcsa, van egy olyan opció, hogy be kevlározzák a kuplungot 18ezer pénzért, Ahgogy tudom hallom, millióval jobb mint az összes többi, jó megkell tanulni vezetni normálisan, se sokkal strapabrobb is meg minden kutyafüle, szerintetek? Vélemény?

Szerintem állíts a bovdennél, párat tekerj, hogy beljebb fogjon, nekem ez megoldotta. Bár azt tapasztalom még mindig, ha nyálkás idő van, akkor hirtelen padlónál megcsúszik, lehet bekerül valami a tárcsához.Még 1 évet elmegy így aztán meglátjuk:)
Link to comment
Megosztás:

68Lóerőhöz kevlár kuplung? Ne vicceljünk már.
:D :lol: Most méé'? lehet hogy dob rajta még vagy 10 pacit :D (sárkányos matricával 20-at :D )

sajnos nem ablakos! megnéztem a gyári tárcsát(mert ugyebár elkell tenni minden régi szart, hátha jobb lesz;) ) azis GM sachs legalábbis ez van ráírva, nah most még egy kérdésem lenne, ha ugy alakulna, hogy mégis kuka ez a tárcsa, van egy olyan opció, hogy be kevlározzák a kuplungot 18ezer pénzért, Ahgogy tudom hallom, millióval jobb mint az összes többi, jó megkell tanulni vezetni normálisan, se sokkal strapabrobb is meg minden kutyafüle, szerintetek? Vélemény?

Tök fölösleges. Állíts rajta, aztán ha akkor se jó, akkor tegyél bele egyet. Ne kevlárt... Ha már Scania-turbó van rajta, meg Ducato adagoló, akkor ráérsz elgondolkozni rajta :D

Link to comment
Megosztás:

:D :lol: Most méé'? lehet hogy dob rajta még vagy 10 pacit :D (sárkányos matricával 20-at :D )

Tök fölösleges. Állíts rajta, aztán ha akkor se jó, akkor tegyél bele egyet. Ne kevlárt... Ha már Scania-turbó van rajta, meg Ducato adagoló, akkor ráérsz elgondolkozni rajta :D

Akkor csak a bowdenen állítani ugye?nem lesz ebből roma autó......hogy ami van azt teszünk bele, csak tényleg ez a kevlár viszonlag olcsóbban kijön mint a többi és talán tovább is bírná?!

Link to comment
Megosztás:

Akkor csak a bowdenen állítani ugye?nem lesz ebből roma autó......hogy ami van azt teszünk bele, csak tényleg ez a kevlár viszonlag olcsóbban kijön mint a többi és talán tovább is bírná?!

Elöször állíts, ha nem, akkor kevlár tényleg olcsóbb megoldás, mondjuk felénk 5ezerért csinálják:D De lehet a szerkezeted van oda azt szokták szabályozni, nyomólapot erősíteni.
Link to comment
Megosztás:

Olyan problémám lenne ma reggel ráadtam a gyújtást a töltőjelző lámpa elkezdet villogni és közbe jobb oldalról a kesztyűtartó alól folyamatos kattogást hallatom, majd inditotam a katogás befejezödöt a töltésjelző lámpa nem vilogot. De most olyant csinál néha ha rárakom a gyújtást a töltésjelzőlámpa nem világit. Mi lehet a gond ? isuzu motor van benne eddig sose csinált ilyent még.

Link to comment
Megosztás:

Olyan problémám lenne ma reggel ráadtam a gyújtást a töltőjelző lámpa elkezdet villogni és közbe jobb oldalról a kesztyűtartó alól folyamatos kattogást hallatom, majd inditotam a katogás befejezödöt a töltésjelző lámpa nem vilogot. De most olyant csinál néha ha rárakom a gyújtást a töltésjelzőlámpa nem világit. Mi lehet a gond ? isuzu motor van benne eddig sose csinált ilyent még.

a töltés vagy az izzítás világít? lehet valami relé cseszekszik, az izzítás végén lehet hallani egy relé kattanást, lehet ott van bibi. Töltésed van rendesen ha jár a motor, mérj rá!?
Link to comment
Megosztás:

Én úgy emléxem a dízelé a nagyobb benzinesek önindítójával egyezik meg.

Lehet én az enyémhez néztem itt a közelben traktorét és kétszer akkora volt, de nem is nagyon láttam mást motorét ami passzolt volna volt hogy csak a két felfogató furat távolsága nem egyezett meg.

Link to comment
Megosztás:

a töltés vagy az izzítás világít? lehet valami relé cseszekszik, az izzítás végén lehet hallani egy relé kattanást, lehet ott van bibi. Töltésed van rendesen ha jár a motor, mérj rá!?

Töltés van a töltés jelzö lámpa kezdett el vilogni és mikor befejezte az izitást akkor katant a relé csak utána folyamatosan katogot a töltésjelzö lámpa meg vilogot, aztán inditotam a töltésjelzö lámpa nem vilogott a katagást befejezte. De tegnap akár hányszor ráraktam a gyujtást a töltés jelzö lámpája nem világitott ma nem volt vele semmi probléma . Csak kiváncsi lennék tegnap mért csinálta remélem többet nem csinálja
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.