Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Gratulálok :icon1:

Mit értesz az alatt hogy félre hordja a szíjat?

Én mikor vettem az astrámat és neki álltam a vezérmű szíj cserének láttam hogy ette a régi szíjat de elég szépen,addig addig vizsgálódtam hogy láttam hogy az adagoló belső felfogató csavarja ki volt lazulva,és így elmozdult az egész és befelé ment a vezérmű szíja.

Köszi. :)

Csak annyi van a szíjjal, hogy kicsit lelóg a vez.tengely bordáskerekéről, kb 2mm-ert. A másik adagolóval nem ette a szíjat, nem emlékszem sajna, akkor hol volt. Lehet, hogy nem itt. :(

A Bosch adagolók hajlamosak ezt csinálni, a fene vigye el. Rendesen feltettem a konzolt, lehúztam mind a 4 csavart. Majd nézem, hogy eszi-e a szíj szélét.

Már visszább vettem az előtöltést, meg lehet még, hogy nincs rajta a szűrőház, azért csörög jobban.

Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem Renault Megane volt. És azokat a motorokat tették a Volvo S40-be is...

Érdekes motorok a Francia motorok, nagyon jól össze vannak rakva, csak olyan marhaságokkal van kibővítve, amitől tuti megfő a motor. Pl levegősödő hűtőrendszer, stb...

Azé az Opel kissé tovább bírja. :)

Nekem meg sikerült végre elindítani ma a ketyerét, 180 fokkal volt odébb az adagoló a jelhez képest, valami mágus szedte már szét ezt, és az adagoló tengelyét 180 fokkal megfordítva tette vissza....

Volt már ugyanezen a jelen az adagoló, csak egy foggal odébb. Meg se nyikkant akkor.

De a fő gond az volt, hogy mindenképp le kell légteleníteni a nyomócsöveknél, hollandereket ki, és átforgatni az adagolót. Ma beültem, és pöc-röff elindult így.

Csak gyanús az adagoló, mintha félrehordaná a szíjat....

Nyomtam róla egy videot. :)

Egy alapjáraton pötyörgő Csörgő mozdony (nem remot) is megirigyelné ezt a dízelhangot. :D

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!!!!

lenne egy olyan problemám szegény astra 1.7 d kombimmal (még a német motoros) , hogy megyek vele és egyszer csak gondol egyet és minden előjel nélkül leáll mintha elfogyna a nafta belőle. ilyenkor gyújtás le majd vissza és nem gyullad ki az izzítás vissza jelző próba indítás pörög de semmi nem indul aksi le megpiszkál a kábel a gyertyáknál aksi vissza van izzítás indul. majd megint gondol egyet és folyt.köv elörről ez szerintetek mi lehet??? én nekem má nincs ötletem

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!!!!

lenne egy olyan problemám szegény astra 1.7 d kombimmal (még a német motoros) , hogy megyek vele és egyszer csak gondol egyet és minden előjel nélkül leáll mintha elfogyna a nafta belőle. ilyenkor gyújtás le majd vissza és nem gyullad ki az izzítás vissza jelző próba indítás pörög de semmi nem indul aksi le megpiszkál a kábel a gyertyáknál aksi vissza van izzítás indul. majd megint gondol egyet és folyt.köv elörről ez szerintetek mi lehet??? én nekem má nincs ötletem

Szerintem itt valami elektromos zizi lehet, lehet, oxidálódott egy testkábel. Ha leáll a motor, az csak a mágnesszelep záródása lehet az adagolóban. Nem kap áramot szerintem. Ott kellene végignézni a vezetékét. Erre tippelek. De hátha valakinek jobb ötlete van itt.

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg sikerült végre elindítani ma a ketyerét, 180 fokkal volt odébb az adagoló a jelhez képest, valami mágus szedte már szét ezt, és az adagoló tengelyét 180 fokkal megfordítva tette vissza....

Volt már ugyanezen a jelen az adagoló, csak egy foggal odébb. Meg se nyikkant akkor.

De a fő gond az volt, hogy mindenképp le kell légteleníteni a nyomócsöveknél, hollandereket ki, és átforgatni az adagolót. Ma beültem, és pöc-röff elindult így.

Csak gyanús az adagoló, mintha félrehordaná a szíjat....

Nyomtam róla egy videot. :)

Nagyon csúnya kemény, kopogós hangja van. Túl nagy az előtöltés. Vagy nagyon kopott a motor. Próbálj meg visszavenni picit az előtöltésből. Csak úgy meg nehezen fog majd indulni...

Link to comment
Megosztás:

Szerintem itt valami elektromos zizi lehet, lehet, oxidálódott egy testkábel. Ha leáll a motor, az csak a mágnesszelep záródása lehet az adagolóban. Nem kap áramot szerintem. Ott kellene végignézni a vezetékét. Erre tippelek. De hátha valakinek jobb ötlete van itt.

látszólag nincs semmi baja a kábeleknek de ki tudja mondjuk a fázis kergető is azt mondta valami kontakt lehet meg ezt a szelepes dolgot is mondta csak a kábelek mozgatására nem történt semmi az a bajom hogy nincs kiinduló pontom mert mindig más tünetnél állt le a motor de az nekem gyanús hogy tényleg úgy áll le mint amikor nem kap naftát a motor. köszi a választ és várom még a további dolgokat is mert sajnos ez az első dízel autóm és nem vagyok benne otthon előtte m,indig bezzineseim voltak azoknál tudom hova nyúlja de ennél sokszor megvagyok lőve

Link to comment
Megosztás:

Nagyon csúnya kemény, kopogós hangja van. Túl nagy az előtöltés. Vagy nagyon kopott a motor. Próbálj meg visszavenni picit az előtöltésből. Csak úgy meg nehezen fog majd indulni...

Gyűrűzve lett a motor, és azért van ilyen hangja, mert nincs rajta a szívócsonk+légszűrőház...

De a kopott motor a legritkább esetben szokott kopogósan járni...

Link to comment
Megosztás:

Gyűrűzve lett a motor, és azért van ilyen hangja, mert nincs rajta a szívócsonk+légszűrőház...

De a kopott motor a legritkább esetben szokott kopogósan járni...

Egen, éppen mondani akartam, hogy nekem a f.ssá kopott motor, sokkal lájtosabban, tompábban ketyegett, mint a jó. :D Ennek tök jó hangja van, ne akarjuk az isuzuval összehasonlítani, az csak pihe-puhán ketyeg. Mondták már, hogy beteg vagyok, de én a DR hangját kifejezetten szeretem :D Valahogy, megnyugtat. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Egen, éppen mondani akartam, hogy nekem a f.ssá kopott motor, sokkal lájtosabban, tompábban ketyegett, mint a jó. :D Ennek tök jó hangja van, ne akarjuk az isuzuval összehasonlítani, az csak pihe-puhán ketyeg. Mondták már, hogy beteg vagyok, de én a DR hangját kifejezetten szeretem :D Valahogy, megnyugtat. :rolleyes:

:)

Hihi, talán még az lehet, hogy a garázsban van, itt meg nagyon hangos minden.

Volt egy Kadettom, na azon pl nem hallatszódott, hogy dízel, ugyanez a motor volt benne. Hát télen elég nagy mutatvány volt elindítani. :)

Sajnos mégsincs jó hangja ennek a motornak, hallatszik rajta, amitől féltem...:(

Hogy nagyon a hézagok a henger, meg a dugók között, valószínű a dugattyúk kopottak, a hengernek nagyon minimális válla volt, szinte semmi.

Egy dugó volt cserélve benne, na az kicsit nehezebben ment a helyére gyűrűk nélkül, viszont a többi 3 szinte átesett.

A pözsóba, az 1,9d be, amit ezelőtt csináltam, abba úgy kellett belegyömöszölni a dugókat a hengerbe gyűrűk nélkül.

Ennél meg már hallatszik, hogy zörögnek a dugattyúk. :(

Mindegy.....le..arom. Nem érdekel. így marad. :)

Link to comment
Megosztás:

:)

Hihi, talán még az lehet, hogy a garázsban van, itt meg nagyon hangos minden.

Volt egy Kadettom, na azon pl nem hallatszódott, hogy dízel, ugyanez a motor volt benne. Hát télen elég nagy mutatvány volt elindítani. :)

Sajnos mégsincs jó hangja ennek a motornak, hallatszik rajta, amitől féltem... :(

Hogy nagyon a hézagok a henger, meg a dugók között, valószínű a dugattyúk kopottak, a hengernek nagyon minimális válla volt, szinte semmi.

Egy dugó volt cserélve benne, na az kicsit nehezebben ment a helyére gyűrűk nélkül, viszont a többi 3 szinte átesett.

A pözsóba, az 1,9d be, amit ezelőtt csináltam, abba úgy kellett belegyömöszölni a dugókat a hengerbe gyűrűk nélkül.

Ennél meg már hallatszik, hogy zörögnek a dugattyúk. :(

Mindegy.....le..arom. Nem érdekel. így marad. :)

Annyira nem értek hozzá, de nem a gyűrűnek kell érintkeznie a hengerfallal, és nem a dugónak?

Link to comment
Megosztás:

Ez a pözsónál hallatszódott nagyon, mert ott egy dugó volt kopott, annak a motorjánál elég vacakul volt megoldva a hengerfal olajozása. Úgy olajozta, hogy a megfelelő olajszintnél a főtengely sonkái hordták fel az olajat a hengerekre. Ráadásul még egy szerencsétlen hűtőrendszer is volt hozzá, ami mindig lelevegősödött. Ezáltal az egyik előző tulajnak megszorult a az egyik dugó a hengerben, pont olyan hangja volt, mint amikor nagy egy szelephézag. A dugócserével ez megszűnt. Lehet, elment volna még sokáig, de...

Na most itt az Opelnél mindegyik lóg, és azért nem hallatszik, mert 4 van. :) Csak a motor hangosabb tőle, dízelesebb hangja lett.

Az Opelnek jól van megoldva a henger olajozás, egy kis furaton keresztül szórja fel a hajtókarból. Csak valószínű ebben a motorban van már vagy 1 milla km. Kellett volna bontott dugókra cserélni, de már....

mindegy, így marad. Ha elmegy még 200 ezret, egy szavam nem lehet.

Ja, a gyűrűk meg....a pözsónál paszentosak voltak a dugattyúk nagyon, viszont a gyűrűvégek között volt vagy 3mm...ette is az olajat, 1000km/másfél liter.

Most ami gyűrűket beraktam, a végek között kb 3 tized mm volt. Érződik is, nehéz kézzel átforgatni a motort, meg szinte semmi füst nem jön ki hátul belőle, semmi csípős szag. Csak meddig lesz ilyen...? Tarabusi gyűrűk, nem a legtutibbak. Én hülye, a Goetze 2 ezerrel volt drágább, és már csak itthon néztem meg. De az előző kopott gyűrűk is Goetze volt, szóval....semmi se örök.

Link to comment
Megosztás:

Ez a pözsónál hallatszódott nagyon, mert ott egy dugó volt kopott, annak a motorjánál elég vacakul volt megoldva a hengerfal olajozása. Úgy olajozta, hogy a megfelelő olajszintnél a főtengely sonkái hordták fel az olajat a hengerekre. Ráadásul még egy szerencsétlen hűtőrendszer is volt hozzá, ami mindig lelevegősödött. Ezáltal az egyik előző tulajnak megszorult a az egyik dugó a hengerben, pont olyan hangja volt, mint amikor nagy egy szelephézag. A dugócserével ez megszűnt. Lehet, elment volna még sokáig, de...

Na most itt az Opelnél mindegyik lóg, és azért nem hallatszik, mert 4 van. :) Csak a motor hangosabb tőle, dízelesebb hangja lett.

Az Opelnek jól van megoldva a henger olajozás, egy kis furaton keresztül szórja fel a hajtókarból. Csak valószínű ebben a motorban van már vagy 1 milla km. Kellett volna bontott dugókra cserélni, de már....

mindegy, így marad. Ha elmegy még 200 ezret, egy szavam nem lehet.

Ja, a gyűrűk meg....a pözsónál paszentosak voltak a dugattyúk nagyon, viszont a gyűrűvégek között volt vagy 3mm...ette is az olajat, 1000km/másfél liter.

Most ami gyűrűket beraktam, a végek között kb 3 tized mm volt. Érződik is, nehéz kézzel átforgatni a motort, meg szinte semmi füst nem jön ki hátul belőle, semmi csípős szag. Csak meddig lesz ilyen...? Tarabusi gyűrűk, nem a legtutibbak. Én hülye, a Goetze 2 ezerrel volt drágább, és már csak itthon néztem meg. De az előző kopott gyűrűk is Goetze volt, szóval....semmi se örök.

Amúgy csak simán gyűrűzted?Mert hallatom/olvastam olyat is hogy ha gyűrűzöd a motort akkor a fűtengely csapágyakat is kell cserélni mert a nagyobb kompresszió a régi csapágyakat hamar kicsinálja.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy csak simán gyűrűzted?Mert hallatom/olvastam olyat is hogy ha gyűrűzöd a motort akkor a fűtengely csapágyakat is kell cserélni mert a nagyobb kompresszió a régi csapágyakat hamar kicsinálja.

Nem, cseréltem hajtókarcsapágyat is, a főtengelyéhez nem nyúltam, az örök elvileg. Tolómérővel mérve a hajtókaré is jó volt, csak inkább kicseréltem alumínium csapágyakra, az erősebb, mint az az ónozott bigyó, amit körömmel be lehet nyomni. Az volt benne.

Meg az adagolót cseréltem, hengerfejet, vez. tengelyt, himbákat...

Úgyis kiderül, hogy valamit elb.tam, remélem valahol az Isten háta mögött majd.

Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem Renault Megane volt. És azokat a motorokat tették a Volvo S40-be is...

Érdekes motorok a Francia motorok, nagyon jól össze vannak rakva, csak olyan marhaságokkal van kibővítve, amitől tuti megfő a motor. Pl levegősödő hűtőrendszer, stb...

Azé az Opel kissé tovább bírja. :)

Nekem meg sikerült végre elindítani ma a ketyerét, 180 fokkal volt odébb az adagoló a jelhez képest, valami mágus szedte már szét ezt, és az adagoló tengelyét 180 fokkal megfordítva tette vissza....

Volt már ugyanezen a jelen az adagoló, csak egy foggal odébb. Meg se nyikkant akkor.

De a fő gond az volt, hogy mindenképp le kell légteleníteni a nyomócsöveknél, hollandereket ki, és átforgatni az adagolót. Ma beültem, és pöc-röff elindult így.

Csak gyanús az adagoló, mintha félrehordaná a szíjat....

Nyomtam róla egy videot. :)

Szia. Én is ma raktam fel az új hengerfejemet. :) Csak sajna a vezérlést nem tudom összerakni. Se a főtengely tárcsáján sem a vez tengely tárcsáján nem találok jelet. Meg a vezszíj házon sem találok semmit. Csak az adagolón van meg a jel. Másik.A vez tengelyen a tárcsa alatt van egy lyuk amiben egy pöcöknek kellene lennie ami a tárcsát vezeti meg. na ez nekem nincs. A tárcsán nincs meg a helye sem. A múlthéten csináltam az unokahúgom corzáját, Ott minden megvolt, ######a is lett. Nagyon szép hangja lett. A diesel ennyire más lenne? Tudnál segíteni vezérlés ügyileg. Köszönöm előre is.

Link to comment
Megosztás:

Szia. Én is ma raktam fel az új hengerfejemet. :) Csak sajna a vezérlést nem tudom összerakni. Se a főtengely tárcsáján sem a vez tengely tárcsáján nem találok jelet. Meg a vezszíj házon sem találok semmit. Csak az adagolón van meg a jel. Másik.A vez tengelyen a tárcsa alatt van egy lyuk amiben egy pöcöknek kellene lennie ami a tárcsát vezeti meg. na ez nekem nincs. A tárcsán nincs meg a helye sem. A múlthéten csináltam az unokahúgom corzáját, Ott minden megvolt, ######a is lett. Nagyon szép hangja lett. A diesel ennyire más lenne? Tudnál segíteni vezérlés ügyileg. Köszönöm előre is.

Szia, természetesen! :)

A főtengelyen a jel a lendkeréken van, leveszed a kuplung alatti kis lemezt, ami a váltó fele van, nem ami a motor fele, pár darab 11-es fejű csavar tartja, és látod majd a lendkeréken az OT jelölést, és a nyilat. Ennek egybe kell esnie a váltóházon lévő kis átfúrt lukkal. Egy kb 2-3mm átmérőjű luk, át van fúrva vele a váltóház, pontosabban a kuplung háza. Kb fél úton van a nyílásban, középen. Remélem jó magyaráztam el. :) Így a legpontosabb a főtengely beállítása. Csak nagyon könnyen elmozdul, én evvel szívtam párat, beraktam 1-es be a váltót, még így is.

A vezérműtengelyen a bordáskeréknek sajnos nincs stiftje, ékje, ezt úgy tudod, hogy....a vezérműtengely két végén van egy kis luk, ahol a bordáskerék van, meg ahol a vákumszivattyú, és annak a luknak kell legfölül lenni. Vagy a vezérlés felől a 2. bütyöknek a vez. tengelyen kell legfölül állni. De ha megnézed a bordáskerék belső oldalát, ott látszik a kis luk lenyomata, úgy nagyjából össze lehet passzolni a kettőt. Amúgy a bordáskeréken van egy jel, annak kell egybe esnie a műanyag szíjházon lévő jellel.

Az adagoló meg...elvileg jelen kell hogy legyen, annak is van jele a bordáskerekén, meg a szíjházon, ha mégsem indulna így nagyon sok pörgetés után, akkor levegős a rendszer, én adagolót is cseréltem, ezért szívtam....akkor a porlasztóknál lévő hollandereknél kell légteleníteni, megvárni, míg ott kijön a nyál.

Én is, ha tudom, az Opelnak ilyen macerás a jell beállítása, akkor előtte összejelölöm a kerekeket festékkel...

A francia vackoknál csavarokkal kell rögzíteni ezt a három dolgot, ott nagyon egyszerű ez, nem mozdulnak el.

Bár most már én is kb 5 perc aaltt megvan a szíj le, fel, feszítés.

Ja!

Van a szíjfeszítő, avval vigyázz!

Annak van egy füle, és annak benne kell lennie a motoron lévő két vájatban. Hogy ne mozduljon el.Utána azt hiszem egy 6-os imbusz kulccsal tudsz feszíteni rajta, úgy, hogy van egy nyíl a szíjfeszítőn, annak kell egybe esnie a rajta lévő jelen. Elvileg rá van írva, hogy used belt, vagy new belt.

No ennyi, kicsit macerás, remélem érthető volt. :)

Ha gondod van, írj!

Csak már velem van tele az egész fórum, épp nézem, a sok baromságaimmal...:(

Link to comment
Megosztás:

Szia, természetesen! :)

A főtengelyen a jel a lendkeréken van, leveszed a kuplung alatti kis lemezt, ami a váltó fele van, nem ami a motor fele, pár darab 11-es fejű csavar tartja, és látod majd a lendkeréken az OT jelölést, és a nyilat. Ennek egybe kell esnie a váltóházon lévő kis átfúrt lukkal. Egy kb 2-3mm átmérőjű luk, át van fúrva vele a váltóház, pontosabban a kuplung háza. Kb fél úton van a nyílásban, középen. Remélem jó magyaráztam el. :) Így a legpontosabb a főtengely beállítása. Csak nagyon könnyen elmozdul, én evvel szívtam párat, beraktam 1-es be a váltót, még így is.

A vezérműtengelyen a bordáskeréknek sajnos nincs stiftje, ékje, ezt úgy tudod, hogy....a vezérműtengely két végén van egy kis luk, ahol a bordáskerék van, meg ahol a vákumszivattyú, és annak a luknak kell legfölül lenni. Vagy a vezérlés felől a 2. bütyöknek a vez. tengelyen kell legfölül állni. De ha megnézed a bordáskerék belső oldalát, ott látszik a kis luk lenyomata, úgy nagyjából össze lehet passzolni a kettőt. Amúgy a bordáskeréken van egy jel, annak kell egybe esnie a műanyag szíjházon lévő jellel.

Az adagoló meg...elvileg jelen kell hogy legyen, annak is van jele a bordáskerekén, meg a szíjházon, ha mégsem indulna így nagyon sok pörgetés után, akkor levegős a rendszer, én adagolót is cseréltem, ezért szívtam....akkor a porlasztóknál lévő hollandereknél kell légteleníteni, megvárni, míg ott kijön a nyál.

Én is, ha tudom, az Opelnak ilyen macerás a jell beállítása, akkor előtte összejelölöm a kerekeket festékkel...

A francia vackoknál csavarokkal kell rögzíteni ezt a három dolgot, ott nagyon egyszerű ez, nem mozdulnak el.

Bár most már én is kb 5 perc aaltt megvan a szíj le, fel, feszítés.

Ja!

Van a szíjfeszítő, avval vigyázz!

Annak van egy füle, és annak benne kell lennie a motoron lévő két vájatban. Hogy ne mozduljon el.Utána azt hiszem egy 6-os imbusz kulccsal tudsz feszíteni rajta, úgy, hogy van egy nyíl a szíjfeszítőn, annak kell egybe esnie a rajta lévő jelen. Elvileg rá van írva, hogy used belt, vagy new belt.

No ennyi, kicsit macerás, remélem érthető volt. :)

Ha gondod van, írj!

Csak már velem van tele az egész fórum, épp nézem, a sok baromságaimmal... :(

Köszönöm a segítséget. Megyek megpróbálom. Nekem a szíjházon sajna csak a adagoló jele látszik. A vez. keréké vagy lekopott vagy nem tudom, de nincs. Még egyszer köszi a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítséget. Megyek megpróbálom. Nekem a szíjházon sajna csak a adagoló jele látszik. A vez. keréké vagy lekopott vagy nem tudom, de nincs. Még egyszer köszi a segítséget.

Szívesen. :)

De, a szíjházon is kell lennie legfelül egy kis bevágásnak a vez.kerékhez.

De ha figyelmesen megnézed a vez tengelyt is, látni fogod, hogy rengeteg kis apró jel, vonás van a beállításhoz. Opelék szeretlek evvel szórakozni, hogy nehezen lehessen megtalálni a jeleket. Semmi baszom nagy jel, az biztos zavaró a szemnek...:)

Mondjuk nem értem a logikát, mert úgyis megkérdezi egyik ember a másiktól, és megmondják.

Link to comment
Megosztás:

:)

Hihi, talán még az lehet, hogy a garázsban van, itt meg nagyon hangos minden.

Volt egy Kadettom, na azon pl nem hallatszódott, hogy dízel, ugyanez a motor volt benne. Hát télen elég nagy mutatvány volt elindítani. :)

Na hát erről beszélek :) Ne közvetlenül azért van kopogós hang, mert kopott, hanem azért, mert az előtöltést nagyra kell venned, ahhoz, hogy egyáltalán el tudd indítani. Az én isuzumnak is ilyen hangja van, mint a tiédnek.

Én nem akartam belenyúlni az előtöltés állítsába, így elvittem szerelőmhöz az autót, hogy állítsunk rajta. Kérdezte, hogy indul hidegen és melegen. Mondtam, hogy mindkét üzemállapotban könnyen. Azt mondta, hogy inkább ne bántsuk, mert ha elállítjuk, akkor lehet, hogy finomodik a járása, de hidegen nehezen fog indulni.

Hozzá kell tenni, hogy elég nagy kartergáza van a motornak, és az olajat is eszi (1 liter / 5000 km).

Link to comment
Megosztás:

Na hát erről beszélek :) Ne közvetlenül azért van kopogós hang, mert kopott, hanem azért, mert az előtöltést nagyra kell venned, ahhoz, hogy egyáltalán el tudd indítani. Az én isuzumnak is ilyen hangja van, mint a tiédnek.

Én nem akartam belenyúlni az előtöltés állítsába, így elvittem szerelőmhöz az autót, hogy állítsunk rajta. Kérdezte, hogy indul hidegen és melegen. Mondtam, hogy mindkét üzemállapotban könnyen. Azt mondta, hogy inkább ne bántsuk, mert ha elállítjuk, akkor lehet, hogy finomodik a járása, de hidegen nehezen fog indulni.

Hozzá kell tenni, hogy elég nagy kartergáza van a motornak, és az olajat is eszi (1 liter / 5000 km).

Az nem is olyan vészes.

Link to comment
Megosztás:

Szívesen. :)

De, a szíjházon is kell lennie legfelül egy kis bevágásnak a vez.kerékhez.

De ha figyelmesen megnézed a vez tengelyt is, látni fogod, hogy rengeteg kis apró jel, vonás van a beállításhoz. Opelék szeretlek evvel szórakozni, hogy nehezen lehessen megtalálni a jeleket. Semmi baszom nagy jel, az biztos zavaró a szemnek... :)

Mondjuk nem értem a logikát, mert úgyis megkérdezi egyik ember a másiktól, és megmondják.

Szia. Hát..., feladtam. A lendkereket megpucoltam, majdnem felpolíroztam, de jelet nem találtam. Tudom, hogy ott kéne lennie, de nincs. kb 3 órát keresgéltem. A szíjházat nagyítóval néztem de nincs jel. Mondjuk nem csoda mert a 20 év megviselte. Meg az előttem lévő erősen hanyag tulaj. 100ezerért vettem a kocsit. Gondolhatod milyen állapotban volt. Most már viszonylag kezd helyreállni. Csak ez a vezérlés szívat. A lendkerékről hova lett a jel rejtély. A váltóházon a lyuk legalább megvan. Keresek valakit aki megnézi nekem. Nagyon szépen köszönöm a segítségedet.

Majd jelzem ha zörög már a vas. :)

Link to comment
Megosztás:

Szia. Hát..., feladtam. A lendkereket megpucoltam, majdnem felpolíroztam, de jelet nem találtam. Tudom, hogy ott kéne lennie, de nincs. kb 3 órát keresgéltem. A szíjházat nagyítóval néztem de nincs jel. Mondjuk nem csoda mert a 20 év megviselte. Meg az előttem lévő erősen hanyag tulaj. 100ezerért vettem a kocsit. Gondolhatod milyen állapotban volt. Most már viszonylag kezd helyreállni. Csak ez a vezérlés szívat. A lendkerékről hova lett a jel rejtély. A váltóházon a lyuk legalább megvan. Keresek valakit aki megnézi nekem. Nagyon szépen köszönöm a segítségedet.

Majd jelzem ha zörög már a vas. :)

Én 78 ezerért vettem az enyémet. :) Cserébe még egér is volt benne dögölve.

A lendkeréken ott van az ot jelölés, a lendkerék oldalán van, az viszonylag nagy betűkkel van ráírva. Remélem nem a másik oldali takarólemezt vetted le, mert nem ott van az.

A váltó felőlit vedd le.

De, ott kell lennie a jelnek szíjburkolaton, legfelül, van egy kis bevágás.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.