Jump to content
OPEL FÓRUM

Mikulás74

Forummember
  • Content Count

    475
  • Joined

  • Days Won

    2

Mikulás74 last won the day on January 4

Mikulás74 had the most liked content!

Community Reputation

25 Segítőkész

About Mikulás74

  • Rank
    Fórumlakó
  • Birthday 03/29/1974

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    opelmégiselkop.
  • City
    pest megye

Recent Profile Visitors

2,773 profile views
  1. A mostani G-t is hasonló emberkéktől vettem, nem kicsit faragtam rá. A műszaki bajokkal tisztában voltam, de a papírozás....mindig belefut az ember egy újabb "trükkbe" Majd leírom valahová a sztorit, mert jó hosszú. Eddig adtam vettem vagy 50 autót, de ez.....ezen már csak röhögni tudtam.
  2. És naná, hogy a legnagyobb retekben fogy ki, de a répaföldekre nem mentem még ki vele, olyankor átváltok nagypapa üzemmódra. Van szivacsom, az sose krepál be. Hogyne, jó kis dízel fastra, az meg lesz mindig, feltenném hirdetni, megzavarodnék errefelé a jelentkezőktől. Bódi Nintendó és társai.
  3. De, F astra, köszönöm, még megvan az is. A g az intenzív pihenőn van, komoly átírhatósági problémák vannak.
  4. Üdv Urak, ha az ablakmosó tartályban max 3 napig marad meg a lötty, mit kell cserélnem? Van külön tömítés a motor és a tartály közé? Vagy a motor a kuka? Köszi
  5. Valószínű bekoxolódott, és emiatt kézzel is összenyomható. Ha leszeded a szelepfedelet, akkor hozzáférsz a tőkékhez, és csavahúzóval meg tudod nyomkodni őket, amikor terheletlenül vannak. Ha összenyomható, akkor ott a hiba. Egy próbát megér.
  6. Sok eszemmel szétszedtem darabokra a motort, és nem kukázom ki az olajteknőt. Remélem egy kartertömítés megoldja a bajt. És ami a legfurább, ma beindítom az autót, gyönyörű szép hangja van, semmi kattogás, csattogás. 15-40 es olaj van benne, hidegen sűrű, de ahogy bemelegszik, elkezd csattogni, brekegni, zakatolni. Youtube-on jópáran írták, hogy cserés lett a komplett motor egy ilyen móka után.
  7. Az olajteknő tömítésén keresztül szív az olajpumpa a karterból, ha ez nem tömít rendesen, szívhat ott falsot, ezért kevesebbet nyom. Én elképzelhetőnek tartom. Mielőtt szétszedtem volna, szép hangja volt a motornak, leszámítva azt az 1 hidrotőkét, ami valami oknál fogva a karterben volt fentről(a himba csak ott magában kalimpált a vezérműtengelynél, jó kis csörömpölést rendezve, meg kilukasztva a hengerfejet.)
  8. Most nézek épp egy angol fórumot, azt írják benne, rendszeresen elkövetik a hibát a szerelők, hogy csak a vezérműfedelet szedik le lánccserénél. Evvel az a gond, hogy utána húzzák az olajteknőt rá, és a teknő tömítése nem fog rendesen tömíteni. Emiatt nem lesz felül elég olajnyomás, és zakatolni fog a lánc., hamar tönkremegy. ha jó olvastam. Na én pont ezt csináltam. http://www.bba-reman.com/forums/Topic99246.aspx?PageIndex=2
  9. ja, tényleg. Bocsi. Az egy jó motor, az enyém egy lóf.ng.
  10. Vezérműláncot cseréltél már? De az olajnyomással működő láncfeszítő is szívathat, nálam most telt be a pohár emiatt. Lehet a láncfeszítőnél megy el az olajnyomás, mert megkopott, és nem feszít eléggé. Bár a 16 darab hidrotőke is szépen tud szólni, ha nincs valami okból elég olajnyomás. Totól-lottó megy nálam is, pedig most legóztam össze. Itt egy videó a csörgő láncról, na az enyém pont ilyen......... Nem kis szívás lebontani a fél oldalát a motornak megint. Itt valószínű az a baj, beleér a lánc a vezérműfedélbe.
  11. Milyen moci van az autóban? (motorkód) Másodpercenként 1 katt? Alapjáraton?
  12. Hát igen, csak gyárit szabad. Nem egyszerűek ezek a mérnökök, sejtik, hogy nem olyan anyagminőséggel dolgoznak az utángyártók, ha meg olyat használsz, akkor reccs. Nem egy olyan csavarral találkoztam, hogy rá volt írva, hogy 8.8 aztán simán el lehetett nyírni. De volt olyan M6-os is, amit úgy meg lehetett bikázni, mintha 10-es lett volna.
  13. Fai-t vettem, de lehet, Febit kellett volna. Még szerencse, hogy nem drága a garnitúra. A hajtókar csavarok meg M6-osak. Múltkor szétszedtem egy Kalost, meg egy Thalia-t, 1.2-es, 1.4-es motorral, azoknál is M10 volt azért. Opel a VW-vel versenyez, melyik tud gyengébb csavarral összerakni egy motort. VW az M9-est nyomatja hengerfejnél, 1.4 16 szelep. Mondjuk még szerencse, hogy könnyen kijönnek ezek a beletört csavarok.
  14. Azért nem piskóták ezek az 1.2, 1.4 motorok, az M8 hengerfej csavarokat egy mezei, 30 centis hajtókarral is lazán el lehet törni. 25nm, meg 3x60 fok. Pont ennyivel húzom, és reccs. Drága kenyér.... Azt hiszem inkább kilakatoltatom az f astrám.
  15. Hellló, a szakál metál katalógusa szerint csak 21.4mm van, mind a 57438329 féle gyártónál. Lehet, remegett a keze a rögzítőnek, amikor vitte be a rendszerbe. Ezeknek a fészkei nem nagyon szoktak kikopni, eddig csak dízeleket szedtem szét 5 millió futott km-rel, de azoknak is paszentos volt mind, nem lötyögött semennyire.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.